عمومی

الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟

الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟

برای درک اینکه الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند، مهم است که اهداف آن را در نظر بگیریم: الگوریتم اینستاگرام قصد دارد شما را خوشحال کند. اگر محتوای جالب و جذاب را به شما نشان ندهد، از برنامه خارج خواهید شد. الگوریتم اینستاگرام نیاز دارد تا شما را نگه دارد که اسکرول کنید. خوب بیایید ببینیم الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟instagram 100x100 1 - الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟

وقتی تصمیم می گیرید که پست شما برای دیگران نمایش داده شود، الگوریتم اینستاگرام جذابیت پست را  اندازه گیری می کند، و رابطه بین حساب شما و حساب مخاطبان را ارزیابی می کند.

پیوستن به پست‌های قبلی، اشتراک مستقیم، و حتی استوری اینستاگرام Instagram Stories می تواند در جایی که شما پست خود را در feed نمایش می دهید تأثیر بگذارد.

قبل از سال ۲۰۱۶، الگوریتم اینستاگرام بسیار ساده بود: بدون در نظر گرفتن تعامل، پست ها به ترتیب زمان بندی می شدند. اگر من یک تصویر پست می کردم و ۱۰ دقیقه بعد دوست من یک عکس پست می کرد، عکس من اول نشان داده می شد.

اما در مارس ۲۰۱۶، اینستاگرام یک تغییر عمده در الگوریتم خود انجام داد، تغییرات زمانی را عوض کردند و به سمت یک تجربه تعامل کاربری حرکت کردند. آنها توضیح دادند: مردم به طور متوسط ۷۰ درصد از feed  های خود را از دست می دهند.

همانطور که اینستاگرام رشد کرده است، ادامه آن با تمام عکس ها و فیلم هایی که مردم به اشتراک گذاشته اند سخت تر شده است. این به این معنی است که شما اغلب پست های مورد علاقه خود را که به اشتراک گذاشته می شود را نمی بینید.

 

الگوریتم اینستاگرام

الگوریتم اینستاگرام نمی تواند به شما اطمینان دهد که به طور مداوم خوشحال باشید. برای درگیر نگه داشتن شما، الگوریتم شروع می کند به مطرح کردن فاکتورهای حساب شما که کدام حساب ها را دوست دارید، با کدام پست ها بیشتر ارتباط برقرار می کنید، و کدام پست ها بیشترین کامنت و لایک دوستان شما را جذب می کند.

برای کمک به درک اینکه الگوریتم فعلی اینستاگرام برای نمایش پست های شما در بالای feed  چگونه آنها را انتخاب می کند، بیایید فاکتورهای خاصی که برای یک حساب در نظر گرفته می شود را نگاه کنیم. امیدوارم این اطلاعات شما را تجهیز کند که پست های اینستاگرام را با کیفیت بالاتر ارائه دهید که بازدید زیادی داشته باشد.

 

همه چیز درباره اشتغال و سرگرمیapp 1 - الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟

ابتدا، بیایید نگاهی بیندازیم به اینکه وقتی یک عکس در اینستاگرام ارسال می شود چه اتفاقی می افتد. چرا بعضی از پست های شما برای ساعت ها در بالای کانال مخاطبان قرار می گیرند، در حالی که پست های دیگر، با اینکه به نظر می رسد از لحاظ کیفیت یکسان هستند، در عرض چند دقیقه از feed  های همه ناپدید می شوند؟ پاسخ این است به خاطر تعاملات(مشارکت).

 

الگوریتم اینستاگرام و ارزیابی تعاملات

الگوریتم اینستاگرام چطور از تعاملات برای ارزیابی تعداد افرادی که پست های شما را می بینند استفاده می کند:

۱- هنگامی که شما برای اولین بار یک عکس را ارسال می کنید، این به درصد کمی از مخاطبان نشان داده می شود.

۲- اینستاگرام سرعت به اشتراک گذاری و تعاملات و میزان لایک ها و کامنت را اندازه گیری می کند.

۳- اینستاگرام تعاملات عکس شما را با پست های دیگر که در زمان و روز مشابهی به اشتراک گذاشته شده است را مقایسه خواهد کرد. به عنوان مثال، در این دوشنبه ۱۰ صبح پستی را که به اشتراک گذاشته شده است را با پستی که در روز دوشنبه گذشته ۱۰ صبح به اشتراک گذاشته شده است را از نظر کمتر یا بیشتر بودن ترافیک مقایسه می کند.social media - الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟

۴- اگر عکس شما تعاملات بیشتری را جذب کند، اینستاگرام آن را به درصد بالایی از مخاطبان نشان خواهد داد، و شاید حتی آن را در Explorer Pages قرار دهد.

۵- اگر پست شما همچنان جذابیت های زیادی را جذب کند، عکس شما در بالای فید های خبری مخاطبان قرار خواهد گرفت و به افراد بیشتری می رسد.

۶- اگر عکس شما جذابیت زیادی نداشته باشد، این صفحه به سمت پائین حرکت خواهد کرد و مخاطبان کمتری آن را مشاهده خواهند کرد.

 

حتما بخوانید: معرفی ۳ روش کسب درآمد از اینستاگرام

 

در کدام زمان ترافیک بیشتر است؟

از نظر اینستاگرام این غیر منصفانه است که پست شما را با روزهایی که بیشتر محبوبیت دارند مقایسه کند و فرض کند که پست شما از محبوبیت کمتری برخوردار است. پس زمان مشابهی را برای ارزیابی کیفیت ارتباط پست شما در نظر می گیرد و مقایسه می کند.

 

روابط نقش مهمی را ایفا می کند

اکنون ما بررسی کردیم که چگونه الگوریتم اینستاگرام از تعامل استفاده می کند تا تعیین کند که چه تعداد از مخاطبان شما یک پست را ببینند، بیایید عواملی را بررسی کنیم که باعث نشان داده شدن پست ها در فید یک کاربر می شود.

نه تنها این خوب است که از منظر تجاری شناخته شود، بلکه جالب است که به عنوان یک کاربر شناخته شود. اگر فکر می کنید ناگهان یک نفر یا یک شرکت را در feed خود مشاهده می کنید، به همین دلیل است.

 

۵ فاکتور مهم الگوریتم اینستاگرام

۱- رابطه شما با یک شخص

اگر به طور منظم برای پست های شخصی کامنت بگذارید و لایک بزنید.  اینستاگرام متوجه می شود که شما رابطه قوی تری با این شخص دارید، و مطمئن خواهد شد که پست های این شخص را مشاهده می کنید.

۲- زمان سنجی

گرچه feed شما کاملاً زمان سنجی نمی شود، به دلائلی مانند ” روابط” هنوز هم می خواهد به شما پست های جدید و مرتبط نشان دهد؛ این فقط پست های بهترین دوست شما را از سه هفته قبل نگه میدارد.live - الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟

۳- لایک ها و کامنت ها

اگر چه اینستاگرام نمی خواهد که الگوریتم به یک مسابقه محبوب تبدیل شود، این الگوریتم هنگام تصمیم گیری آنچه که می خواهد به شما نشان دهد، تعداد لایک ها و کامنت های یک تصویر را در نظر می گیرد.

۴- به اشتراک گذاری (share) مستقیم

اگر پست هایی را برای دوست خود ارسال می کنید، به این معنی است که واقعاً آن پست ها را دوست دارید، پس اینستاگرام موارد بیشتری را در آینده به شما نشان خواهد داد.

۵- جستجو های پروفایل

اگر پروفایل کسی را جستجو کنید، این سر نخی برای اینستاگرام است که می خواهید پست های این شخص را ببینید.

 

فیدهای اینستاگرام

چگونه می توانید در فیدهای اینستاگرام مخاطبان خود پست های خود را در بالاترین جا به آنها نشان دهید؟

ما چگونگی کار کردن الگوریتم اینستاگرام و اینکه چه فاکتورهایی را در نظر می گیرد تا تصمیم بگیرد که کدام پست ها را به شما نشان دهد را پوشش داده ایم. در نهایت، بیایید این اطلاعات را داشته باشیم و کشف کنیم که چطور می توانیم از آنها استفاده کنیم تا پست های شما در بالاترین نقطه فید اینستاگرام مخاطب باشد.

 

حتما بخوانید: ۱۲ روش افزایش فالوور اینستاگرام

 

نمایش بیشتر پست های اینستاگرام

۴ راهکار برای دریافت نمایش بیشتر پست ها در اینستاگرام:

۱- وقتی که مخاطبان خود را در اینستاگرام می شناسید تصاویر خود را پست کنید ( سعی کنید از Squarelovin استفاده کنید تا کشف کنید که چه موقع مخاطبان شما بیشتر فعال هستند).

۲- اگر یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید، صفحه Instagram Insights خود را بررسی کنید تا ببینید کدام یک از پست های شما محبوب تر هستند. این یک شاخص خوب است که کدام یک از پست ها را باید تکرار کنید، و حتی در چه زمان هایی بیشترین تعاملات را جذب می کنید.affiliate - الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟

۳- ایجاد پست های “انسانی” برای مخاطبان لذت بخش و ارزشمند خواهد بود. به جای ایجاد آگهی برای کسب و کار خود، اینکه چه مخاطبانی با این پست ها ارتباط برقرار می کنند را در نظر بگیرید.

۴- استوری های اینستاگرام را درست کنید. اینستاگرام این تعاملات را خیلی در نظر می گیرد( برای مثال، اگر شخصی به استوری شما پاسخ دهد، کامنت بگذارد یا آن را به اشتراک بگذارد، یا رأی دهد، کسب و کار شما در دفعات بعدی در قسمت بالای فید نشان داده می شوند).

 

خلاصه insta - الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟

ما خلاصه ای کامل از چگونگی کار الگوریتم اینستاگرام که شامل مهم ترین فاکتورهایی که اینستاگرام در نظر می گیرد و چگونگی داشتن این اطلاعات و استفاده از این موارد برای تبلیغ برند شما به صورتی که قوی تر و بهتر و جذاب تر باشد، را برای شما بیان کردیم.

الگوریتم اینستاگرام نمی تواند به شما اطمینان دهد که به طور مداوم خوشحال باشید. برای درگیر نگه داشتن شما، الگوریتم شروع می کند به مطرح کردن فاکتورهای حساب شما که کدام حساب ها را دوست دارید، با کدام پست ها بیشتر ارتباط برقرار می کنید، و کدام پست ها بیشترین کامنت و لایک دوستان شما را جذب می کند.

برای کمک به درک اینکه الگوریتم فعلی اینستاگرام برای نمایش پست های شما در بالای feed  چگونه آنها را انتخاب می کند، بیایید فاکتورهای خاصی که در این مقاله ذکر شد را برای یک حساب در نظر بگیرید. امیدوارم این اطلاعات به شما کند که پست های اینستاگرام را با کیفیت بالاتر ارائه دهید تا بازدید و فالوورهای زیادی داشته باشد.

برای یادگیری بیشتر حتما مطالب آموزشی اینستاگرام ما را بخوانید.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۶ رای

حتما بخوانید : چطور ستاره شدم؟
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی