عمومی

3 روشی که شرکت‌ها می‌توانند برای تحمل زمان‌های سخت سازگار شوند، به گزارش Sequoia Capital

۳ روشی که شرکت‌ها می‌توانند برای تحمل زمان‌های سخت سازگار شوند،
به گزارش Sequoia Capital

اقتصاد جهان در “لحظه بحرانی” است — و کسب و کارها باید برای تغییرات بیشتر خود را وفق دهند.

این بر اساس یادداشتی ۵۲ صفحه ای فاش شده است که شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Sequoia Capital در تاریخ ۱۶ مه، اطلاعات برای اولین بار گزارش شد. در ارائه – با عنوان “تطبیق با استقامت” – شرکت VC توضیح می دهد که هنوز زمان وحشت نرسیده است، اما کسب و کارها باید به طور انتقادی درباره چگونه می توانند برای یک رکود اقتصادی آماده شوند. برنامه ریزی برای بدترین حالت به شرکت ها کمک می کند تا از مارپیچ مرگ جلوگیری کنند.

این اولین بار نیست که یادداشت Sequoia Capital مشکلات اقتصادی را پیش بینی می کند. در سال ۲۰۰۸، R.I.P. یادداشت Good Times رکود بزرگ را پیش‌بینی کرد و در اوایل مارس ۲۰۲۰، نامه قو سیاه به کسب‌وکارها گفت که در آغاز همه‌گیری کووید-۱۹ چه چیزی را پیش‌بینی کنند. اکنون، ارزش آن را دارد که به پیش‌بینی‌های سکویا برای ماه‌های آینده توجه کنید.

در اینجا سه ​​توصیه بزرگ برای حذف وجود دارد از آخرین ارائه.

۱٫ استراتژی خود را ساده کنید.

اکنون زمان رشد سریع نیست–زمان مقیاس گذاری عمدی و کاهش هزینه است. این یادداشت می‌گوید تنها استراتژی‌هایی که کسب‌وکارها باید در لحظه کنونی روی آن تمرکز کنند، استراتژی‌هایی هستند که باعث رشد درآمد، صرفه‌جویی در پول (برای بازگشت سرمایه قوی) و کاهش ریسک می‌شوند. شرکت‌ها باید به کاهش‌ها به‌عنوان راهی برای حفظ وجه نقد نگاه کنند و کارآمدتر کردن تجارت.

۲٫ فرصت را بیابید.

“ما معتقدیم بهترین، جاه طلب ترین، مصمم ترین شما از این لحظه استفاده می کند تا به این مناسبت برسد و در یادداشت Sequoia آمده است که چیزی واقعاً قابل توجه بسازید. کسب‌وکارها برای حلال ماندن باید انتخاب‌های سختی داشته باشند، اما این انتخاب‌ها می‌توانند حتی پس از بهبود اقتصادی، آنها را در موقعیت موفقیت قرار دهند.

این بازتاب می‌یابد. احساسات خورخه آ. گوزمن، دانشیار مدیریت بازرگانی در دانشکده بازرگانی کلمبیا، که اخیراً به Inc. گفت که رکود می تواند فرصت های تجاری غیرمنتظره ای را به همراه داشته باشد، مانند فرصتی برای یک شرکت موفق برای به دست آوردن شرکتی که ممکن است به خوبی موفق نباشد.

۳٫ با خوش بینی و واقع بینانه رهبری کنید.

رهبری قوی برای شرکت ها حتی در بهترین روزها ضروری است– اما وقتی زمان‌های سختی است، حیاتی‌تر است. سکویا توصیه می کند که با “چهار C” رهبری کنید: ارتباط، اعتقاد، اعتماد به نفس و آرامش. رهبران همچنین باید مطمئن شوند که تیم هایشان بر اساس اهداف و چشم انداز کلی همسو هستند. کارمندان برای راهنمایی و اطمینان به مدیران خود نگاه خواهند کرد، بنابراین لازم است که مسئولان به چالش پاسخ دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی