عمومی

چگونه یک ماشین را از طریق کسب و کار خود در 5 آسان اجاره کنید مراحل

چگونه یک ماشین را از طریق کسب و کار خود در ۵ آسان اجاره کنید
مراحل

به وسایل نقلیه برای استفاده تجاری نیاز دارید، و ممکن است در حال بررسی گزینه های خود در مورد چگونگی به دست آوردن آنها باشید. یک مورد ممکن است این باشد که چگونه یک ماشین را از طریق کسب و کار خود اجاره کنید، روشی که اساساً به این معنی است که شرکت شما رسماً به عنوان اجاره کننده وسیله نقلیه نامیده می شود. از طرف دیگر، می توانید خودرو را به نام شرکت خریداری کنید. اجاره و خرید هر دو مزایای خاص خود را دارند، اما اجاره خودرو از طریق کسب و کار شما اغلب می تواند مزایای منحصر به فردی را به همراه داشته باشد.

این ویدیوی گام به گام توسط Lyfe Accounting با عنوان “چگونه یک خودرو را در کسب و کار خود اجاره کنید” نام» همراه مفید این مقاله است. اگر مایلید آن را بعد از خواندن بررسی کنید:

اجاره در مقابل خرید: مقایسه ای برای شما Business

svg%3E - چگونه یک ماشین را از طریق کسب و کار خود در 5 آسان اجاره کنید
مراحل

وقتی نوبت به خرید وسیله نقلیه برای کسب‌وکارتان می‌رسد، ممکن است بین لیزینگ و خرید دچار مشکل شوید. در اینجا نگاهی دقیق‌تر به تفاوت‌های بین این دو گزینه می‌اندازیم تا به شما در درک نحوه اجاره خودرو از طریق کسب‌وکارتان یا تصمیم به خرید آن کمک کنید:

اجاره خودرو:

  • انعطاف پذیری: امکان تعویض خودرو در پایان مدت اجاره، فرصتی برای همگام شدن با مدل‌ها و فناوری‌های جدید فراهم می‌کند.
  • هزینه‌های اولیه کمتر: معمولاً به پیش‌پرداخت کمتری نیاز دارد و پرداخت‌های اجاره ماهانه اغلب کمتر است. نسبت به پرداخت وام برای خرید.
  • مسئولیت‌های مالکیت محدود: شرکت لیزینگ معمولاً تعمیر و نگهداری را انجام می‌دهد و نیازی به نگرانی در مورد استهلاک طولانی مدت خودرو نیست.
  • مزایای مالیاتی بالقوه: پرداخت های اجاره ممکن است به عنوان هزینه کسب و کار، مشروط به قوانین و محدودیت های خاص، کسر شود.

خرید خودرو:

  • مالکیت کامل: شما مالک خودرو هستید و می‌توانید آن را تا زمانی که دوست دارید، بدون هیچ محدودیتی در مسافت پیموده شده یا سفارشی‌سازی نگه دارید.
  • صرفه‌جویی در هزینه‌های بلندمدت بالقوه: اگرچه هزینه‌های اولیه و پرداخت‌های ماهانه ممکن است بالاتر باشد، داشتن وسیله نقلیه می تواند در دراز مدت مقرون به صرفه تر باشد.
  • دارایی برای تجارت: وسیله نقلیه دارایی ملموسی است که ممکن است ارزش فروش مجدد داشته باشد یا به عنوان وثیقه استفاده می شود.
  • استهلاک و مشوق های مالیاتی: استهلاک خودرو ممکن است مزایای مالیاتی داشته باشد و مشوق های دیگری برای خرید خودروهای سازگار با محیط زیست یا تجاری در دسترس باشد.
  • به طور کلی، فرآیند خرید یا اجاره یک وسیله نقلیه از طریق کسب و کار شما تقریباً شبیه به خرید یا اجاره یک وسیله نقلیه شخصی به نظر می رسد. اما هنوز باید فروشنده پیدا کنید. شما همچنین باید مدلی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای خاص شما باشد و تامین مالی مطمئنی برای آن داشته باشید. با این حال، هنگام خرید به دنبال برخی تفاوت‌ها باشید.

    چگونه یک خودرو را از طریق کسب و کار خود اجاره کنید

    svg%3E - چگونه یک ماشین را از طریق کسب و کار خود در 5 آسان اجاره کنید
مراحل

    نگاهی به نحوه ظاهر فرآیند بیندازید.

    کار با فروشنده ای که خدمات تجاری ارائه می دهد

    سازندگان مختلف برنامه ها و اصطلاحات مختلفی را برای این کار ارائه می دهند. اما اساساً باید یک نمایندگی رسمی مجاز برای کار با مشتریان تجاری پیدا کنید. فورد این نوع نمایندگی را مرکز خودروهای تجاری می نامد. به عنوان مثال، Village Ford را در دیربورن، میشینه در نظر بگیرید.

    باب ویت، مدیر کل دهکده فورد در یک مصاحبه تلفنی با Small Business Trends گفت: “به عنوان یک فروشنده CVC، ما به برنامه های متفاوتی نسبت به سایر نمایندگی ها دسترسی داریم، می توانیم تامین مالی تجاری ارائه دهیم و این فرآیند بسیار ساده تر است.”

    این لزوماً به این معنا نیست که نمایندگی فقط با وسایل نقلیه تجاری کار می کند. Village Ford گزینه هایی را هم برای افراد و هم برای مشاغل ارائه می دهد. اما آنها یک فروشنده تجاری اختصاصی و چند عضو تیم دیگر را استخدام می کنند که به طور خاص مجاز به کار با مشتریان تجاری هستند.

    راه حل های سفارشی را در نظر بگیرید< span class="ez-toc-section-end"/>

    svg%3E - چگونه یک ماشین را از طریق کسب و کار خود در 5 آسان اجاره کنید
مراحل

    نوع وسیله نقلیه یا وسایل نقلیه ای که انتخاب می کنید می تواند بسته به نیازهای خاص شما بسیار متفاوت باشد. اگر فقط به دنبال یک وسیله نقلیه مسافربری ساده هستید، این بخش از فرآیند ممکن است تقریباً شبیه خرید یا اجاره خودرو برای استفاده شخصی باشد. می‌توانید به سادگی یک گزینه موجود در انبار را پیدا کنید و سپس با فروشنده کار کنید تا جزئیات را تنظیم کنید.

    اما، برای مشاغلی که به وسایل نقلیه ناوگان، آپشن‌های سنگین یا خودروهایی با ویژگی‌های بسیار خاص نیاز دارند، ممکن است در عوض با یک فروشنده کار کنید تا یک راه حل سفارشی ایجاد کنید. برای انجام این کار، ابتدا باید ایده بسیار روشنی از نیازهای خود داشته باشید. همچنین ممکن است شانس بیشتری برای خرید وسیله نقلیه ایده‌آل داشته باشید، اگر به خود فرصت دهید تا خرید کنید و با یک فروشنده در مورد گزینه‌های سفارشی‌سازی کار کنید، نه اینکه ناامیدانه به دنبال چیزی بگردید که بتوانید در یک روز از آن خارج شوید.

    گندم همچنین بر اهمیت کار با فروشنده‌ای تأکید کرد که واقعاً نیازهای مشتریان تجاری را درک کند. آنها می توانند به شما کمک کنند تا مطمئن شوید که وسیله نقلیه شما برای رسیدگی به نیازهای حمل و نقل خاص، الزامات اندازه و نگرانی های بودجه شما تنظیم شده است.

    بین خرید و اجاره انتخاب کنید

    svg%3E - چگونه یک ماشین را از طریق کسب و کار خود در 5 آسان اجاره کنید
مراحل

    کسب و کارها می توانند خودروهای تجاری خاصی را خریداری یا اجاره کنند. هنگام خرید، اغلب پرداخت های کمی بالاتر انجام می دهید. اما آنها به سمت پرداخت پول خودرو می روند. بنابراین هنگامی که آن را پرداخت کردید، به طور کامل مالک وسیله نقلیه می شوید و به یک دارایی برای تجارت شما تبدیل می شود. وقتی اجاره می‌کنید، در واقع مالک خودرو نیستید. شما به سادگی در یک دوره، معمولاً حدود سه سال، پرداخت می کنید. سپس خودرو را در پایان آن دوره تحویل می دهید یا می توانید آن را خریداری کنید. پرداخت ها اغلب برای اجاره ها کمی کمتر است، اما مسافت پیموده شده و ملاحظات در دسترس بودن نیز وجود دارد.

    به گفته Wheat، یکی از گزینه ها به طور خودکار بهتر از دیگری نیست. شما باید وضعیت کسب و کار خود را ارزیابی کنید، و وسیله نقلیه شما برای بهترین تناسب نیاز دارد.

    او می‌گوید: «اگر شما فقط یک وسیله نقلیه برای حدود سه سال می‌خواهید و نمی‌خواهید پول نقد از آن خارج کنید. کسب و کار خود را به قرار دادن مقدار زیادی پول پایین، پس از آن شما احتمالا باید در مورد اجاره فکر کنید. پول نقد ذخیره می کند و خط اعتباری شما را محدود نمی کند. شما اساساً منسوخ شدن برنامه ریزی شده را در ازای یک وسیله نقلیه جدید انتخاب می کنید. اما اگر به دنبال یک وسیله نقلیه بسیار تخصصی برای کسب و کار خود هستید و می خواهید با آن رانندگی کنید تا زمانی که چرخ ها بیفتند، آن افراد باید به فکر خرید باشند.»

    اسناد مالی کسب و کار خود را بیاورید

    svg%3E - چگونه یک ماشین را از طریق کسب و کار خود در 5 آسان اجاره کنید
مراحل

    شما باید یک کپی آخرین ترازنامه و هر سند مالی دیگری که می تواند به شما در اثبات اعتبار خود کمک کند. شما باید با یک موسسه وام دهنده رابطه برقرار کنید. بنابراین آنها می خواهند به جریان نقدی، درآمد، بدهی ها و هر عنصر دیگری که می تواند بر توانایی شما برای بازپرداخت وام خودرو یا پرداخت اجاره به موقع تأثیر بگذارد، نگاه کنند.

    برای تضمین وام شخصاً آماده باشید

    اگر کسب و کار شما اعتبار کافی برای واجد شرایط یک طرح پرداخت وام یا اجاره که متناسب با نیازهای شما باشد، ممکن است لازم باشد وام را در سطح شخصی تضمین کنید. هنوز هم می توانید وسیله نقلیه یا وسایل نقلیه را از طریق کسب و کار خود به طور رسمی خریداری یا اجاره کنید. اما اگر نتوانید پرداخت‌ها را انجام دهید، شخصاً نیز مسئول خواهید بود.

    با بخش مالی نمایندگی‌تان همکاری کنید تا شرایطی را که برای شما مناسب‌تر است به‌دست آورید. این ممکن است برای برخی از صاحبان مشاغل ایده آل نباشد. اما به‌ویژه برای کسب‌وکارهای جدید یا تأسیس‌نشده، اغلب تنها گزینه شماست و ممکن است به شما کمک کند تا تاریخچه‌ای مالی بسازید که می‌تواند به شما در ادامه راه کمک کند.

    جدول زیر یک نمای کلی از این فرآیند را ارائه می‌کند و موارد ضروری را به تفصیل شرح می‌دهد. مراحل از کار با یک فروشنده تخصصی تا تضمین بالقوه وام به صورت شخصی. می‌توانید آن را به‌آسانی به‌عنوان یک چک‌لیست ارجاع دهید یا زمانی که نیاز به نگاه کردن به آن دارید، آن را در نزدیکی پست کنید.

    مرحله توضیحات
    کار با فروشنده ای که خدمات تجاری ارائه می دهد یک نمایندگی مجاز برای مشتریان تجاری (مانند مرکز خودروهای تجاری فورد) را پیدا کنید. گزینه هایی را هم برای افراد و هم برای مشاغل با نمایندگی هایی که در خدمات تجاری تخصص دارند، در نظر بگیرید.
    در نظر بگیرید. راه حل های سفارشی وسایل نقلیه را بر اساس نیازهای خاص انتخاب کنید و در صورت لزوم گزینه هایی برای سفارشی سازی داشته باشید. با فروشنده ای کار کنید که نیازهای تجاری برای اندازه، قابلیت های حمل و نقل و بودجه را درک می کند.
    بین خرید و اجاره انتخاب کنید خرید: پرداخت های بالاتر، اما پس از پرداخت، خودرو را به عنوان دارایی در اختیار داشته باشید. اجاره: پرداخت های کمتر، بدون مالکیت، با امکان خرید در پایان. وضعیت کسب و کار و نیازهای وسیله نقلیه را در نظر بگیرید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.
    ارزش مالی کسب و کار خود را بیاورید. اسناد ارائه ترازنامه و اسناد مالی برای ارزیابی اعتبار. با یک موسسه وام دهنده ارتباط برقرار کنید، جریان نقدی، درآمد، بدهی ها و غیره را نشان دهید.
    برای تضمین شخصاً وام آماده باشید اگر کسب و کار فاقد اعتبار کافی باشد، ممکن است به ضمانت شخصی نیاز باشد. خرید یا اجاره همچنان می تواند از طریق کسب و کار رسمی باشد، اما ممکن است مسئولیت شخصی برای پرداخت ها اعمال شود. این مرحله ممکن است به ایجاد تاریخچه مالی برای کسب و کار کمک کند.

    تصویر: Depositphotos.com< /p>

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی