عمومیمقالات

دبی عزیز: چگونه بین شخصی و حرفه ای تعادل برقرار کنم؟ کار؟

دبی عزیز: چگونه بین شخصی و حرفه ای تعادل برقرار کنم؟
کار؟

سؤال: تیم من آشکارا برخی از مبارزات خود را، چه شخصی و چه حرفه ای، در دفتر به اشتراک می گذارد. به‌عنوان رهبر تیم، می‌خواهم جنبه انسانی خود را نشان دهم و به اشتراک بگذارم که مبارزات مشابهی را تجربه می‌کنم، اما نمی‌خواهم زمانی که آنها نیاز به جهت‌گیری دارند، ضعیف یا ناتوان باشم. چگونه می توانم تعادلی در به اشتراک گذاشتن مبارزات شخصی و حرفه ای پیدا کنم؟

پاسخ: باز کردن در محل کار سخت است. سخت است به مردم اجازه دهید شما را ببینند و شما را می شناسم. انجام این کار حتی سخت تر است اگر شما یک رهبر هستید . اما، من پیشنهاد می‌کنم، اینجا جایی است که شما به قدرت واقعی می‌رسید.

اصالت یک ضعف نیست. این کیفیت است یک رهبر واقعی.

برای بسیاری از ما، کنار آمدن با این یک تغییر پارادایم است.

حتی یک دهه پیش، آسیب پذیری بسیار کمی در محل کار وجود داشت. همه ما لبخند زدیم، در انتهای کم عمق زندگی کردیم و ذهنیتی را که فقط اجرا بود وارد کار کردیم. برای ما که به عنوان زن در دنیای مردانه رهبری می‌کردیم، دو برابر سخت بود. هرگز اجازه ندهید عرق شما را ببینند.

تعادل بین شخصی و حرفه ای پیدا کنید

اما جهان در حال تغییر به سمت بهتر است و ما به عنوان رهبر فرصتی داریم فرهنگ را تغییر دهید که بخشنده تر، بخشنده تر و سالم تر باشید.

چالش یافتن تعادل است.

تعادل ایده پیچیده ای است. ما بی‌وقفه در حال تلاش برای تعادل بین کار و خانواده یا بین بهره وری و استراحت. اما این کاملاً مرتب است و زندگی چگونه کار می کند. ما خودمان، همراه با هر فردی در تیممان، در نوسانی زندگی می‌کنیم، با رویدادهای مختلفی که در هر لحظه بر «روش ما» تأثیر می‌گذارند.

به دلیل این پیچیدگی، فرمول دقیقی برای اینکه چند وقت یکبار و چه نوع اشتراک‌گذاری شخصی باید در محیط کار حرفه‌ای اتفاق بیفتد وجود ندارد. گاهی اوقات مردم بیشتر در مورد آنچه در حال وقوع است به اشتراک می گذارند و دیگران کمتر به اشتراک می گذارند. این تعادلی است که شما به عنوان یک رهبر باید از آن حمایت کنید.

یک فضای امن برای کارمندان ایجاد کنید

در یک فرهنگ سالم، اشتراک‌گذاری همیشه زیاد اتفاق نمی‌افتد. بدون کنترل، آسیب پذیری می تواند به شکایت یا بدبینی همیشگی تبدیل شود. این به شما بستگی دارد که این را مدیریت کنید. یک رهبر خوب این مکالمات را به سمت راه حل ها سوق می دهد.

در دسترس باشید و از طریق صداقت و آسیب پذیری خود فضای امنی را تشکیل دهید. سپس، به عنوان یک رهبر، ارتقاء دهنده باشید.

به اشتراک‌گذاری با دیدگاهی مطمئن و خوش‌بینانه پاسخ دهید که به همه یادآوری می‌کند که از کجا آمده‌اید و به کجا می‌روید. به یاد داشته باشید، یک نتیجه مهم از اشتراک گذاری شکست های شخصی و حرفه ای، غنی تر کردن جشن است. افراد می‌توانند اعتماد کنند که اشتراک‌گذاری آنها به خوبی دریافت خواهد شد و برای حل مشکلات و رشد به چالش کشیده شده است.

همه ما ترکیبی از تجربیات خوب و بد داریم و نباید خلاف آن وانمود کنیم. استفاده از ماهیت تجربیات فردی ما چیزی است که ما را به هم متصل می کند. این ارتباط پایه‌ای از اعتماد را ایجاد می‌کند، که مبنایی برای همه کارهای الهام‌گرفته است.

انسانیت شما نقطه ضعف نیست. رهبری واقعی و قدرت واقعی از باز بودن و شفاف ناشی می شود . وقتی بتوانیم معتبر باشیم، با غلبه بر نفس خود، همه را به سطح جدیدی از رفاقت و کار گروهی.

این مقاله در ابتدا در مارس/آوریل ۲۰۲۳ ظاهر شد مجله SUCCESS. عکس از Debbie Biery.

Debbie Biery 150x150 - دبی عزیز: چگونه بین شخصی و حرفه ای تعادل برقرار کنم؟
کار؟

با بیش از ۲۰ سال تجربه در صنعت املاک و مستغلات و یک مربی معتبر زندگی، دبی بیری به قدرت ارتباط، اصالت و خودآگاهی معتقد است. او این تجربه را با میل به خدمت به دیگران ترکیب می‌کند و آنها را توانمند می‌سازد تا بهترین نسخه خودشان باشند و به آنها کمک می‌کند شکست را در آغوش بگیرند و هر لحظه را به عنوان فرصتی برای تغییر و رشد انتخاب کنند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی