نحوه ایجاد یک برنامه بازاریابی ورودی + 26 استراتژی ها
نحوه ایجاد یک برنامه بازاریابی ورودی + ۲۶
استراتژی ها
بازاریابی درونگرا در عصر دیجیتال در مرکز توجه قرار گرفته است. این نشان دهنده یک تغییر اساسی در نحوه نگاه یک کسب و کار کوچک به تعامل با مشتری است. تغییرات در رفتار مشتری باعث حرکت از تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردها و تماس سرد به سمت بازاریابی ورودی دیجیتال شده است.
این نوع از بازاریابی لوازم مرتبط و مرتبط است. محتوای مفید برای مخاطب مورد نظر فناوریهای دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، پلتفرمهای محتوا و رسانههای اجتماعی به این تغییر دامن زدهاند.
مدیران بازاریابی باید بدانند که بازاریابی درونگرا یک امر ضروری است. -دارند. آنها باید استراتژیهایی ایجاد کنند که تجزیه و تحلیل دادهها، مشارکت رسانههای اجتماعی، سئو و سایر ابزارهای دیجیتال را در نظر بگیرد.
Inbound چیست استراتژی بازاریابی؟
یک استراتژی بازاریابی درونگرا بر جذب مشتریان با محتوای خوب و متناسب با نیازها تمرکز دارد. نیازهای یک مخاطب هدف از ایجاد محتوا، سئو، صفحات فرود و فراخوان برای اقدام برای ایجاد روابط استفاده می کند. ابزارهایی مانند تعاملات رسانههای اجتماعی و کمپینهای بازاریابی ایمیلی شخصیشده در آن گنجانده شده است.
پرسونای خریدار دقیق نیز برای درک مشتری مورد نظر شما ضروری است. بازاریابی ورودی نیاز به ادغام کانال های دیجیتال مختلف مانند ایمیل، وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی در یک رویکرد واحد دارد.
تدوین استراتژی بازاریابی ورودی خود
هنگام تلاش برای جمع آوری یک برنامه بازاریابی ورودی، فرآیندی درگیر است. نکات زیر را بخوانید تا به شما کمک کند برنامه را با اهداف تجاری خود هماهنگ کنید.
ایجاد Clear اهداف بازاریابی ورودی
اهداف SMART واقع بینانه هستند، با یک استراتژی تجاری همسو هستند و دارای جدول زمانی خاصی هستند. این یک راه عالی برای برنامه ریزی، پیگیری و دستیابی به موفقیت در بازاریابی است.
نقش اتوماسیون بازاریابی در استراتژی ورودی
ابزارهای اتوماسیون نقش اساسی در حوزه بازاریابی درونگرا ایفا می کنند. ساده سازی و بهینه سازی فرآیندهای مختلف بازاریابی برای افزایش کارایی و اثربخشی. این ابزارها برای خودکارسازی کارهای تکراری طراحی شدهاند و به بازاریابان اجازه میدهند تا روی استراتژی و خلاقیت تمرکز کنند.
اتوماسیون در بازاریابی ورودی، ارتباط شخصی با مشتریان بالقوه را تسهیل میکند. و مشتریان در مقیاس، اطمینان از تعاملات به موقع و مرتبط که منجر به رشد را از طریق قیف فروش می کنند. این ابزارها با استفاده از دادهها و تجزیه و تحلیلها، به بخشبندی مخاطبان، شخصیسازی محتوا و سنجش عملکرد کمپینهای بازاریابی کمک میکنند، در نتیجه تجربه کلی مشتری را بهبود میبخشند و بازگشت سرمایه تلاشهای بازاریابی را افزایش میدهند.
نقشهای کلیدی ابزارهای اتوماسیون در ورودیها بازاریابی عبارتند از:
- تولید و پرورش رهبران
- بهطور خودکار جذب و پرورش سرنخها تا زمانی که برای فروش آماده شوند.
- اتوماسیون بازاریابی ایمیلی
- ارسال کمپین های ایمیل هدفمند و شخصی سازی شده بر اساس رفتار و ترجیحات کاربر.
- مدیریت رسانه های اجتماعی
- برنامه ریزی و ارسال محتوا در بسترهای مختلف اجتماعی و تجزیه و تحلیل تعامل.
- تقسیم بندی مشتری
- تقسیم بندی مخاطبان بر اساس تعاملات، رفتارها و جمعیت شناسی آنها برای بازاریابی هدفمند.
- ارائه محتوای شخصی
- سفارشی کردن تحویل محتوا بر اساس دادههای کاربر برای بهبود ارتباط و تعامل.
<تحلیل و گزارش کمپین
- ردیابی و تجزیه و تحلیل خودکار عملکرد کمپین های بازاریابی.
- بهینه سازی گردش کار بازاریابی برای کارایی و ثبات در ارتباطات.
- یکپارچه سازی با سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری برای دید یکپارچه از تعاملات مشتری.
- درگیر شدن با بازدیدکنندگان وب سایت در زمان واقعی برای پاسخ دادن به سوالات و جمع آوری اطلاعات.
ابزارهای خودکارسازی در بازاریابی ورودی به طور قابل توجهی به یک استراتژی بازاریابی کارآمدتر، موثرتر و شخصی کمک می کند و در نهایت منجر به تجربیات مشتری بهتر و نتایج کسب و کار بهبود یافته.
انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای بهینه سازی SEO
تحقیق صحیح کلمات کلیدی برای بهینه سازی پست های وبلاگ و سایر اشکال حیاتی است. از محتوا تجزیه و تحلیل حجم جستجو، رقابت و ارتباط برای اطمینان از اینکه محتوا رتبه بندی می شود و با مخاطبان مورد نظر شما طنین انداز می شود، ضروری است. برای مثال، کسبوکارهایی که بازاریابی کسب و کار محلی را بهینه میکنند احتمالاً روی کلمات کلیدی متفاوتی نسبت به یک نام تجاری تجارت الکترونیک جهانی تمرکز کنید.
استفاده از ابزارهای بازاریابی ورودی
ابزارهای بازاریابی عالی به ایجاد و مدیریت استراتژیهای برجسته کمک میکنند. . هم ابزارهای بازاریابی پولی و هم رایگان< /a> که میتواند با شخصیسازی محتوا، تجزیه و تحلیل دادههای مشتری و تعامل خودکار، استراتژیها را بهبود بخشد و سادهسازی کند. در اینجا چند نوع ابزار بازاریابی ورودی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:
- سیستم های مدیریت محتوا (CMS)
- برای ایجاد، مدیریت و بهینه سازی محتوای وب سایت
- مثال: وردپرس، دروپال، جوملا
- ابزارهای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
- <برای بهبود دید وب سایت در نتایج موتورهای جستجو
- مثال: Google Analytics، SEMrush، Moz
- برای طراحی، ارسال و ردیابی کمپین های ایمیل
- مثال: Mailchimp، Constant Contact، SendinBlue
- برای مدیریت و تجزیه و تحلیل پست ها و تعاملات رسانه های اجتماعی
- مثال: Hootsuite، Buffer، Sprout Social
- برای مدیریت تعاملات با مشتریان فعلی و بالقوه
<مثال: Salesforce، HubSpot CRM، Zoho CRM
- برای ایجاد محتوای جذاب مانند وبلاگ ها، ویدئوها ، اینفوگرافیک
- مثال: Canva، Adobe Creative Cloud، Grammarly
- برای گرفتن و مدیریت سرنخ ها از کانال های مختلف
- مثال: HubSpot، LeadPages، OptinMonster
<ابزارهای تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل داده
- برای ردیابی، تجزیه و تحلیل و گزارش عملکرد کمپین بازاریابی
- مثال: Google Analytics، Tableau، Kissmetrics
- برای خودکارسازی اقدامات بازاریابی مانند ایمیل، رسانه های اجتماعی و سایر اقدامات وب سایت
- مثال: HubSpot، Marketo، Pardot
- برای تعامل با بازدیدکنندگان در زمان واقعی در وب سایت خود
- مثال ها: Intercom، Drift، LiveChat
- پلتفرم های میزبانی وب
- برای میزبانی وبینارهای زنده و ضبط شده به عنوان بخشی از بازاریابی محتوا
- مثال: Zoom، GoToWebinar، WebEx
- پلتفرمهای بازاریابی تأثیرگذار
- برای ارتباط با اینفلوئنسرها و مدیریت روابط با آنها
- مثال: AspireIQ، Upfluence، Traackr
- پلتفرمهای محتوای تولید شده توسط کاربر
- برای جمع آوری و نمایش محتوای ایجاد شده توسط کاربران یا مشتریان
- مثال: Yotpo، TINT، Curalate
<. /ul>
- ابزارهای نظرسنجی و بازخورد
- برای جمعآوری نظرات و دیدگاههای مشتری
- مثالها: SurveyMonkey، Typeform، Google Forms
- ابزارهای بازاریابی وابسته
- برای مدیریت و ردیابی برنامه های بازاریابی وابسته
- مثال: ShareASale، Commission Junction، تأثیر
- سازندگان صفحه فرود
- برای ایجاد و بهینه سازی صفحات فرود برای تبدیل سرنخ
- نمونه هایی: Unbounce، Leadpages، Instapage
- ابزارهای تست A/B
- برای آزمایش نسخههای مختلف صفحات وب برای بهینهسازی نرخ تبدیل< /li>
- مثال: Optimizely، VWO، Google Optimize
این ابزارها، زمانی که به طور موثر مورد استفاده قرار گیرند، می توانند کارایی و اثربخشی ورودی را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. استراتژی بازاریابی، به کسبوکارها کمک میکند تا مشتریان را جذب، درگیر و خوشحال کنند.
۲۶ استراتژی بازاریابی ورودی
در اینجا چند انتخاب موثر استراتژی بازاریابی ورودی آورده شده است.
۱٫ استراتژی وبلاگ نویسی متمرکز بر تبدیل
وبلاگ هایی که بازدیدکنندگان را به سرنخ تبدیل می کنند، شامل فراخوان هایی برای اقدام قانع کننده هستند که باید با محتوای مرتبط و آموزنده همراه شوند.
۲٫ کمپین های بازاریابی ایمیلی
کمپین های ایمیل شخصی، پیشنهادات، لحن و محتوا را بر اساس تاریخچه خرید و اطلاعات جمعیتی تنظیم می کنند.
۳٫ تعامل در رسانه های اجتماعی
یکی از راه های اثبات شده برای جذب دنبال کنندگان در رسانه های اجتماعی، میزبانی وبینارها است. جلسات Q@A درست مانند رویدادهای تعاملی معمولی کار می کنند. اینها حس اجتماع و بازخورد را تقویت می کنند.
۴٫ ایجاد محتوای تعاملی
اینفوگرافیکهای تعاملی، نظرسنجیها و آزمونها با غوطهور کردن مخاطبان در یک تجربه شخصی پویا، آنها را درگیر میکند. BuzzFeed اغلب از آزمونهایی مانند «در واقع در کدام شهر باید زندگی کنید؟»
۵ استفاده میکند. بازاریابی ویدیویی
آموزشها و ویدیوهای «چگونگی» فرمهای بسیار مؤثر محتوای ویدیویی هستند. YouTube پایگاه کاربر گسترده ای دارد که همیشه به دنبال ویدیوهای آموزشی و آموزشی است و آن را به بستر خوبی برای کسب و کارهای کوچک برای جذب مخاطبان بزرگ تبدیل می کند.
۶٫ پادکست
پادکست ها جذاب و شخصی هستند. آنها به ایجاد اعتبار برند و ایجاد یک جامعه وفادار کمک می کنند که به روابط با مشتری سرایت می کند. روندهای صنعت شامل جلسات پرسش و پاسخ و نظرسنجی های زمان واقعی است که بازخورد و تعامل شنوندگان را افزایش می دهد.
۷٫ وبینارها و کارگاه ها
میزبانی این رویدادهای آموزشی به صورت آنلاین برای یک کمپین ورودی شگفت انگیز است. وبینارها و کارگاه ها می توانند برند شما را به عنوان یک رهبر فکری صنعت معرفی کنند. سعی کنید به طور منظم وبینارها و یا کارگاه های آموزشی ویژه موضوعی را برگزار کنید که به چالش های رایج صنعت می پردازند.
۸٫ محتوای تولید شده توسط کاربر در کمپین های بازاریابی ورودی
محتوای تولید شده توسط کاربر از مواد ایجاد شده توسط مشتری برای ایجاد اعتماد و اعتبار استفاده می کند. یک کسبوکار کوچک میتواند مسابقاتی را برگزار کند که در آن مشتریان میتوانند توصیفات، ویدیوها و عکسهایی از تجربیات محصول ارسال کنند.
۹٫ Content Syndication
اشتراک گذاری پست های وبلاگ در سایر پلتفرم ها با قرار دادن محتوا در معرض مخاطبان گسترده تر، اعتبار را افزایش می دهد. ترافیک را به وب سایت شما باز می گرداند. فقط مطمئن شوید که محتوای خود را با پلتفرمهای رایگان یا وبلاگهای صنعتی هماهنگ میکنید.
۱۰٫ مشارکت اینفلوئنسر
این در مورد استفاده از اعتبار و مخاطبان یک چهره محترم در صنعت شما است. میکرو اینفلوئنسرها شرط خوبی برای کسب و کارهای کوچک هستند. مطمئن شوید فالوورهایی که دارند با جمعیت هدف شما مطابقت دارند.
۱۱٫ وبلاگ نویسی مهمان
وبلاگ نویسی مهمان به بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو با بک لینک کمک می کند. فقط برای وبلاگ های معتبر در جایگاه خود پست بنویسید و راه حل ها و بینش ها را ارائه دهید. در مورد طول بهینه یک پست وبلاگ تحقیق کنید.
۱۲٫ بهینه سازی صفحه فرود
صفحات فرود موثر محتوای متقاعد کننده، متمرکز و کاربرپسند ایجاد می کنند که با اهداف کمپین شما همسو می شود. تست A/B میتواند به شما کمک کند تعیین کنید کدام عناصر، مانند طرحبندی، بهترین عملکرد را دارند.
۱۳٫ بازاریابی موتورهای جستجو
بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) ترافیک هدفمند را هدایت می کند. با استفاده از کلمات کلیدی هدفمند مناسب، نرخ کلیک و تبدیل را بهبود بخشید. این روند پرورش سرب را بهبود می بخشد.
۱۴٫ کمپین های بازاریابی مجدد
هدف جذب مجدد بازدیدکنندگان قبلی است. از کوکیها برای ردیابی بازدیدکنندگان استفاده کنید و سپس با نمایش تبلیغات برای همان افرادی که در وبسایتهای دیگر مرور میکنند، بازاریابی مجدد کنید.
۱۵٫ بازاریابی وابسته
با استفاده از بازاریابی وابسته میتوانید از طریق توصیههای قابل اعتماد فروش را افزایش دهید. یک برنامه وابسته می تواند به ازای هر سرنخ یا فروش که ایجاد می کند، به وبلاگ نویس پورسانت بپردازد.
۱۶٫ ساختمان انجمن
شما می توانید با مشارکت در رسانه های اجتماعی یک انجمن بسازید. کسبوکارهای کوچک میتوانند محتوای آموزنده ارائه دهند و گروهها و انجمنهایی ایجاد کنند که در آن مشتریان و مشتریان بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند.
۱۷٫ برنامه های ارجاع مشتری
به مشتریانی که افراد جدید را به کسب و کار کوچک شما معرفی می کنند، پاداش، تخفیف و سایر مزایا ارائه دهید. این یک راه عالی برای تقویت وفاداری و گسترش پایگاه مشتریان شما به صورت ارگانیک است.
۱۸٫ جلسات پرسش و پاسخ
جلسات پرسش و پاسخ در ایجاد اعتماد و نشان دادن تخصص موثر است. آنها را در وبینارها یا پلتفرم های رسانه های اجتماعی میزبانی کنید.
۱۹٫ پخش زنده
از پلتفرم های مختلف مانند YouTube، Instagram و Facebook انتخاب کنید. جلسات پرسش و پاسخ یا نمایش محصول را به نمایش بگذارید تا اعتبار برند خود را افزایش دهید.
۲۰٫ توصیفات و مطالعات موردی
این نمونه های دنیای واقعی همچنین اثبات اجتماعی ارزش خدمات یا محصول شما را ارائه می دهند. نمایش توصیفات در رسانه های اجتماعی و وب سایت ها روشی مؤثر است، به ویژه برای کسانی که به دنبال افزودن همدلی در بازاریابی دیجیتال.
۲۱٫ اینفوگرافیک ها و داده های بصری
این ها در ارائه اطلاعات پیچیده در قالبی ساده، جذاب و به راحتی قابل هضم عالی هستند. بهترین روشها برای اینفوگرافیک شامل طراحی تمیز و متن مختصر است.
۲۲٫ تبلیغات در رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی بر اساس جمعیت شناسی، رفتارها و علایق با مخاطبان هدف خاصی ارتباط برقرار می کنند. مطمئن شوید که پلتفرمی که استفاده میکنید دارای هدفگیری متنی پیشرفته است گزینه هایی که به طور منظم عملکرد تبلیغات را تجزیه و تحلیل می کنند.
۲۳٫ تجزیه و تحلیل و بازخورد
تحلیل و بازخورد ضروری است. بازخورد برای درک نقاط درد و ترجیحات مشتری شما ضروری است. تجزیه و تحلیل باید رفتار کاربر را برای بهینه سازی محتوا ردیابی کند.
۲۴٫ کتابهای الکترونیکی و کاغذهای سفید
گزارشها و راهنماهای عمیق محتوای ارزشمندی را ارائه میدهند که شما را به عنوان یک متخصص معرفی میکند. دانلود رایگان برای جمع آوری اطلاعات تماس برای ایجاد لیست ایمیل ارائه دهید.
۲۵٫ بازاریابی محتوا
ارائه محتوای نسبی برند شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد معرفی می کند. محتوای باکیفیت که شامل اینفوگرافیک، ویدیو، و پستهای وبلاگ میشود، برای افزایش ترافیک ضروری است.
۲۶٫ پرورش پیشتاز از طریق توالی ایمیل
بخش بندی توالی ایمیل بر اساس علایق و رفتار مشترک، محتوای مرتبط را ارائه می دهد.
# | تاکتیک بازاریابی ورودی | هدف اولیه | نوع محتوا | مخاطب هدف | روش تعامل | مزایای بالقوه | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
۱ | استراتژی وبلاگ نویسی متمرکز بر تبدیل | تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ | وبلاگ هایی با CTA | بازدیدکنندگانی که به دنبال اطلاعات هستند | محتوای آموزنده و قانع کننده CTA | تولید سرنخ، مزایای SEO | ||||||
۲ | کمپین های بازاریابی ایمیلی | شخصی سازی پیشنهادات بر اساس داده های کاربر | ایمیل های سفارشی | لیست ایمیل های بخش بندی شده | شخصی سازی و پیشنهادات هدفمند | نرخ تبدیل بالاتر، وفاداری مشتری | ||||||
۳ | درگیر کردن دنبال کنندگان، ایجاد انجمن | وبینارها، جلسات پرسش و پاسخ | پیروان رسانه های اجتماعی | رویدادهای تعاملی | انجمن ساختمان ، افزایش درگیری | |||||||
۴ | ایجاد محتوای تعاملی | مخاطبان را به صورت پویا درگیر کنید “ستون -۵″> مخاطبان آنلاین | تجربیات همهجانبه | تعامل کاربر ، جمع آوری داده ها | ||||||||
۵ | بازاریابی ویدیویی | ارائه محتوای آموزشی | آموزش ، چگونه به فیلم ها | کاربران یوتیوب ، زبان آموزان < /td> | دستورالعمل بصری | دسترسی گسترده ، تأثیر آموزشی | ||||||
۶ | پادکست | ساخت برند اقتدار ، جامعه | قسمت های پادکست | شنوندگان پادکست | مکالمه محتوا | جامعه وفادار ، آگاهی از برند | ||||||
۷ | وبینارها و کارگاه های آموزشی ۴ “> وبینارهای آموزشی | متخصصان ، زبان آموزان | کارگاه های آنلاین | رهبری فکری ، نمایشگاه تخصصی | ||||||||
۸ | محتوای تولید شده توسط کاربر | اعتماد ، اصالت | توصیفات مشتری ، رسانه | مشتریان موجود | مسابقات ، داستان های مشتری | بازاریابی معتبر ، اعتماد مشتری < /td> | ||||||
۹ | سندیکای محتوا | اعتبار را افزایش دهید ، به | پست های وبلاگ مشترک | گسترده تر مخاطب | اشتراک گذاری متقابل پلتفرم | افزایش ترافیک ، قرار گرفتن در معرض | ||||||
۱۰ | مشارکت های تأثیرگذار | مخاطبان تأثیرگذار | محتوای تأیید شده تأثیرگذار | دنبال کنندگان تأثیرگذار | بازاریابی تأثیرگذار | گسترش مخاطبان ، اعتبار | ||||||
وبلاگ نویسی مهمان | بهبود سئو از طریق بک لینک ها | پست های وبلاگ مهمان | خوانندگان وبلاگ طاقچه | به اشتراک گذاری محتوای کیفیت = “ستون -۷″> مزایای سئو ، ارتباط صنعت | ||||||||
۱۲ | بهینه سازی صفحه فرود | تجربه کاربر را برای تبدیل بهینه سازی کنید | صفحات فرود اقناعی | مشتریان بالقوه | تست A/B ، محتوای متمرکز | نرخ تبدیل بالاتر ، تعامل کاربر | ||||||
۱۳ | بازاریابی موتور جستجو | درایو ترافیک هدفمند | تبلیغات هدفمند | جستجوگرهای آنلاین | بهینه سازی کلمات کلیدی | دید بهبود یافته ، پرورش سرب | ||||||
۱۴ | کمپین های بازاریابی | بازدید کنندگان گذشته را دوباره وارد کنید | تبلیغات هدفمند | بازدید کنندگان وب سایت قبلی | ردیابی کوکی | تبدیل افزایش ، فراخوان برند | ||||||
۱۵ | بازاریابی وابسته | فروش را از طریق ارجاع ها هدایت کنید | تأیید های وابسته | مخاطب وابسته | مشوق های مبتنی بر کمیسیون | افزایش فروش ، بازاریابی مقرون به صرفه | ||||||
۱۶ | ساختمان جامعه | ستون وفادار بسازید | محتوای رسانه های اجتماعی | کاربران رسانه های اجتماعی | تعامل گروهی ، انجمن ها | وفاداری برند ، تعامل با مشتری | ||||||
۱۷ | برنامه های ارجاع مشتری | گسترش مشتری از طریق ارجاع | مشوق های ارجاع | مشتریان موجود | ||||||||
۱۸ | پرسش و پاسخ جلسات | اعتماد به نفس ، تخصص را نشان دهید | تعاملات زنده پرسش و پاسخ | کاربران وبینار یا رسانه های اجتماعی | تعامل در زمان واقعی | ویترین تخصص ، ساختمان اعتماد | ||||||
۱۹ | پخش مستقیم | تقویت اصالت برند | جریان های زنده ، نسخه های نمایشی | کاربران مختلف سیستم عامل | تعامل در زمان واقعی | تعامل معتبر ، حضور برند | ||||||
۲۰ | توصیفات و مطالعات موردی | اثبات اجتماعی ارائه دهید | داستان های مشتری | مشتریان آینده نگر | اجتماعی رسانه ، وب سایت ها | اعتماد به نفس ، همدلی در بازاریابی = “ستون ۱″> ۲۱ | اینفوگرافیک ها و داده های بصری | اطلاعات جذاب را به صورت جذاب | اینفوگرافیک | افراد متقاضی اطلاعات | داستان های بصری | ارتباطات اطلاعات روشن |
۲۲ | تبلیغات رسانه های اجتماعی | مخاطبان خاص را هدف قرار دهید | تبلیغات اجتماعی هدفمند | کاربران پلتفرم | هدف قرار دادن جمعیتی | دقت مخاطب ، نامزدی | ||||||
۲۳ | تجزیه و تحلیل و بازخورد | تجزیه و تحلیل داده های کاربر | صاحبان مشاغل ، بازاریابان | جمع آوری داده ها | بهینه سازی محتوا ، هدفمند سازی بهتر | |||||||
۲۴ | کتابهای الکترونیکی و سفیدپوستان | موقعیت به عنوان متخصص صنعت | راهنماهای عمیق | افراد جستجوگر اطلاعات | بارگیری رایگان ، تولید سرب | تظاهرات تخصصی ، ساختمان لیست ایمیل | ||||||
۲۵ | بازاریابی محتوا | به عنوان منبع قابل اعتماد | محتوای متنوع با کیفیت بالا | مخاطب گسترده | تحویل محتوای با کیفیت < /td> | تولید ترافیک ، اعتماد برند | ||||||
۲۶ | تغذیه سرب از طریق توالی های ایمیل | ارائه محتوای مربوطه | ایمیل های تقسیم شده | مشترکان | توالی شخصی شده | Customer engagement, conversion |
> ایجاد یک الگوی برنامه بازاریابی ورودی
الگویی برای برنامه بازاریابی یک صفحه ای شامل استراتژی های بازاریابی ورودی باید شامل موارد زیر باشد: تعریف اهداف واضح و قابل اندازه گیری.
حداکثر رساندن الگوی برنامه بازاریابی ورودی
با استفاده از الگوی به درستی در مرحله برنامه ریزی به معنای قرار دادن یک تقویم محتوا برای ماندن است. استوار. در مرحله اجرای ، شما باید در ابزارهای و تحقیقات مربوط به ارتباط با مشتری و مشتری سرمایه گذاری کنید. “rel =” noopener noreferrer “> آمار بازاریابی محتوا برای بهینه سازی استراتژی های ایده آل خود . شما همچنین باید سیستم عامل های مناسب رسانه های اجتماعی را انتخاب کنید.
راه حل های اصلی برای یک کمپین موفقیت آمیز بازاریابی ورودی
یک کمپین عالی با درک خوبی از شما آغاز می شود مخاطبان هدف. محتوای ایجاد شده باید جذاب و ارزشمند باشد. این باید انواع کانال های مختلف را آموزش و اطلاع دهد. به یاد داشته باشید که ابزارهای سئو قوی را برای بهبود دسترسی ارگانیک پیاده سازی کنید.
استفاده از داده های خود از طریق تجزیه و تحلیل به شما کمک می کند تا تلاش های بازاریابی ورودی را به طور مداوم بهبود بخشید . H2>
اولین اقدامات در ایجاد یک برنامه بازاریابی ورودی چیست؟ انجام تحقیقات بازار برای ایجاد شخصیت های دقیق خریدار و ترسیم یک استراتژی محتوا که مطابق با علایق و نیازهای مخاطبان شما باشد. /P>
چگونه می توانم برای برنامه بازاریابی ورودی خود اهداف را تعیین کنم؟ شاخص. اهداف متداول شامل افزایش ترافیک وب سایت ، تولید سرب ، بهبود نرخ تبدیل و ایجاد آگاهی از برند است. یک استراتژی بازاریابی ورودی شامل پست های وبلاگ ، کتابهای الکترونیکی ، سفیدپوستان ، اینفوگرافیک ، فیلم و پادکست ها است. محتوا باید برای مخاطبان شما ارزش داشته باشد ، به سؤالات و نقاط درد آنها بپردازد و برای موتورهای جستجو بهینه شود. رسانه های اجتماعی در برنامه بازاریابی ورودی من؟ محتوای خود را به پلت فرم خاص و جمعیت شناسی مخاطبان متناسب کنید ، و از تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی برای پیگیری تعامل و اصلاح استراتژی خود استفاده کنید.
SEO در یک برنامه بازاریابی ورودی چه نقشی ایفا می کند؟ . این شامل تحقیقات کلمات کلیدی ، بهینه سازی محتوای و ساختار وب سایت و بک لینک های کیفیت ساختمان است. آیا موفقیت تلاشهای بازاریابی ورودی خود را اندازه گیری می کنم؟ از ابزارهای تحلیلی برای نظارت بر این معیارها و تنظیم استراتژی های خود بر اساس داده ها استفاده کنید.
چند بار باید برنامه بازاریابی ورودی خود را مرور و به روز کنم؟ ، در حالت ایده آل سه ماهه یا دوسالانه. این تضمین می کند که استراتژی شما با روندهای در حال تحول در بازار ، رفتارهای مشتری و اهداف تجاری مطابقت دارد. بررسی های منظم همچنین به شما امکان می دهد تا با بازخورد و معیارهای عملکرد سازگار شوید. autoinsert-ad ezoic-incontent_11 “/>
اطلاعات بیشتر در: بازاریابی محتوا ، استراتژی بازاریابی