عمومی

نحوه فروش بیت

نحوه فروش بیت

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

از آنجایی که کسب‌وکارها بیشتر در دیجیتال و سنتی سرمایه‌گذاری می‌کنند تلاش های بازاریابی، نیاز روزافزونی به موسیقی و بیت های اصلی وجود دارد. استفاده‌های دیگری از بیت‌ها در ویدیوهای یوتیوب، فیلم‌ها، تلویزیون و برنامه‌های مختلف دیگر وجود دارد.

بسیاری از تولیدکنندگان موسیقی فروش بیت‌های آنلاین را سودآور دانسته‌اند، زیرا می‌توان از آن‌ها به دلایل تجاری مختلفی استفاده کرد. اگر شما یک تولید کننده موسیقی هستید که به دنبال ورود به صنعت فروش بیت هستید، راه های زیادی برای شروع فروش بیت به صورت آنلاین وجود دارد. ما برخی از برترین ارائه‌دهندگان بیت‌فروشی و بازارهای پرفروش را بررسی می‌کنیم تا به شما در شروع کسب درآمد کمک کنیم.



آیا می توانید Beats را برای پول بفروشید؟

شما قطعاً می‌توانید بیت‌ها را برای پول بفروشید، و این یک جایگاه رو به رشد در صنعت موسیقی است. کسب و کارهای موفق زیادی در زمینه فروش بیت وجود دارند که توانسته اند انواع مختلفی از بیت های خوب را برای مصارف مختلف ارائه دهند. یک کسب و کار فروش آهنگ آنلاین دارای پتانسیل بسیار خوبی برای کسب درآمد از طریق تبلیغ‌کنندگان و سازندگان محتوا و دیگرانی است که به دنبال موسیقی اصلی هستند.

چگونه فروش Beats آنلاین

فروش بیت به صورت آنلاین نسبتاً آسان است و پلتفرم های زیادی برای فروش بیت بعدی شما در دسترس هستند. در اینجا نحوه شروع فروش بیت به صورت آنلاین آورده شده است:

  1. یک بیت ایجاد کنید: اولین گام این است که مهارت‌های ضرب‌سازی خود را تقویت کنید و انواع مختلفی از بیت‌های حرفه‌ای ایجاد کنید. اینها می توانند شامل ژانرهای محبوب مانند پاپ، هیپ هاپ، محیط، چیل و سبک های دیگر باشند. در مرحله بعد، به این فکر کنید که می خواهید با ضرب آهنگ خود چه نوع خلق و خوی را منتقل کنید و از آنجا بروید.
  2. یک پلتفرم بیت را انتخاب کنید: زمانی که ضربان خود را به دست آوردید، در بازار بیت تحقیق کنید. . پلتفرم های زیادی در دسترس هستند که هر کدام دارای نقاط قوت و مدل های تجاری منحصر به فردی هستند. بر اساس نوع ضربی که ایجاد کرده‌اید، می‌توانید ببینید چه نوع هنرمندان موسیقی یا استفاده‌های تجاری مناسب‌ترین هستند. این به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید که از چه پلتفرم بیتی استفاده کنید.
  3. ضربه خود را آپلود کنید: پس از شناسایی پلتفرم مناسب، می‌توانید بیت خود را آپلود کرده و شروع به فروش کنید. بسته به پلتفرم، می‌توانید با افزودن برچسب‌های بیت مرتبط و سایر توضیحات، پیدا کردن بیت‌ها را برای مشتریان آسان‌تر کنید تا به آنها کمک کنید تصمیم بگیرند که آیا این گزینه مناسب است یا نه.

svg%3E - نحوه فروش بیت

نحوه قیمت گذاری بیت ها برای فروش

چگونه ضربات برنج به تعداد ضرباتی که آپلود می کنید و اینکه آیا می خواهید بیت ها را سریع آنلاین بفروشید بستگی دارد. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در قیمت رقابتی وجود دارد:

  1. یک بیت رایگان ارائه دهید: اگر می خواهید برای اطمینان از مشتریان تکراری، ارائه یک بیت رایگان می تواند به افزایش آگاهی در مورد خدمات و مهارت های شما کمک کند. علاوه بر این، اگر اولین بیت رایگان باشد، مشتریان ممکن است تمایل بیشتری به خرید از شما داشته باشند، زیرا آنها می‌دانند چه کیفیتی باید انتظار داشته باشند.
  2. به کارهایی که سازندگان بیت دیگر انجام می‌دهند نگاه کنید: اگر مطمئن نیستید که بیت های خود را برای چه قیمتی تعیین کنید، به تولیدکنندگان دیگر و نحوه فروش بیت های خود نگاه کنید. این می تواند به شما کمک کند بر اساس ژانر و طول آهنگ قیمت رقابتی داشته باشید،
  3. نحوه استفاده از آن را در نظر بگیرید: اگر می توانید محبوب ترین موارد استفاده از ضربات را شناسایی کنید. شما ایجاد می کنید (به عنوان مثال، موسیقی پاپ که می تواند برای یک کانال یوتیوب استفاده شود)، می توانید قیمت بهتری داشته باشید و با ارائه محصولات مرتبط، تجارت الکترونیک خود را ایجاد کنید.

بهترین مکان ها برای فروش آنلاین Beats

اگر می خواهید فروش بیت ها را به صورت آنلاین شروع کنید، تعداد زیادی وجود دارد. پلتفرم هایی که می توانید بیت های خود را به صورت آنلاین به مشتریان بفروشید. این پلتفرم‌ها می‌توانند راه بسیار خوبی برای تولید موسیقی و ساخت موسیقی جدید بدون مدیریت مجوز و سایر جنبه‌های ساخت بیت باشند.

بیایید برخی از بهترین گزینه‌ها برای فروشگاه بیت را بررسی کنیم تا به شما در شروع و رشد کمک کند. کسب و کار سازنده شما.

۱٫ Beatstars

Beatstars یکی از بزرگترین بازارهای خرید و فروش بیت است. این پلتفرم دارای تمام ابزارهای مورد نیاز برای فروش موسیقی به مشتریان از جمله انواع فرمت های صوتی، بیت های انحصاری و بیت های رایگان است. آنها همچنین گزینه های انتشار و سایر خدمات موسیقی را برای تولیدکنندگان موسیقی ارائه می دهند. اشتراک ها از ۵٫۹۹ دلار برای آپلود آهنگ ها و فروش بیت ها و بسته های نمونه شروع می شود.

۲٫ Airbit

پلتفرم هایی مانند Airbit تولیدکنندگان و مشتریان موسیقی را به هم متصل می‌کند و دارای کاتالوگ گسترده و گزینه‌هایی برای مجوز آهنگ‌ها است. بنابراین اگر می خواهید با یک هنرمند برای ایجاد یک آهنگ موفق شریک شوید، این یک پلت فرم عالی است. سازندگان همچنین می‌توانند از پلتفرم Airbit برای فرآیندهایی مانند ساخت بیت برای پروژه‌ها و ارتباط با سایر نوازندگان و تولیدکنندگان موفق استفاده کنند. هزینه اشتراک Airbit 7.99 دلار برای آپلود و فروش آهنگ‌ها و بسته‌های صوتی نامحدود است.

۳٫ Audiojungle

مدل کسب و کار Audiojungle شامل موسیقی و آهنگ های صوتی بدون حق امتیاز است که مشتریان می توانند خریداری کنند. اگر علاقه مند به فروش سریع و آسان بیت های خود به صورت آنلاین هستید، پلتفرمی مانند Audiojungle می تواند مفید باشد. تولیدکنندگان می‌توانند بیت‌ها را در ژانرها و حالت‌های مختلف بفروشند، و این پلتفرم بر فروش آهنگ‌های ابزاری که مشتریان می‌توانند استفاده کنند، تمرکز دارد.

۴٫ PremiumBeat

Premiumbeat فهرستی از موسیقی و جلوه های صوتی بدون حق امتیاز را به مشتریان خود ارائه می دهد. مشتریانی که بیت‌ها را آنلاین می‌خرند، می‌توانند بر اساس حالت‌ها و ژانرها جستجو کنند و براساس فرمت‌های صوتی مرتب‌سازی کنند تا آهنگ مناسب را برای خود بیابند.

۵ . وب سایت خودتان

اگر می خواهید تجارت سودآور خود را با beats رشد دهید، ایجاد وب سایت خود حیاتی است. یک کسب و کار موفق در فروش باید محصولات خود را بر روی پلتفرم های مختلف از جمله پلتفرم خودش عرضه کند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان می توانند آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند. علاوه بر این، می‌توانید انواع مختلفی از گزینه‌های صدور مجوز بیت را ارائه دهید و وب‌سایت خود را در رسانه‌های اجتماعی برای رشد کسب‌وکار خود تبلیغ کنید.

۶٫ Audiodraft

Audiodraft دارای برخی از بهترین ضربات موجود برای برندهایی است که به دنبال ایجاد صدای اصلی خود با استفاده از ترکیبی از گوش دادن به انسان و پشتیبانی از هوش مصنوعی هستند. با Audiodraft، مارک‌ها می‌توانند آنالیز کنند تا صدای مناسب را برای خود بیابند، و سازندگان می‌توانند ضربات اصلی را بر اساس آن بسازند.

۷٫ Traktrain

برای سازندگان بیت علاقه مند به فروش ژانرهای خاص مانند هیپ هاپ، پاپ، EDM، و ژانرهای دیگر، پلتفرم هایی مانند Traktrain بسیار مناسب هستند. با Traktrain، تولیدکنندگان می‌توانند بیت‌ها را برای استفاده در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات، و برای هنرمندان موسیقی در صورت لزوم استفاده کنند. این پلتفرم همچنین دارای یک پخش کننده موسیقی است تا مشتریان بتوانند قبل از خرید آهنگ ها را پیش نمایش کنند.

Beats چقدر به فروش می رسد؟

شما می توانید با بارگذاری یک بیت از فروش بیت ها در پلتفرم های مختلف درآمد کسب کنید در بسیاری از پلتفرم ها اگر ثابت قدم باشید، می توانید تا ۱۰۰۰۰ دلار در ماه از فروش ضربات یا بیشتر به دست آورید. بسته به اینکه مشتریان چقدر راحت بیت های شما را پیدا می کنند و فایل های صوتی مختلفی را ارائه می دهید، می توانید فروش را افزایش دهید. همچنین می‌توانید برای رشد کسب‌وکارتان بیت‌های رایگان ارائه دهید و قبل از فروش آهنگ‌های دیگر، خودتان را به‌عنوان یک خالق معرفی کنید.

چگونه پیدا می‌کنید. افرادی که بیت‌های شما را می‌خرند؟

می‌توانید با آپلود بیت‌های بیشتر در پلتفرم‌های مختلف، افرادی را پیدا کنید که بیت‌های شما را بخرند. همچنین می‌توانید بیت‌های خود را در رسانه‌های اجتماعی، انجمن‌های موسیقی و سایر راه‌ها تبلیغ کنید تا فروش بیت را افزایش دهید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

تصویر: Envato Elements


اطلاعات بیشتر در: نحوه فروش
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی