چرا من عاشق لینکدین شدم و چرا شما باید هم
چرا من عاشق لینکدین شدم و چرا شما باید
هم
چند هفته پیش، درباره کارهایی که باید به محض انجام ارتباط با شخصی در LinkedIn. بازخورد در مورد آن مقاله عالی بود، اما یک نفر به آن مقاله پاسخ داد و از من یک سوال بسیار جالب پرسید، “چرا باید حتی در لینکدین با همه شبکه های اجتماعی؟
این یک سوال معتبر است، بنابراین فکر کردم که به او پاسخ خواهم داد. در اینجا پنج دلیل وجود دارد که باید لینکدین را دو برابر کنید.
صدای بسیار کمتری وجود دارد.
در حالی که من از طرفداران شدید توییتر و چندین پلتفرم اجتماعی دیگر هستم، هر یک از آنها نویز مضحکی دارند. . خواه توییتها و پستهایی درباره سیاست، تصاویر افکار خوب، تصادفی و چیزهای دیگر باشد، گاهی اوقات بسیار طاقتفرسا میشود.
LinkedIn خود را به عنوان شبکه اجتماعی حرفه ای پیشرو معرفی کرده است، که در این واقعیت آشکار می شود که محتوای نامربوط بسیار کمتری در آن وجود دارد. فید من در مقایسه با سایر سیستم عامل ها. در حالی که این امر به طور واضح به چه کسی متصل هستید، بیشتر مردم محتوای غیرحرفهای پست نمیکنند، به این معنی که فید من ارزشمندتر است و پتانسیل بیشتری برای کمک به رشد حرفهای من در مقایسه با هر پلتفرم دیگری دارد.
بنابراین اگر به دنبال شغل جدیدی هستید یا فقط به شبکه سازی به روشی مؤثر علاقه دارید، لینکدین قطعاً باید نقطه شروع شما باشد.
اساساً می توانید با کمی کار به هر کسی برسید.
چند روز پیش، برای پروژهای که روی آن کار میکنم، مجبور شدم به جمعی از رهبران فکری در شرکت برسم. فضا. در حدود یک ساعت، و بدون هیچ رابطه قبلی، با استفاده از لینکدین، به چند نفر از اینفلوئنسرهای بزرگ سازمانی به سادگی با ارتباط با لینکدین رسیدم.
ویژگی فوق العاده این که به شما نشان می دهد که اتصالات شما چه کسانی هستند، چه اتصالات اول باشد چه اتصالات دوم، با کار بسیار کم، شما هستید تقریباً می توانید به هر کسی در فضای شما دسترسی داشته باشید. اگر در لینکدین فعال هستید و یک نمایه کامل دارید، این کار حتی ساده تر می شود.
به نظر می رسد الگوریتم در حال انجام برخی جادوها است.
من اساساً در تمام شبکه های اجتماعی پیشرو از جمله فیس بوک، یعنی متا، اینستاگرام، توییتر، یوتیوب و لینکدین بسیار فعال هستم.
در حالی که در تمام آن پلتفرمها تعامل مناسبی دارم، لینکدین همه آنها را از آب بیرون میکشد.
من به طور منظم بیش از ۱۰۰۰۰۰ نمایش در پست های لینکدین خود دریافت می کنم، و این بدون صرف یک سنت برای تبلیغ آنها است. من در مورد ترافیک کاملا ارگانیک صحبت می کنم.
در حالی که آنها از نظر جمعیتی در طرف مقابل طیف قرار دارند، تنها پلتفرم دیگری که طبق تجربه من، دارای آن است. آن سطح تعامل ارگانیک TikTok است.
شاید مایکروسافت که مالک LinkedIn است، در صورتی که TikTok موافقت کند، خرید TikTok را در نظر بگیرد.
شما به افرادی دسترسی دارید که نمیتوانید در جای دیگری با آنها تماس بگیرید.
علاوه بر امکان دسترسی آسان به افراد از طریق مؤلفه پیام رسانی در لینکدین، نکته جالب این است که حتی اگر شخصی در شبکه شما یا با شخصی در شبکه خود متصل شده اید، آداب در لینکدین برقراری ارتباط با افرادی را تشویق می کند که در غیر این صورت به آنها دسترسی نداشتید.
به این ترتیب، LinkedIn شبیه توییتر است و تفاوت اصلی آن اتصال یک طرفه در توییتر در مقابل اتصال دو طرفه در توییتر است. لینکدین.
تاکنون، همه پلتفرمهای اجتماعی با افزودن دکمه فالو، توییتر را کپی کردهاند، اما مانند فیسبوک، اتصال دو طرفه است. راه اصلی ارتباط افراد در لینکدین و با کمی خلاقیت، تقریباً می توانید به هر کسی دسترسی داشته باشید.
این پلتفرم هنوز در حال تکامل است.
این نکته جالبی است. بسیاری از مردم لینکدین را این شبکه بالغ می دانند که دیگر در حال تکامل نیست. آنها بسیار اشتباه خواهند کرد.
LinkedIn دائماً در حال اضافه کردن ویژگیهای جدید برای تطبیق با پایگاه کاربر خود است. ذکر این نکته مهم است که تجربه LinkedIn در دسکتاپ به طور قابل توجهی بهتر از تلفن همراه است.
این که آیا این نمایه های نویسنده باشد، که قابل مقایسه است. برای تایید در اینستاگرام، یا فعال کردن لینکدین لایو، که هنوز فقط با دعوت در دسترس است، پلتفرم دائما در حال پیشرفت است و من سوار شدن به آن قطار را توصیه میکنم، زیرا سفری سرگرمکننده بوده و هست.
بسیاری از مردم قدرت لینکدین را دست کم می گیرند و اگرچه ممکن است نمایه ای داشته باشند، اما عمدتاً منفعل است، که یک فرصت از دست رفته است. و یک در آن بزرگ.
کار کنید