عمومی

با رفتن Roe، کارآفرینان و برندها پول جمع می کنند برای سازمان های حقوق باروری

با رفتن Roe، کارآفرینان و برندها پول جمع می کنند
برای سازمان های حقوق باروری

پس از دادگاه عالی هفته گذشته Roe v. Wade را محکوم کرد، برخی از برندها و بنیان‌گذاران برای جمع‌آوری پول برای سقط جنین از طریق جمع‌آوری کمک‌های مالی شخصی و کمک‌های مالی اقدام می‌کنند.

دیروز، جنیفر روبیو، بنیانگذار و مدیر عامل Away در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که او و همسرش، استوارت باترفیلد، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Slack، حداکثر ۱ میلیون دلار کمک مالی انجام شده طی ۷۲ ساعت به شبکه ملی صندوق های سقط جنین، سازمانی متشکل از ۹۰ صندوق محلی سقط جنین در سراسر ایالات متحده، مطابقت دارد. روبیو در اینستاگرام نوشت: “تصمیم ویرانگر برای سرنگونی رو در مقابل وید به طور نامتناسبی بر افراد رنگین پوست و حاشیه‌نشین‌ترین جوامع تاثیر می‌گذارد. افرادی که با موانعی برای دسترسی به سقط جنین مواجه هستند، اغلب با بیش از یک مانع روبرو هستند، فراتر از هزینه‌ها.” “به همین دلیل است که بسیاری از صندوق های سقط جنین نیز حمایت عملی، از جمله حمل و نقل، پرداخت مراقبت از کودک، مسکن، خدمات ترجمه و موارد دیگر را ارائه می دهند.”

چندین برند نیز کمک های مالی خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند. برند پوشاک فعال مستقر در ونکوور Lululemon به اشتراک گذاشت که ۵۰۰۰۰۰ دلار کمک مالی به مرکز حقوق تولید مثل، یک سازمان جهانی حقوق بشر متشکل از وکلا و مدافعان عدالت باروری.

دیگران درآمد خود را به سازمان‌های طرفدار سقط جنین اهدا کرده‌اند. این هفته، برند لباس زیر «Parade» مستقر در نیویورک سیتی یک مجموعه سه کالایی را راه اندازی کردالف>، با ۱۰۰ درصد فروش به شبکه صندوق ملی سقط جنین. از زمان راه اندازی در سال ۲۰۱۹، Parade با یک برنامه بازپرداخت غیرانتفاعی ۱ درصد عمل کرده و به سازمان هایی از جمله Planned Parenthood of Massachusetts و  کمک مالی کرده است. اتحاد سلامت زنان سیاه پوست. برند جواهرات خوب لس آنجلسی Kinn همچنین متعهد شد که ۱۵ درصد از سود این هفته را به “سازمان ها” اهدا کند. مبارزه برای دسترسی زنان به مراقبت های بهداشتی باروری ایمن.” بنیانگذار جنی یون همچنین به اشتراک گذاشت که این برند در حال توسعه محصولی است که ۱۰۰ درصد از درآمد خود را به سازمان‌های حقوق باروری کمک می‌کند.

هفته گذشته، بسیاری از بنیان‌گذاران به رسانه‌های اجتماعی آمدند تا مخالفت خود را ابراز کنند برای تصمیم دیوان عالی، که در حکم  دابز علیه سازمان بهداشت زنان جکسون در ۲۴ ژوئن صادر شد، که سابقه تقریباً ۵۰ ساله را لغو کرد و حق قانونی سقط جنین را مجاز دانست. پیش از این تصمیم و در روزهای بعد، شرکت‌ها همچنین حمایت مالی خود را برای کارمندانی که به دنبال سقط جنین هستند متعهد شدند. اکنون، بسیاری از آن سازمان‌ها ممکن است مجبور به پیمایش شوند قلمرو قانونی مشکل برای حفظ آن وعده ها.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی