عمومی

پیشاپیش از شما متشکرم: متکبر یا مودب؟

پیشاپیش از شما متشکرم: متکبر یا مودب؟

آیا بستن ایمیل با پیشاپیش از شما متشکریم متکبرانه یا مؤدبانه است؟

در یک آموزش اخیر، بحثی پرشور در مورد نوشتن پیشاپیش از شما متشکرم (TYIA) به عنوان علامت ایمیل وجود داشت. . نیمی از گروه این عبارت را دوستانه می دانستند، در حالی که نیمی احساس می کردند که این عبارت دستکاری یا بی ادبی است. با این حال، در یک نظرسنجی لینکدین، بیش از نیمی از آنها با اشاره به “پیشاپیش متشکرم (TYIA)” اشاره کردند. در واقع، ایمیل هایی که با پیشاپیش تشکر به پایان می رسند، نرخ باز شدن ۶۵٫۷%.

ایمیل هایی که با نوعی ابراز قدردانی بسته می شوند ۳۶% بیشتر احتمال دارد پاسخی دریافت کند. سوال این است که آیا پیشاپیش از شما سپاسگزارمبهترین راه برای ابراز تشکر است؟

برای من، نوشتن پیشاپیش از شما متشکرم مثل نوشتن است، “من آنقدر مطمئن هستم که شما کاری را که من می خواهم انجام خواهید داد که همین الان از شما تشکر می کنم. بعد از انجام این کار از شما متشکرم.” من طرفدار نیستم.

پس چگونه می توان تعداد زیادی از افرادی را که این عبارت را خوب می دانند، حساب کرد؟ من فکر می‌کنم بستگی به این دارد که آیا خواننده پاسخی به شما بدهکار است یا خیر. اگر شخصی موظف است به شما پول یا لطفی بدهد و شما بخواهید یک کمند وظیفه را بالای سر او بیندازید، پیشاپیش از شما متشکرم می‌تواند خواننده را به سمت شما بکشاند. شما قبلاً با تشکر از او خواسته‌اید. آنها از قبل احساس راحتی نمی کنند که وظیفه خود را نسبت به شما نادیده بگیرند.

به عنوان مثال، یک میانجی به من گفت که وقتی تاریخ میانجیگری نزدیک است، و مشتری هزینه خود را پرداخت نکرده است، ممکن است بنویسد: “هزینه باید قبل از میانجیگری پرداخت شود. لطفاً پرداخت خود را تا ۱ ژوئیه ارسال کنید. پیشاپیش متشکرم.” او قصد دارد با تشکر از مشتری پیش از موعد، فشار ظریفی را به مشتری وارد کند. او به من می‌گوید که مشتریان معمولاً پس از دریافت این ایمیل پرداخت می‌کنند.

تشکر پیش‌گیرانه نیز می‌تواند رفتار بد را متوقف کند. در یک نمونه، رهبر یک گروه شبکه حرفه‌ای باید به یکی از اعضای گروه می‌گفت که دیگر اعضای گروه را برای تجارت فریب ندهد. وی خطاب به فرد متخلف نوشت: “درخواست سایر اعضا برای تجارت مغایر با اصول گروه ما است. لطفا در آینده از این کار خودداری کنید. پیشاپیش از شما متشکرم.” باز هم نویسنده قصد ایجاد تعهد را داشته است. او به من گفت که پس از دریافت این ایمیل، این رفتار نادرست متوقف شد.

اما در مورد مواردی که خواننده چیزی به شما بدهکار نیست چطور؟ شما در حال غلبه بر حسن نیت او برای صرف زمان و انرژی برای حل مشکل شما هستید. شاید به یکی از همکارانتان بنویسید، “ما چند سال پیش روی گزارش XYZ با هم کار کردیم؛ اکنون باید به آن مراجعه کنم اما نمی توانم آن را پیدا کنم. آیا می توانید ببینید که می توانید آن را پیدا کنید؟ پیشاپیش متشکرم.” یا “آیا می توانید فاکتورهای Q3 حساب پرشام را برای من ارسال کنید؟ پیشاپیش از شما متشکرم.”

در مواردی مانند این، شما هیچ مبنایی برای ایجاد احساس تعهد ندارند. اگر سعی کنید این کار را انجام دهید، خواننده شما ممکن است عصیان کند. آنها نمی خواهند زمانی که هنوز موافقت نکرده اند که به شما کمک کنند، احساس وظیفه کنند که پاسخ دهند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد پیشاپیش از شما متشکرم متنفرند. آنها تصور می کنند: “اگر می خواهید از من بخواهید کاری برای شما انجام دهم، مودبانه از من بخواهید. سپس، اگر تصمیم گرفتم به شما کمک کنم، تلاش کنید تا از من تشکر کنید. همکاری من را بدیهی تلقی نکنید.” وقتی آن شخص چیزی به شما بدهکار نیست، پیشاپیش از شما متشکرم به نظر می رسد متکبرانه، حتی بی ادبانه.

اگر شما از خواننده خود بخواهید که به شما لطفی کند، قدردانی خود را بدون تلاش برای تطبیق آنها با آنها نشان دهید. می توانید بنویسید،

·         از توجه شما متشکرم.

·         از هرگونه کمکی که می توانید ارائه دهید متشکریم

·         از توجه شما متشکریم

·        p>

·         با تشکر مجدد

یا به سادگی، “متشکرم.”

اصولاً، پیشاپیش از شما متشکرم کار می کند. با ایجاد حس تعهد در خواننده. هنگامی که شخص به طور قانونی به شما بدهکار است، مانند زمانی که شخصی مجبور است به شما پول پرداخت کند یا درخواستی را انجام دهد، احتمالاً پیشاپیش از شما متشکرم پاسخی ایجاد می کند. با این حال، اگر درخواستی دارید، سعی کنید چیزی بنویسید که به نظر کمتر تقاضا باشد. تصور نکنید که آنها اراده شما را انجام می دهند. سپس، بعد از اینکه به شما کمک کردند، کلماتی را که همه دوست دارند بشنوند برایشان ارسال کنید: متشکرم

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی