عمومی

دستگاه اسپرسوساز تجاری: انتخاب هایی برای کافه شما یا اتاق استراحت

دستگاه اسپرسوساز تجاری: انتخاب هایی برای کافه شما یا
اتاق استراحت

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

قهوه در اکثر مردم به یک عنصر اصلی تبدیل شده است. کار های روزانه. در واقع، طبق یک مطالعه اخیر، از هر ۱۰ نفر در آمریکا ۷ نفر هر هفته قهوه می نوشند و ۶۲ درصد آمریکایی ها آن را هر روز می نوشند.

اسپرسو کمی متفاوت از قهوه است، اما به همان اندازه محبوب است. اگر نه بیشتر اسپرسو به گونه‌ای دم می‌شود که از فشار کمتری استفاده می‌کند و بدون فیلتر، روغن و محتوای دانه‌های بیشتری نسبت به قهوه استاندارد می‌دهد و طعم غنی‌تری به آن می‌دهد. از آنجایی که از قهوه معمولی قوی تر است، معمولاً در بخش های بسیار کوچکتر سرو می شود. بسیاری از مردم اسپرسو را به قهوه ترجیح می دهند زیرا می توانند بدون نیاز به مصرف مایعات زیادی از مزایای قهوه بهره مند شوند.

برای بهره مندی از دستگاه اسپرسوساز تجاری، نیازی به حضور در کافی شاپ یا کافه نیست. وجود یکی در یک منطقه مشترک یا اتاق استراحت می تواند شما را به عنوان یک کسب و کار و کارفرما متمایز کند. این می‌تواند نیاز به «نوشیدن قهوه» را از بین ببرد و قدردانی مشتریان و کارگران شما را جلب کند.



اسپرسوسازهای حرفه ای چیست؟

اسپرسوساز حرفه ای نوعی تهیه قهوه است دستگاهی که از فشار و آب جوش برای استخراج طعم های غنی از لوبیا استفاده می کند. آنها معمولاً با کف‌کننده‌های شیر و میله‌های بخار برای نوشیدنی‌های ویژه عرضه می‌شوند، و بسیاری از آنها می‌توانند اسپرسو یا قهوه معمولی درست کنند.

اسپرسوساز تجاری: انتخاب هایی برای کافه یا اتاق استراحت شما

< tr class="row-2 even" readability="7">

< td class="column-3">برنج پرس فورج شده و روکش کروم

< td class="column-3">اسپرسو

< td class="column-3">مشخص نشده

< td class="column-2">مشخص نشده

< td class="column-1">ایده آل برای
ویژگی ها / مدل انتخاب برتر: قهوه ساز تجاری Jura E8 Runner Up: دستگاه اسپرسو حجمی La Pavoni PUB Group بهترین ارزش: اسپرسوساز De’Longhi La Specialista Prestigio
ساخت ساخت مستحکم و درجه صنعتی طراحی محکم و زیبا
انواع نوشیدنی اسپرسو، قهوه، کاپوچینو، سفید مسطح، لاته ماکیاتو اسپرسو، قهوه، لاته، شکلات داغ
ظرفیت مخزن آب ۶۴ اونس مشخص نشده مشخص نشده
ظرفیت ظرف لوبیا ۱۰ اونس مشخص نشده مشخص نشده
سیستم آسیاب آروما G3 آسیاب سنگ زنی یکپارچه با ۶ تنظیمات
تکنولوژی دم کردن فرایند استخراج پالس ژورا عمودی محفظه تزریق و سیستم فشار ایستگاه تامپینگ هوشمند
ویژگی های هوشمند برنامه کنترل گوشی هوشمند قابل برنامه ریزی، انتخاب اندازه ۴ فنجان دستگاه بخار MyLatteArt
ویژگی های ویژه< /td> دکمه های انتخابگر، صفحه نمایش رنگی کاربرپسند نرم کننده آب، میله بخار، دکمه توقف شیر آب داغ برای چای یا شکلات داغ
گواهی نامه دارای گواهینامه NSF مشخص نشده
محدوده قیمت بالا بالا میان رده
استفاده تجاری و علاقه مندان کافی شاپ ها و رستوران های شلوغ علاقه مندان به استفاده تجاری و خانه
کشور مبدا< /td> سوئیس ایتالیا ایتالیا

دستگاه قهوه تجاری Jura E8

svg%3E - دستگاه اسپرسوساز تجاری: انتخاب هایی برای کافه شما یا
اتاق استراحت

برترین انتخاب: برتر ما انتخاب E8 توسط Jura است که بر اساس نظرات و ویژگی های مشتریان است. Jura E8 ادعا می کند که به کاربر اجازه می دهد نوشیدنی های مختلفی از جمله اسپرسو، قهوه، کاپوچینو، سفید تخت و لاته ماکیاتو را با لمس یک دکمه تهیه کند. صفحه نمایش رنگی کاربرپسند با دکمه های انتخابگر، هرگونه حدس و گمان را از بین می برد.

این دستگاه از فرآیند استخراج پالس Jura استفاده می کند که نوید نوشیدنی عالی را در هر زمان می دهد. همچنین دارای آسیاب آروما G3، مخزن آب ۶۴ اونسی و ظرف حبوبات ۱۰ اونسی است. Jura یک برنامه قابل دانلود دارد که به شما امکان می دهد دستگاه را از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود کار کنید.

ماشین قهوه اتوماتیک Jura E8 Piano Black

خرید در Amazon

 

دستگاه اسپرسو حجمی گروه La Pavoni PUB

svg%3E - دستگاه اسپرسوساز تجاری: انتخاب هایی برای کافه شما یا
اتاق استراحت

Runner Up: اسپرسوسازهای PUB La Pavoni از برنج پرس فورج شده و روکش کروم، با محفظه تزریق عمودی و سیستم فشار ساخته شده اند. چکه های گروهی را از بین می برد. این دستگاه قابل برنامه ریزی است و دارای ۴ انتخاب اندازه فنجان از جمله دم کردن مداوم و دکمه توقف است.

ویژگی های اضافی شامل نرم کننده آب، میله بخار، یک پورتافیلتر دوتایی و ۲ سبد قهوه. ایده آل برای کافی شاپ ها و رستوران های شلوغ. دستگاه اسپرسوساز PUB دارای گواهینامه NSF و ساخت ایتالیا است.

دستگاه های اسپرسو حجمی گروه La Pavoni PUB 1V-R 1، شیر ضد خلاء

خرید در آمازون

 

دستگاه اسپرسوساز De’Longhi La Specialista Prestigio

svg%3E - دستگاه اسپرسوساز تجاری: انتخاب هایی برای کافه شما یا
اتاق استراحت

بهترین ارزش: De’Longhi La Specialista Prestigio دارای برخی ویژگی‌های نوآورانه است، از جمله آسیاب حفره‌ای یکپارچه با دو سنسور، یک Smart Tamping اختصاصی، و یک آسیاب سنسور داخلی با ۶ تنظیمات.

مشتریانی که این دستگاه را بررسی کرده‌اند، گفته‌اند. قهوه و نوشیدنی های اسپرسو با کیفیت رستوران و همچنین لاته و دیگر غذاهای مخصوص را تهیه می کند و استفاده از آن آسان است. یک شیر آب گرم برای چای یا شکلات داغ وجود دارد. یک چوب بخار MyLatteArt گنجانده شده است.

اسپرسوسازهای تجاری De’Longhi La Specialista Prestigio

در آمازون بخرید

 

دستگاه اسپرسوساز و قهوه ساز Sincreative

svg%3E - دستگاه اسپرسوساز تجاری: انتخاب هایی برای کافه شما یا
اتاق استراحت

این ۲ دستگاه -in-1 توسط Sincreative به شما امکان دم کردن قهوه و اسپرسو را می دهد. این دستگاه دارای یک آسیاب داخلی با ۱۵ تنظیمات مختلف است تا همیشه بتوانید طعم مطلوب را دریافت کنید. رابط شماره گیری برای انتخاب بخار، آب گرم و از پیش برنامه ریزی شده یک و دو شات، استفاده از این دستگاه را آسان می کند. دارای مخزن آب شفاف قابل جدا شدن ۹۲ اونس برای پر شدن آسان است.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به فشار ۲۰ بار، میله بخار قدرتمند اشاره کرد. و کنترل دیجیتال دما.

اسپرسوساز تجاری و قهوه ساز Sincreative با آسیاب و میله بخار

خرید در آمازون

 

اسپرسوساز حرفه ای Rancilio Silvia

svg%3E - دستگاه اسپرسوساز تجاری: انتخاب هایی برای کافه شما یا
اتاق استراحت

اسپرسوساز Rancilio Silvia گزینه خوبی است اگر فضای کانتر محدودی دارند اما همچنان یک ماشین با کیفیت بالا می خواهند. مشتریانی که این مورد را بررسی کردند، از توانایی آن در تهیه اسپرسوی خوشمزه تمجید کردند.

این اسپرسوساز دستی دارای یک قاب آهنی و پانل‌های جانبی از جنس استنلس استیل و ابعاد ۱۱٫۴ اینچ در ۱۳٫۴ اینچ است که دارای سر گروه تجاری برای پایداری حرارتی عالی و کیفیت استخراج، یک میله بخار مفصلی، و یک دستگیره بخار حرفه‌ای است که فشار بخار را دقیقاً کنترل می‌کند.< /p>

اسپرسوساز Rancilio Silvia با قاب آهنی و پانل های جانبی فولاد ضد زنگ

خرید در آمازون> end”/>

svg%3E - دستگاه اسپرسوساز تجاری: انتخاب هایی برای کافه شما یا
اتاق استراحت

Xelsis یک دستگاه اسپرسوساز فوق خودکار است که فرآیند دم کردن را خودکار می کند. می توانید قدرت، حجم، دما، طعم قهوه، مقدار کف شیر، حجم اسپرسو و حتی سفارش قهوه و شیر را سفارشی کنید. همچنین می توانید تنظیمات برگزیده خود را در نمایه شخصی خود ذخیره کنید تا هر بار نوشیدنی های قهوه عالی خود را دریافت کنید.

این دستگاه از عملکرد HygieSteam برای مدار شیر را با بخار از دهانه تا لوله های شیر تمیز کنید. علاوه بر این، هر بار که نوشیدنی با شیر درست می کنید، Saeco Xelsis به طور خودکار سیستم شیر را با یک جت بخار بهداشتی تمیز می کند، بنابراین تمیز و آماده برای تهیه نوشیدنی بعدی شما است. همچنین از یک فیلتر اختصاصی AquaClean استفاده می کند که از تجمع رسوب جلوگیری می کند. آسیاب از مواد سرامیکی با کیفیت و بادوام ساخته شده است.

دستگاه فوق خودکار Saeco Xelsis، جلوی فلزی تیتانیوم

خرید در آمازون

 

دستگاه اسپرسو حرفه ای کلاسیک Gaggia

svg%3E - دستگاه اسپرسوساز تجاری: انتخاب هایی برای کافه شما یا
اتاق استراحتach

گاگیا قهوه را بسیار جدی می‌گیرد و در دستگاه نیمه اتوماتیک کلاسیک پرو به‌روزرسانی شده‌اش نشان داده می‌شود. ویژگی‌های تجاری آن، از جمله میله بخار، پورتافیلتر ۵۸ میلی‌متری تجاری، و سبدهای تجاری تک و دو شات، Gaggia Classic Pro را به یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های اسپرسوساز در بازار تبدیل کرده است.

این دستگاه همچنین دارای یک سبد تحت فشار برای استفاده با قهوه از قبل آسیاب شده یا غلاف ESE. مخزن دارای ۷۲ اونس آب است، از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و در رنگ های مختلف موجود است.

اسپرسوساز کلاسیک Pro Gaggia، فولاد ضد زنگ جامد، برس خورده

خرید در آمازون

 

دستگاه اسپرسوساز اتوماتیک درجه تجاری فیلیپس سری ۳۲۰۰>> >svg%3E - دستگاه اسپرسوساز تجاری: انتخاب هایی برای کافه شما یا
اتاق استراحت

یکی دیگر از ماشین های فوق اتوماتیک، مدل سری ۳۲۰۰ فیلیپس مورد علاقه مشتریان است. با کسری از هزینه برخی دیگر از دستگاه های اسپرسوساز تجاری، بسیاری از ویژگی های عالی را دریافت می کنید، از جمله فیلتر AquaClean، ۱۲ تنظیمات آسیاب، و یک صفحه نمایش لمسی بصری که به شما امکان می دهد از بین سه تنظیمات مختلف برای تنظیم قدرت و قدرت انتخاب کنید. مقدار نوشیدنی قهوه شما.

این دستگاه دارای یک دسته بخار پانارلو، یک کف‌کننده شیر کلاسیک است و می‌تواند تا ۱۲ فنجان قهوه را در یک بار سرو کند.

اسپرسوساز تمام اتوماتیک درجه تجاری فیلیپس سری ۳۲۰۰

خرید در آمازون

 

اسپرسوساز قابل حمل CYETUS برای باریستای خانگی

svg%3E - دستگاه اسپرسوساز تجاری: انتخاب هایی برای کافه شما یا
اتاق استراحت

This small countertop model by CYETUS has impressive features at a low price point. PCB electronic temperature control regulates the temperatures of water and steam, pre-brew system, a powerful steam wand, and a cup warm-up rack are just some of the components of this small, affordable machine.

Customers who reviewed this espresso machine mentioned its ease of use and cleaning, portability, and quality beverage output.

CYETUS Portable Espresso Machine for Home Barista

Buy on Amazon

 

Casabrews Professional Espresso Coffee and Cappuccino Machine

svg%3E - دستگاه اسپرسوساز تجاری: انتخاب هایی برای کافه شما یا
اتاق استراحت

۲۰ Bar Espresso Commercial Machine.

Buy on Amazon

 

Hipresso Super-Automatic Espresso Maker

svg%3E - دستگاه اسپرسوساز تجاری: انتخاب هایی برای کافه شما یا
اتاق استراحت

This super-automatic machine by Hipresso features one-touch brewing and frothing for 11 different types of drinks. It has an automatic cleaning function and alarms for low water and low beans. An adjustable professional conical burr grinder and 19-bar pump promise the smoothest coffee and espressos with each use.

This coffee maker comes with a large HD touchscreen display with programmable brewing options for espresso, latte, macchiatos, flat whites and more, as well as options for hot water and has a large, 60.87 oz water tank.

Hipresso Super-automatic Espresso Coffee Machine

Buy on Amazon

 

Breville Barista Express Manual Espresso Machine

svg%3E - دستگاه اسپرسوساز تجاری: انتخاب هایی برای کافه شما یا
اتاق استراحت

The Breville Barista Express uses what they call the “four keys formula” to deliver specialty coffee at home or at the office. This machine features digital temperature control (PID) to ensure the correct water temperature, a manual steam wand, and an easy-to-use grinder with a sizing dial to control the grind size of your choice of bean.

The manufacturer offers a 1-year warranty on this product.

Breville BES870XL Barista Express Espresso Machine.

Buy on Amazon

How to Choose the Right Commercial Espresso Machine

Selecting the optimal commercial espresso machine for your business can be challenging, given the wide array of available choices. To narrow down your options, take into account these key factors:

  • Type of Machine: Commercial espresso machines come in manual, semi-automatic, automatic, and super-automatic variants. Your decision should be based on your team’s proficiency and the amount of hands-on interaction you prefer during the brewing process.
    • Manual machines, though challenging to operate, offer traditional brewing experience and are ideal for experienced baristas.
    • Semi-automatic machines offer more control over brewing factors, which makes them popular among specialty coffee makers.
    • Automatic machines provide consistency and simplicity in operation, ideal for a bustling environment such as a breakroom.
    • Super-automatic machines handle all aspects of brewing and are excellent for environments where user-friendliness is key.
  • Cost: Budgeting for your machine in advance will streamline your search. Remember, higher-priced models often offer greater build quality and output capacity.
  • Output Quantity: Assess your business’s coffee consumption to find a machine that can cater to your specific needs. Review product descriptions and customer reviews to gauge the machine’s performance under different usage scenarios.
  • Certifications: Your espresso machine should comply with the food safety laws in your state and be NFT certified and up to OSHA standards to ensure safety and credibility.
  • Size: The machine’s size should be proportional to your available countertop space. If space is a constraint, consider compact yet high-quality machines.

Remember, the ideal espresso machine will efficiently cater to your specific needs while complementing your business’s aesthetics. Take time to research and understand each machine’s unique features before making a decision. Your customers’ and employees’ appreciation for consistently excellent coffee will be worth the effort.

 

Save money on shipping costs for your Amazon purchases. Plus, enjoy thousands of titles from Amazons video library with an Amazon Prime membership. Learn more and sign up for a free trial today.

Image: Amazon


More in: Restaurant / Food Service Business, Small Business Essentials
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی