۳ مکالمه پولی ناشیانه در محل کار و نحوه انجام آن
آنها را پیمایش کنید
بسیاری از مردم بحث در مورد پول، سیاست و مذهب را تابو میدانند، همانطور که هر مکالمه مودب یا دوست دانایی میداند. اما ما همیشه نمیتوانیم گفتگوهای پولی در محل کار را نادیده بگیریم – و همچنین نباید. در اینجا چند نکته برای چگونگی پیمایش ماهرانه در این موضوع گاهی ناخوشایند وجود دارد.
۳ مکالمه رایج پول در محل کار و نحوه هدایت آنها
مسئله پولی شماره ۱: جشن نامزدی یک همکار (جای خالی را پر کنید)
. عروسی. نوزادان. در حالی که شما در شادی همکار خود سهیم هستید، آیا این بدان معناست که شما موظف هستید در مجموعه هدایایی که چندین نقطه عطف و اغلب پشت سر هم را جشن می گیرد مشارکت کنید؟
سینتیا هولمن یک متخصص امور مالی فناوری اطلاعات است که در سنت لوئیس، میزوری مستقر است. همکارانش در گذشته او را تشویق کردند تا در برخی از مجموعههای کاری مشارکت کند، اما برای او، تصمیم برای مشارکت – و قیمت – به موقعیت بستگی دارد.
راهحلهای احتمالی
هولمن میگوید: «من فکر میکنم برای شخصی که مجموعهای را سازماندهی میکند مهم است که به وضوح بیان کند که دادن اختیاری است. کمک نکردن به یک هدیه نباید تأثیر منفی بر کسی در محل کار داشته باشد. شخصی ممکن است از نظر مالی دچار مشکل شده باشد و احساس راحتی نداشته باشد که چرا کمک نمی کند “
یک گزینه این است که در نظر داشته باشید خطمشی ایجاد کنید که زمان مشارکت شما را تعیین کند و در صورت درخواست، شرایط آن خطمشی را به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال، اگر کسی از شما بخواهد که از بخش حسابداری هدیه عروسی برای سوزان را دریافت کنید، می توانید توضیح دهید که فقط در هدایایی برای افراد تیم خود مشارکت می کنید. یا اینکه به تنهایی آرزوهای خوب خود را با سوزان در میان بگذارید.
مسئله پولی شماره ۲: عدم شفافیت حقوق
شما در حال درخواست یک نقش جدید هستید< /a> و برنامه از شما می خواهد حقوق مورد نیاز خود را لیست کنید. شما نمی خواهید رقمی را نام ببرید که خیلی بالاست که شما را از رقابت خارج کند، اما همچنین می خواهید مطمئن شوید که خودتان را کم فروشی نمی کنید. حقوق و دستمزد در شرح شغل ذکر نشده است، و Google با طیف گسترده ای بازمی گردد، شما مطمئن نیستید که چه چیزی را کنار بگذارید.
راهحلهای ممکن
بهجای اینکه مسئولیت صرفاً بر دوش یک کارمند باشد تا تعیین کند چقدر باید درخواست کند، کارفرمایان بیشتری با پیروی از قوانین جدید در مکانهایی از جمله حقوق و دستمزد شفاف میشوند. نیویورک، واشنگتن، کلرادو و کالیفرنیا.
شرکتها در سرتاسر کشور شروع به ارسال محدوده حقوقی برای حفظ رقابت کردهاند. تحقیق توسط Indeed مشخص کرد که “سهم آگهی های شغلی ایالات متحده در اطلاعات حقوق و دستمزد ارائه شده توسط کارفرمایان Indeed بیش از دو برابر شده است و از ۱۸٫۴٪ به ۴۳٫۷٪ افزایش یافته است.” /p>
“از نظر من، هولمن می گوید: شفافیت حقوق یک امر ضروری است. “این به متقاضیان کمک می کند تا بفهمند یک موقعیت چه چیزی را پرداخت می کند و به کاهش شکاف دستمزد کمک می کند.”
او در گذشته برای نقش هایی بدون محدوده دستمزد منتشر شده درخواست داده است.
“من معمولا دوستی را در آن شرکت می شناسم که می تواند تقریبی از نقش به من بگوید پرداخت کنید،» او اضافه می کند.
اگر به دنبال برای حرکت به سمت بالا یا از شرکت خود خارج شوید، و نمی توانید نتایج مورد نیاز خود را به صورت آنلاین پیدا کنید، برای اطلاعات بیشتر از یک دوست، همکار سابق یا حتی یک نفر در صنعت بخواهید.
این مقاله Today.com نکات مفیدی برای افزایش اعتماد به نفس شما در بحث حقوق و دستمزد دارد، از جمله:
- “تمرین آنچه می خواهید بگویید”: تصور کنید که رئیس شما چگونه ممکن است به درخواست شما برای افزایش حقوق پاسخ دهد و چگونه می توانید استدلال خود را تقویت کنید.
- “به جایزه نگاه کنید”: علیرغم ناراحتی خود، به یاد داشته باشید دلیل مکالمه شما: برای به دست آوردن دانش بیشتر، درخواست افزایش حقوق یا درک بهتر مسیر خود به سمت ارتقاء.
با داشتن اطلاعات بیشتر، می توانید بهتر مذاکره کنید. حقوق از محل اطلاعات و قدرت.
موضوع پول شماره ۳: احساس فشار برای کمک به خیریه
بر اساس ارائه گزارش ۲۰۲۳ ایالات متحده، پس از دو سال گذشته افزایش اعطای “عمدتاً به دلیل… همه گیری COVID-19، و همچنین عدالت نژادی و اجتماعی جنبش ها در ایالات متحده. و بین زیانهای بازار سهام که بر اهداکنندگان با ارزش خالص تأثیر میگذارد و تورمی که میزان درآمد قابل تصرف شخصی را کاهش میدهد، بسیاری از مردم احساس ضعف میکنند.
اما فقط به این دلیل که ممکن است کمتری برای دادن داشته باشید به این معنی نیست. درخواستها برای کمک مالی به اهداف دیگر، مانند جمعآوری کمک مالی یک فرزند همکار، برطرف میشود.
راهحلهای احتمالی
همانند دو موضوع قبلی پولی، ناراحتی احتمالی را با تغییر خود کم کنید. اگر کارفرما هستید، به کارمندان جایگزین هایی برای حمایت مالی از سازمان ارائه دهید، مانند صرف وقت داوطلبانه.
اگر از طرف فرزندتان دفاع میکنید، ایمیلی ارسال کنید یا برگه ثبت نام را پشت میز خود داشته باشید، اما برای به حداقل رساندن فشار، از نزدیک شدن به افراد به صورت فردی خودداری کنید. چه کارفرما هستید یا کارمندی که وجوه جمعآوری میکنید، هرگز به این موضوع اشاره نکنید که اهدای کمک اجباری است یا اگر کارمندی بدهد، به نحوی پیشرفت میکند.
و اگر شخصی مستقیماً به شما مراجعه کند و شما نتوانید یا علاقه ای به دادن ندارید، همیشه به یاد داشته باشید که “نه، متشکرم” یک جمله کامل است — توضیحی لازم نیست.
جیل مک دانل یک نویسنده محتوا و متخصص ارتباطات در شیکاگو است. او دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری مجلات از دانشگاه میسوری-کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه دی پاول است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک رمان هیجان انگیز روانشناختی است.