40 نکته برای ایجاد ویدیوهای بازاریابی عالی
۴۰ نکته برای ایجاد ویدیوهای بازاریابی عالی
در سالهای اخیر، ویدئوها در بازاریابی دیجیتال نفوذ کردهاند و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند برای کسبوکارها ظاهر شدهاند تا کالاهای خود را به شیوهای هیجانانگیز و جذاب تبلیغ کنند.
اگرچه وقتی نوبت به بازاریابی ویدیویی میرسد، برخی «قوانین» قطعی وجود دارد که کسبوکارها باید به آن پایبند باشند تا ویدیوهای خود را به درستی دریافت کنند. آنها را اشتباه بگیرید و ویدیوهای بازاریابی می تواند بیشتر از سودآوری برای یک شرکت ممانعت کند.
خوشبختانه، اگر کسب و کاری هستید که به دنبال یک استراتژی بازاریابی ویدیویی موثر است، در جای درستی هستید، زیرا Small Business Trends 40 نکته برای ایجاد ویدیوهای بازاریابی.
نکاتی برای ایجاد ویدئوهای بازاریابی
- داستان بگویید:< /strong> از ویدیو برای جلب توجه نیازها و خواسته های مشتریان استفاده کنید.
- مطمئن شوید که مقدمه متمایز است: > بینندگان را در ۱۰ ثانیه اول جذب کنید.
- یک عنوان محرک ایجاد کنید: عنوانی را بسازید که هم جذاب و هم دوستدار SEO باشد.
- روی ماموریت تمرکز کنید و روی محصول کمتر تمرکز کنید: ماموریت محصول را بر ویژگی های آن اولویت دهید.
- خسته نباشید: مطمئن شوید که ویدیوهای شما هیجان انگیز و جذاب هستند.
- کمی مخاطره آمیز باشید!: اگر به درستی انجام شود، میتوانید بازدیدهای صفحه را افزایش دهید.
- آن را برای موبایل مناسب کنید: قوی> اطمینان حاصل کنید که ویدیوها برای مشاهده موبایل بهینه شده اند.
- درباره SEO فکر کنید: از یک توضیح خوب نوشته شده و کلمات کلیدی مرتبط برای افزایش سئوی ویدیو استفاده کنید.
- <. قوی>نشانی اینترنتی خود را در ویدیو وارد کنید: آدرس وبسایت خود را برای نمایش بیشتر در معرض نمایش قرار دهید.
- به مخاطبان خود آموزش دهید: محتوای آموزندهای مانند توصیه یا راهنمایی ارائه دهید.< /li>
- با موسیقی ویدیو را جوی تر کنید: موسیقی را انتخاب کنید که مکمل پیام و حال و هوای ویدیو باشد.
- از محتوای ویدیویی تولید شده توسط مشتریان استفاده کنید: تجربیات و تجربیات واقعی مشتری را به نمایش بگذارید.
- یک فراخوان برای اقدام اضافه کنید: بینندگان را راهنمایی کنید که بعد از تماشا چه کاری انجام دهند.
- بینندگان را در پشت صحنه بگیرید: نگاهی از پشت صحنه به برند یا کسب و کار خود ارائه دهید.
- شامل ویدیوهای آموزشی: آموزشهای مفید مرتبط با جایگاه خود را ارائه دهید.
- آنها را کوتاه نگه دارید: ویدیوهای کوتاهتر اغلب نرخ تعامل بهتری دارند.
- از صدای حرفه ای استفاده کنید: روایت یا گفتگوی واضح و حرفه ای را انتخاب کنید.
- از برنامه های میکرو-ویدئو استفاده کنید: استفاده از برنامه هایی را در نظر بگیرید که ویدیوهای کوتاه و قابل اشتراک گذاری ایجاد می کنند. برای پلتفرم های اجتماعی.
- سوالات بپرسید: تعامل و گفتگو بینندگان را تشویق کنید.
- درگیر کمال نباشید: هدف برای اصالت در اجرای بی عیب و نقص.
- اما کیفیت تولید را فراموش نکنید: مطمئن شوید که ویدیو با استاندارد بالایی تولید شده است.
- از ویدیوها استفاده کنید. برای کمک به شما در ایجاد استراتژی بازاریابی ویدیویی موثر خود: از ویدیوهای ویروسی موفق بیاموزید.
- هیجانی در حول راه اندازی ویدیو ایجاد کنید: انتشار ویدیو را در همه پلتفرم ها تبلیغ کنید. .
- ارائه مقداری طنز: طنز می تواند ویدیوی شما را مرتبط تر و جذاب تر کند.
- یک ویدیو را در صفحات فرود جاسازی کنید:< /strong> ویدیوی خود را به صورت استراتژیک برای افزایش نرخ تبدیل قرار دهید.
- محتوا را برای مخاطب هدف تنظیم کنید: ویدیوها را سفارشی کنید برای جلب توجه به علایق و نیازهای خاص مخاطبان خود.
- محتوای تولید شده توسط کاربر را بگنجانید: از ویدیوهای ایجاد شده توسط مشتری برای افزودن اعتبار و تعامل استفاده کنید.
- >از اثبات اجتماعی استفاده کنید: شامل توصیفات، بررسی ها، یا مطالعات موردی برای ایجاد اعتبار.
- استفاده از تبیین کننده های متحرک: از انیمیشن برای توضیحات جذاب و ساده درباره موضوعات پیچیده استفاده کنید.
- افراد و داستان های واقعی را مشخص کنید: مشتریان یا کارکنان واقعی را به نمایش بگذارید تا یک ارتباط شخصی ایجاد کنید.
- محتوای انحصاری ارائه دهید: ارائه دهید. بینش منحصر به فرد یا فیلم پشت صحنه برای علاقه بیشتر.
- همسو با گرایش ها و موضوعات فعلی: محتوایی ایجاد کنید که با موضوعات و علایق معاصر طنین انداز شود.
- کیفیت ویدیو را در اولویت قرار دهید: از ارزشهای تولید بالا برای ارائهای حرفهای و جذاب اطمینان حاصل کنید.
- آزمایش با فرمتهای ویدیو: سبکهای مختلف ویدیو مانند پخش جریانی زنده را امتحان کنید، راهنماهای نحوه انجام، یا نمایش محصولات.
- نظارت و تجزیه و تحلیل عملکرد: از تجزیه و تحلیل برای ارزیابی و بهبود اثربخشی ویدیو استفاده کنید.
- ویدئوها را در استراتژی بازاریابی کلی ادغام کنید: ویدئوها را به طور منسجم در کانالهای بازاریابی مختلف ترکیب کنید.
- با پیامرسانی برند سازگار باشید >: صدای برند و سبک یکنواخت را در تمام محتوای ویدیویی حفظ کنید.
- بهینه سازی برای پلتفرم های مختلف: ویدیوها را مطابق با نیازهای خاص پلتفرم های رسانه های اجتماعی مختلف تطبیق دهید.
- تعامل بیننده را تشویق کنید: شامل فراخوان برای اقدام برای لایک کردن، اشتراکگذاری و نظرات برای افزایش تعامل باشید.
- به ارزشهای اصلی برند خود وفادار بمانید : اصول و اخلاق برند خود را در محتوای ویدیوی خود منعکس کنید.
اکنون که این نکات ضروری را تشریح کردیم، بیایید در هر یک عمیق تر بپردازیم تا بهتر بفهمیم چگونه می توانید آنها را به طور مؤثر در استراتژی بازاریابی ویدیویی خود پیاده سازی کنید.
۱٫ یک داستان بگویید
به جای فروش آشکار، یک ویدیوی موثر داستانی را تعریف می کند. همانطور که موسسه دیجیتال مارکتینگ یادداشت، کسبوکارها باید از قدرت عاطفی ویدیو با توسل به نیازها و خواستههای مشتری خود استفاده کنند.
۲٫ مطمئن شوید که مقدمه برجسته است
کمی شبیه این است که اگر از موضوع الهام نگیریم بعید است روی ایمیل کلیک کنیم، یک یک پنجم از بینندگان اگر به آنچه علاقه مند نباشند در عرض ۱۰ ثانیه روی یک ویدیو کلیک می کنند آنها می بینند.
با در نظر گرفتن این موضوع، معرفی ویدیو بسیار مهم است و باید الهام بخش، سرگرم کننده و آموزنده باشد تا بیننده را جذب کند و آنها را تشویق کند تا کل ویدیو را ببینند.
۳٫ یک عنوان محرک ایجاد کنید
ایجاد یک عنوان جذاب در دنیای محتوای دیجیتال بسیار مهم است. عنوان در اصل دروازهای برای ورود به محتوای شما است.
اگر جذاب نباشد، احتمالاً نادیده گرفته میشود. عنوان ویدیوی شما نه تنها باید توجه زودگذر بیننده را به خود جلب کند، بلکه ماهیت آنچه در درون آن نهفته است را نیز نشان میدهد.
انتخاب استراتژیک کلمات، بهویژه کلمات کلیدی مرتبط، میتواند به میزان قابل توجهی قابلیت کشف ویدیوی شما را افزایش دهد. وقتی بینندگان بالقوه محتوای مرتبط با موضوع ویدیوی شما را در موتورهای جستجو جستجو میکنند، عنوانی که به خوبی انتخاب شده میتواند مطمئن شود که عنوان شما همان چیزی است که روی آن کلیک میکنند.
۴٫ روی ماموریت تمرکز کنید و روی محصول کمتر
به جای تمرکز آشکار بر روی محصول و تمام مزایای آن، پیام ویدیو را به سمت ماموریت محصول هدایت کنید. به عنوان مثال، Dove، تحسین می شود متخصصان در ایجاد ویدیوهای عاطفی ویروسی که کمتر بر روی محصول خود و بیشتر بر مأموریت خود تمرکز می کنند.
۵٫ خسته نباشید
کسی که می خواهد یک ویدیوی خسته کننده؟ ناگفته نماند، اگر میخواهید کمپین بازاریابی ویدیویی کسبوکارتان موفق باشد، ویدیوهای هیجانانگیز و الهامبخشی ایجاد کنید که هرگز خستهکننده تلقی نشوند.
۶٫ کمی مخاطره آمیز باشید!
در دنیای محتوای آنلاین، گاهی اوقات لازم است از معمول فاصله بگیرید تا مورد توجه قرار بگیرید. اگرچه حفظ شأن و اعتبار نام تجاری شما ضروری است، اما یک جسارت، زمانی که متفکرانه اجرا شود، می تواند محتوای شما را به یاد ماندنی کند.
همانطور که شرکت تاکید می کند، مرز باریکی بین جلب توجه و عدم توجه وجود دارد. -قرار دادن این راز در یافتن نقطه شیرین نهفته است، جایی که شما مرزها را به اندازه کافی برای جلب توجه بدون به خطر انداختن یکپارچگی برند خود، جابه جا می کنید.
۷٫ آن را دوستدار موبایل کنید
با توجه به اینکه افراد بیشتری از دستگاه های تلفن همراه برای آنلاین شدن استفاده می کنند، ویدئوها برای موبایل مناسب هستند. در واقع، طبق YouTube، مصرف ویدیوی تلفن همراه هر سال ۱۰۰% افزایش می یابد! بنابراین، ویدیوهای بازاریابی باید بتوانند در دستگاه های تلفن همراه بارگیری شوند و از آن لذت ببرند.
۸٫ به سئو فکر کنید
در عصر دیجیتال امروزی، صرفاً ایجاد محتوای ویدیویی عالی کافی نیست. اطمینان از قابل کشف بودن آن به همان اندازه مهم است. Google، غول موتورهای جستجو، تمایل زیادی به محتوای ویدیویی دارد، به خصوص زمانی که به درستی بهینه سازی شده باشد.
هنگام ایجاد یک استراتژی بازاریابی ویدیویی، ادغام تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می تواند دسترسی محتوای شما را افزایش دهد.
رویکرد مبتنی بر SEO فراتر از ویدیو را شامل می شود. این شامل یک توصیف به خوبی بیان شده، حاوی کلمات کلیدی مرتبط با محتوای شما است. این تضمین میکند که ویدیوی شما در گستره وسیع اینترنت گم نمیشود و به کسانی میرسد که برای آن ارزش بیشتری دارند.
۹٫ URL خود را در ویدیو وارد کنید
در حوزه دیجیتال، دید مستقیماً به ترافیک بیشتر و تجارت بالقوه ترجمه می شود. با ادغام آدرس وبسایت یا URL خود در محتوای ویدیوی خود، یک پورتال مستقیم به دنیای نام تجاری خود ایجاد میکنید.
این گنجاندن ساده به عنوان یک دعوت عمل میکند و بینندگان را تشویق میکند تا عمیقتر در مورد آنچه شرکت شما ارائه میدهد تحقیق کنند. وقتی بینندگان URL شما را میبینند، دقیقاً میدانند که اگر آنچه را که تماشا میکنند با آنها طنینانداز شود، به کجا میروند، که منجر به افزایش ترافیک وب و تبدیلهای احتمالی میشود.
۱۰٫ به مخاطبان خود آموزش دهید
موسسه دیجیتال مارکتینگ همواره بر قدرت بسیار زیاد آموزش در بازاریابی تاکید داشته است. مردم به طور طبیعی به محتوایی تمایل دارند که به زندگی آنها ارزش میافزاید، خواه به شکل دانش، بینش یا مهارت باشد.
در حالی که محتوای تبلیغاتی جایگاه خود را دارد، ویدیوهایی که سرشار از اطلاعات، توصیهها و نکات قابل اجرا اغلب از نظر تعامل و یادآوری بهتر عمل می کنند.
با اتخاذ یک رویکرد آموزشی، برند خود را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود قرار می دهید، بینندگان می توانند به کسی اعتماد کنند و برای کسب تخصص واقعی به او مراجعه کنند.
۱۱٫ با موسیقی ویدیو را جوی تر کنید
موسیقی ابزاری قدرتمند در زمینه محتوای ویدیویی است که احساسات بی شماری را برمی انگیزد. از استفاده از موسیقی در ویدیوی خود نترسید که متناسب با حال و هوای پیام است و ویدیوی هیجان انگیزتر و احساسی تری ایجاد می کند.
۱۲٫ از محتوای ویدیویی تولید شده توسط مشتریان استفاده کنید
هیچ گواهی معتبرتر از یک مشتری واقعی وجود ندارد که تجربه شخصی خود را با محصول یا خدمات شما به اشتراک بگذارد. چنین محتوایی طعمی خام و بدون اسکریپت دارد که تکرار آن با ویدیوهای تبلیغاتی صحنهای سخت است.
وقتی مشتریان بالقوه افراد واقعی را میبینند، درست مثل آنها که محصول شما را تضمین میکنند، اعتماد ایجاد میکند. این گواهی بر این واقعیت است که پیشنهادات شما ارزش واقعی، برآورده کردن و احتمالاً فراتر از انتظارات را ارائه میدهد.
این استراتژی نه تنها محصول شما را به نمایش میگذارد، بلکه جامعه مشتریان راضی را نیز برجسته میکند.
۱۳٫ شامل یک فراخوان برای اقدام
همانند اینکه چگونه همه پستها و محتوای وبلاگ باید در پایان یک فراخوان برای اقدام داشته باشند، که خواننده را به انجام اقدامات بیشتر دعوت میکند، مانند ثبت نام در یک خبرنامه یا بازدید از یک خبرنامه وب سایت، همچنین یک ویدیوی بازاریابی نیز باید انجام شود.
از خود بپرسید، وقتی بینندگان ویدیو را تماشا می کنند، می خواهید چه کاری انجام دهند و سپس آنها را تشویق کنید که این کار را بدون فروش آشکار انجام دهند.
۱۴٫ بینندگان را به پشت صحنه ببرید
مصرفکنندگان دوست دارند به یک برند نزدیک شوید و بازاریابی ویدئویی فرصتی عالی برای جذب مشتریان در پشت صحنه و به “محیط طبیعی” کسب و کار شما ارائه می دهد.
۱۵٫ شامل ویدیوهای آموزشی
پست کردن آموزشها که مربوط به جایگاه شما هستند، راهی عالی برای ارتباط و تعامل با مشتریان است. آموزشها نباید تمام اسرار صنعت شما را فاش کنند، بلکه باید به اندازهای باشند که بیننده را با محتوای آموزنده و مفید مجذوب کنند و آنها را به کسب اطلاعات بیشتر رها کند.
۱۶٫ آنها را کوتاه نگه دارید
بینندگان آنلاین اغلب وقت زیادی برای دیدن یک سایت جدید و یک ویدیوی جدید ندارند. از این نظر، ویدیوهای بازاریابی کوتاهتر میتوانند بهتر از ویدیوهای طولانی کار کنند. همانطور که هلن کلاین راس به Kiss Metrics گفت:
“هرچه کمتر بگویید، احتمال بیشتری وجود دارد. مردم باید به خاطر بسپارند.”
۱۷٫ از صدای حرفهای استفاده کنید
کلماتی که با وضوح و حرفهای گفته میشوند همیشه در یک ویدیوی شرکتی بهتر از یک سخنران آماتور ظاهر میشوند، که فقدان تجربه صحبت کردن روی دوربین واضح است.
این را در ذهن داشته باشید، ممکن است ایده خوبی باشد که کارمندی داشته باشید که در صحبت کردن در مقابل دوربین فیلمبرداری تجربه داشته باشد یا حتی به تماس با یک حرفه ای فکر کند.
۱۸٫ از برنامههای Micro-Video استفاده کنید
در کنار همه این صحبتها درباره کوتاه نگه داشتن ویدیوها برای بیننده، همچنین محتوای کوتاهتر قالب بهتری برای اکثر پلتفرمهای اجتماعی است. به عنوان Forbes یادداشتها، محتوای کوتاه و مختصر بر اشکال طولانیتر محتوا، بهویژه در کانالهای رسانههای اجتماعی پیروز میشود.
بازاریابان ویدیو باید استفاده از برنامههای میکروویدئویی را در نظر بگیرند که کوتاهتر میشوند. ویدیوها کمتر از ۱۰ ثانیه هستند، بنابراین برای اشتراک گذاری در اینستاگرام و توییتر ایده آل هستند.
۱۹٫ سؤالات مطرح کنید
درگیر شدن با مخاطبان کلید ایجاد یک جامعه وفادار و فعال پیرامون محتوای شما است. یکی از مؤثرترین راهها برای تقویت این تعامل، تشویق گفتگو است.
با گنجاندن سؤالات در ویدیوی خود، بینندگان را دعوت میکنید تا فعالانه شرکت کنند و افکار خود را به اشتراک بگذارند. این رویکرد تعاملی باعث میشود بینندگان احساس ارزشمندی کنند، شنیده شوند و بخشی از یک مکالمه بزرگتر باشند.
علاوه بر این، وقتی بینندگان برای پاسخ دادن در نظرات وقت می گذارند، نه تنها بازخورد ارزشمندی را برای شما ارائه می دهد، بلکه دید ویدیو را در الگوریتم های پلت فرم افزایش می دهد.
این استراتژی یک کانال ارتباطی دو طرفه را پرورش می دهد و تغییر می دهد. بینندگان منفعل به شرکت کنندگان فعال و به طور بالقوه حامیان برند تبدیل می شوند.
۲۰٫ درگیر کمال نباشید
ویدئوهایی که اهداف بازاریابی دارند، فیلم های هالیوودی نیستند و هیچ کس انتظار کمال را ندارد. در حالی که میخواهید ویدیو حرفهای به نظر برسد، زیاد درگیر کمال نباشید که در پنجاهمین دوره هنوز به درستی نرسیدهاید.
۲۱٫ اما کیفیت تولید را فراموش نکنید
که گفته شد، مهم است که یک ویدیوی بازاریابی حرفه ای تولید شود. از کار دوربین تا نورپردازی، ویرایش شده با صدا، شاید ایده خوبی باشد که از تخصص یک شرکت تولید ویدیو حرفه ای استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که ویدیو با کیفیت بالا تولید می شود.
۲۲٫ از ویدیوها برای کمک به شما در ایجاد استراتژی بازاریابی ویدیویی مؤثر خود استفاده کنید
به سایتهایی مانند YouTube بروید تا ببینید چگونه کسبوکارها در حال ساخت ویدیوهایی هستند که توانستهاند ویروسی شوند.
این «۱۰ ویدیوی بازاریابی ویروسی حماسی» در یوتیوب با ویژگیهایی مانند کوکاکولا به شما نکاتی را در مورد چگونگی برخی از بزرگترین و معروفترین برندها ویدئویی تولید میکنند که برای ویروسی شدن طراحی شده است.
۲۳٫ در حوالی راهاندازی ویدیو هیپ ایجاد کنید
بهجای اینکه ویدیوی خود را ادامه دهید و راهاندازی کنید، با تبلیغ تاریخ راهاندازی آن در وبسایت، وبلاگ و کانالهای رسانههای اجتماعی، ویدیوی تبلیغاتی را در اطراف خود ایجاد کنید.
< span class="ezoic-autoinsert-ad ezoic-incontent_6"/>
۲۴٫ کمی طنز ارائه دهید
لازم نیست همه ویدیوهای شرکتی جدی باشند. برعکس، برخی از طنز می توانند در ایجاد علاقه بیشتر به خوبی عمل کنند. در ویدیوی شما. Vidyard نمونه ای از یک ویدیوی بازاریابی طنزآمیز را ارائه می دهد که بسیار موفق بود – تقلید هجو توسط Taulia ارائه دهنده صورتحساب ابری از مجموعه تجاری برنده جایزه “از دست کابل خلاص شوید’ توسط Direct TV. همانطور که Vidyard مینویسد:
“این ویدئو نه تنها باعث خنده می شود، بلکه این نوع برداشت طنز آمیز از راه حل B2B واقعاً می تواند باعث شود مشتریان شما با برند شما ارتباط برقرار کنند و به شما کمک کند در بازاری که می تواند خفه کننده باشد برجسته شوید.”< span id="ezoic-pub-ad-placeholder-636" class="ezoic-adpicker-ad"/>
۲۵٫ یک ویدیو در صفحات فرود جاسازی کنید
به طور استراتژیک در مورد جایی که قرار است ویدیوی بازاریابی خود را قرار دهید فکر کنید. آمار نشان می دهد که جاسازی ویدیوها در صفحات فرود می تواند نرخ تبدیل را تا ۸۰ درصد افزایش دهد.
۲۶٫ محتوا را برای مخاطب هدف تنظیم کنید
علایق، ترجیحات و نقاط دردناک مخاطبان خود را درک کنید تا ویدیوهایی را ایجاد کنید که با آنها طنین انداز شود. تطبیق محتوا با جمعیتشناسی هدف شما تضمین میکند که تلاشهای بازاریابی ویدیویی شما مرتبط، جذاب و احتمالاً بینندگان را به مشتری تبدیل میکند.
۲۷٫ محتوای تولید شده توسط کاربر را وارد کنید
مشتریان خود را تشویق کنید تا تجربیات خود را در مورد محصولات یا خدمات شما در ویدیوهای خود به اشتراک بگذارند. محتوای تولید شده توسط کاربر نه تنها اصالت را ارائه می دهد، بلکه باعث ایجاد جامعه و اعتماد در اطراف برند شما می شود.
۲۸٫ از اثبات اجتماعی استفاده کنید
توصیههای مشتری، بررسیها و مطالعات موردی را در ویدیوهای خود لحاظ کنید. اثبات اجتماعی به اعتبار محصول یا خدمات شما کمک می کند، اعتبار ایجاد می کند و می تواند بر تصمیمات خرید مشتریان بالقوه تأثیر بگذارد.
۲۹٫ از توضیح دهنده های متحرک استفاده کنید
ویدیوهای توضیح دهنده متحرک می توانند راهی سرگرم کننده و خلاقانه برای انتقال مفاهیم پیچیده یا معرفی محصول یا خدمات شما باشند. انیمیشن توجه را به خود جلب می کند و می تواند پیام شما را قابل هضم و به یاد ماندنی تر کند.
۳۰٫ افراد واقعی و داستانها را معرفی کنید
نمایش افراد واقعی، مانند کارمندان یا مشتریان شما، به ویدیوهای شما حس شخصی میافزاید. داستان های واقعی ارتباطات عاطفی ایجاد می کنند و به بینندگان کمک می کنند تا در سطح انسانی با برند شما ارتباط برقرار کنند.
۳۱٫ محتوای انحصاری ارائه دهید
ویدیوهایی ایجاد کنید که چیزهای منحصربهفردی مانند نگاههای پشت صحنه، نگاههای پنهانی به محصولات جدید، یا مصاحبههای انحصاری ارائه میدهند. محتوای انحصاری می تواند علاقه را برانگیزد و باعث شود مخاطبان شما برای اطلاعات بیشتر بازگردند.
۳۲٫ با روندها و موضوعات کنونی هماهنگ شوید
در جریان روندهای فعلی و موضوعات مرتبط با صنعت خود باشید. ایجاد محتوایی مطابق با آنچه که در حال حاضر است میتواند ارتباط و جذابیت ویدیوهای شما را افزایش دهد.
۳۳٫ کیفیت ویدیو را در اولویت قرار دهید
در حالی که اصالت مهم است، کیفیت ویدیو را به خطر نیندازید. تولید ضعیف می تواند پیام شما را کاهش دهد. در روشنایی خوب ، صوتی شفاف و ویرایش با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید تا فیلم های شما حرفه ای و جذاب باشد. >
۳۴٫ با فرمت های ویدیویی آزمایش کنید
خود را به یک نوع ویدیو محدود نکنید. با فرمت های مختلف ، مانند جریان های زنده ، جلسات پرسش و پاسخ ، نحوه راهنما و نسخه های نمایشی محصول ، آزمایش کنید تا آنچه را که با مخاطبان شما بهترین است ، پیدا کنید.
۳۵٫ نظارت و تجزیه و تحلیل عملکرد
از تجزیه و تحلیل برای ردیابی عملکرد فیلم های خود استفاده کنید. معیارهای نظارت مانند تعداد نمایش ، زمان تماشای ، تعامل و نرخ تبدیل می توانند بینش هایی را در مورد آنچه کار می کنند ارائه دهد و به شما در اصلاح استراتژی بازاریابی ویدیویی کمک کند. -AD “/>
۳۶٫ فیلم ها را در استراتژی کلی بازاریابی ادغام کنید
تلاشهای بازاریابی ویدیویی شما باید استراتژی کلی بازاریابی شما را تکمیل کند. فیلم های خود را در کمپین های ایمیل ، رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها و سایر کانال های بازاریابی برای یک پیام برند منسجم ادغام کنید.
۳۷٫ با پیام رسانی برند سازگار باشید
اطمینان حاصل کنید که فیلم های شما با صدای ، سبک و پیام رسانی برند شما سازگار است. قوام به تقویت هویت برند شما کمک می کند و به مخاطبان خود اعتماد می کند. بهینه سازی برای سیستم عامل های مختلف
هر بستر رسانه های اجتماعی بهترین شیوه های خاص خود را برای فیلم دارد. فیلم های خود را برای سکو که از نظر طول ، قالب و سبک برای حداکثر رساندن تعامل در آن ارسال می کنید بهینه کنید.
۳۹٫ تعامل بیننده را تشویق کنید
عناصر تعاملی را در فیلم های خود قرار دهید ، مانند از بینندگان بخواهید اظهار نظر کنند ، مانند یا به اشتراک گذاری. تعامل بیننده می تواند تعامل را افزایش داده و به گسترش پیام شما کمک کند.
۴۰٫ به مقادیر اصلی برند خود صادق باشید
فیلم های شما باید ارزش ها و مأموریت اصلی برند شما را منعکس کنند. اصالت در پیام رسانی به ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار کمک می کند و مارک شما را از رقبا متمایز می کند. img data-ezsrcset = “https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/08/1781a8wq-tips-for-carting-videos-150×1113113 /ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/08/1781a8wq-tips-for-creating-marketing-videos-300×225.png 300w ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgizm.com/ezoimgfmt/media.smallbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbmalbند. ۱۷۸۱A8wq-tips-for-creating-marketing-videos-620×465.png 620w,https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/08/1781A8wq-tips-for-creating-marketing-videos-660×495 .png 660w ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/08/1781a8wq-tips-for-creating-marketing-768×576.png 768w ، https. /media.smallbiztrends.com/2023/08/1781a8wq-tips-for-creating-marketing-videos.png “اندازه =” (حداکثر-۸۰۰px) 100vw ، ۸۰۰px “رمزگشایی =” async “عرض =” ۸۰۰ ۸۰۰ “” ” قد = “۶۰۰” class = “ezlazyload alignnone size-full wp-image-1247647” src = “داده ها: تصویر/svg+xml ، ٪ ۳csvg ٪ ۲۰xmlns = ٪ ۲۲http: //ww.w3.org/2000/svg٪ ۲۲ ٪ ۲۰width = ٪ ۲۲۸۰۰ ٪ ۲۲ ٪ ۲۰Height = ٪ ۲۲۶۰۰ ٪ ۲۲ ٪ ۳E ٪ ۳E ٪ ۳E/SVG ٪ ۳E “alt =” نکاتی برای ایجاد فیلم های بازاریابی “ezimgfmt =” rscb12 src ngcb12 srcset “data-ezsrc =” https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/08/1781a8wq-tips-for-creating-marketing-videos.png “/>
> بازاریابی ویدیویی: DONES
برای کسانی که به بازاریابی ویدیویی می روند ، درک بهترین شیوه ها و مشکلات بسیار مهم است. در اینجا یک مقایسه سریع برای نگه داشتن شما وجود دارد:
-۱۲۳۳ TablePress پاسخگو “>
با فیلم پیش بینی بیش از ۸۰ ۸۰ درصد از کل ترافیک وب تا سال ۲۰۱۹ و ۹۰ درصد از مشتریان گزارش می دهند که فیلم های محصول به آنها کمک می کند تا تصمیمات خرید را بگیرند ، شرکت های ضروری است که فیلم هایی ایجاد کنند که با مخاطبان خود طنین انداز شوند و در نهایت به فروش خدمات و محصولات خود کمک کنند.
خواندن مرتبط: راهنمای کسب و کار کوچک برای بازاریابی ویدیویی
باید بدونی