عمومی

3 موردی که امروز باید با تیم خود بحث کنید

۳ موردی که امروز باید با تیم خود بحث کنید

احساس می کنید کسب و کار شما گیر کرده است در یک شیار؟ آیا احساس می کنید که باید سریعتر پیشرفت کنید، اما تیم شما نمی داند که زمان و توجه خود را کجا متمرکز کند؟ آیا با مسائل مشابه دست و پنجه نرم می کنید؟ وقت آن است که با تیم خود واقعی باشید و درباره کسب و کار و اهداف شما به عنوان یک تیم. و برای شروع در اینجا سه ​​مورد وجود دارد که پیشنهاد می کنم امروز و هر روز بعد از آن با تیم خود صحبت کنید.

درباره آنچه ارزش ایجاد می کند بحث کنید

اولین کاری که می خواهید با تیم خود انجام دهید این است که بفهمید چگونه افراد در سازمان شما ارزش ایجاد می کنند و آن را بخشی از گفتگو کنید. اگر کارکنان شما، اگر مدیر، سرپرستان و حتی افراد خط مقدم متوجه نشوند که چگونه در شرکت شما ارزش ایجاد می شود و چگونه به آن کمک می کنند، پیشرفت متوقف خواهد شد. و گفتگو را در روز اول با همه استخدام‌های جدید خود شروع کنید – “از بین تمام وظایفی که شما مسئول آنها هستید، این دو یا سه مکان است که بیشترین ارزش را در نقش خود دارید.  و در اینجا نحوه سنجش موفقیت در آن نقش است. و در اینجا این است که چگونه می دانید دارید کار خوبی انجام می دهید.” نه تنها تیم شما از اطلاعات قدردانی می کند، بلکه واقعاً مسیر روشنی را برای موفقیت در شرکت شما به آنها می دهد. همچنین مهم است که در مورد اینکه به عنوان یک رهبر برای ایجاد ارزش چه کاری می توانید انجام دهید، مهم است. زیرا این اطلاعات به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که زمان و انرژی خود را در شرکت متمرکز کنید.

روشن شدن با KPI

دومین چیزی که باید با تیم خود صحبت کنید این است که در مورد KPIها کاملاً واضح شوید. و تقریباً همه افراد در شرکت دارای شاخص های KPI هستند که می تواند به آنها در تصمیم گیری های روزمره و تخصیص منابع کمک کند. با تیم خود بحث کنید که مهمترین شاخص نتیجه چیست و کدام یک یا دو شاخص برجسته که در حال حاضر روی آنها تمرکز کرده اید بیشترین تفاوت را ایجاد می کند. و سپس آن KPI ها را اغلب بررسی کنید. از آنها در گزارش های هفتگی خود بپرسید، و اینکه چگونه آیتم های اقدام آنها با آن اهداف مرتبط است.

به آن بچسبید 

آخرین و مهم ترین کاری که می توانید با تیم خود انجام دهید مربوط به فرهنگ واقعی شرکت است: ماندن در آن در طول زمان. قرار نیست در طول یک هفته، یک ماه، یک ربع یا حتی یک سال فرهنگ را شکل دهید. اما در طی دو یا سه سال، به طرز چشمگیری تغییر فرهنگ خواهید داد و تغییر خواهید کرد. روشی که شما با فرهنگ کار می کنید این است که از خودتان شروع کنید و به سمت بالا حرکت کنید. بنابراین، اگر به عنوان یک شرکت می‌خواهید در ایجاد ارزش و پایبندی به KPI ما بهتر شوید، از خودتان شروع کنید و به صورت هفتگی به تیم خود گزارش دهید. سپس از تیم اجرایی خود بخواهید که این روند را دنبال کنند. سپس مدیران و در نهایت کسانی که در خط مقدم هستند. خیلی زود، همه به آن ملحق خواهند شد و به جای ساعت کاری، به ارزش ایجاد شده فکر خواهند کرد.

همرنگ شدن با یک سازمان می تواند به شما کمک کند به گونه ای رشد کنید که فکرش را نمی کردید ، بنابراین ارزش تلاش را دارد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی