عمومی

آنچه واردکنندگان باید در مورد بخش 321 بدانند

آنچه واردکنندگان باید در مورد بخش ۳۲۱ بدانند

علی رغم برخی تغییرات چشمگیر، چند سال اخیر برای بازار تجارت الکترونیک عالی بوده است. تنها در ایالات متحده، فروش تجارت الکترونیک ۴۳ درصد افزایش یافت، از ۵۷۱٫۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ به ۸۱۵٫۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰٫

اما این اعداد پس از کشمکش‌های مهم به دست آمد. : قفل‌ها، محدودیت‌های فاصله‌گذاری اجتماعی و اختلالات زنجیره تامین جهانی باعث تأخیر زیادی در پردازش محموله‌ها در مرز آمریکا شد. باید کاری انجام می شد تا بار گمرکات ایالات متحده کاهش یابد. قانون بخش ۳۲۱ وارد شد.

<. div class="standardText" readability="35.10407239819">

ایالات متحده قانون گمرک و حفاظت از مرزها (CBP) بخش ۳۲۱، نوع ۸۶ زمانی را طبقه‌بندی می‌کند که کالاهای وارداتی از آستانه «خیلی کوچک برای قابل توجه بودن» برای عوارض یا مالیات برخوردار باشند. این آستانه اکنون ۸۰۰ دلار یا کمتر است. بخش ۳۲۱ به افزایش تجارت الکترونیک و حجم بالای محموله های حاصل از ورود به مرزهای گمرکی ایالات متحده می پردازد. ایده این است که ترخیص سریع کالاهای کم‌ارزش به کاهش کالاهای عقب افتاده و فشار بر خدماتی مانند ترخیص کالا از گمرک کمک می‌کند.

مزایا و معایب این قانون

< div class="standardText" readability="33">

اگرچه بخش ۳۲۱ برخی از مشکلات را برطرف می کند، اما کامل نیست. نکات مثبت آن در اینجا آمده است.

هزینه‌های تکمیلی Slash: با افزایش هزینه‌های حمل و نقل، باید کاهش دهید در صورت امکان، هزینه ها را خرج کنید و بخش ۳۲۱ راهی برای انجام این کار فراهم می کند. عوارض گمرکی و مالیات‌های ذخیره‌شده در محموله‌ها می‌تواند در طول زمان افزایش یابد، و سپس می‌توانید پس‌انداز را به مشتریان منتقل کنید.

< قوی>تسریع در ترخیص کالا از گمرک برای (تجدید) انبار کردن کالاها و کسب مزیت رقابتی: اگر در جایگاه رقابتی هستید یا حجم بالایی می فروشید، بخش ۳۲۱ می تواند یک میانبر مفید باشد. می‌توانید زودتر به موجودی دسترسی داشته باشید تا از گران شدن جلوگیری کنید و محصولات جدید را قبل از رقبا در قفسه‌های خود قرار دهید.

کالاهای چین سقوط می‌کنند. در بخش ۳۲۱: تنش و جنگ تجاری متعاقب آن بین ایالات متحده و چین به خوبی منتشر شده است. هر دو طرف تعرفه‌هایی وضع کرده‌اند، اما در حال حاضر، بخش ۳۲۱ بخش ۳۰۱ را که تعرفه‌ها را برای محموله‌های ارسالی از چین تعیین می‌کند، لغو می‌کند.

اینجا برخی از جنبه های منفی بخش ۳۲۱ هستند.

همه محصولات واجد شرایط نیستند: حداکثر محدودیت ۸۰۰ دلاری به این معنی است حتی اگر محصول شما بیش از ۱ دلار باشد، محموله شما واجد شرایط بخش ۳۲۱ نخواهد بود و مالیات و عوارض گمرکی اعمال خواهد شد. همچنین، فقط یک بار در روز می‌توانید بخش ۳۲۱ را فراخوانی کنید، بنابراین باید در مورد نحوه بسته‌بندی و ارسال محموله‌ها استراتژیک باشید.

<منحنی آموزش و مدیریت اضافی: باید بدانید که چگونه بخش ۳۲۱ را به درستی ادعا کنید تا از اشتباهات پرهزینه جلوگیری کنید. این به زمان بیشتری برای یادگیری و اجرای آن نیاز دارد، که می‌تواند عملکردها را به‌ویژه در دوره‌های اوج مصرف یا اگر تیم کوچکی دارید، مختل کند.

الزام کد برنامه تعرفه هماهنگ (HTS) می تواند سنگین و پرهزینه باشد: طبقه بندی کالاها به کد صحیح بدون دانش و تجربه مناسب دشوار است. بدتر از آن، اگر مدارک نادرست ارسال کنید، ممکن است با جریمه ها و تاخیر در ارسال مواجه شوید. اگر نمی‌خواهید زمانی را برای یادگیری طناب‌ها صرف کنید، احتمالاً به کمک یک کارگزار گمرک نیاز خواهید داشت.

چگونه از بخش ۳۲۱ برای ارتقاء عملکرد خود استفاده کنید

در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید از بخش ۳۲۱ برای تقویت و ساده سازی فرآیند حمل و نقل خود استفاده کنید.

درست مطالبه کالاها: در حالی که ادعای بخش ۳۲۱ ساده است، اجرای صحیح فرآیند به آمادگی بیشتری نیاز دارد. بنابراین، اگر می‌خواهید به بخش ۳۲۱ رسیدگی کنید، فرآیندی ایجاد کنید تا مطمئن شوید که آن را به درستی ادعا می‌کنید. برخی از مراحل ضروری عبارتند از:

  • ایجاد مانیفست الکترونیکی (در صورت وجود): هنگامی که کالاها را به در ایالات متحده، برخی از محصولات ممکن است به مانیفست الکترونیکی نیاز داشته باشند. این یک اظهارنامه آنلاین به گمرک و گشت مرزی ایالات متحده برای درخواست استفاده از بخش ۳۲۱ است. حتماً “بخش ۳۲۱” را در مانیفست الکترونیکی خود انتخاب کنید.
  • جزئیات درخواستی را به اشتراک بگذارید:
  • قوی> این موارد شامل ارزش پولی و مقدار موجودی محموله شما، نام طرف حمل و نقل، گیرنده، فرستنده، و نقطه مبدا است.

  • مانیفست الکترونیکی خود را به گمرک و مرز ایالات متحده ارسال کنید. گشت: مدارک و جزئیات خود را به صورت آنلاین ارسال خواهید کرد.

نکته برتر: مهم است که ایالات متحده را بررسی کنید وب‌سایت گمرک و حفاظت از مرز و اسناد رسمی برای هرگونه به‌روزرسانی در مورد الزامات و تغییرات فرآیند.

بسته‌بندی را ایجاد کنید. دستورالعمل‌هایی برای تامین‌کنندگان، تولیدکنندگان و ارسال‌کنندگان: برای اطمینان از اینکه ارزش محموله شما از ۸۰۰ دلار تجاوز نمی‌کند، باید دستورالعمل‌هایی را برای هر طرفی که کالا را از خارج از کشور به انبارهای ایالات متحده شما ارسال می‌کند، تهیه و توزیع کنید. مقادیری را که در هر محموله محموله نیاز دارید تا در آستانه بخش ۳۲۱ باقی بمانید، مشخص کنید و اگر به شما امکان می دهد این نیاز را برآورده کنید، تعداد کمتری را ارسال کنید.

همچنین، برای مدیریت جریان محموله به مرز ایالات متحده، یک تقویم حمل و نقل موجودی با بافرهای زمانی ایجاد کنید (تا در صورت تأخیر با هم همپوشانی نداشته باشند). به این ترتیب، سهام در روزهای مختلف به مرز می‌رسد و شما در یک معیار ادعای بخش ۳۲۱ در روز باقی می‌مانید.

ایجاد مراکز تحقق برای ساده‌سازی دریافت و ارسال: بخش ۳۲۱ وقتی به‌درستی استفاده می‌شود، می‌تواند زنجیره تأمین شما را ساده‌سازی کند و به شما کمک کند محصولات را به سرعت برای مشتریان ارسال کنید. با راه‌اندازی انبارها و مکان‌های تکمیل در مکان‌های کلیدی در سطح جهانی، فرآیند را پیش ببرید. مطمئن شوید که آنها عبارتند از:

  • نزدیک به تقاضا
  • نزدیک به تولید کنندگان و تامین کنندگان
  • کشورهایی که شما بیشترین سفارشات فرامرزی را دریافت کنید
  • سرزمین هایی با الزامات گمرکی ساده و عقب ماندگی کمتر
  • مجهز به تجهیزات و کارکنان لازم برای پردازش کارآمد محموله ها
  • ساخته شده برای انتخاب سفارشات، بسته بندی و ارسال سریع
  • قابلیت به اشتراک گذاری داده های زنجیره تامین برای حفظ سطوح بهینه موجودی در سراسر شبکه تکمیل شما
  • در صورت امکان خودکار برای سرعت بخشیدن به فرآیندها

ناکارآمدی های مربوط به موجودی را حذف کنید: برای به دست آوردن سودآورترین نتایج از بخش ۳۲۱، ضروری است که موجودی خود را اصلاح کنید. مدیریت. برخی از اقداماتی که باید انجام دهید عبارتند از:

  • حفظ سهام سالم: داشتن سطح سهام مناسب از عجله کردن شما جلوگیری می کند. در مقادیر زیادی موجودی و خطر ارسال محموله های غیرقابل صلاحیت. همچنین، برای فصلی بودن برنامه‌ریزی کنید تا از نگه‌داشتن موجودی بیش از حد یا کم در دسترس خودداری کنید.
  • با تامین‌کنندگان قابل اعتماد شریک شوید: تولیدکنندگانی که به دستورالعمل‌ها گوش می‌دهند و موجودی با کیفیت را به سرعت برای شما ارسال می‌کنند و به طور مداوم ارزش وزن خود را در طلا دارند. آنها همچنین نقش مهمی در آماده‌سازی تحویل‌های مطابق با بخش ۳۲۱ دارند.
  • با حمل‌ونقل‌های مقرون‌به‌صرفه کار کنید: آخرین چیزی که می‌خواهید این است که هزینه‌های حمل و نقل تمام صرفه‌جویی در هزینه را از بین ببرد. شما از بخش ۳۲۱ درآمد کسب کرده اید. به دنبال حمل و نقلی باشید که ارزش خوبی برای پول ارائه می دهد و می تواند محموله ها را برای برآورده کردن الزامات بخش ۳۲۱ سازماندهی کند.

بسته بندی کالاها را برای فروش پس از ترخیص کالا از گمرک در نظر بگیرید: بسته بندی گران قیمت می تواند ارزش خرده فروشی محصول را افزایش دهد. اگر این هزینه‌ها شما را از آستانه فراتر می‌برد، بررسی کنید که آیا خرید یا اجرای خدمات ارزش افزوده در ایالات متحده ارزان‌تر است یا خیر، این خدمات شامل برچسب‌گذاری، بسته‌بندی محصول، بسته‌بندی و بسته‌بندی است. با ارائه دهندگان تامین کالا صحبت کنید و هزینه ها را مقایسه کنید تا ایده بهتری در مورد اینکه کدام مسیر برای کسب و کار شما بهترین است به دست آورید.

از زنجیره تامین مناسب استفاده کنید. راه حل های مدیریتی: ارزش سرمایه گذاری در بهترین راه حل های مدیریت زنجیره تامین را دارد تا اطمینان حاصل شود که محصولات در اکوسیستم کسب و کار شما در معرض دید قرار دارند. هنگامی که ترکیب مناسب را به صورت پشت سر هم اجرا می کنید، مشکلات فعلی و بالقوه را تشخیص می دهید تا بتوانید به ترتیب آن را اصلاح و اصلاح کنید. برخی از راه حل های مدیریت زنجیره تامین که باید به آنها توجه کرد عبارتند از:

  • Shipedge
  • Cin7
  • Preptopia< /li>
  • IP&O هوشمند
  • Odoo
  • ShipStation
  • Shipwell
  • Megaventory
  • Zoho

از یک ارائه دهنده خدمات با تجربه گمرکی ایالات متحده کمک بگیرید: اگر می خواهید از منحنی یادگیری و دسترسی سریعتر به مزایای بخش ۳۲۱، بهتر است این کار را به حرفه ای ها بسپارید.

یک ۳PL یا ۴PL را انتخاب کنید که قابل اعتماد باشد و در ارسال محصولاتی که می فروشید تجربه داشته باشد. همچنین باید در ترخیص کالا از گمرک مسلط باشند و یا خدمات ارائه دهند و یا شما را به سمت کارگزاران معتبر گمرک راهنمایی کنند. به این ترتیب، پس از ترخیص کالاهای شما، ۳PL می‌تواند آنها را مستقیماً برای پردازش به انبارهای خود بفرستد.

از تشریفات اداری دور زده و انجام را بهینه کنید

< div class="standardText lastItem" readability="40">

بخش ۳۲۱ روشی مقرون به صرفه برای تحویل کالا به ایالات متحده ارائه می‌کند که در صورت استفاده صحیح، می‌تواند برای کسب‌وکارهای در حال رشد تجارت الکترونیکی که در این بازار رقابت می‌کنند، صرفه‌جویی شود. . برای بهره مندی از مزایای قانون، به یک برنامه قوی، کارکنان آموزش دیده و زیرساخت زنجیره تامین بهینه نیاز دارید. بنابراین، از هم اکنون اقداماتی را انجام دهید تا کسب و کار خود را برای پس انداز بزرگ در آینده نزدیک تنظیم کنید.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی