عمومی

این  کمبود نیروی کار مراقبت های بهداشتی را از بین می برد ارتقاء مهارت

این  کمبود نیروی کار مراقبت های بهداشتی را از بین می برد
ارتقاء مهارت

هنگامی که هلن آدئوسون، ۳۷ ساله، برنامه کارشناسی ارشد را در زمینه سیاست آموزشی و مدیریت در دانشکده تحصیلات تکمیلی هاروارد آغاز کرد، او خود را یک کارآفرین نمی دانست. اما یک دوره آموزشی چشمگیر – همراه با تجربه قبلی او به عنوان یک کارمند مراقبت در منزل – در سال ۲۰۱۵ به او اعتماد به نفس لازم برای شروع CareAcademy، که در شش سال کوتاه به یکی از سریع‌ترین شرکت‌های در حال رشد در آمریکا تبدیل می‌شود. کسب و کار آموزشی او در بوستون برای کارکنان مراقبتی بیش از ۲٫۱ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ درآمد و ۳۳ میلیون دلار بودجه ایجاد کرد، اما پیمایش کووید چیزی جز قطعی نبوده است. — همانطور که به ربکا دچینسکی گفته شد

ایده من برای CareAcademy در یک کلاس فهرست شده در هاروارد و MIT به نام Development Ventures گرد هم آمدند – هنوز هم ارائه می شود. فرض کلاس این است که شما یک شرکت برای منافع اجتماعی ایجاد کنید. دانش آموزان ایده های خود را به اشتراک می گذارند و همه به موارد مورد علاقه خود رای می دهند. با عصبانیت دستم را بالا بردم و ایده‌ام را به اشتراک گذاشتم.

می‌خواستم مسیرهای بیشتری برای ارتقاء مهارت در زمینه مراقبت‌های بهداشتی برای مراقبت مستقیم ایجاد کنم. کارگران من در دبیرستان و کارشناسی به عنوان پرستار مستقیم کار کرده بودم و اعضای خانواده‌ام نیز در این زمینه کار می‌کردند. از طریق آن تجربه، من دیدم که پیشرفت واقعاً طبیعی مهارت‌هایی وجود دارد که می‌توانید از یک کمک بهداشتی در خانه به یک پرستار ثبت‌نام شده تبدیل شوید – اما این نوع مسیرها برای رسیدن به فرصت در کشور ما واقعاً شکسته شده‌اند. با آموزش آنلاین، این موضوع می‌تواند تغییر کند.

وقتی برای اولین بار ایده‌ام را با کلاسم به اشتراک گذاشتم، واقعاً برای مردم طنین‌انداز شد — و این به من اعتماد به نفس لازم برای سرمایه گذاری روی آن را داد. من CareAcademy را در سال ۲۰۱۳ ادغام کردم، اما تا سال ۲۰۱۵ بود که واقعاً شروع به تمرکز روی آن کردم. به یاد می‌آورم زمانی که اولین افراد دوره‌های ما را خریدند، تا حدودی دچار یک حمله پانیک شدم، اما می‌دانستم که این مدرکی است که ما در حال ساختن چیزی بودیم که لازم بود.

مأموریت ما برای توانمندسازی و ارتقای کارکنان مراقبت مستقیم برای قدم گذاشتن در شکاف‌های حیاتی مراقبت‌های بهداشتی در طول همه‌گیری ضروری‌تر شد. این پیروزی برای افرادی که عمدتاً زنان و رنگین پوست هستند فرصت‌های درآمدی بیشتری ایجاد می‌کند و یک پیروزی برای سیستم مراقبت بهداشتی و دسترسی کلی ما است.

این بدان معنا نیست که ما همه چیز را مشخص کرده ایم. ما در طول سال ها تغییرات اساسی ایجاد کرده ایم. ما در ابتدا فکر می‌کردیم که صحبت مستقیم با مراقبین و اینکه آنها در کلاس‌های ما بخرند کاملاً حیاتی است. اما ما متوجه شدیم که از نظر اقتصادی برای بسیاری از مراقبین امکان پذیر نیست. بنابراین، به جای آن شروع کردیم به روش‌هایی فکر کنیم که از طریق آنها با کارفرمایان کار می‌کنیم، مانند بیمارستان‌ها و سایر سازمان‌های مراقبتی.

اولین دوره‌های ما این بود. تمرکز بر آموزش مراقبان برای کار در محیط‌های مراقبت از کودکان، زیرا فکر می‌کردیم بیشترین تقاضا برای این نوع تخصص‌ها وجود دارد. با این حال، بعد متوجه شدیم که افراد بیشتری در جستجوی کارکنان مراقبت از سالمندان هستند، بنابراین ما دنده را عوض کردیم. اما زمان بندی همه چیز است. اکنون، از آنجایی که افراد بیشتری به دنبال مراقبت از کودک هستند، زیرا سیاست‌های محل کار از آغاز کووید تغییر کرده است، ما به این پیشنهاد نگاه می‌کنیم.

در این لحظه مراقبت های بهداشتی وجود دارد روندی که در آن افراد بیشتری می‌خواهند به انواع مختلف مراقبت‌های خانگی دسترسی داشته باشند، افراد بیشتری به کارکنان مراقبتی می‌خواهند که منعکس‌کننده و شبیه آنها باشند، و افراد بیشتری به دنبال مراقبت‌های مقرون به صرفه هستند. مراقبت مستقیم بسیاری از آن‌ها را فراهم می‌کند – و ما در حال ارائه مسیرهای آموزشی هستیم که می‌تواند افراد بیشتری را وارد این خط کار کند.

در ۵۰۰۰ شرکت بیشتر شرکت کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - این  کمبود نیروی کار مراقبت های بهداشتی را از بین می برد
ارتقاء مهارتمستطیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی