عمومی

نکات رسانه های اجتماعی برای رونق کسب و کار شما

نکات رسانه های اجتماعی برای رونق کسب و کار شما

رسمی تاریخ تولد اینترنت ۱ ژانویه ۱۹۸۳ است. بسیاری از دانشمندان و مهندسان از اوایل دهه ۱۹۰۰ زندگی خود را صرف تلاش برای گرد هم آوردن انسان ها از طریق فناوری کرده اند. حتی نیکولا تسلا چشم اندازی از یک “سیستم بی سیم جهانی” داشت. به سرعت به امروز، حداقل ۵٫۰۳ میلیارد نفر (۶۳٫۱ درصد از جمعیت جهان) به اینترنت و ۴٫۶۲ میلیارد نفر از برنامه های رسانه های اجتماعی برای اتصال استفاده می کنند. من به راحتی می توانم با شخصی در ترینیداد و توباگو، نیجریه، ژاپن یا مصر فقط با ورود به یک برنامه رسانه اجتماعی ارتباط برقرار کنم. رسانه های اجتماعی باید برای کارآفرینانی که می‌خواهند کسب و کار خود را گسترش دهند، فرستاده بهشت ​​در نظر گرفته شود. به خصوص استارت آپ ها متأسفانه، برخی از صاحبان مشاغل به رسانه های اجتماعی علاقه ندارند یا نمی دانند چگونه از آن برای  برند خود را ارتقا دهند. 

با کدام پلتفرم‌ها تعامل کنید

در آب و هوای امروزی، برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی که به کسب و کار من کمک می‌کنند به بهترین شکل با مردم ارتباط برقرار کنند، فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، تیک توک، یوتیوب هستند. ، لینکدین و ردیت. این برنامه‌ها در حال حاضر میلیون‌ها نفر در پلتفرم دارند، بنابراین شانس شما برای ارتباط با افراد بسیار بالا خواهد بود.

چه نوع محتوایی ایجاد کنید

بسیاری از کارآفرینان با تولید محتوا و برقراری ارتباط با مردم دست و پنجه نرم می کنند و در عین حال سعی می کنند محصولات خود را با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند.

کایل آنفرنی سیمپسون، مدیر عامل The Neighborhood Talk که یک نشریه خبری سبک زندگی شهری، موسیقی، سرگرمی و افراد مشهور است که بیش از ۱٫۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، نکاتی را در مورد نحوه ارتباط کسب و کار او با مردم ارائه می دهد.

سیمپسون می‌گوید، “وقتی نوبت به پلتفرم ما می‌رسد، ما سعی می‌کنیم تعادل خوبی بین داستان‌ها، ویدئوها و انواع دیگر محتوای مرتبط داشته باشیم. قالب را تنظیم کنید زیرا شما ن مطمئن باشید که روز چگونه خواهد بود. یک روز ممکن است ۱۵ داستان را در صفحه ببینید و روز بعد ممکن است فقط دو ویدیو، اما خنده دار و سایر محتوای جذاب را ببینید. هدف هر روز این است که چیزهایی را پیدا کنید که با آنها ارتباط برقرار می کنید و آنها را مجبور نکنید.”

مهم است که در حین ایجاد، قابل ارتباط باشید. محتوا. برخی از افراد می‌خواهند احساس کنند دیده شده یا انگیزه دارند. من شما را تشویق می‌کنم هنگام ایجاد محتوا از منطقه راحتی خود خارج شوید. 

چگونه دسترسی خود را افزایش دهید

این مرحله سخت‌ترین مرحله است زیرا زمان و ثبات می‌برد. وقتی برای اولین بار شروع می‌کنیم، بسیاری خواهان موفقیت فوری هستند، اما در همه. شما باید راه های مختلفی را برای ایجاد محتوا مطالعه کنید تا مخاطبان خود را گسترش دهید. 

کارآفرین، بازیگر، و مجری برنامه “Hot” تی” تاک شو، Tamera “Tee” Kissen، بیش از ۳٫۷ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و تیک توک فاش می کند موثرترین راه ها برای افزایش مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی.

کیسن می‌گوید، «ایجاد محتوا و تعامل با حامیان شما راه طولانی را می‌برد. به آنچه مخاطبان شما دوست دارند از حساب شما ببینند توجه کنید. از خرج کردن پول در بازاریابی شبکه های اجتماعی نترسید. با اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی همکاری کنید و برای محصولات خود به صورت رایگان یا با نرخ تخفیفی هدیه دهید تا مشتریان خود را راضی نگه دارید. مهم‌تر از همه، ثابت ماندن است، اجازه ندهید اعداد شما را دلسرد کنند.”

الگوریتم را برای شما کارآمد کنید

الگوریتم‌های رسانه‌های اجتماعی روشی برای مرتب‌سازی پست‌ها در فید کاربر بر اساس ارتباط آن‌ها به جای زمان انتشار آن‌ها هستند. اگر متوجه نباشید الگوریتم‌ها چیست یا چگونه کار می‌کنند، با یک مشکل ثابت مواجه خواهید شد. تلاش برای رشد کردن.

متفکر رسانه های اجتماعی و مدیر عامل Blakk Smoke، Blakk Tatted، اهمیت الگوریتم ها را توضیح می دهد: “این به من کمک کرد تا یاد بگیرم مخاطبان اصلی من چه کسانی بودند تا بتوانم بدانم چه نوع محتوایی را ایجاد کنم و پست کنم و این به من کمک کرد. به آن گروه از افراد مطالعه الگوریتم‌ها در صفحات رسانه‌های اجتماعی‌ام همچنین به من کمک می‌کند مواردی مانند زمان‌هایی که دنبال‌کنندگان من فعال‌تر هستند را بفهمم تا بدانم چه زمانی پست بگذارم.”

مطالعه الگوریتم ها روشی بسیار کارآمد برای منجنیق کردن کسب و کار شما است. پلتفرم های رسانه های اجتماعی هر روز تغییراتی را ایجاد می کنند. بنابراین حفظ الگوریتم در دراز مدت به شما کمک می کند.

کسب و کار شما می تواند از استفاده از ابزارهای رسانه های اجتماعی، صرف نظر از اندازه آن، برای ارتباط با مخاطبان خود بهره مند شود. ، به مشتریان بالقوه جدید دسترسی پیدا کنید و آگاهی از برند را افزایش دهید. اگر چیزی را پیدا کردید که کار می کند، مخاطبان و تلاش های خود را گسترش دهید. مزیت رسانه های اجتماعی برای هر کسب و کاری با اندازه این است که می توانید بسته به کسب و کار خود از ابزارهای آنها هر طور که صلاح می دانید استفاده کنید. و بودجه در هر لحظه. 

این می‌تواند برای شما هم طاقت‌فرسا و هم خسته‌کننده باشد. در دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی حرکت کنید. اگر در بالا بردن تلاش های بازاریابی خود مشکل دارید، ناامید نشوید. بهتر است از کوچک شروع کنید تا اینکه خودتان را در امکانات غرق کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی