عمومی

3 گام برای در نهایت مقابله با وظایف خسته کننده خود

۳ گام برای در نهایت مقابله با وظایف خسته کننده خود

هر شغلی دارای درجاتی از کارهای تکراری و غیر الهام بخش است که اغلب می تواند خسته کننده و خسته کننده باشد. اکثر مردم از کارهایی مانند پر کردن پاکت نامه یا پر کردن گزارش هزینه ها می ترسند و کارهای رضایت بخش تر و محرک تر را ترجیح می دهند. من به عنوان یک سازمان دهنده حرفه ای که افراد را تشویق می کند تا از مرتب کردن میز، تقویم و کمدهای بایگانی لذت ببرند من با تفکر پشت کار غرغر بسیار آشنا هستم، زیرا سازماندهی اغلب در آن دسته قرار می گیرد. اما من توهین نمی‌شوم، زیرا می‌دانم که ۹۹٪ این موضوع ذهنی است. یعنی مدیریت احساس خود در مورد وظایف به جای دستیابی به وظایف واقعی.

سه مانع عاطفی عمده بر سر راه عضله سازی در کار خرخره وجود دارد.

  • احساس ما نسبت به کاری که انجام می‌دهیم، که ما را در وضعیتی قضاوت‌کننده و اغلب ناخوشایند قرار می‌دهد.
  • ما منتظر شروع شرایط عالی هستیم، مانند داشتن حال و هوای مناسب یا شرایط مناسب. زمانی از روز برای درگیر شدن در کارهای خاص.
  • بزرگترین مانعی که با آن روبرو هستیم، به تعویق انداختن کار است، که طبق تعریف، انتخاب یک کار لذت بخش تر از کار در دست انجام است.

۱٫ طرز فکر خود را تغییر دهید.

اجازه دهید همه این تفکر عاطفی را با دادن عنوان مطلوب‌تر به عنوان کار غرغره آغاز کنیم، مانند «ضرورت». این مشاغل کوچکتر بازیکنان ضروری در مجموعه کار شما هستند. کنستانتین استانیسلاوسکی بازیگر و نمایشنامه نویس معروف زمانی گفت: “نقش کوچک وجود ندارد، فقط بازیگران کوچک هستند.” او قصد داشت بازیگرانش را تشویق کند تا صرف نظر از میزان خطوط یا زمان صحنه، روی چیزی که به آنها داده می شود سرمایه گذاری کنند. از آنجایی که تصور ما این است که این مشاغل در بهترین حالت کوچک یا پست و در بدترین حالت تحقیرآمیز یا کسل کننده هستند، متوجه می شویم که کار را برچسب زدن یا قضاوت می کنیم. وقتی از همان ابتدا کار را بی اهمیت جلوه دهید، احساسات شما را فرا می گیرد. اولین قدم این است که احساسات و قضاوت ی را که در مورد این کار دارید رها کنید و به سادگی وارد آن شوید.

اخیراً آشپزخانه‌مان را با کابینت‌های جدید بازسازی کردیم. کابینت ساز چندین روز هر روز می آمد و تمام کابینت ها را با دست درست می کرد. من نه تنها از مهارت او بلکه از توانایی او در انجام کارهای تکراری بارها و بارها شگفت زده شدم. او در مورد کاری که انجام می‌دهد یا آن را احساساتی نمی‌کند، سؤال نمی‌کرد. او به سادگی کابینت های زیبایی را یک قدم در یک زمان ساخت. گام‌های کوچک روزانه‌ای که او برمی‌داشت، او را به مجموعه‌ای زیبا (و یک آشپزخانه جدید زیبا برای ما) رساند. او متوجه شد که هر کار بر اساس کار بعدی ساخته شده است، همه به یک اندازه در محصول نهایی نقش دارند.

۲٫ منتظر بمانید.

دومین مانعی که مردم با آن روبرو هستند این است که منتظر شرایط عالی باشید برای حمله به این مشاغل، خود را گول می زنند و فکر می کنند وجود دارد. زمان مناسبی از روز یا روحیه خاصی که آنها باید قبل از شروع کار در آن باشند. برنامه روزانه خود را با مناسب ترین زمان ها برای شرکت در این نوع کارها تنظیم کنید. اگر صبح بهتر کار می کنید الف>، اوایل روز را به انجام این کارهای نه چندان مطلوب اختصاص دهید. این همچنین به شما احساس موفقیت اولیه می دهد که در طول روز شما را به همراه دارد. تنظیم تایمر را در نظر بگیرید، حتی فقط ۱۵ دقیقه برای شروع. همانطور که در تمرکز بهتر می شوید، می توانید مدت زمان را افزایش دهید زمان. این به شما ایده می دهد که چقدر طول می کشد تا این وظایف را انجام دهید. ممکن است متوجه شوید که ۱۵ دقیقه در روز به شما کمک می کند تا تمام آنچه را که نیاز دارید در یک هفته انجام دهید.

۳٫ به آن پایبند باشید.

ما را از کارمان منحرف می کند. چیزی به سادگی یک متن یا پست رسانه های اجتماعی می تواند باعث شود که کار در دست ما را به تعویق بیندازیم. ناگهان اهمال کاری جایگزین تفکر عاطفی ما شده است. این می تواند تقریباً در هر موقعیتی که باید انتخاب شود اتفاق بیفتد. به سادگی همیشه چیز بهتری برای انتخاب وجود خواهد داشت. من در فکرم تنها نیستم کارشناسان به تعویق انداختن کارها می گویند این تاخیر در کارها کمک چندانی به شما نمی کند. این فقط اجتناب ناپذیر را به تعویق می اندازد. آیا بهتر نیست این کار بد را از سر راه برداریم برای شروع؟

کنترل عادات اهمال کاری را می توان با تنظیم پاداش ساده حل کرد. اگر برنامه ای برای پاکسازی سیستم پرونده اداری خود در طول یک هفته تنظیم کرده اید، روتین روزانه ای برای انجام کار بسازید. تا پایان هفته، می‌توانید چیزی متناسب با هدفی که به دست آورده‌اید به خودتان پاداش دهید. منظورم رزرو سفر به وگاس برای پاک کردن یک کشوی میز نیست. در عوض، با یک لاته یا خوراکی کوچک به خود پاداش دهید. این سیستم کار و پاداش نه تنها شما را سریع‌تر به هدفتان می‌رساند، بلکه کار را در طول مسیر لذت‌بخش‌تر می‌کند.

با این تغییرهایی در طرز فکر و احساس ما در مورد موارد ضروری، ما می توانیم بهره وری بیشتری داشته باشیم. به قول سنت فرانسیس آسیزی، «با انجام آنچه لازم است شروع کنید. سپس آنچه ممکن است را انجام دهید؛ و ناگهان شما غیرممکن را انجام می دهید.”

این مقاله در اکتبر ۲۰۱۷ منتشر شده و به روز شده است. عکس از @Korneevamaha/Twenty20

b892e529d4622eaa1efe6a3657b1bbcc?s=100&d=mp&r=g - 3 گام برای در نهایت مقابله با وظایف خسته کننده خود

مری کارلوماگنو مالک Order است که در کنترل شلوغی، راه حل های آپارتمان شهری، فضاهای اداری و اعتیاد به خرید تخصص دارد. فلسفه مری ساده است: اجازه ندهید به هم ریختگی زندگی شما را کنترل کند. رویکرد آسان، حس سبک و مهارت های ارتباطی قوی او فضایی را ایجاد می کند که سازماندهی را سرگرم کننده می کند. او نویسنده سه کتاب است، آن را رها کنید! سال یادگیری من برای بهتر زیستن با کمتر، رازهای سادگی و More. مری در نمایش اپرا وینفری، نمایش امروز، اخبار سی بی اس، در Redbook، واقعی ساده و روز زن. با او در رادیو عمومی ملی، نمایش جوآن هامبورگ و مارتا استوارت زنده مصاحبه شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی