عمومی

چگونه زبان عشق کارمندان خود را در محل کار

چگونه زبان عشق کارمندان خود را در
محل کار

استعفای بزرگ هیچ نشانه ای از توقف در ماه فوریه نشان نمی دهد، ۴٫۴ میلیون آمریکایی نشان یا نشان دادند میزهای مجازی را در جستجوی مراتع سبزتر خالی کرد.

این یک لحظه گیج کننده برای مدیران ارشد است. کسب‌وکارها در هر صنعتی در حال مبارزه با مشکل نگهداری هستند – و نمی‌توانند آن را تنها با پول حل کنند. اگرچه حقوق پایین رئیس دلیلی که کارگران برای ترک شغل ذکر شده اند، ۲۸٪ از شرکت کنندگان در استعفای بزرگ پست های خود را بدون برگزاری یک برنامه دیگر ترک می کنند.

اگر نمی خواهید دستمزد کارگران را افزایش دهید، چگونه می خواهید کارگران بمانند؟ مدیران می‌توانند با کم‌اهمیت جلوه دادن قانون طلایی (“با دیگران آنطور که می‌خواهید با شما رفتار کنند رفتار کنید”) و در عوض از قانون پلاتینیوم (“با دیگران آن‌طور که می‌خواهند با آنها رفتار شود رفتار کنید” شروع کنند. سوال این است که چگونه می توانید آن را بدانید؟

نویسنده پرفروش گری چپمن ۳۰ سال پیش اشاره کرد که افراد در روابط عاشقانه به اندازه پنج “زبان عشق” متفاوت که به نحوه قدردانی آنها از طرف شریک زندگی خود به شیوه‌هایی اشاره دارد که شخصاً برای آنها معنادار است. اخیراً، چپمن و پل وایت پیشنهاد کرده‌اند که روابط محل کار نیز می‌توانند از زبان‌های عشق بهره ببرند. تعجب آور نیست که ابراز زبان عشق – به عنوان مثال، روش های مورد علاقه کارمندان برای قدردانی کردن – به طور موقت باعث می شود کارمندان احساس کنند و در محل کار بهتر عمل کنند. نکته قابل توجه این است که اثرات آنها می تواند برای هفته ها، ماه ها و حتی سال ها باقی بماند.

روانشناسان اجتماعی از مفهوم مداخلات عاقلانه استفاده می کنند – رویدادهایی که افراد را وادار می کند در مورد خود، دیگران و محل کار متفاوت فکر کنند. متعاقباً فرآیندهایی را تسریع می کنند که تغییرات پایدار ایجاد می کنند. تحقیقات رو به رشدی وجود دارد که این رویدادهای به ظاهر کوچک ممکن است اثرات بلندمدت مثبتی داشته باشند.

مداخلات عاقلانه می تواند تفاوتی در کلاس ایجاد کند. شرکای تحقیقاتی من، جنی کیم، کرین بلاک و من دریافتند که به زنان MBA می دهیم فرصتی برای دانش‌آموزان برای شرکت در یک فعالیت ۱۰ دقیقه‌ای تأیید خود در اوایل برنامه، عملکرد آنها را در دروس کمی برای کل ترم اول افزایش داد. این تمرین ارتباط چندانی با دانشگاهیان آنها نداشت – در عوض، از دانش آموزان خواسته شد تا ارزش های شخصی خود را رتبه بندی کنند و بنویسند که کدام ارزش برای آنها مهم است و چرا. از طریق این مداخله عاقلانه، شکاف در عملکرد بین مردان و زنان در دوره های کمی ناپدید شد، در حالی که برای کسانی که مداخله را تجربه نکرده بودند، ادامه داشت.

در سطح عملی، مدیران چگونه می توانند چنین ابراز عشق را در محل کار ارائه دهند؟

ابتدا، مدیران می‌توانند با ارائه بازخوردهای شخصی‌سازی شده بیشتر شروع کنند، که به کارمندان کمک می‌کند در مشاغل خود رشد کنند. اگر آنها انتظار دارند که کارگران درگیر بمانند، مدیران دیگر نمی توانند منتظر بررسی سالانه یک اندازه مناسب برای ارائه راهنمایی باشند. جین سوک چون، دیوید دکرمر و  من اخیراً دریافتند که کارمندان وقتی بازخوردی دریافت می کنند که عملکرد فعلی را با عملکرد قبلی مقایسه می کند، به جای زمانی که عملکرد با همکاران مقایسه می شود، توانمندتر می شوند. از طرف دیگر، مدیران همچنین می‌توانند زمان با کیفیت را در میان کسانی که برای آن ارزش زیادی قائل هستند تشویق کنند، برای مثال، با سازمان‌دهی کلاس‌های تمرینی گروهی، شرکت‌ها یا تشریفات تشریفاتی کوچک مانند خوردن یک قهوه بعد از جلسه صبح. چنین فعالیت های پیوند تیمی می تواند منجر به ۱۶ شود. درصد افزایش در درک معنی دار بودن کار کارکنان.

یک “کار عالی!” برای انجام یک کار خوب فقط چند ثانیه طول می کشد، اما می تواند به معنای تفاوت بین ترک و ماندن برای برخی از کارمندان باشد. اگرچه ممکن است شهودی به نظر برسد، کاری بعدی که مدیران باید انجام دهند این است که شروع به ستایش بیشتر کنند، به ویژه برای کسانی که دریافت تمجید برای آنها زبان عشق است. شناخت کار خوب و کارمندان با عملکرد بالا می تواند یک حلقه خودشکوفایی را ایجاد کند که در آن کارمندان احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و عملکرد بهتری داشته باشند که به نوبه خود باعث تقویت بیشتر حس اعتماد به نفس آنها می شود و غیره. این حتی ممکن است به کارکنان کمک کند در مواجهه با بازخوردهای منفی که در غیر این صورت آنها را به سمت مارپیچ رو به پایین سوق می دهد انعطاف پذیر باشند. علاوه بر این، اولویت دادن به تمجید می تواند فرهنگ تعریف و تمجید را در بین همکاران ایجاد کند. به عبارت دیگر، نه تنها دریافت تجلیل باعث تقویت روحیه می شود، بلکه تمجیدکردن از یکدیگر می تواند افزایش بیشتر رضایت کارکنان.

سوم، مدیران باید سخاوت را عادی کرد. اعمال خدمات می تواند انگیزه ای برای افزایش کار تیمی و تغییرات مثبت در روابط کاری باشد. تصور کنید کارمندی که به ویژه به زبان عشق در خدمات خدمت طمع می‌ورزد، با ضرب‌الاجل‌های رقابتی غرق شده است، و از همکارش کمک می‌گیرد که به او پیشنهاد می‌دهد تا کاری را از روی بشقاب او بردارد. کارمند نه تنها به احتمال زیاد با همکارانی که در آینده با حجم کاری زیاد کنار می‌آیند همدلی می‌کند، بلکه ممکن است تمایل داشته باشد که در صورت داشتن پهنای باند اضافی، لطف را جبران کند یا آن را پرداخت کند، در نتیجه یک چرخه بین فردی با فضیلت بین خود و همکارانش به راه می‌اندازد. .

در نهایت، عبارات زبان عشق در محل کار زمانی بهتر ظاهر می شوند که معتبر باشند. اگر قضاوت می‌شود که آنها یکباره حیله‌گر هستند، تعجب نکنید اگر نتوانند روحیه بیشتری را به همراه داشته باشند یا حتی بدتر، باعث ایجاد واکنش منفی و سرخوردگی بیشتر کارکنان شوند.

استعفای بزرگ روشن کرده است که نه تنها روانی، بلکه اقتصادی برای شرکت ها منطقی است که هر کاری را که می توانند انجام دهند. بهبود مشارکت کارکنان هزینه های استخدام جایگزین برای کسانی که ترک می کنند می تواند از ۶-۹ ماه حقوق کارمندان. اگر بیان زبان های عشق می تواند روابط عاشقانه را تقویت کند، منطقی است که آنها می توانند کارمندان را نیز عاشق شغل خود نگه دارند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی