عمومی

3 نکته از یک مدیر عامل زن پیشرو در مورد اینکه چگونه زنان می توانند رهبران بهتری شوید

۳ نکته از یک مدیر عامل زن پیشرو در مورد اینکه چگونه زنان می توانند
رهبران بهتری شوید

در حالی که تغییرات در جریان است، هنوز راه زیادی برای بستن شکاف جنسیتی در نمایندگی و پرداخت در جهان کسب و کار. زنان برای شناخت یکسانی مانند مردان سخت‌تر تلاش می‌کنند، که می‌تواند منجر به ترس بیشتر از ناشناخته‌ها و شکست شود.

مسدودها باعث می‌شوند همیشه به وجود می آیند، اما برای کسب و کارها مهم است که  تا با اعتماد به نفس در آن موقعیت ها رفتار کنند و از آنها به عنوان کاتالیزوری برای رشد استفاده کنند.

آنا فابرگا شروع به کار کرد. حرفه او به عنوان مدیر عملیات و در نهایت به مدیر عامل آمازون رسید و به راه اندازی آمازون گو کمک کرد. او اکنون مدیر عامل Freshly، پیشروترین غذای آماده کشور است. خدمات تحویل. به‌عنوان یک کارآفرین و رهبر موفق، فابرگا همه چیز را پشت سر گذاشته است.

فابرگا با من درمیان گذاشت که چرا باز بودن در برابر شکست راز است. راه حل موفقیت بلندمدت و اینکه چگونه یک مسیر شغلی غیرخطی می تواند شما را به اوج برساند. در اینجا سه ​​نکته مهم فابرگا برای زنان در تجارت آمده است.

۱٫ شکست ها را به عنوان فرصت تلقی کنید

در حالی که شکست معمولاً چیزی است که سعی می کنیم از آن اجتناب کنیم، گاهی اوقات بزرگترین لحظات رشد شغلی از یک گام اشتباه ناشی می شود. شکست ها را به عنوان فرصت هایی برای هضم اشتباهات و ارائه راه حل های جدید در نظر بگیرید. این چرخه پذیرش و تأمل شما را به رهبر بهتری تبدیل می‌کند و به شما امکان می‌دهد یک موقعیت به ظاهر منفی را به موقعیتی مثبت تبدیل کنید.

فابرگا به اشتراک می‌گذارد که این در زندگی شخصی شما نیز صدق می‌کند. “به عنوان یک کمال گرا، همیشه نگران این بودم که اگر نظرم را تغییر دهم یا اجازه بدهم شکست بخورم، دنیا از بین می رود. شکست هایی در زندگی شخصی ام طول کشید تا در نهایت همه چیز را در نظر بگیرم و تصمیم بگیرم که واقعاً از حرفه ام چه می خواهم. در نهایت یک جهش ایمانی انجام دادم و آنچه را که در ابتدا فکر می‌کردم اولویت‌هایم بود تغییر دادم – و در کمال تعجب متوجه شدم که هیچ اتفاق بدی نیفتاد! ایجاد این تغییرات برای خودم به من آموخت که شکست پایان کار نیست، لحظه‌ای است رشد و قدرت.”

استفاده از هر تجربه و داشتن لحظه‌ای واقعی – چه مثبت یا منفی – رهبر بهتری می‌سازد و درسی می دهد که شما را از دیگران متمایز می کند. به هر موفقیت و شکست به عنوان یک عنصر سازنده دیگر برای رشد نگاه کنید و از هر نتیجه ای به نفع خود استفاده کنید.

۲٫ کنجکاو بمانید

هنگامی که از نردبان شرکت بالا می روید، تصور نکنید که همه چیزهایی را که برای رسیدن به سطح بعدی در حرفه خود نیاز دارید می دانید. . یک اسفنج باشید و هر دانشی را که می توانید جذب کنید. فابرگا مدتی است که این مفهوم را دنبال می‌کند. او به اشتراک گذاشت: “من همیشه می گویم، همه چیز را یاد بگیرید. حتی اگر چیزی به نظر ساده یا خارج از شرح شغل شما می رسد، دست خود را کثیف کنید و تمام جنبه های کسب و کار خود را یاد بگیرید. در اولین کارم، من در انبارها بودم که دائماً هر شغل را از آن یاد می گرفتم. این کار را انجام دادم تا بتوانم واقعاً به تیم‌هایم کمک کنم و بدون اینکه به نظر بی‌تفاوت به نظر برسند، به تیم‌هایم کمک کنم و به آنها توصیه کنم.” پایان: “شما بسیار آگاه تر از همتایان خود خواهید بود که در حالت بی قراری هستند، و تصمیم گیرندگان متوجه خواهند شد. کنجکاوی بی پایان فقط شما را به رهبر بهتری تبدیل می کند.”

۳٫ یک مسیر غیر خطی را در آغوش بگیرید

بر اساس جایی که احساس می کنید نیاز به رشد دارید تصمیم بگیرید — و نه به دلیل “قانون” کتاب به شما گفت که چگونه از نقطه A به نقطه B برسید. باز هم، از احتمال شکست نترسید و بهترین کار را برای رشد شغلی خود انجام دهید. فابرگا توصیه می‌کند، “دستمزد خود را کاهش دهید؛ شغلی را انتخاب کنید که ممکن است مناسب نباشد، اما تجربه تجاری مورد نیاز برای رسیدن به شغل رویایی خود را به شما می‌دهد.”

فابرگا در سفر خود به دفتر گوشه ای در Freshly، در طول مسیر مجبور به تصمیم گیری های دشوار بسیاری شد. من قطعاً حقوق خود را کاهش داده‌ام و تصمیمات استراتژیک در مورد مشاغلی که پذیرفته‌ام گرفته‌ام. همیشه این نکته را مد نظر قرار داده‌ام که خوب باشم و خطوط را تشخیص نمی‌دهم. اگر در نهایت یک کار انباری بود. در نهایت من را به جایی که باید برسانم، می‌رسانم، سپس بهترین کارم را برای سال‌های زیادی انجام دادم و از آن به عنوان کاتالیزوری برای حرکت بعدی‌ام استفاده کردم.”

امروز، فابرگا همچنان به رشد و نوآوری در تیم‌هایش در Freshly ادامه می‌دهد. امید این است که سفر آنا، مدیران و رهبران زن همکار را در حالی که آینده تجارت را پیش می برند و شکل می دهند، توانمند کند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی