Cameo چیست و چگونه کار می کند اینفلوئنسرها؟
Cameo چیست و چگونه کار می کند
اینفلوئنسرها؟
Cameo، سرویسی که به طور فزاینده ای محبوب می شود، به شما امکان می دهد افراد مشهور و اینفلوئنسرها را برای پیام های ویدیویی شخصی سازی شده یا نمایش های زنده استخدام کنید. این نه تنها به درخواست های شخصی پاسخ می دهد، بلکه Cameo برای تجارت را نیز ارائه می دهد. اگر میپرسید «کامئو چیست؟» و تعجب می کنید که چگونه می توان از آن برای جذب تأثیرگذاران برای برند خود استفاده کرد، این مقاله منبع اصلی شماست. ما یک راهنمای جامع در مورد پلتفرم و پتانسیل آن برای ارتباط با تأثیرگذاران مشهور برای تبلیغ برند ارائه خواهیم داد.
Cameo چیست؟
سایت Cameo در سال ۲۰۱۷ در شیکاگو تأسیس شد. در سال ۲۰۱۹ زمانی که تعداد افراد مشهور و اینفلوئنسرهای شرکت کننده از پشت بام شروع به افزایش محبوبیت کرد، به طور چشمگیری افزایش یافت. محدودیت های اجتماعی اعمال شده در طول سال ۲۰۲۰ و نیمه اول سال ۲۰۲۱ باعث محبوبیت بیشتر این سایت پیام ویدیویی افراد مشهور در بین ستاره ها شد. اکنون Cameo پیوندهایی به اهداف تجاری مختلفی دارد، مانند:
- محتوای بازاریابی
- رویدادهای مجازی
- فروش و جستجو
- تشخیص کارکنان
- Cameo for Business
برای قیمت، سایت به یک کسب و کار اجازه می دهد نام تجاری خود را به طیف گسترده ای از تأثیرگذاران از جمله افراد مشهور، هنرمندان، سرگرمی ها و رهبران فکری متصل کنند. برای واجد شرایط شدن به عنوان “استعداد Cameo”، هر اینفلوئنسر باید حداقل ۲۰۰۰۰ طرفدار داشته باشد که اکانت اینستاگرام خود را دنبال می کنند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که هرکسی که با آنها کار می کنید مخاطبان قابل توجهی به پیام های آنها علاقه مند خواهد بود.
این به شما امکان می دهد محتوای مبتنی بر افراد مشهور و همچنین اینفلوئنسر مارکتینگ برای جلب توجه بیشتر محصولات و خدمات خود. میتوانید برای استفاده از ویدیوها برای زنده کردن رویدادهای مجازی با معرفی سخنرانان یا اجرا در فواصل زمانی یک فرد مشهور، یا حتی گفتن چند خط برای اعلام یک تبلیغ ویژه یا شناخت دستاوردهای فردی یا شرکتی، هزینه پرداخت کنید. این همچنین یک پلت فرم عالی برای تضمین مشتریان بالقوه با داشتن شخصیتی خاص است که معامله را برای شما بسته است. تصور کنید تلاش میکنید به یک معامله بزرگ بر سر خط برسید و بتوانید از مت دیمون یا میشل اوباما بخواهید که وارد شوند و چند خط بگویند…
این برنامه همچنین دارای گزینه های طرح متفاوتی از جمله یک طرح سلف سرویس محدود و یک طرح VIP پیشرفته تر با ویژگی های اضافی مانند درخواست های اولویت بندی شده و دسترسی به افزونه ها. افزونههای تجاری شامل واترمارکهای مشترک، نماینده خدمات مشتری اختصاصی و مجوزهای ویدیویی گسترده است.
Cameo چگونه کار میکند؟< /h2>
درخواست Cameo مستلزم ایجاد یک حساب کاربری در وبسایت یا برنامه و سپس بازدید از Cameo Marketplace برای مشاهده هزاران نفر از افراد مشهور موجود است که میتوانند بر اساس دستهها مرتب شوند. سپس فرد مشهور مورد نظر خود را انتخاب کرده و فرم درخواست آنها را پر می کنید. پرداخت از طریق کارت اعتباری انجام می شود، اگرچه اعضای مستقر در ایالات متحده می توانند اعتبار Cameo را خریداری کنند تا هر زمان که بخواهند در درخواست های ویدیویی خرج کنند. اگر سلبریتی درخواست شده پیشنهاد را رد کند یا به سادگی در عرض هفت روز پاسخ ندهد، همه هزینه ها بازپرداخت می شود.
این یک فرآیند ساده است که صاحبان مشاغل را قادر می سازد تا کمپین های بازاریابی بعدی خود و استفاده از کوکی ها را بهبود بخشند. ویژگیهای مختلف همچنین به صاحبان مشاغل اجازه میدهد تا جلسات Zoom خود را با ملحق شدن یک سلبریتی جذابتر و خاطرهانگیزتر کنند.
-
برنامه Cameo را دانلود کنید
اولین مرحله دانلود برنامه در دستگاه شما است. دانلود از وب سایت Cameo یا از طریق برگه گزینه های بیشتر در ویدیوهای Cameo رایگان است.
<
-
یک نمایه ایجاد کنید
شما سپس باید با وارد کردن اطلاعاتی مانند نام، ایمیل، نام شرکت، ایمیل شرکت، عنوان شغل و اطلاعات تماس، یک نمایه ایجاد کنید. آنها همچنین مکان دفتر مرکزی و تعداد کارمندان شرکت شما را می پرسند.
-
مشاهده نمونه درخواست های ویدیوی Cameo
<قبل از اینکه خودتان هر گونه درخواست ایمیلی بفرستید، ایده خوبی است که نمونههایی از درخواستهای ویدیوی قبلی Cameo را مشاهده کنید تا پروتکلهای مربوط به تماس با استعدادهای Cameo و درخواست عکس از آنها را داشته باشید.
-
مطابقت کامل را برای کسب و کار خود بیابید
اکنون میدانید چگونه این کار انجام میشود، زمان آن رسیده است که به دنبال افراد مشهور بینقص بگردید. با برند خود مطابقت دهید Cameo Marketplace هزاران گزینه دارد، از بسیار معروف و آشکارا بسیار گران قیمت، تا تأثیرگذارهای کمتر شناخته شده که مخاطبانشان شاید کوچکتر اما بسیار متمرکزتر باشند.
-
فرم درخواست را تکمیل کنید
هنگامی که افراد مشهور ایده آل را شناسایی کردید، فرم آنها را با توصیف کارهایی که می خواهید آنها در ویدیوی خود انجام دهند یا بگویند در ۲۵۰ کلمه یا ۲۵۰ کلمه پر می کنید. کمتر.
همچنین می توانید به Fan Club آنها بپیوندید که مانند یک لیست پستی عمل می کند و به شما امکان دسترسی به محتوای انحصاری مانند تبلیغات و پیشرفته را می دهد. وقتی سلبریتی تماس Cameo را شروع میکند یا قیمت آن را تغییر میدهد، توجه کنید.
-
یک فرد مشهور را استخدام کنید و کمپین بازاریابی بعدی خود را ارتقا دهید
< span class="ezoic-autoinsert-video ezoic-longest_content"/>
اگر استعدادهای Cameo درخواست شما را بپذیرند، سپس ویدیو را ضبط می کنند، آن را در Cameo آپلود می کنند و طبق هر محدودیت مجوز برای استفاده برای شما ارسال می شود. مورد توافق قرار گرفتند. برخی از ویدیوها ممکن است فقط برای مدت زمان محدودی قابل استفاده باشند، بنابراین مطمئن شوید که تا می توانید بهترین استفاده را از ویدیوی خود برای ارتقاء کمپین بازاریابی خود داشته باشید.
هزینه Cameo چقدر است؟
کمئوهای تجاری به طور متوسط ۱۰۰۰ دلار هزینه دارند، اگرچه این امر بدیهی است که تا حد زیادی به این بستگی دارد که انتخاب ترجیحی شما چقدر از نماد است و می خواهید آنها چه کاری انجام دهند. ویژگی Cameo Live که در آن میتوانید استعدادهای Cameo را در یک تماس زنده زوم به آن ملحق کنید، بسیار گرانتر است و کمترین قیمت آن از ۱۰۰۰۰ دلار شروع میشود.
همچنین میتوانید به پیام مستقیم (DM) پرداخت کنید. استعداد Cameo که تضمین میکند پیام شما را میخواند، هرچند تضمین نمیکند که پاسخ دهند. قیمت چنین DM هایی از ۱ دلار شروع می شود، اما می تواند تا ۲۵۰۰ دلار برای افراد مشهور با مشخصات بالاتر برسد.
قیمت ویدیوها برای هر استعداد Cameo بسیار متفاوت است. به عنوان مثال، بازیگر لیندسی لوهان برای یک درخواست ۲۱۹٫۹۹ دلار دریافت می کند، در حالی که کمدین گرگ پروپس فقط ۳۲٫۸۰ دلار دریافت می کند.
کدام افراد مشهور در Cameo حضور دارند؟
هزاران اینفلوئنسر و ستاره برای استخدام در Cameo وجود دارد که می توانید آنها را جستجو کنید. و سوال این است که اینفلوئنسر در مقابل افراد مشهور، که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. در مورد افراد مشهور، آنها شامل رپرهای معروفی مانند آیس کیوب و فلوور فلو تا ستاره جنجالی نتفلیکس، کارول باسکین یا شان آستین محبوب جهانی می شوند. اینها شامل بیش از ۷۵۰۰ بازیگر سینما و تلویزیون از A-listers هالیوود تا بازیگران مکمل از The Office، بیش از ۳۰۰۰ ستاره تلویزیون واقعیت، بیش از ۸۰۰۰ ورزشکار، نزدیک به ۵۰۰۰ موسیقیدان و بیش از هزار کمدین است. بسیاری از کمدین ها امپرسیونیست هستند تا بتوانند به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده یا بابانوئل برای ویدیوی خود ظاهر شوند.
در اینجا برخی از شخصیت های معروف Cameo، آنچه ارائه می دهند و قیمت آنها آمده است:< /p>
- کارول باسکین – ستاره نتفلیکس تایگر کینگ برای یک پیام شخصی ۲۹۹ دلار دریافت می کند.
- برت فاور – نماد NFL برای پیام های شخصی سازی شده به طرفداران، ۴۰۰ دلار دریافت می کند.
- کیتلین جنر – ستاره تلویزیون واقعیت، ویدیوهای شخصی را از ۲۵۰۰ دلار به مردم ارائه می دهد.
- شان آستین – قیمتی که بازیگر محبوب برای پیام های ویدیویی می گیرد ۲۹۳ دلار است.
- اسنوپ داگ – ویدیوهای زنده و پیامها از ۹۰۰ دلار برای خواننده رپ افسانهای شروع میشوند.
- پرز هیلتون – وبلاگنویس مشهور ۹۰ دلار برای پیامهای شخصیسازی شده به افراد دریافت میکند.
تاثیر اینفلوئنسرها و سلبریتی های کمتر شناخته شده در Cameo
علاوه بر قدرت ستاره افراد مشهور در Cameo، اینفلوئنسرها و افراد مشهور کمتر شناخته شده می توانند مزایای قابل توجهی را ارائه دهند. به همین دلیل است که آنها میتوانند به همان اندازه تأثیرگذار باشند:
- دسترسی وسیعتر – افراد مشهور و تأثیرگذار کمتر شناخته شده اغلب دارای جایگاه اختصاصی و ویژه هستند. ذیل. این می تواند به ویژه برای دستیابی به مخاطبان یا جوامع خاصی که با نام تجاری یا پیام شما هماهنگی بیشتری دارند، ارزشمند باشد.
- مقرون به صرفه – تعامل با تأثیرگذاران یا افراد مشهور کمتر شناخته شده در Cameo می تواند در عین حال که هنوز است مقرون به صرفه تر باشد. ارائه سطح بالایی از تعامل و ارتباط شخصیشده.
- درگیری معتبر – این شخصیتها اغلب رابطه نزدیکتر و معتبرتری با پیروان خود دارند. این میتواند منجر به نرخهای تعامل بالاتر و تأیید واقعیتر برای برند شما شود.
- محتوای متنوع – تأثیرگذاران و افراد مشهور کمتر شناختهشده ممکن است تنوع گستردهتری از سبکهای محتوا و خلاقیت ارائه دهند که میتواند برای برندهایی که به دنبال آن هستند مفید باشد. برای پیامهای منحصربهفرد و سفارشیشده.
- تخصص طاقچه – بسیاری از اینفلوئنسرها به دلیل تخصص خود در زمینههای خاص، مانند مد، بازی، یا تناسب اندام شناخته شدهاند. همکاری با آنها می تواند اعتبار و جذابیت هدفمندی را برای کمپین شما ایجاد کند.
مزایای استفاده از برنامه Cameo برای کسب و کار شما
راه های زیادی وجود دارد که Cameo برای کسب و کار می تواند از مزایای آن بهره مند شود. شرکت. این موارد عبارتند از:
- پیشبینی پیشرفتهتر.
- راهحلهای تبلیغاتی مقرونبهصرفه مبتنی بر افراد مشهور.
- درگیر کردن ویدیوهای افراد مشهور با محتوای بازاریابی .
- رویدادهای مجازی به یاد ماندنی با حضور افراد مشهور.
- اعلان های تبلیغاتی تاثیرگذارتر و استفاده از کوکی ها.
معایب استفاده از برنامه Cameo برای کسب و کار شما
معایب استفاده از این برنامه برای کسب و کار واقعاً وجود ندارد، زیرا هر درخواست ویدیویی یک درخواست مثبت خواهد بود و همه قیمتها قبل از هر تصمیمی تعیین میشوند. برخی از جنبه های بالقوه منفی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:
- ویدیوهای تأثیرگذار با نمایه بالاتر گران هستند، به خصوص اگر یک نماد باشند.
- احتمال درگیر شدن یک شخصیت پس از شما در یک رسوایی با آنها ارتباط برقرار کنید.
- برخی افراد مشهور درخواست های زیادی دریافت می کنند که به بسیاری از آنها پاسخ داده نمی شود.
مزایای استفاده از برنامه Cameo | معایب استفاده از برنامه Cameo |
---|---|
جستجوی top-of-funnel پیشرفته. | ویدیوهای تأثیرگذار با نمایه بالاتر ممکن است گران باشند. |
راه حل های تبلیغاتی مقرون به صرفه مبتنی بر افراد مشهور. | امکان ارتباط با شخصیتی که درگیر یک رسوایی است. |
درگیر کردن ویدیوهای افراد مشهور با بازاریابی محتوا. | برخی از افراد مشهور درخواست های متعددی دریافت می کنند که منجر به عدم پاسخ می شود. |
رویدادهای مجازی خاطره انگیز با حضور افراد مشهور. | |
اعلان های تبلیغاتی تاثیرگذارتر و استفاده از کوکی ها. |