عمومی

8 استراتژی برای پیشی گرفتن از رقبا در رشد کار تو

۸ استراتژی برای پیشی گرفتن از رقبا در رشد
کار تو

آیا به نظر می رسد کسب و کار شما همیشه در تلاش است تا به رقبای جدید و تغییرات در بازار؟ یکی از چیزهایی که از سال‌های زندگی در یاد گرفتم دره سیلیکون این است که شما باید همیشه بر روی سه قدم جلوتر و همچنین بر آنچه امروز وجود دارد تمرکز کنید.

برای بیشتر مشاغل، یعنی فرهنگ فکر کردن خارج از منطقه آسایش و برنامه ریزی برای تغییر قبل از وقوع بحران.

طبق تعریف استارت‌آپ‌های جدید مجبورند این کار را انجام دهند تا حتی از سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر و بقا بهره‌مند شوند، اما من متوجه می‌شوم که شرکت‌های موجود اغلب بیش از حد طولانی بر روی موفقیت‌های خود تکیه می‌کنند. در غیر این صورت، چرا باید نام‌های تجاری با منابع عظیم، مانند Blockbuster و Kodak، توسط افراد مبتدی مانند نتفلیکس و اپل غلبه کنید؟

شما نمی توانید اصول کلیدی را که توسط هر کارآفرین مبتکر موعظه می شود نادیده بگیرید:

۱٫ به جای گسترش فرصت امروز، فرصت فردا را بسازید.

در دام تفکر خطی نیفتید. اگر امروز کسب و کار شما مراقبت های بهداشتی است، ممکن است زمان آن رسیده باشد که به جای مشتریان ناسالم، به دنبال فرصت هایی در زمینه هوش مصنوعی (AI)، روباتیک و مدیریت داده های دیجیتال باشید. می‌توانید شرط ببندید که برخی از استارت‌آپ‌ها در حال حاضر به دنبال آن هستند.

یک راه دیگر که من برای یافتن فرصت‌های جدید توصیه می‌کنم، جستجوی مشکلات جدید است. برای حل، به جای راه های جدید برای فروش راه حل موجود خود. اجازه ندهید آشنایی شما با راه حل های موجود شما را از پتانسیل راه حل های جدید مرتبط، اما متفاوت بپوشاند.

۲٫ به نیازها از منظر جهانی در مقابل محلی فکر کنید.

اکنون که تمام خرید و تجارت الکترونیک مشتری از طریق اینترنت در سراسر جهان است، ضرب المثل قدیمی محل کسب و کار، مکان، مکان، دیگر نباید برنامه های شما را محدود کند. حتی اگر کسب و کار شما محلی است، مانند اشتراک سواری، به پتانسیل بازارهای نوظهور در کشورهای جدید فکر کنید.

حتی اگر معتقدید. کسب و کار شما امروز محلی است، برای رشد آینده جهانی فکر کنید. اشتباهات اولیه می تواند منجر به محدودیت های بعدی کسب و کار شود. ممکن است Chevy Nova را به خاطر بیاورید، جایی که کشورهای لاتین به سرعت نام “no va” به معنای “نمی‌رود” را در اسپانیایی انتخاب کردند.

۳٫ به دنبال فناوری‌ها و مدل‌های جدید به بیرون از صنعت خود نگاه کنید.

کارآفرینان همیشه به دنبال پیشرفت‌ها و مدل‌های کسب‌وکار در صنایع دیگر هستند که می‌توانند سازگار شوند. به یک جدید اگر آن رویکرد را به عنوان یک ذهنیت اتخاذ کنید و قبل از بحران انجام دهید، باید بتوانید این کار را حتی بهتر انجام دهید. امکانات بی پایان هستند.

۴٫ یک تیم کوچک یکپارچه را برای شکستن مرزها استخدام کنید و به آنها پاداش دهید.

بسیاری از شرکت‌هایی که من می‌شناسم ادعا می‌کنند که این کار را انجام می‌دهند، اما تعداد کمی از آنها چیزی بیشتر از این را ارائه می‌کنند. خدمت به این رویکرد روی کارمندان خوبی که در داخل رشد کرده اند حساب نکنید و آن را تنها به یک تلاش پراکنده تبدیل نکنید. به یاد داشته باشید که به آموخته های شکست ها پاداش دهید و تنوع گسترده ای از استعدادها و تفکرات را حفظ کنید.

۵٫ با انجام آزمایش‌های کوچک در محیط‌های جدید، خطر را کاهش دهید.

فقط به این دلیل که منابع را در اختیار دارید، سعی نکنید حجم عظیمی را به کار ببرید. ابتکار جدید به یکباره، که می تواند با شکست مواجه شود و کسب و کار شما را غرق کند. مجموعه‌ای از آزمایش‌های کوچک بازار در یافتن پیشرفت‌ها و همچنین بقای ناشناخته‌های یک بازار جدید مؤثرتر است.

آمازون و جف بزوس اعتبار زیادی دارند رشد مستمر و موفقیت آنها در تأمین مالی «آزمایش ها» را تغییر می دهد. بزوس معتقد است که اگر تعداد آزمایش‌هایی را که در سال انجام می‌دهید دو برابر کنید، چابکی خود را دو برابر خواهید کرد و در نتیجه از رقبای خود پیشی خواهید گرفت.

۶٫ از نقاط قوت موجود برای ارائه ابتکارات جدید استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که رقبای استارتاپی همیشه با بودجه در دسترس، افراد و سیستم های عملیاتی اگر قبلاً سیستم‌های پشتیبانی و توزیع برای تکمیل یک پیشنهاد جدید دارید، و باید از آن برای جذب مشتریان وفادار و مقابله با رقبا استفاده کنید.

۷٫ هدف بالاتری را اتخاذ کنید و آن را در جهان به نمایش بگذارید.

کسب و کار با هدف بالاتر، مانند پاتاگونیا ساخت لباس ها به روشی پایدار، اجازه دهید هدف آنها الهام بخش مشتریان و سود باشد. به جای اینکه اجازه دهید سود منجر به رشد شود. دنیای امروز پر از فرصت های هدفمند است، مانند غذا دادن به گرسنگان و حفاظت از محیط زیست.

۸٫ قهرمان نوآوری در کسب و کار خود شوید.

بدون اینکه حتی متوجه شوید، رهبران فعلی شرکت اغلب فرهنگ “بدون تغییر” را پرورش می دهند. با ایجاد فرآیندهای ثابت و جریمه هرگونه انحراف توسط تیم. انتقال نیاز مثبت به نوآوری، پاداش دادن به ایده ها و اقدامات تغییر، و تنظیم فرهنگ به عهده شماست. محیط، و ارتباطات جهانی، توانایی نگاه به آینده و اجرای فعالانه تغییرات برای برآورده کردن فرصت‌های بازار آینده را به یک استراتژی حیاتی برای بقای شرکت تبدیل می‌کند.

من به شما پیشنهاد می‌کنم نگاه دقیقی به طرز فکر خود و فرهنگ کسب‌وکار فعلی‌تان بیندازید تا ببینید چگونه در مقابل تهاجمی‌ترین کارآفرینان در سیلیکون ولی قرار می‌گیرید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.
<.>
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی