عمومی

این 2 مادر یک محل کار ایده آل برای جاه طلبان پرورش می دهند والدین

این ۲ مادر یک محل کار ایده آل برای جاه طلبان پرورش می دهند
والدین

زمانی که لورا مودی، ۳۶ ساله و سارا هاردی، ۴۲ ساله گرد هم آمدند تا شرکت فرمول ارگانیک Bobbie در سال ۲۰۱۹، آنها دو نوزاد و دو کودک نوپا بین آنها بود. هاردی می گوید: «این افراد جوانی نبودند که ۲۰ ساعت در روز در زیرزمین کسی کار کنند. “ریشه های بابی ما را مجبور به ایجاد محیطی کرد که در آن والدین شاغل می توانند موفق باشند.”

به عنوان فارغ‌التحصیلان Airbnb در فرهنگ شلوغی تحصیل کرده‌اند، می‌دانستند که می خواستند شرکت خود را برای رشد سریع راه اندازی کنند. آن‌ها همچنین قصد داشتند از سرنوشت شرکت‌هایی که به سرعت گسترش یافته بودند چشم پوشی کنند، اما مجبور شدند فرهنگ خود را به عقب برگردانند و دوباره فرموله کنند. هاردی می‌گوید: «این تجربه به همه چیزهایی که انجام می‌دهیم، از نحوه جذب نیرو گرفته تا نحوه ظاهر شدنمان به عنوان رهبر، اطلاع می‌دهد. “مزایای ما چیست؟ مزایای آن چیست؟” هر دو بنیانگذار سخت تلاش کرده اند تا به این سؤالات پاسخ دهند و در عین حال فرهنگی متنوع و فراگیر ایجاد کنند. استخدام نیمی از ساعات کاری آنها را در سال ۲۰۲۱ مصرف کرد، زیرا آنها بابی را از ۱۰ کارمند به ۴۶ در ۱۶ ایالت رساندند. از ۵۵ کارمند امروزی، ۹۱ درصد زن و ۷۰ درصد والدین هستند.

مزایای بابی نشان دهنده فرهنگ طرفدار والدین است و همیشه اینگونه است. -در حال تکامل مودی و هاردی در زوم همه جانبه در ماه مارس، امنیت شغلی خود را تا یک سال کامل مرخصی والدین، علاوه بر ۱۶ هفته حقوقی برای همه والدین جدید اعلام کردند. جنیفر کلی، مادری که مدیر مدیریت محصول بابی در لاس وگاس است، می‌گوید: «من احساساتی شدم. “دانستن از این حمایت و لطف رادیکال در زمانی که نمی دانید تجربه تولد شما چگونه خواهد بود به معنای جهان است.”

مزایایی مانند مزایای Bobbie ارزان نیستند، اما به نظر می رسد سرمایه گذاران آن را تایید می کنند. بابی اخیراً ۵۰ میلیون دلار جمع آوری کرده است که در مجموع ۷۲ میلیون دلار سرمایه دریافت کرده است. (رقابت در بازار فرمول ۲٫۱ میلیارد دلاری ایالات متحده شدید است، و یکی دیگر از محصولات ارگانیک، ByHeart، سال گذشته ۹۰ میلیون دلار جمع آوری کرد.) در سال ۲۰۲۱، اولین سالی که بابی محصولی برای فروش داشت، برند مستقیم به مصرف کننده ۱۸ میلیون دلار درآمد داشت. در درآمد، در برابر ۴ میلیون دلار پیش‌بینی شده است.

همه اینها از فرهنگی شکوفا شده است که زیربنای فلسفه مدیریتی با ارزش‌های اصلی است. ارائه دوره در برخی از خلوتگاه های انحصاری خودیاری: تنش را پرورش دهید. فرض نکنید؛ تحویل اونس به اونس; رادیکال باشد به نظر می‌رسد که کارمندان از مأموریت بابی برای “تکان دادن انگ در مورد نحوه تغذیه نوزادان خود” انگیزه دارند، که با راه‌اندازی یک بازوی بشردوستانه در سال آینده تکامل خواهد یافت.

برای مودی، هیچ تناقضی بین لطف و انعطاف‌پذیری مدیران در Bobbie به کارکنان خود و اهداف رشد سریع شرکت وجود ندارد. او متقاعد شده است که این والدین هستند – با تمام تنش هایشان – که شرکت را آماده کرده اند. مودی که خودش از زمان تأسیس بابی دو فرزند به دنیا آورده است، می‌گوید: «هیچ چیز مانند آتش باری از مادران تحت فشار و انجام میلیون‌ها کار نیست. “سطح کارایی از طریق سقف در این شرکت است.”

بیشتر بهترین شرکت های محل کار را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - این 2 مادر یک محل کار ایده آل برای جاه طلبان پرورش می دهند
والدینمستطیل

از شماره مه/ژوئن ۲۰۲۲ مجله Inc.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی