عمومی

6 مورد از بهترین خبرنامه ها برای صاحبان مشاغل (و مشغول مردم، عموما)

۶ مورد از بهترین خبرنامه ها برای صاحبان مشاغل (و مشغول
مردم، عموما)

اگر مانند اکثر صاحبان کسب و کار هستید، احتمالاً زمان بیشتری را صرف کار در کسب و کار خود می کنید تا روی آن. این روشی برای ماندن در رقابت نیست ، با این حال. اگر هر چند وقت یکبار سرتان را بالا نگیرید تا تصویر بزرگ‌تر را ببینید، ممکن است همه چیز را از دست بدهید، از فرصت‌های تجاری گرفته تا روش‌های هوشمند جدید برای انجام کار. را وارد کنید، خبرنامه ها اگر به خوبی انجام شود، کارآمد و مؤثر هستند – به عبارت دیگر، آنها غلبه را برمی دارند و اغلب به شما کمک می کنند کسب و کار خود را به شیوه ای جدید و معنادار ببینید.

برای یافتن بهترین ها، Inc. تماسی در توییتر برای انتخاب های برتر صاحبان مشاغل برقرار کرد. به استثنای Inc. امروز صبح و مطالب ضروری این شرکت، توصیه‌های زیر نه تنها مملو از اطلاعات اختصاص داده شده به کمک هستند شما یک قدم جلوتر از رقبا می‌مانید، اما مراقب زمان خود نیز هستید. و همه آنها برای اشتراک رایگان هستند.

۱٫ ۲۱ کلاه

خبرنامه “۲۱ کلاه ” که توسط روزنامه‌نگار قدیمی لورن فلدمن تأسیس شد، یک خبرنامه ایمیل روزانه است که مقالات، مصاحبه‌ها و اطلاعات آماری را با مهم‌ترین اخبار روز برای صاحبان مشاغل ترکیب می‌کند. علاوه بر اخبار، این نامه اغلب حاوی داستان‌های جالبی است که توسط خود صاحبان کسب‌وکار نوشته شده‌اند، درباره مبارزات، امیدها، آزمایش‌ها و مصیبت‌های مدیریت شرکت خودشان.

۲٫ جاده شیر

Crypto یکی از فرارترین و کم درک‌ترین مقوله‌های نوظهور است، بنابراین بهتر است سعی کنید این پست را کشف کنید. عجله برای کمک به جستجوی خود، “جاده شیر را بررسی کنید، یک زیرمجموعه توسط نویسندگان و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال، Shaan Puri و Ben Levy . این خبرنامه که در سال ۲۰۲۱ شروع به کار کرد، خود را به عنوان «دوست باهوش و بدون bs شما که به شما درباره جالب‌ترین چیزهایی که در کریپتو می‌گذرد می‌گوید» توصیف می‌کند و موضوعاتی مانند روندهای سرمایه‌گذاری، NFTها و فناوری را مورد بررسی قرار می‌دهد. و تحویل می دهد. به عنوان مثال، این هفته، خبرنامه جدیدترین فناوری و داده‌های Web3 درباره بزرگترین فروش زمین متاورس در تاریخ را مورد بحث قرار داد.

۳٫ قابل فهم

Inc. بیل مورفی جونیور، ستون نویس خود را در سال ۲۰۱۹ آغاز کرد. تاریخ، و ترویج تفاهم بین افرادی که گاهی اوقات اشتراکات زیادی ندارند.” این واقعاً برای هر کسی که در زندگی و شغل خود جاه طلب است مناسب است، اما صاحبان کسب و کار به طور منحصر به فردی در موقعیتی هستند که از آنها بهره مند شوند. با درس‌های تاریخ، مطالعات روان‌شناسی، و اندیشه‌هایی درباره بزرگ‌ترین نام‌های تجاری در کشور، برای تفسیر ناخواسته در مورد کمی از همه چیز عالی است.

۴٫ The Hustle

متعلق به پلتفرم CRM Hubspot، “The Hustle” یک خبرنامه تجاری روزانه برای افرادی است که از خبرنامه های خسته کننده متنفرند. با فروشگاه‌های گزارش‌شده عجیب و غریب مانند استراتژی محصول پشت صابون هتل، چرا پمپ بنزین‌ها از فروش بنزین درآمدی کسب نمی‌کنند، و چرا فکر کردن به تورم منجر به تورم بیشتر می‌شود، همیشه چیز جدیدی یاد می‌گیرید یا یک مطلب داغ غیرمنتظره را می‌خوانید. در مورد یک موضوع محبوب.

۵٫ نتیجه روزانه

” Daily Upside” در سال ۲۰۱۹ توسط تیمی از بانکداران سرمایه گذاری، محققان و روزنامه نگاران سابق تأسیس شد، با این هدف که دانش خود را در مورد سرمایه گذاری هوشمند قبل از باز شدن بازار هر روز به اشتراک بگذارد. برای ارائه اخبار واضح و مختصر که فقط در پنج دقیقه قابل خواندن هستند، اصطلاحات گیج کننده را حذف می کند و برای همه مفید است – حتی برای تازه کارترین سرمایه گذاران. برای صاحبان کسب‌وکار، این روشی عالی برای پیگیری آخرین روندهای کسب‌وکار، و استراتژی‌هایی است که برخی از برجسته‌ترین کسب‌وکارها در این شهرستان برای پیشرفت استفاده می‌کنند.

۶٫ اد تو کجاست

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت روابط رسانه ای EZ-PR، اد زیترون، Substack خود را راه اندازی کرد. “اد شما کجاست” در سال ۲۰۱۹ و هر هفته مطالب داغی را درباره فرهنگ محل کار، روندهای تجاری و فناوری می نویسد. نویسنده، که قطعاتی را برای Business Insider، The Atlantic، و بله، Inc. اخیراً به این موضوع پرداخته است که چرا مشکلات سلامت روانی کارکنان اغلب ناشی از فرهنگ منفی شرکت است و کسب‌وکارها برای رفع آن چه کاری باید انجام دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی