عمومی

6 روش قدرتمند که رهبران بزرگ طرفداران پرخاشگر ایجاد می کنند

۶ روش قدرتمند که رهبران بزرگ طرفداران پرخاشگر ایجاد می کنند

دوست کارآفرین من گرگ توضیح داد:

“من یک وصال نیستم.” “من یک متعلق هستم.” برای او، پیوستن به او باعث شد تا اندکی از آنچه بود را از دست بدهد. از سوی دیگر، تعلق، حس خود را گسترش داد و به او اجازه داد تا با هر تجربه‌ای که سازمان ارائه می‌دهد، همه چیز را در اختیار داشته باشد.

تعلق زمانی اتفاق می افتد که شما با موفقیت یک احساس خویشاوندی و ارتباط عاطفی را بین خود، افراد، مشتریان، تامین کنندگان و غیره پرورش دهید. این بخشی از ABC های راه آمار – اصالت، تعلق، و همکاری است و به عنوان یکی از موارد اساسی مورد احترام قرار می گیرد. نیاز انسان و داشتن تعلق سالم احساس خوبی به شما می دهد.

اکنون تصور کنید مشتریان شما می گویند که به شرکت شما هویت می دهند و به آن تعلق دارند. دوچرخه سواران فداکار هارلی یا طرفداران استیلرز یا مشتریان اپل این کار را انجام می دهند. مشتریان خود را ببینید که برند شخصی خود را با برند شما ترکیب می کنند. آنها از شما می خواهند که موفق شوید، آنها به دنبال شما هستند! این قدرت تعلق است.

  1. با چه سازمان هایی احساس خویشاوندی و ارتباط عاطفی می کنید؟
  2. به عنوان یک رهبر، چگونه تجارب تعلق را پرورش می دهید؟
  3. سازمان شما برای ایجاد “تعلق” با سهامداران خود چه می کند؟

۶ روش Amare برای ایجاد تعلق عمیق در سازمان شما

< ol readability="8.410440122825">
  • از خودتان شروع کنید. از خود بپرسید که آیا احساس می‌کنید رابطه‌ی خویشاوندی و عاطفی عمیقی دارید؟ با سازمان شما، و چه چیزی آن را تقویت یا کاهش می دهد. سپس از تیم رهبری خود بخواهید (با اجازه نه گفتن!).

  • تحقیق را انجام دهید. شناسایی کنید که چه اقداماتی باعث می شود ذینفعان شما احساس تعلق به سازمان شما کنند. از سؤالات صفحات ۱۷۶-۱۷۷ کتاب من استفاده کنید موج آماره: سازمان خود را با به کار انداختن عشق ارتقا دهید.

  • در سخنرانی شرکت کنید. قدرت و تشویق خود را تقویت کنید. افرادی که با مشتری رو به رو هستند، زمانی را برای ارتباط با مشتریان در سطح عمیق تر اختصاص دهند.

  • مگافون ارائه دهید. به کارمندان و مشتریان راه های آسانی برای اشتراک گذاری داستان ها و با افتخار تمایل خود را به سازمان شما اعلام کنید. ستایش آنها را ردیابی و به اطلاع عموم برسانید.

  • آن را اصلی بسازید. برای افزایش تعامل، افزایش تنوع، برابری، و شمول و ایجاد وفاداری، تعلق را به عنوان هسته اصلی شیوه های خود تلقی کنید.

  • قدردانی خود را نشان دهید. از همه سهامداران خود برای حمایت از سازمان شما صمیمانه تشکر کنید.

  • تعلق یک دارایی رابطه ارزشمندی است که پرورش آن به زمان نیاز دارد – و به راحتی می توان گم شد. وقتی تعلق اتفاق می افتد، شما دیگر فقط یک کسب و کار نیستید، بلکه بخشی معنادار از زندگی سهامداران خود هستید. متعهد شوید که یک حس عمیق خویشاوندی و پیوند عاطفی را که ریشه در قدرت عشق دارد، به دست آورید و از آن محافظت کنید تا موفقیت خود را افزایش دهید.

    عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

    منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی