عمومی

5 روشی که رهبران باهوش برای ارتباطات فردا آماده می شوند بحران

۵ روشی که رهبران باهوش برای ارتباطات فردا آماده می شوند
بحران

بیشتر ما به طور منطقی تصور می کنیم که خمیردندان ما فاقد سم است، داروهای ضد درد اعتیادآور نیست و محصولات بهداشتی روزانه زندگی ما را می سازند. بهتر نه بدتر

واقعیت نشان می‌دهد که همیشه اینطور نیست.

در حالی که نقص‌های ساخت رایج هستند، بسیاری از رهبران فکر نمی‌کنند که بحران‌ها در زمان خود اتفاق بیفتد. وقتی این کار انجام می شود، برخی به شهرت گذشته خود تکیه می کنند. به جای تجدید ارزیابی وضعیت فعلی برای جلوگیری از خارج شدن از کنترل آن.

به عنوان مثال، غول داروسازی جانسون و جانسون (“J&J”) اکنون با یکی از طولانی ترین پرونده های مسئولیت در تاریخ ایالات متحده برای پودر تالک سرطان زا روبرو است. سابقه آنها در مدیریت بحران ها درس های جالبی را به رهبران کسب و کار ارائه می دهد.

مدیریت بحران ها: راه درست و غلط

تالک اولین محصول J&J نبود که باعث فراخوان جهانی شد. در دهه ۱۹۸۰، زمانی که مسکن دستکاری شده با سیانید پتاسیم آغشته شد، رهبران بلافاصله تیلنول را از قفسه ها بیرون کشیدند که منجر به مرگ هفت نفر شد. J&J تمام موجودی را با هزینه ۱۰۰ میلیون دلار آمریکا نابود کرد. از قضا، این شرکت با نشان دادن نحوه مدیریت یک بحران به روش صحیح، شهرت خود را افزایش داد.

اما وقتی از یک رسوایی جان سالم به در بردید، رهبران ممکن است دچار احساس امنیت کاذب شوند. یک سری از فراخوان های محصول. در حالی که J&J موافقت کرد ۲۶ میلیارد دلار برای توزیع داروی اعتیادآور Oxycontin که بحران مواد افیونی را تداوم بخشید بپردازد، آنها هیچ تخلفی را اعتراف نکردند.

امروزه، J&J هر گونه تقصیر در مورد تالک سرطان زا خود را رد می کند، اما رویترز دریافت که بیش از سی سال، مدیریت J&J پودر بچه تمام شده خود را می دانست. آزمایش مقادیر کمی آزبست مثبت بود. آنها می توانستند آزبست را با نشاسته ذرت جایگزین کنند اما این کار را نکردند.

چه چیزی رهبری را به کاهش شهرت و درآمد برجسته سوق می دهد. ریسک؟

همه شرکت‌ها با انتخاب متضاد، در صورت گران بودن، بین حمایت از مشتریان و سود کوتاه‌مدت مواجه هستند. سابقه رهبری خوب تضمینی برای تبرئه شدن از بحران در آینده نیست.

سامسونگ گلکسی نوت ۷ آتش گیر، فورد قابل احتراق را به خاطر بسپارید. موتور پینتو و پدال های گیره دار پلوتن؟ یا چگونه هواپیمایی مالزی پس از چندین فاجعه نتوانست با همدلی ارتباط برقرار کند؟ به دنبال نشت نفت در خلیج فارس، مدیر عامل BP مجبور شد به دلیل ابراز نگرانی بیشتر عذرخواهی کند درباره خودش نسبت به مردم یا محیط اطرافش. او فقط «می‌خواست زندگی‌اش را برگرداند».

این موقعیت‌ها یک چیز مشترک دارند. آنها را به یک رویداد قو سیاه نسبت نمی دهند، بلکه به قضاوت انسان به اندازه محصول یا مشکل مورد نظر ناقص هستند.

چگونه صاحبان کسب‌وکار ریسک ارتباطات را ریشه‌کن می‌کنند

سازمان‌های کوچک‌تر معمولاً به غول‌ها نگاه می‌کنند با ترس، حسادت به موقعیت خود در بازار است. در حالی که گاهی اوقات این امر ضروری است، همیشه اینطور نیست. رهبران مسح شده از نظر اخلاقی و قانونی موظف به کاهش خطرات هستند. حفاظت از مشتریان از طریق طرز فکر پیشگیری و استانداردهای دقیق، رهبری ۱۰۱ است، صرف نظر از اندازه.

سازمان‌های وظیفه‌شناس می‌توانند برای محافظت از برندها و مشتریان خود، درس‌هایی را از شکست‌های تاریخی برای جلوگیری از خطر به موقع بیاموزند:

< /div>

۱٫ ترویج صحبت کردن

آزادی کارکنان برای برافراشتن پرچم قرمز بدون عواقب تنبیهی بسیار مهم است. محصولات معیوب ناشی از میانبرهای نزدیک بینی و رقابت برای دستیابی به مقیاس، فروش یا موقعیت استراتژیک است. این یک درس مفید است که بوئینگ با موتورهای Max-737 خود آموخت. متخصصان، طراحان و مهندسان محصول باید مراقب نتایج آزمایش‌های به خطر افتاده باشند و نسبت به کاهش سطوح «در محدوده تحمل» هوشیار باشند.

۲٫ یک طرز فکر «اصلاح کنید»

چالش این است که اکثر شرکت ها با واکنشی شبیه شترمرغ به تهدیدات تجاری یا تاخیر در راه اندازی تنها پس از پرداخت میلیاردها دلار بود که J&J تولید تالک آلوده را متوقف کرد. انکار سرسختانه اقدامات درمانی مورد نیاز را کند می کند.

۳٫ به جیب‌های عمیق تکیه نکنید

سازمان‌های بزرگ برای مشکلات پول می‌ریزند به این امید که تنظیم‌کننده‌ها عقب نشینی کنند و مصرف‌کنندگان دعوی با کمبود نقدینگی مواجه شوند. با این حال، قدرت مصرف کننده در حال افزایش است. تنها به چند هشدار ترسناک توییتر نیاز است تا شروع یک گروه یا اقدام دسته جمعی باشد. نمی‌توانید به اندازه خود به عنوان کارتی که از زندان آزاد می‌شوید تکیه کنید.

۴٫ هنر عذرخواهی را بیاموزید

مصرف‌کنندگان به جای طفره رفتن از سرزنش، کسانی را می‌بخشند که اشتباه را می‌پذیرند. به جای عذرخواهی، J&J از قوانین ورشکستگی برای جلوگیری از پرداخت های عظیم ۸٫۹ میلیارد دلار استفاده می کند. در همین حال، مشتریان آسیب‌دیده مشتاق پذیرش مسئولیت و نشانه‌های عدالت در مورد استرداد هستند.

۵٫ آماده باشید

برنامه اضطراری داشته باشید. قابل درک است که تعداد کمی برای یک بیماری همه گیر آماده شده بودند، اما سازمان دهندگان رویداد مانند انجمن تنیس روی چمن ویمبلدون اقدامات پیشاپیش را برای بیمه کردن در برابر آن انجام دادند. علل بحران های ارتباطی معمولاً پیش بینی می شود، اگر مورد استقبال قرار نگیرد. به یاد داشته باشید که رسانه‌های اجتماعی در زمانی که نیاز به برقراری ارتباط سریع دارید، دوست شما هستند.

مسیر سوء رفتار مملو از تصمیم‌های تدریجی است که با تصمیمات کوتاه توجیه می‌شوند. برنامه های دوره ای با این حال، نادیده‌گیری‌های تدریجی افزایش می‌یابد و به گوریل صد پوندی شهرت تبدیل می‌شود.

در حالی که بیشتر کسب‌وکارها نمی‌توانند به ارزش مالی ۵۰۰ فورچون ببالند. تمام رهبران با مسئولیت های امانتداری و تعهدات اخلاقی عمل می کنند.

بر اساس شدت، راه‌های مختلفی برای مدیریت بحران‌ها وجود دارد. آماده بودن و یک مباشر مسئول غیر قابل بحث به نظر می رسد. اصلاح یک فرآیند، فرمول علمی یا محصول معیوب بسیار ساده تر و ارزان تر از تحمل یک دهه حواس پرتی است.

رهبران باهوش ریشه دارند. خطر قبل از تشدید نامناسب.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com، ستون نویسان خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی