عمومی

4 راه نادر برای بهبود فوری خود به عنوان یک رهبر

۴ راه نادر برای بهبود فوری خود به عنوان یک
رهبر

به قول معروف کایلیا، رهبر ظالم روم، “تا زمانی که از من می ترسند اهمیتی نمی دهم که به من احترام بگذارند. ” برای چندین دهه، مدیرعامل از این طرح پیروی کرده و با مشت آهنین حکم می‌کنند تا به هر وسیله‌ای که لازم است به دیدگاه خود زندگی کنند.

بر اساس ساختارهای اجتماعی منسوخ شده فوق الذکر، ما به عنوان یک جامعه، همه دو خود خواهند داشت: یک خود کاری و یک خود “زندگی واقعی”. نشان دادن هرگونه نشانه ای از احساسات یا ضعف در محل کار به عنوان یک تابو تلقی می شد.

به عنوان یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل آژانس تبلیغاتی Mekanism و نویسنده پرفروش هنر روح انگیز متقاعدسازی، جیسون هریس متخصص در قدرت آسیب‌پذیری و شفافیت به‌عنوان وسیله‌ای برای برقراری ارتباط با دیگران، هم در زندگی شخصی و هم به‌عنوان یک رهبر تجاری.

رهبری با آسیب‌پذیری 

موفق ترین شرکت های جهان امکان همکاری در داخل و خارج از سازمان را فراهم می کنند. شرکت هایی مانند استارباکس و نتفلیکس به دلیل اولویت بندی معروف هستند. سلامت روان کارکنان و ایجاد محیطی که در آن کارکنان احساس امنیت کنند. و به گفته هریس، همه اینها از رهبری آسیب پذیر و با دل باز نشات می گیرد.

در اینجا چهار روشی که جیسون هریس با آسیب پذیری رهبری می کند آورده شده است:

۱٫ سلامت روان خود را برنامه ریزی کنید

در دو سال گذشته، رهبران کمک بزرگی به بازیابی عاطفی کرده اند. این بیماری همه گیر، سلامت روانی کارکنان خود را بهبود می بخشد و نسبت به نگرانی های مردم حساس هستند. این امر حتی برای بهترین رهبران هم ضرر می کند. هریس از نزدیک آموخته است که نمی‌توانید به طور مؤثر دیگران را بدون مراقبت از سلامت روان خود رهبری کنید.

اگر برنامه‌ریزی نشده باشد. ، رهبران پر مشغله به آن نمی رسند. هریس پیشنهاد می کند که سلامت روان خود را در اولویت قرار دهید و درمان را در تقویم انجام دهید. اگر درمان قدم بزرگی به نظر می رسد، هریس درمان گروهی را هفته ای یک بار پیشنهاد می کند، زیرا به رهبران کمک می کند تا عضلات عاطفی خود را منعطف کنند، در مورد مسائل بحث کنند و همدل تر باشند.

۲٫ آنچه را که موعظه می‌کنید تمرین کنید

هریس پیشنهاد می‌کند کارمندان را تشویق کنید تا با تمرین آنچه به عنوان یک شرکت موعظه می‌کنید، تمام خود را به کار بیاورند. هریس پیشنهاد می‌کند که یک راه خوب برای انجام این کار، تعریف ارزش‌های شرکت و برقراری ارتباط مکرر با آنها برای اطمینان از اینکه آنها در اولویت هستند، است. دو ارزش Mekanism شامل “همکاری” و “عجیب” (یعنی تشویق کارکنان به پذیرش آنچه آنها را منحصر به فرد می کند) است. شما نمی توانید بدون کارمندان احساس امنیت داشته باشید که خودشان باشند. هنگامی که با ارزش‌های شرکت خود و آنچه که برای آن ایستاده‌اید هماهنگ شوید، می‌توانید این موارد را در سطح شرکت به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، هریس استخدام افراد را بر اساس این ارزش‌ها پیشنهاد می‌کند.

۳٫ از نقاط کور خود آگاه باشید

هریس معتقد است که وقتی نقاط کور خود را کشف می کنید و فعالانه روی آنها کار می کنید، هوشیارتر می شوید. از نقاط قوت و فرصت های خود. برخی از نمونه‌های رایج نقاط کور عبارتند از: ترس از درخواست کمک، اجتناب از گفتگوهای دشوار، سرزنش دیگران و امتناع از مسئولیت، یا رعایت نکردن وقت دیگران. دو راه عالی که هریس برای تشخیص و مقابله با نقاط کور خود پیشنهاد می کند عبارتند از:

  • زمانی را برای خوداندیشی اختصاص دهید . هر روز را با یادداشت کردن موقعیت هایی که آرزو می کردید به گونه ای متفاوت با آنها برخورد می کردید یا سوالاتی که برای خود دارید به پایان برسانید. چند دقیقه خود اندیشی کلید ایجاد تغییرات رفتاری است. و در مورد نقاط کور خود آشکارا با دیگران صحبت کنید. سپس آنها برای بررسی شرایط خود احساس امنیت می کنند.
  • چالش ها را بپذیرید. اگر می‌دانید که اغلب از مکالمه‌های دشوار اجتناب می‌کنید، به خودتان فشار بیاورید تا خارج از منطقه راحتی خود حرکت کنید و انجام این مکالمات را به روشی معتبر و واضح در اولویت قرار دهید.

<.>

آسیب پذیر بودن به ما امکان می دهد زمینه های مشترکی را پیدا کنیم که باعث ایجاد احساس ایمنی می شود. وقتی احساس می‌کنیم دیده می‌شویم و شناخته می‌شویم که چه کسی هستیم، کمتر منزوی و بیشتر احساس می‌کنیم که بخشی از آن هستیم. از یک جامعه وقتی کارمندان احساس راحتی می کنند که واقعاً هستند، در آن زمان است که همکاری می تواند آغاز شود. هریس با ایجاد فرهنگ ارتباط باز و شفاف، اشتراک‌گذاری را تشویق می‌کند. این ممکن است به معنای برنامه‌ریزی جلسات شرکت، ایجاد یک سیستم بازخورد، یا برنامه‌ریزی ۱:۱ بیشتر با کارمندان باشد.

هریس. معتقد است که آسیب‌پذیری به ما امکان می‌دهد تا با آن چیزی که واقعاً هستیم ارتباط برقرار کنیم و آن را در آغوش بگیریم، و با انجام این کار، به خودمان و مهارت‌های تصمیم‌گیری خود اعتماد می‌کنیم – که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک رهبر قوی است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات آنها از Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی