عمومی

3 روش برای درست کردن کار هیبریدی

۳ روش برای درست کردن کار هیبریدی

وقتی سال گذشته مایکل مارتین در یک فضای اداری جدید در شهر نیویورک بسته شد، می‌دانست که می‌خواهد آن فضای اداری متفاوت باشد. . این دفتر در ساختمانی تاریخی در منطقه فلاتیرون شهر واقع شده است، سقف‌های ۱۵ فوتی و پنجره‌های گوشه‌ای قوسی دارد. مملو از میز، کامپیوتر و تخته سفید نیست. درعوض مبل‌های چرمی، گیاهان زیاد، و روکش‌های سطح بالایی دارد — به آن حالتی شبیه به کلوپ خصوصی یا لابی هتل مجلل به جای یک دفتر سنتی. و نکته اینجاست.

“منظور از این است که فضایی باشد که نمایندگان بتوانند بیایند و بروند، کار انجام دهند، مشتری را با خود بیاورند. مارتین، یکی از بنیانگذاران ۳۸ ساله کارگزاری املاک خیابان ۸٫ “می‌توان آن را به راحتی برای یک رویداد فعال کرد، اما اتاق‌های کنفرانس و فضاهایی برای انجام کارهای عمیق و متمرکز نیز دارد.”

بسیاری از مشاغل. مالکان در مورد بازگرداندن کارمندان به دفتر با یک تصمیم سخت روبرو هستند. آنها می‌توانند بازگشت به کار حضوری را الزامی کنند.، که بسیاری از شرکت ها – مانند گوگل و گلدمن ساکس – قبلاً انجام داده اند. آنها همچنین می توانند به کارمندان خود اجازه دهند که از راه دور کار کنند یا برخی از خط مشی های بین المللی را ارائه دهند. با این حال، دیگران، مانند مارتین، امیدوارند که کارمندان تصمیم خود را برای سرمایه گذاری بگیرند، و آنها با جدید، معامله را شیرین می کنند. فضاهای اداری چند منظوره برای کارهای ترکیبی مساعدتر است.

اگر به دنبال تاکتیک مشابهی هستید، در اینجا سه ​​ایده وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

۱٫ اولین تاثیر خوبی داشته باشید.

به‌گفته راشل کازانووا، کارمند ارشد، رفت‌وآمدهای یک کارمند می‌تواند بر اولین برداشت آنها از محیط اداری تأثیر بگذارد. مدیر عامل نوآوری در محل کار در Cushman & Wakefield، یک شرکت تجاری املاک و مستغلات.

برخورد کلی بسیار مهم است، زیرا اکثر کارکنان در مورد بازگشت به دفتر مردد هستند، تصمیم می گیرند که آیا در همان روز اول سوار هستند یا خیر. او خاطرنشان می کند: «بسیاری از مردم مدتی است که در دفتر نبوده اند، بنابراین بیشتر شبیه این است که شما برای اولین بار به یک هتل می آیید تا به دفتر. “شما باید انتظار داشته باشید که کارکنان شما متوجه همه تغییرات یا عدم تغییراتی شوند که شما برای بهبود تجربه آنها ایجاد کرده اید و احساس امنیت می کنند.”

- 3 روش برای درست کردن کار هیبریدی

این به‌ویژه در مدل هیبریدی صادق است، زیرا آنها احساس می‌کنند که مزایای حضور در آنجا بیشتر از چیزی است که در خانه دارند، یا اینکه وارد شدن به آنها چیزی متفاوت از آنچه از راه دور تجربه می کنند ارائه می دهد. یک راه آسان برای انجام این کار این است که فضا را کمی مهمان‌نوازتر کنید. مارتین خاطرنشان می‌کند: کاناپه‌ها، فرش‌ها، گیاهان، آثار هنری، میزهای غذاخوری بزرگ، یا هر چیزی که شکاف بین دفتر کار خانگی و دفتر شرکت را پر می‌کند، مکان خوبی برای شروع است.

وقتی فضای خود را بازسازی کرد، شرکت صحنه‌سازی ASH مستقر در بروکلین را برای کمک به طراحی دفتر استخدام کرد. از آنجایی که ASH علاوه بر محیط‌های شرکتی، روی صحنه‌پردازی مسکونی تمرکز دارد، مارتین می‌گوید این شرکت به او کمک کرد فضایی ایجاد کند که در عین حال که حرفه‌ای است، آرام و راحت باشد.

۲٫ مکان بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

زمانی که مارتین فضای اداری خود را انتخاب کرد، منطقه Flatiron را انتخاب کرد زیرا در مرکز منهتن واقع شده است. به راحتی قابل جابجایی است و دارای بارهای محلی، کافی شاپ ها و مقصدهای خرید است. به عبارت دیگر، دفتر دیگر تنها مقصد نیست، کارمندان می‌خواهند در محله‌ای باشند که به آنها مزایایی خارج از دفتر واقعی ارائه دهد. این در خارج از شهر نیویورک نیز صادق است.

روبرت ریوانی، رئیس بلک، خاطرنشان می‌کند: «مردم دیگر نمی‌خواهند فقط برای یک فضای اداری به دفتر کار بروند. Lion Investment Group، یک شرکت سرمایه گذاری املاک مستقر در میامی. او خاطرنشان می‌کند که به جای تمرکز بر امکانات موجود در دفتر، شرکت‌های بیشتری روی انتخاب فضایی در یک مکان مرکزی با آبجوسازی‌ها، رستوران‌ها، سالن‌های ورزشی، مراکز خرید و فضاهایی که کارمندان ممکن است در خانه به آنها دسترسی نداشته باشند، تمرکز می‌کنند. او می‌گوید: «به غیر از رفتن به دفتر، دلیل دیگری برای ترک خانه به افراد می‌دهد. “آنها می توانند به سر کار بروند، سپس به باشگاه بروند، موهای خود را اصلاح کنند و با همکاران خود برای نوشیدنی بیرون بروند.”

۳٫ پذیرای بازخورد و ایجاد تغییرات باشید.

وقتی کارمندان به دفتر بازمی‌گردند، مهم است که مدیریت برای بازخورد باز باشد. و آنچه کارکنان به آنها می گویند را در نظر بگیرید، به خصوص در چند هفته اول. کازانووا می‌گوید: «رهبری باید به تیم‌هایشان اجازه دهد که به آنها بگویند چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست، و در صورت نیاز سریعاً تغییراتی ایجاد کند.

- 3 روش برای درست کردن کار هیبریدی

در حالی که لزوماً نیازی به تخریب دفتر خود ندارید تا آن را برای کارمندان سازگارتر کنید. تطبیق فضای فعلی شما می تواند در جذاب تر کردن آن بسیار موثر باشد. چنین تغییراتی شامل ایجاد فضاهایی برای کار بدون وقفه، گرفتن قهوه بهتر، و آسان کردن رزرو اتاق کنفرانس و شروع به موقع جلسات است. کازانووا می‌گوید: «هم‌ترازی این چیزها واقعاً چالشی است که صاحبان کسب‌وکار باید با آن روبرو شوند، و فهمیدن این موارد به زمان نیاز دارد، به‌ویژه اگر فضای خود را بازسازی کرده باشید».

<. div class="standardText lastItem" readability="35">

اگر می‌خواهید مرتباً به کارمندان برگردند، حتی درخواست یادداشت‌ها و شنیدن حرف‌های کارکنان می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی