عمومی

پیدا کردن الهام در اطراف شما

پیدا کردن الهام در اطراف شما

هیچ فرمولی برای موفقیت در کسب و کارهای کوچک وجود ندارد زیرا چشم انداز کسب و کار دائماً در نوسان است. برای حفظ موفقیت، کسب و کارها باید در کنار این وضعیت همیشه در حال تغییر وفق دهند. در حالی که تصمیم‌ها می‌توانند و باید از آخرین صنعت و روند مصرف‌کننده مطلع شوند، برخی از بهترین الهام‌ها می‌تواند از مکان‌هایی باشد که ممکن است در نظر نگیرید. در اینجا مواردی در زندگی روزمره وجود دارد که باید هنگام فکر کردن به تصمیم یا کمپین تجاری بعدی خود به خاطر داشته باشید:

۱٫ خانواده و دوستان

بخشی از اداره یک کسب و کار یادگیری نحوه ایجاد تعادل بین کار و زندگی است. شما باید بتوانید خواسته ها و عوامل استرس زای ناشی از کسب و کار بودن را از هم جدا کنید و به خود اجازه دهید تا در روابط معنادار با خانواده و دوستان خود درگیر شوید. در حالی که کار نباید در خط مقدم این مکالمات باشد، داشتن آنها دانش و الهاماتی را ارائه می دهد که می تواند بعدا مفید باشد.

شروع کنید. انعکاس تعاملات خود، خواه یکی از اعضای خانواده باشد که تجربه ناخوشایند را در فروشگاه مواد غذایی شرح می دهد یا دوستی که هیجان خود را در مورد پلتفرم رسانه اجتماعی جدیدی که اخیراً به آن ملحق شده است به اشتراک می گذارد. این داستان‌ها گواهی‌های دنیای واقعی را به گونه‌ای ارائه می‌کنند که نمی‌توان آنها را در آخرین گزارش بینش صنعت یا مصرف‌کننده یک شرکت تحقیقاتی ثبت کرد.

گوش دادن به تجربیات دیگران می تواند ایده نهایی را آگاه کند و الهام بخش باشد. در طول قرنطینه، با دوستانی صحبت کردم که از کارهای روزمره خود خسته شده بودند و در حال ارزیابی مجدد مسیرهای شغلی خود بودند. این من را با یک تغییر فرهنگی آشنا کرد که به زودی به عنوان “استعفای بزرگ” شناخته می شود. اگرچه این مکالمات واقعی و جدا از کار بود، اما به من اجازه داد تا روند خروج کارگران از دنیای شرکت‌ها برای تبدیل شدن به صاحبان کسب‌وکار کوچک را درک کنم، که برای شبکه حق رای فروشگاه UPS.

۲٫ چند رسانه ای

تعجب خواهید کرد که چگونه مصرف روزانه رسانه می تواند الهام بخش حرکت بعدی کسب و کار شما باشد. هضم رسانه‌هایی مانند تلویزیون، فیلم، کتاب و موسیقی می‌تواند خلاقیت شما را افزایش دهد.

من برنامه‌های واقعیت محور کارآفرینی را برای مشتاقان توصیه می‌کنم. صاحبان مشاغل به دنبال افزایش قرار گرفتن در معرض افراد همفکر و فرآیند خلاقانه پشت مدل های کسب و کار موفق هستند. علاوه بر این، نمایش‌های علمی تخیلی که در آن فیلم‌نامه‌ها به موانع واقعیت محدود نمی‌شوند، اغلب می‌توانند الهام‌بخش ایده‌های پیشگامانه در دنیای تجارت باشند.

در دنیایی که فرسودگی شغلی بیشتر از همیشه رایج است، مصرف رسانه راهی عالی برای لذت بردن از کارتان است. ما باید به طور کامل خود را در رسانه هایی که از آن لذت می بریم غوطه ور کنیم بدون اینکه هیچ فشاری برای انجام آن برای تجارت داشته باشیم. تماشای یک فیلم مورد علاقه یا خواندن یک کتاب جدید می تواند منجر به الهامات ارگانیک شود. هرچه محتوای بیشتری مصرف کنید، مغز شما باید اطلاعات بیشتری را در طول طوفان فکری خلاقانه، پیشنهادات تجاری و برنامه ریزی کمپین ارجاع دهد.

۳٫ محیط خود را تغییر دهید

در حالی که روتین ها ساختار و راحتی ایجاد می کنند، می توانند منجر به کمبود تجربیات جدید و رضایت خاطر شوند. اگر همان کارها را تکرار کنید، به همان مکان ها سر بزنید و با همان افراد صحبت کنید، عدم تنوع خلاقیت شما را خفه می کند. در حالی که تکرار تجربیات غیرعمدی است، مغز را آموزش می‌دهد تا در مورد چیزها به روشی بسته فکر کند.

ایجاد تجربیات جدید با تغییر. محیط شما می تواند الهام بخش متفاوتی باشد طرز فکر پس از گذراندن نزدیک به دو سال در قرنطینه، من این را به یک مأموریت شخصی تبدیل کردم که وقتی دنیا دوباره باز شد، به دنبال تجربیات جدید باشم. چه در زمان متفاوتی از روز قدم بزنید، یک کافی شاپ جدید را به عنوان فضای کاری دورافتاده روز خود تعیین کنید، از رستوران انتخابی معمولی خود منشعب شوید یا با سفر به کشورهای جدید قدمی جلوتر بردارید، تغییر محیط باعث خواهد شد. تاثیر عمیق تنظیمات جدید منجر به مشاهدات جدید و معرفی دیدگاه‌های جدید می‌شود که به شما امکان می‌دهد به گونه‌ای متفاوت درباره چیزها فکر کنید.

اجرای این تکنیک‌ها شما را قادر می سازد تا به یک متفکر تجاری الهام گرفته و خلاق تبدیل شوید. بهترین بخش این نوع رشد این است که صرفاً با تجربه کامل زندگی امکان پذیر می شود. چه در حال تعامل با خانواده و دوستان، تماشای تلویزیون، خواندن کتاب، یا قرار دادن خود در محیط‌های جدید باشید، این فعالیت‌ها نیازی به فکر کردن به کار ندارند، اما بدون شک عملکرد کاری شما را بالا می‌برند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی