عمومی

انتخاب های برتر برای بهترین کارت های اعتباری برای اعتبار بد در 2023

انتخاب های برتر برای بهترین کارت های اعتباری برای اعتبار بد در
۲۰۲۳

اگر اعتبار بدی دارید، ناامید نشوید. می‌توانید اعتبار بد را تعمیر کنید، و یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار استفاده از کارت‌های اعتباری تجاری است.

دیوانه‌ای، درست است؟ با بدهکاری در کارت اعتباری، می توانید اعتبار تجاری ایجاد کنید. اما می تواند اینطور برای شما کار کند. فقط باید کارت های مناسب را برای اعتبار بد انتخاب کنید و پرداخت ها را به موقع انجام دهید.



اعتبار شخصی بد یا ضعیف چیست؟

اعتبار شخصی بد یا ضعیف به راحتی با اعداد تعریف می شود. اگر رتبه اعتباری شما ۵۷۹ یا کمتر باشد، بر اساس امتیاز اعتبار شخصی خود اعتبار ضعیف یا بدی دارید.

چگونه این اتفاق می افتد؟ در صورت عدم پرداخت یا پرداخت دیرکرد وام یا قبض آب و برق، ممکن است این اتفاق بیفتد. همچنین اگر محدودیت اعتباری برای یک کارت اعتباری شخصی داشته باشید و با مخارج از آن مقدار گذشته باشید، ممکن است رخ دهد.

< span class="ezoic-ad ezoic-at-0 medrectangle-3 medrectangle-3320 adtester-container adtester-container-320" data-ez-name="smallbiztrends_com-medrectangle-3">

  • پرداخت کامل موجودی – پرداخت کامل موجودی مورد نیاز است هر دوره صورتحساب ماهانه ممکن است از شما خواسته شود که کارت را به یک حساب تجاری یا حساب پس انداز مرتبط کنید. اینها کارت های اعتباری ناامن هستند که نیازی به سپرده ندارند. اگر از پرداخت های ماهانه پیروی نکنید، کارت را از دست خواهید داد و سابقه اعتباری شما امتیاز بیشتری از دست خواهد داد.
  • <svg%3E - انتخاب های برتر برای بهترین کارت های اعتباری برای اعتبار بد در
2023

    چگونه بهترین کارت اعتباری تجاری را برای اعتبار بد انتخاب می کنید؟

    انتخاب بهترین کارت های اعتباری تجاری شبیه به اعتبار عالی یا بد است. شما باید عوامل مختلفی را بسنجید و کارت اعتباری کسب و کار کوچک را انتخاب کنید که برای شما بهترین است. استفاده از کارت ویزیت به شما کمک می کند اعتبار تجاری ایجاد کنید و امتیاز اعتبار کسب و کارتان را بهبود می بخشد.

    • بازپرداخت نقد – این می تواند به شما کمک کند تا حد اعتبار خود را ایجاد کنید، اگر به سادگی “پول نقد” را در مبلغ سپرده کارت اعتباری قرار دهید. ممکن است بتوانید جوایز نقدی نامحدودی را دریافت کنید.
    • جوایز – کسب امتیازهای پاداش می‌تواند به شما کمک کند برای خریدهای خاص «پس‌انداز» کنید، به‌ویژه اگر صادرکننده کارت اعتباری دارای مشاغل شریک باشد.
    • کاربرد خاص – ممکن است قصد داشته باشید از کارت صرفاً برای خرید بنزین استفاده کنید، به خصوص برای صاحبان مشاغل کوچک که نیاز به تحویل گرفتن و تحویل دارند.
    • آوریل – بسیاری از کارت‌های اعتباری بد با ۰% آوریل شروع می‌شوند، اما پس از شش ماه، به بیش از ۳۰% می‌رسند. چاپ دقیق را بخوانید و تقویم خود را علامت بزنید.
    • محدودیت اعتبار – برخی از کارت‌های اعتبار بد دارای محدودیت خط اعتباری بر اساس مبلغ سپرده شما هستند. برخی دیگر، از طریق فرآیند درخواست، به شما اجازه می‌دهند که مقادیر مختلف خط اعتباری را درخواست کنید.
    • هزینه سالانه – برخی از کارت‌های اعتباری بد کارمزد سالانه ندارند. برخی مبلغی کمتر از ۵۰ دلار دریافت می‌کنند، اما آن را با یک آوریل پایین‌تر یا پاداش‌های بهتر یا بازپرداخت نقدی جبران می‌کنند.

    بهترین کارت های اعتباری کسب و کار برای اعتبار بد

    ما بهترین انتخاب های خود را برای صاحبان مشاغل با امتیازات اعتباری ضعیف گردآوری کرده ایم. استفاده از کارت و انجام پرداخت ها به این معنی است که اعتبار ایجاد می کنید.

    ۱٫ اولین نسخه تجاری بانک ملی VISA امن

    این کارت VISA از اولین بانک ملی شامل ویژگی های استانداردی است که با کارت اعتباری تضمین شده کسب و کار دریافت می کنید، مانند محدودیت اعتباری ۱۱۰ % از مبلغ سپرده شما قبل از اینکه به ۲۳٫۹۹ درصد برسد، برای یک سال ۰% APR دریافت خواهید کرد. هزینه سالانه ۳۹ دلار است و ۱٫۵٪ پاداش نقدی دریافت خواهید کرد.

    ۲٫ Stripe

    شاید از قبل با Stripe، که اغلب توسط صاحبان مشاغل کوچک برای پردازش پرداخت ها استفاده می شود. برای دریافت این کارت برای اعتبار بد باید یک حساب Stripe داشته باشید و هیچ بررسی اعتباری وجود ندارد. خبر خوب این است که می توانید کارت را فورا دریافت کنید، که آن را به یک انتخاب عالی برای کارت های اعتباری کسب و کار راه اندازی تبدیل می کند. کارتی دریافت می‌کنید که نشان‌واره مارک شما را دارد، ۱٫۵٪ پاداش نقدی پس می‌گیرد و تخفیف‌های تجاری شریک را دارد.

    ۳٫ Chime

    Chime یک کارت VISA ایمن است که می توانید بدون بررسی اعتبار آن را دریافت کنید. برای دریافت کارت Chime، باید یک واریز مستقیم خودکار به حساب Chime خود تنظیم کنید. هنگام واریز و پرداخت، حساب دائماً تعدیل می‌شود، و وقتی وارد سیستم می‌شوید، می‌توانید آمار جاری مبلغی را که برای خرج کردن در دسترس دارید مشاهده کنید.

    ۴٫ کشف IT

    اگر موجودی معوقه در کارت اعتباری دیگری دارید ، کارت Discover IT به شما ۱۰٫۹۹٪ APR برای مبلغ شش نفره منتقل می کند. ماه (پس از شش ماه، ۲۷٪). هزینه سالیانه وجود ندارد. این یک کارت اعتباری تضمین شده است و مبلغ اعتبار شما ۱۱۰٪ مبلغ سپرده امنیتی شما خواهد بود. می‌توانید با خرید بنزین ۵٪ پاداش نقدی دریافت کنید.

    ۵٫ Mastercard My Premier Bankcard

    Premier Credit Cardیکی از کارت های اعتباری تجاری ناامن است. محدودیت اعتباری شما در زمان درخواست ایجاد می شود، اما تا زمانی که پرداخت ها را به موقع انجام دهید و از حد تعیین شده خود تجاوز نکنید، به طور پیوسته افزایش می یابد. محدوده APR 19-36٪ است.

    ۶ . Progress Credit VISA/Mastercard

    درست است، کارت اعتباری Progress کمی از هر دو است. VISA یک کارت اعتباری تجاری ناامن با محدودیت اعتباری است که در زمان درخواست ایجاد شده است، و Mastercard یک کارت اعتباری مطمئن با محدودیت اعتباری است که توسط سپرده امنیتی شما تعیین شده است.

    چرا این کار را انجام دهید؟ VISA و Mastercard هر دو به دفاتر اعتبار تجاری گزارش می دهند و این کارت را به یکی از برترین کارت های اعتباری تجاری برای اعتبار بد، با تعمیر سریع امتیازات اعتباری تبدیل می کند.

    آیا صاحبان مشاغل باید کارت های اعتباری امن با اعتبار بد دریافت کنند؟

    هر صاحب کسب و کاری به کارت ویزیت مخصوصاً برای خریدهای تجاری نیاز دارد. یک کارت ایمن ممکن است محدود کننده به نظر برسد، اما یک کارت ایمن باعث می شود که به حد اعتبار خود پایبند باشید.

    استفاده صحیح از کارت اعتباری ایمن به شما کمک می کند امتیاز اعتباری خود را افزایش دهید. بیشتر کارت‌های اعتباری کسب‌وکار تضمین‌شده، بازگشت نقدی را ارائه می‌کنند که می‌توانید آن را به عنوان اعتبار صورت‌حساب اعمال کنید.

    با سپرده امنیتی خود شروع کنید، کارت اعتباری کسب‌وکار تضمین‌شده را با محدودیت اعتبار تضمین‌شده دریافت کنید، پرداخت‌های منظم انجام دهید، اعتبار بسازید و امتیاز اعتباری خود را بهبود بخشید و پرداخت ها به سه دفتر اعتباری بزرگ گزارش می شود.

    آیا می توانید از EIN برای درخواست کارت اعتباری استفاده کنید؟

    بله و این را می توان با اکثر کارت های اعتباری تجاری انجام داد. استفاده از این روش می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های شخصی و تجاری خود را جدا نگه دارید، زیرا برای بازسازی اعتبار کار می‌کنید.

    امتیاز اعتباری چیست. برای کارت ویزیت نیاز دارید؟

    می توانید کارت های اعتباری کسب و کار کوچک با اعتبار ضعیف یا بد، با امتیاز ۵۷۹ دریافت کنید. با این امتیاز، می‌توانید یک کارت امن یا ناامن دریافت کنید و همانطور که توسط دفاتر اعتباری مصرف‌کننده گزارش شده است، شروع به بهبود سلامت اعتبار خود کنید.

    چیست. بهترین کارت اعتباری کسب و کار با اعتبار بد؟

    انتخاب شما به عنوان مالک کسب و کار به نیازهای شما بستگی دارد. اگر پول زیادی برای سپرده ندارید، ممکن است یک کارت بدون امنیت را ترجیح دهید. ممکن است کارتی را بدون نیاز به بررسی اعتبار شخصی ترجیح دهید.

    نکته مهم دریافت کارت اعتباری تجاری است. استفاده صحیح از آن به شما در ایجاد اعتبار کمک می کند. هرچه امتیاز اعتباری شما بهتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که بتوانید وام تجاری دریافت کنید و بعداً کارت اعتباری بهتری دریافت کنید.

    همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

    تصویر: Envato Elements


    بیشتر در: کارت‌های اعتباری
    منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی