15 نمونه کمپین بازاریابی یکپارچه برای الهام بخشیدن به شما استراتژی
۱۵ نمونه کمپین بازاریابی یکپارچه برای الهام بخشیدن به شما
استراتژی
به دست آوردن سرنخ های خوب یکی از چالش های اصلی بازاریابی است. به این ترتیب، دلایل خوبی برای کسب و کار کوچک شما وجود دارد که به بازاریابی یکپارچه نگاه کنند. بررسی نمونههای کمپین بازاریابی یکپارچه میتواند بینش و الهامبخش ارزشمندی را ارائه دهد. این کمپینها با ترکیبی از استراتژیهای بازاریابی مختلف، رویکردی منسجم و مؤثر برای ارتقای نام تجاری شما ارائه میدهند.
در این مقاله، ۱۵ نمونه کمپین بازاریابی یکپارچه را برای الهام بخشیدن به استراتژی شما بررسی میکنیم و نحوه کسبوکارهای مختلف را نشان میدهیم. با موفقیت از قدرت یکپارچه سازی در تلاش های بازاریابی خود استفاده کرده اند.
یک کمپین بازاریابی یکپارچه چیست؟
براساس Hubspot،
“بازاریابی یکپارچه هر کمپین بازاریابی است که از چندین کانال در اجرا استفاده می کند. برای مثال، ممکن است طعم جدید و محبوب دونات را در یک آگهی تجاری ببینید، سپس از کنار مغازه دونات رد شوید تا پوسترهای دونات را ببینید. و اگر به محض رسیدن به مقصد، اینستاگرام را ورق بزنید، ممکن است یک GIF در فید خود مشاهده کنید که دونات را نمایش می دهد. گروه بازاریابی با گفتن این جمله به آن می افزاید: «بازاریابی یکپارچه هر دو بازاریابی سنتی و برونگرا را با بازاریابی درونگرا و سایر تاکتیک ها برای ارتقای موفقیت سریع در کسب و کارها ترکیب می کند.
این بدان معناست که شما می توانید و باید از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ استفاده کنید. یک رویداد زنده که در آن کالاها و خدمات خود را برجسته میکنید. از این گذشته، چه راهی بهتر از تماس مستقیم با آنها در توییتر یا فیس بوک برای پر کردن سالن با مشتریان بالقوه؟ با این حال، این تنها یک احتمال است زیرا بازاریابی یکپارچه پلی بین بازاریابی آنلاین و بیشتر می سازد. چاپ سنتی و عموزاده روابط عمومی به طرق مختلف.
در اینجا یک کلمه مرتبط در مورد ارتباطات بازاریابی یکپارچه از بخش Outreach در دانشگاه می سی سی پی آمده است
نمونه های کمپین بازاریابی یکپارچه
در اینجا ۱۵ نمونه از بازاریابی یکپارچه عالی وجود دارد کمپین هایی که با ترکیب محتوا، بازاریابی دیجیتال و وب سایت با روش های بازاریابی سنتی مانند روابط عمومی کار می کنند.
Old Spice: Smell Like a Man
این لیست ما را نه تنها به این دلیل که یکپارچه شده بود، بالا می برد با ویدیوها و رسانه های اجتماعی عالی اما کپی رایتینگ قوی برای بسته کامل. این کمپین بازاریابی یکپارچه ابتدا توجه شما را جلب کرد و بعداً شما را فروخت.
GoPro: یک قهرمان باشید
یک نمونه عالی از یک استارتآپ کوچک که شروع به کار کرد، زمانی است که GoPro کمپین اخیر خود را با نام «قهرمان باش» راهاندازی کرد. از انواع تبلیغات در فضای باز، حمایت های مالی مرتبط با نام تجاری و حتی ویدیوی اصلی یک آتش نشان استفاده می کند.
همیشه: #LikeAGirl< span class="ez-toc-section-end"/>
بهجای تبلیغ یک محصول، همیشه، یک برند بهداشتی زنانه، کمپین #LikeAGirl خود را راهاندازی کرد که بهمنظور پیشبرد هدفی به جای تبلیغ یک محصول طراحی شده است. نقطه جهش ویدیو با هشتگ کار کرد تا بحثی را در مورد برابری جنسیتی ایجاد کند.
SFPCA: کاندوم برای حیوانات خانگی< span class="ez-toc-section-end"/>
درست خواندید! انجمن سانفرانسیسکو برای پیشگیری از ظلم به حیوانات این آگهی را برای برجسته کردن نیاز به عقیمسازی و /یا حیوان خانگی خود را در سال ۲۰۱۵ خنثی کنید، اما او ایستاده است. آنها یک وب سایت و یک بروشور پر از این کاندوم های ساختگی ایجاد کردند.
مایکز سخت لیموناد: “Mikehacks”
اگر سال ۲۰۱۵ را در نظر بگیرید، یک اتفاق دیگر از گذشته است، ویدیوهای Mikehacks برای Mike’s Hard Lemonade شامل یک باربیکیو در یک قوطی نوشیدنی بود. و این را با نمایشگرهای خرده فروشی در فروشگاه جفت کرد.
Snap Inc.: Spectacles
یک نمونه عالی دیگر از بازاریابی یکپارچه با پیچ و تاب، Snap Inc امکانات و چگونگی ترکیب آجر و ملات را با تلاشهای آنلاین درک کرد. این شرکت “Snapbots” را در شهرهای منتخب قرار داد. اینها در واقع دستگاههای فروش خودکار برای Snap Inc. محصول عینک و افرادی که در صف انتظار میکشیدند در رسانههای اجتماعی پست میکردند، باعث تشدید سروصدا شد.
H&M : «با هم بیایید»
در اینجا دلیل مثبتی وجود دارد که تا آنجا که به بازاریابی یکپارچه مربوط می شود، قدیمی به خوبی با جدید ترکیب می شود. این تبلیغ جالب و مبتکرانه کریسمس آدریان برودی را نشان داد و قدرت ستاره قدیمی را به فضای مجازی و یوتیوب آورد.
Levi Strauss & Co. : Ready To Work
مستندهایی درباره تلاشهای بازسازی در یک شهر فولادی فرسوده در منابع رسانهای متعدد ساخته شده است این کمپین یک جواهر بازاریابی یکپارچه است. این چیزهای واقعی نورمن راکول بود که به آنها چسبید.
Volkswagen: آخرین آرزوهای کمبی
زمانی که برزیل آخرین خط مونتاژ فولکس واگن کامبی را در سال ۲۰۱۳ بست، آنها تصمیم گرفتند که میزبان یک “آغاز راه اندازی” باشند.
این شرکت از افرادی که این وسیله نقلیه را خریده بودند درخواست کرد تا داستان هایی را در مورد آنها منتشر کنند. تجربیات خود را در یک وب سایت خاص.
این کمپین باعث ایجاد یک گفتگوی جهانی در رسانه های مختلف شد و با یک سری تبلیغات مناسب که “آخرین آرزوهای” کامیون را منعکس می کرد، تبلیغ شد.
Pret A Manger: Customer Outreach
فروشگاه مواد غذایی طبیعی Pret A Manger در واقع از مشتریان خود پرسید که آنها چه می خواهند و سپس به آن عمل کرد. هنگامی که آنها در مورد دستور العمل ها و منوها اطلاعاتی را درخواست کردند، به حدی رسیدند که بازخورد در سراسر جهان به اشتراک گذاشته شده است. دیدن آیتم های منو به صورت چاپی پس از ارسال آنها و داشتن چنین ورودی، هم مشتریان و هم مشتریان بالقوه را درگیر می کند. کمپین یکپارچه نیز به همین جا ختم نشد. این شرکت ماه گذشته دومین مکان گیاهخواری را در لندن با ۲۰ آیتم جدید در منو افتتاح کرد. برنامه هایی برای شکستن بازار ایالات متحده در آینده وجود دارد.
Southwest Airlines: Transfarency
این شرکت هواپیمایی این کمپین را سه سال پیش آغاز کرد و هنوز هم برای آنها کار می کند. تاکید بر آموزش آنلاین مشتریان حتی باعث شد تا آنها جوهر.
تحقیقات سرطان انگلستان
آنها همه پایه ها را برای یک هدف خوب در اینجا پوشش دادند. این کمپین حتی به چاپ و تلویزیون رسید و همه چیز را با حضور دیجیتال ترکیب کرد. این کمپین از مردم خواست تا چیزی را در اراده خود برای تحقیقات سرطان بگذارند. در زاویه تلویزیون بازماندگان و دانشمندان از سرطان حضور داشتند.
LinkedIn: “In It Together”
شاید انتظارش را نداشتید، اما این غول رسانههای اجتماعی کمپینی را با یک اسپات تلویزیونی زیر بنر راهاندازی کرد–In it Together، سال گذشته. این به ویژه جالب بود زیرا تعدادی از مشاغل را با فیلم هایی که در فیلم های مستند سیاه و سفید گرفته شده بودند برجسته می کرد. تبلیغات در فضای باز، نقاط ویدیویی و البته ویدئوها تنها تعدادی از ابزارهای دیگری بودند که آنها به کار بردند.
ESSC. – «روش را تغییر دهید که ناتوانی را می بینید»
Easterseals کالیفرنیای جنوبی در فهرست قرار می گیرد و کارهای خوبی را با کمپین بازاریابی یکپارچه خود انجام می دهد که افراد را نشان می دهد. که از آن سود می برند. «استثنا نکنید. Include.” تنها یکی از شعارهایی است که در چندین پلتفرم مانند رسانه های اجتماعی و تبلیغات در فضای باز استفاده می شود.
Intuit: “A داستان غول پیکر”
یک ویدیوی داستانی عالی که دنیای دیجیتال ما را با شخصیتی که توسط یک کارآفرین اختراع شده است، شخصی می کند، در مرکز این کمپین یکپارچه قرار دارد. این یک حرکت جسورانه است که اولین کمپین برندسازی این تایتان را در دنیای شرکت ها نشان می دهد. این شرکت اخیراً اعلام کرده است که به دنبال هدف قرار دادن ۷۵۰ میلیون نفر در سراسر جهان است که برای خودشان کار میکنند، بنابراین کسبوکارهای کوچک باید به دقت به این کمپین نگاه کنند تا ببینند که چه چیزهایی پیشرو هستند.
چگونه یک کمپین بازاریابی یکپارچه راه اندازی کنیم
اگر فکر می کنید ، “کجا ثبت نام کنم؟”، این مراحل را دنبال کنید تا شروع کنید طراحی و اجرای یک کمپین بازاریابی یکپارچه موفق :
- هدف کلی کمپین را تعیین کنید: هدف اصلی را که می خواهید با کل کمپین به دست آورید، درک کنید.
- انتخاب کنید. پلتفرم های بازاریابی و تعریف اهداف فردی: بهترین رسانه ها را برای دستیابی به مخاطبان خود انتخاب کنید و برای هر کدام اهداف مشخصی را تعیین کنید.
- رویکرد خود را برای کانال های مختلف با درک مخاطبان خود سفارشی کنید : تشخیص دهید که می خواهید چه کسی را درگیر کنید و استراتژی خود را برای هر کانال تطبیق دهید.
- مدیران را برای هر کانال تعیین کنید: بسته به اندازه تیم بازاریابی شما، اعضای فردی یا کل تیم ها ممکن است بر موارد مختلفی نظارت کنند. کانال ها در یک کمپین چند کانالی، تشخیص اینکه چه کسی مسئول همسویی هر کانال با اهداف کلی کمپین است، بسیار مهم است.
- ایجاد محتوای سازگار و پیامهای منسجم: طراحی واضح و یکنواخت پیامها، همراه با محتوای بصری همهکاره که میتوان برای کانالهای مختلف تغییر داد.
- استراتژی مجموعه پیشرو خود را برنامهریزی کنید: روشهای جمعآوری و مدیریت سرنخهای تولید شده در طول کمپین را شناسایی کنید.
- کمپین خود را شروع، نظارت و اصلاح کنید: عناصر برنامه ریزی شده را فعال کنید، نتایج را به طور مداوم ارزیابی کنید، و در صورت نیاز برای بهبود نتایج تنظیم کنید.
در زیر جدولی است که مراحل کلیدی را برای شروع یک کمپین بازاریابی یکپارچه نشان میدهد، اگر میخواهید موارد را به سبک چک لیست مشخص کنید:
مرحله توضیح< /th> هدف کلی کمپین را تعیین کنید هدف اصلی را که می خواهید با کل کمپین به دست آورید، درک کنید. سکوهای بازاریابی را انتخاب کنید و اهداف فردی را تعریف کنید بهترین رسانه ها را انتخاب کنید به مخاطبان خود برسید و برای هر کدام اهداف خاصی تعیین کنید. رویکرد خود را برای کانال های مختلف سفارشی کنید. با درک مخاطبان خود تشخیص دهید که چه کسانی را می خواهید درگیر کنید و استراتژی خود را برای هر کانال تطبیق دهید. انتصاب مدیران برای هر کانال بسته به اندازه تیم بازاریابی شما، اعضای فردی یا کل تیم ها ممکن است بر موارد مختلفی نظارت کنند. کانال ها تعیین اینکه چه کسی مسئول همسویی هر کانال با اهداف کلی کمپین خواهد بود بسیار مهم است. محتوای سازگار و پیامرسانی منسجم ایجاد کنید پیامهای واضح و یکنواخت، همراه با محتوای بصری همهکاره را طراحی کنید که میتوان آن را برای کانالهای مختلف تغییر داد. <. tr class="row-7 odd" readability="4">
استراتژی مجموعه پیشرو خود را برنامه ریزی کنید روش های جمع آوری و مدیریت سرنخ های تولید شده در طول کمپین. کمپین خود را راه اندازی، نظارت و اصلاح کنید< /td> عناصر برنامه ریزی شده را فعال کنید، نتایج را به طور مستمر ارزیابی کنید و در صورت نیاز برای بهبود نتایج تنظیم کنید. عکس بازاریابی یکپارچه از طریق Shutterstock