عمومی

10 فرصت فرانشیز چای حبابی در سال 2023

۱۰ فرصت فرانشیز چای حبابی در سال ۲۰۲۳

چای حباب‌دار یا چای بوبا، نوشیدنی محبوبی است که منشا آن تایوان است. معمولاً شامل چای، شیر، توپک‌های تاپیوکا و گاهی اوقات سایر مواد است. چندین فرنچایز در ایالات متحده برای کارآفرینانی که علاقه مند به ایجاد یک تجارت در اطراف این نوشیدنی هستند وجود دارد. در اینجا چند مورد برای بررسی وجود دارد.



فرانچایز چای حبابی چیست؟

فرانچایز چای حبابی چیست؟ یک کسب و کار مستقل که چای حبابی می فروشد، اما از یک مدل حق رای استفاده می کند. این بدان معناست که برند بزرگ‌تر متعلق به یک شرکت است، اما فروشگاه فردی متعلق به یک امتیاز دهنده محلی است. فرنچایز برای توانایی استفاده از سیستم های تجاری برند، هزینه و حق امتیازی می پردازد.

چرا باید حق امتیاز چای حبابی را در نظر بگیرید.

اگر علاقه مند به راه اندازی کسب و کار در سال ۲۰۲۳ هستید، در اینجا چند دلیل برای در نظر گرفتن یک فروشگاه چای حبابی حق رای آورده شده است:

  • در صنعت نوشیدنی شلوغ متمایز شوید: چای حبابدار در بسیاری از شهرهای ایالات متحده یک پیشنهاد منحصر به فرد است. اگرچه بسیاری از این کسب‌وکارها نوشیدنی‌های ویژه دیگری مانند قهوه و چای را نیز ارائه می‌کنند، اما احتمالاً یک چای‌فروشی حباب‌دار مورد توجه قرار می‌گیرد.
  • شناسایی برند ایجاد کنید: به لطف داشتن حق امتیاز در بازارهای دیگر. در سراسر کشور، برخی از مردم احتمالاً مارک های اصلی چای حبابی را می شناسند. بنابراین، برای ایجاد اعتماد و شناسایی نباید به سختی کار کنید.
  • به سرعت راه‌اندازی کنید: امتیازدهی‌ها سیستم‌های اثبات شده و پشتیبانی را با وظایفی مانند انتخاب سایت و آموزش ارائه می‌دهند. بنابراین لازم نیست خودتان این عناصر را کشف کنید.
  • دسترسی به سیستم های تجاری اثبات شده: پس از راه‌اندازی، آن‌ها همچنین از خرید مواد بازاریابی، موجودی و تجهیزات پشتیبانی می‌کنند.
  • تعریفات خود را گسترش دهید: چای‌فروشی‌های حباب‌دار اغلب گزینه‌های غذا و نوشیدنی اضافی را نیز ارائه می‌کنند. . بنابراین این ممکن است راه ایده آلی برای ورود به دنیای نوشیدنی ها با یک فروشگاه کوچک باشد.

svg%3E - 10 فرصت فرانشیز چای حبابی در سال 2023

برترین امتیازات چای حباب دار

اگر می‌خواهید یک کسب و کار چای حبابی را راه اندازی کنید، مارک های زیادی وجود دارند که مکان های امتیاز جدیدی را در سراسر ایالات متحده ارائه می دهند. در اینجا چند فرصت برتر امتیاز چای حبابی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

< span class="ezoic-autoinsert-ad ezoic-un der_second_paragraph"/>< /span>

۱٫ چای کونگ فو

چای کونگ فو یک نام تجاری محبوب با بیش از ۲۰۰۲ فروشگاه در سراسر ایالات متحده است. این شرکت یک فرآیند ده مرحله ای را برای راه اندازی فروشگاه چای حباب دار خود ارائه می دهد. و آنها مدل های فروشگاهی متعددی را ارائه می دهند، از ویترین فروشگاه های سنتی گرفته تا آنهایی که در فرودگاه ها و مراکز خرید قرار دارند. هزینه های اولیه از ۱۴۰۰۰۰ تا ۴۲۲۰۰۰ دلار برای یک فروشگاه سنتی متغیر است.

۲٫ تاپیوکا اکسپرس

Tapioca Express در حال حاضر حدود ۲۹ مکان حق رای در ایالات متحده، عمدتا در امتداد ساحل غربی دارد. این شرکت طیف گسترده ای از خدمات پشتیبانی راه اندازی، از انتخاب مکان تا آموزش کارکنان را ارائه می دهد. شروع کار از حدود ۲۰۰۰۰۰ دلار تا ۵۲۷۰۰۰ دلار هزینه دارد.

۳٫ گونگ چا

Gong Cha یک امتیاز چای حبابی است که در ابتدا در تایوان راه اندازی شد. فروشگاه ها چای تازه با منبع تایوان و مروارید تاپیوکا که از بهترین مواد تشکیل شده است را ارائه می دهند. این شرکت در حال حاضر به دنبال امتیازدهی جدید در تعدادی از ایالت ها، عمدتا در شمال شرق است. هزینه های تخمینی راه اندازی بین ۱۷۷۴۳۰ تا ۳۳۵۴۰۰ دلار برای یک واحد است.

۴٫ حباب شناسی

Bubbleology یک کسب و کار حق رای دادن کوچک است که بوبا، وافل، و انواع شیر چای با طعم میوه را ارائه می دهد. این برند به دنبال اپراتورهای خرده‌فروشی با تجربه برای توسعه مناطق انحصاری در سراسر ایالات متحده است. شرکت در حال حاضر تنها مکان‌های کمی دارد، بنابراین مناطق باز زیادی در دسترس هستند، با هزینه‌های اولیه تخمینی بین ۲۰۵۸۵۰ تا ۴۵۸۹۵۰ دلار.

۵٫ Sharetea

Sharetea انواع نوشیدنی ها از جمله چای سنتی، چای شیر، نوشیدنی های مخلوط و آب میوه ها را ارائه می دهد. این شرکت در ابتدا در سال ۱۹۹۲ راه اندازی شد و بیش از ۱۵۰ فروشگاه در سراسر آمریکای شمالی دارد. هزینه های راه اندازی متفاوت است و از حدود ۳۰۰۰۰۰ دلار شروع می شود.

۶٫ چای کوی

چای کوی فرصتی برای فرانشیز چای حبابی برای کسانی که تجربه خدمات غذا و/یا خرده فروشی دارند، ارائه می دهد. هر بوبا شاپ انواع نوشیدنی های چای و همچنین بستنی رول شده و خوراکی های دیگر را ارائه می دهد. سرمایه گذاری اولیه از حدود ۲۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ دلار متغیر است.

۷٫ چای دینگ

Ding Tea یک برند جهانی است که فرصت های حق رای در ایالات متحده را ارائه می دهد. این شرکت به سادگی از دارندگان امتیاز می خواهد که حداقل ۲۰ سال سن داشته باشند، تجربه تجاری داشته باشند و به صنعت چای علاقه مند باشند. سرمایه گذاری اولیه از حدود ۱۲۳۰۰۰ دلار تا ۴۲۲۰۰۰ دلار متغیر است.

۸٫ CUPP Bubble Tea

چای حبابدار CUPP یک برند چای حبابی در بریتانیا است. در حال حاضر هیچ مکانی در ایالات متحده وجود ندارد، اما این شرکت برای کسانی که علاقه مند به افتتاح اولین امتیازات چای حباب دار در یک کشور جدید هستند، یک برنامه فرانشیز بین المللی ارائه می دهد. هزینه های یک فروشگاه جدید از ۸۰۰۰۰ پوند شروع می شود. اما فرنچایزهای بین المللی احتمالاً متحمل هزینه های اضافی خواهند شد زیرا مسئولیت کل مناطق را بر عهده دارند.

۹٫ Bambu

Bambu یک مجموعه دسر و چای است که چای بوبا، قهوه و اسموتی های میوه های عجیب و غریب را ارائه می دهد. چندین مکان در سراسر کشور وجود دارد، اما هنوز در بسیاری از بازارها جا برای رشد وجود دارد. سرمایه گذاری اولیه بین ۱۳۷۰۰۰ تا ۳۲۱۰۰۰ دلار است.

۱۰٫ HTeaO

HTeaO ابتدا در سال ۲۰۰۹ در تگزاس راه اندازی شد. تمرکز فروشگاه ها بر روی چای های سرد طعم دار، نوشیدنی های مخلوط و قهوه است. و سرمایه‌گذاری اولیه از ۲۸۹۲۰۰ دلار تا ۸۵۹۰۰۰ دلار متغیر است.

How to Choose the best class=”ez-toc-section” =”ez-toc-section-end”/>

اگر تصمیم گرفته اید که یک مجموعه چای حبابی برای شما مناسب است، کسب و کارهای زیادی برای بررسی وجود دارد. در اینجا چند نکته برای گرفتن بهترین تصمیم برای اهداف خود آورده شده است.

بودجه خود را در نظر بگیرید

چه مقدار پول باید به هزینه حق رای دادن و سایر هزینه های اولیه اختصاص دهید؟ بسیاری از شرکت‌ها همچنین از دارندگان حق امتیاز جدید می‌خواهند تا زمانی که فروشگاه سودآور شود، دارایی خالص مشخصی برای تامین هزینه‌های جاری داشته باشند.

بازار محلی خود را تحقیق کنید

چه حبابی دارد کسب‌وکارهای چای قبلاً در منطقه شما مکان دارند؟ اگر بتوانید چیز جدیدی ارائه دهید، امتیاز امتیاز شما ممکن است بیشتر برجسته شود. به‌علاوه، اگر می‌خواهید در نهایت با توسعه چند واحدی توسعه پیدا کنید، برندی را در نظر بگیرید که محدوده‌های باز زیادی در نزدیکی شما دارد.

به سیستم‌های پشتیبانی نگاه کنید

هر سیستم حق رای انواع مختلفی از پشتیبانی را ارائه می‌کند، از بازاریابی گرفته تا کمک به طراحی طرح‌بندی فروشگاه. در مورد عناصر راه اندازی یک کسب و کار فکر کنید که در آن به بیشترین کمک نیاز دارید، و فرصت هایی را که در آن زمینه های مهم کمک می کند، در نظر بگیرید.

کاوش در امور مالی

به غیر از سرمایه گذاری اولیه شما ، در مورد هزینه های جاری برای هر فرنچایز به همراه درآمدهای بالقوه تحقیق کنید. هر مدل باید داده‌های مالی را در اسناد افشای حق رای خود ارائه کند.

هزینه راه‌اندازی یک فرانشیز چای بوبا چقدر است؟< span class="ez-toc-section-end"/>

هر فرنچایز چای بوبا هزینه های خاص خود را دارد که بسته به مکان نیز متفاوت است. با این حال، اکثر برندها سرمایه گذاری اولیه را بین ۲۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ دلار تخمین می زنند. هنگام جستجوی فرانچایزهای کمتر از ۱۰k یا حتی فرانچایزهای کمتر از ۲۰k. ممکن است برخی از حق رای دادن‌ها که یک کیوسک یا مدل تلفن همراه ارائه می‌کنند در محدوده فرانچایزهای کمتر از ۵۰k قرار گیرند.< /p>

آیا فرانشیز چای حبابی سودآور است؟

همانطور که تقریباً در هر صنعتی وجود دارد، برخی از محصولات چای حبابی سودآور هستند، در حالی که برخی دیگر سودآور نیستند. با این حال، این مدل کسب و کار مطمئناً می تواند درآمد قابل توجهی به همراه داشته باشد. بسیاری از صاحبان فرنچایز حاشیه سود را بین ۲۰ تا ۳۰ درصد گزارش می کنند. فهرست بالا را برای برخی از سودآورترین امتیازها در صنعت چای حبابی بررسی کنید.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: فرانچایز فرصت‌ها
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی