عمومی

۹ چیزی که می‌خواهید با صدای بلند بگویید زندگی خود را به شدت بهبود بخشید

۹ چیزی که می‌خواهید با صدای بلند بگویید
زندگی خود را به شدت بهبود بخشید

توانایی شما برای ارتباط موثر با همسالان، همکاران و زیردستان کلید شما موفقیت. اما برقراری ارتباط با دیگران با کلمات، رویکردی کاملاً انسانی در نحوه صحبت کردن با آنها دارد.

برای مثال، آیا دیگران را برای انجام کار خوب تعریف می‌کنید؟ اگر چنین است، چند وقت یکبار؟ آیا تلاش‌های یکی از اعضای تیم را تأیید و تجلیل می‌کنید؟

ما بیشتر وقت خود را در محل کار می گذرانیم، اما بیشتر اوقات با یکدیگر مانند غریبه ها رفتار می کنیم. با در نظر گرفتن همه مبادلات دیجیتالی که در طول یک روز کاری داریم، چه چیزی می‌توانید شفاهی بگویید که مردم را به سمت خود بکشاند، به دیگران الهام بخشد و اعتماد ایجاد کند؟

۱٫ “من به قضاوت شما اعتماد دارم.”

اعتماد یک خیابان دو طرفه است. با گسترش آن به دیگران در تیم خود، آنها تمایل بیشتری به بازگشت لطف و اعتماد به شما خواهند داشت. دفعه بعد که کسی در مورد جهت پروژه به شما نظر داد، باز باشید، به توانایی آن شخص برای انجام آن ایمان داشته باشید، و بگویید: “من به قضاوت شما در مورد این پروژه اعتماد دارم. بیایید با آن گزینه روبه‌رو شویم و ببینیم که ما را به کجا می‌برد. ”

۲٫ “برای من توضیح دهید چرا … “

مردم دوست دارند درباره خودشان صحبت کنند. با جلب توجه به آنها و داستان آنها، ارتباط برقرار می کنید. برای مثال، هنگامی که به دنبال مشاوره هستید یا از شخصی یک سوال واقعی بپرسید درباره نحوه کار یک چیزی، برای او پاداش دارد. با درخواست از یک همکار برای توضیح چیزی، شما را با فردی کنجکاو و با ذهن باز مرتبط می‌دانند. و تحقیقات نشان داده است افراد کنجکاو به داشتن روابط بهتر معروف هستند و سایر افراد بیشتر به راحتی جذب می شوند و از نظر اجتماعی به افرادی که کنجکاوی نشان می دهند نزدیک تر می شوند. مثالی برای تکمیل این جمله می‌تواند این باشد: «به من توضیح دهید که چرا حرکت در این جهت شما را هیجان‌زده می‌کند. می‌خواهم در مورد آنچه که شما را تقویت می‌کند بیشتر بدانید.»

۳٫ “ما نمی توانستیم بدون تلاش سخت شما این کار را انجام دهیم.”

این یک راه عالی برای نشان دادن قدردانی از کسی است که بیش از حد انتظارات را دارد. در یک پروژه سخت که کل تیم را آزمایش کرد. بیان این موضوع به صورت علنی از نظر اعضای تیم، با اجازه شخص دریافت کننده پیام، بسیار خوشحال کننده است و به آن شخص نشان می دهد که چقدر برای او ارزش قائل است. این احتمالاً بالاترین شکل تشکر کردن است. تصدیق تلاش شخص دیگری برای فراتر رفتن و فراتر رفتن فرهنگ تیمی قوی را تقویت می کند.

۴٫ “من دوست دارم چگونه با آن رفتار کردید [وضعیت را توصیف کنید].”

تحسین کردن یکی از بهترین انگیزه‌ها در محل کار است، به ویژه از یک همتا یا همکار که چالش‌های یک پروژه یا کار خاص را درک می‌کند. اینکه دیگران بدانند چگونه با یک موقعیت خاص یا یک مشتری عصبانی برخورد کرده‌اند، اعتماد کامل به توانایی آن شخص ایجاد می‌کند. ارزش آن‌ها را به سازمان و اعتقاد شما نسبت به این که آن‌ها برای انجام خوب کار نیاز دارند، نشان می‌دهد.

۵٫ “من می توانم از توصیه شما در این مورد استفاده کنم.”

تحقیق افرادی را که درخواست مشاوره می‌کنند، به این موضوع مرتبط می‌کند که بیشتر از آنها صلاحیت داشته باشند. آنها از نظر احساسی حضور دارند و در صورت نیاز درخواست کمک می‌کنند. با واقعی بودن، متواضع بودن، و از نظر احساسی صادقانه، تیم ها بهتر با هم ارتباط برقرار می کنند و همکاری می کنند. این دستور العملی برای نتایج خوب تجاری است.

۶٫ “چگونه می توانم کمک کنم؟”

این یک عبارت استقبال کننده است، به خصوص در مواقع استرس زیاد یا زمانی که اعضای تیم با ضرب الاجل مواجه هستند. یا موقعیت های چالش برانگیز پیشنهاد کمک نشان می دهد که شما واقعاً پشتیبان همکاران دیگر هستید.

۷٫ “راستش، من نمی دانم.”

اعتراف به اینکه چیزی را نمی دانید، ناراحت کننده است، به خصوص در نقش رهبری وقتی مردم از شما انتظار دارند که همه پاسخ ها را داشته باشید. اما رهبران خوب به اندازه کافی اعتماد به نفس دارند و نمی دانند زیرا می دانند که این مسیر فروتنانه برای یادگیری و رشد است. وقتی وانمود می‌کنید که همه چیز را می‌دانید، فرصت‌ها را برای به دست آوردن دیدگاه‌های مختلف برای کسب اطلاعات بیشتر از بین می‌برید.

۸٫ “این به وضوح اشتباه من بود.”

کارگران خوب پشت غرور خود پنهان نمی‌شوند و مسئولیت را به گردن دیگران نمی‌اندازند. آنها اشتباهات خود را می‌پذیرند و می‌پذیرند. این نمونه‌ای را برای دیگران ایجاد می‌کند که صادق باشند و از اشتباه کردن خود نترسند.

۹٫ “من واقعا متاسفم.”

خشم یک احساس انسانی قدرتمند است و همه ما آن را در طول یک درگیری تجربه خواهیم کرد. در یک زمان یا زمان دیگر. تمایل بسیاری از ما این است که اجازه دهیم خشم و عصبانیت بعد از مشاجره تبخیر شود و سپس آن شخص را از زندگی خود قطع کنیم تا زمانی که با ما عذرخواهی کند. مطمئنا، این راحت است. اما این نیز به سادگی احمقانه است. افراد دارای هوش هیجانی به بهای از دست دادن یک دوست، اجازه نمی‌دهند که نفس‌هایشان راه بیفتد. آن‌ها اولین کسانی خواهند بود که برای جبران تلاش می‌کنند، حتی اگر ابتدا عذرخواهی کنند (و واقعاً به این معنی باشد). این اقدام متواضعانه و شجاعانه برای روابط در محل کار معجزه می کند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی