عمومی

گوگل به تازگی یک تغییر بسیار کوچک در یکی از بهترین های خود ایجاد کرده است ویژگی های مفید این فقط برای کاربران قدرتمند نیست

گوگل به تازگی یک تغییر بسیار کوچک در یکی از بهترین های خود ایجاد کرده است
ویژگی های مفید این فقط برای کاربران قدرتمند نیست

Google جستجوی قابل توجهی است، و نه فقط به این دلیل که می‌تواند در میان میلیاردها صفحه وب، آنچه را که به دنبال آن هستید بیابید. فکر می‌کنم می‌توانید استدلال کنید که این واقعیت که می‌تواند بفهمد ما به دنبال چه چیزی هستیم، حتی زمانی که ما در پرسیدن عالی نیستیم، به تنهایی یک شاهکار است.

یکی از اولین چیزهایی که هنگام تایپ یک کلمه یا عبارت در جستجوی Google این است که سعی می کند منظور شما را بفهمد. بیشتر اوقات، این کار مفیدتر از تلاش ساده برای یافتن کلمات دقیق است.

به عنوان مثال، اگر عبارت “ice cream chocolate Philadelphia” را تایپ کنید احتمالاً وب سایت های زیادی با این عبارت دقیق وجود ندارد. علاوه بر این، شما واقعاً به دنبال آن عبارت نیستید، بلکه به دنبال بهترین بستنی شکلاتی در فیلادلفیا هستید، بنابراین این چیزی است که گوگل سعی خواهد کرد به شما نشان دهد.

اما گاهی اوقات شما واقعاً کاری را انجام می دهید که دقیقاً کلمات یا عبارتی را که در کادر جستجو تایپ می کنید پیدا کنید. یا ممکن است کلماتی را در گوگل تایپ کنید و فکر کند منظور شما کاملاً متفاوت است. اساساً منظور شما حدس زدن است، حتی اگر حدس بسیار تحصیل کرده ای باشد.

در این صورت، کاربران قدرتمند می دانند که می توانید از علامت نقل قول در اطراف عبارت جستجوی خود استفاده کنید و مطابقت های دقیق را به شما نشان می دهد. این یکی از مفیدترین ویژگی های Google است – اگر کمتر از آن استفاده شود.

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید بفهمید چه کسی یک خط خاص را در فیلم مورد علاقه خود گفتید، می توانید آن را با نقل قول تایپ کنید و گوگل وب سایت هایی را دقیقاً با آن خط به شما نشان می دهد. یا شاید به دنبال سایت هایی هستید که به یک اصطلاح خاص اشاره می کنند. اساساً، شما می‌خواهید Google از مرحله‌ای که سعی می‌کند بفهمد شما واقعاً چه می‌خواهید، بگذرد و فقط نتایج دقیق را به شما نشان دهد.

مشکل این است که وقتی گوگل نتایج جستجو را نشان می دهد – حتی زمانی که از نقل قول استفاده می کنید – یک توضیح کلی از یک صفحه در زیر پیوندهای صفحه نتایج جستجو به شما ارائه می دهد. نکته این است که در مورد یک صفحه وب زمینه بیشتری نسبت به عنوان بدست آورید. با این حال، اگر به دنبال یک عبارت دقیق هستید، خلاصه صفحه اغلب اهمیت کمتری نسبت به مکان واقعی کلمات دارد.

پست اخیر وبلاگ:

قطعه هایی که برای نتایج جستجو نمایش می دهیم (به معنی متنی که در توصیف محتوای وب مشاهده می کنید) در اطراف جایی که یک کلمه یا عبارت نقل قول در یک سند وب وجود دارد شکل می گیرد. این بدان معناست که پس از کلیک بر روی پیوند و بازدید از محتوا، می‌توانید راحت‌تر شناسایی کنید که کجا آنها را پیدا کنید. در دسکتاپ، مطالب نقل شده را نیز پررنگ می کنیم…

ما بازخوردهایی شنیده‌ایم مبنی بر اینکه افرادی که جستجوهای نقل‌قول‌شده را انجام می‌دهند، به جای توضیح کلی صفحه، به دیدن مکان مطالب نقل‌قول‌شده در صفحه اهمیت می‌دهند. بهبود ما برای کمک به رفع این مشکل طراحی شده است.

چند اخطار وجود دارد. همانطور که گوگل اشاره می کند، گاهی اوقات کلمات یا عبارتی که جستجو می کنید در بدنه یک وب سایت ظاهر نمی شود. گاهی اوقات در فراداده یا در متن جایگزین برای یک تصویر ظاهر می‌شود، که به خوانندگان صفحه کمک می‌کند تصویری را برای افراد کم بینا شناسایی کنند. گوگل می تواند آن متن را ببیند، حتی اگر در صفحه وب سایتی که می بینید ظاهر نشود.

در این صورت، Google پیشنهاد می کند از Command–F برای جستجوی صفحه استفاده کنید. همچنین می‌توانید از ابزارهایی مانند «حالت توسعه‌دهنده» برای جستجوی تمام متن‌هایی که Google قادر به دیدن آن است استفاده کنید.

خبر خوب این است که برای اکثر جستجوها، گوگل در کشف آنچه شما به دنبال آن هستید و پیدا کردن آن بسیار خوب است. . دلیلی وجود دارد که استفاده از نقل قول یک حرکت حرفه ای است — این چیزی نیست که اغلب مردم نیاز به انجام آن دارند.

در واقع، بهترین کاری که می توانید برای افزایش شانس اینکه گوگل اطلاعات مورد نظرتان را به شما نشان دهد این است که کلمات بیشتری را تایپ کنید. به طور جدی. شما می توانید سوالات کاملی از گوگل بپرسید و معمولا جواب را پیدا می کند.

به عنوان یک قاعده، هرچه تعداد کلمات بیشتری را در قسمت جستجو قرار دهید، بهتر است. Google می‌خواهد نتایجی را که فکر می‌کند مرتبط با جستجوی شما هستند، از وب‌سایت‌هایی که در این زمینه معتبر هستند، پیدا کند. اگر چیزی را که می خواهید پیدا نمی کنید، سعی کنید از کلمات بیشتری استفاده کنید. اگر کمکی نکرد، سعی کنید نقل قول اضافه کنید. به هر حال، یکی از مفیدترین ویژگی های گوگل حتی بهتر شده است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی