عمومی

گزینه های ماشین فرز برای سال 2023

گزینه های ماشین فرز برای سال ۲۰۲۳

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

دستگاه فرز یک ابزار ضروری در مغازه های نجاری و فلزکاری. این ماشین ها به طور گسترده در کاربردهای برش فلز در بخش های مصرف نهایی استفاده می شوند. تقاضا برای محصولات فلزی ساخته شده برای مصارف خانگی و صنعتی در چند سال اخیر به طور پیوسته افزایش یافته است. در سال ۲۰۲۰، بازار ماشین‌های فرز به ارزشی از ۶۷٫۴ میلیارد دلار و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۶ به ۱۰۲٫۳ میلیارد دلار برسد.



دستگاه فرز چیست؟

فرزکاری ماشین آلات به طور گسترده ای برای فرآیند ساخت فلز استفاده می شود. آنها این کار را با برش و برداشتن قطعات فلزی با استفاده از یک برش چرخان با سرعت بالا انجام می دهند. اکثر ماشین های فرز می توانند چندین برش را در یک زمان نگه دارند. در مقایسه با سایر دستگاه‌های حذف فلز، دستگاه‌های فرز از دقت بالا و پرداخت سطح بهتری برخوردار هستند.

تقریباً پانزده نوع مختلف دستگاه فرز وجود دارد که رایج‌ترین آن دستگاه فرز عمودی است که بیشتر برای شکاف‌زنی استفاده می‌شود. راه های کلید، شیارهای ماشینکاری، حفاری و سوراخ های حفاری. ماشین فرز CNC، همچنین به عنوان ماشین های فرز کنترل عددی کامپیوتری شناخته می شود، نیز محبوب است. آنها با کنترل کامپیوتری عرضه می شوند و معمولا سریعتر از ماشین های دستی هستند که آنها را برای کارهای تولیدی عالی می کند. آنها همچنین برای قطعات طراحی سفارشی که نیاز به جزئیات، دقت و سطح بهتر دارند ایده آل هستند.

چه کسی از فرز استفاده می کند. ماشین؟

دستگاه فرز به طور گسترده توسط ماشین آلات و کارگران چوب در کارگاه های فلزکاری و نجاری و صنایع تولیدی مدرن در سراسر جهان استفاده می شود.

بهترین ماشین های فرز

 

دستگاه فرز/حفاری صنعتی KAKA ZX-5325C

svg%3E - گزینه های ماشین فرز برای سال 2023

برترین انتخاب: این معامله واقعی است. اگر می خواهید یک ماشین فرز و حفاری درجه صنعتی داشته باشید، به KAKA ZX-5325C نگاه نکنید. این دستگاه در فرز عمودی عالی است و همچنین می توانید از آن برای سوراخ کاری، سوراخکاری و حفاری استفاده کنید. میز به صورت مثبت یا منفی ۴۵ درجه می چرخد. همچنین به لطف گشتاور ترمز زیاد، از ترمز سریع و پایدار برخوردار است.

دستگاه فرز/حفاری صنعتی KAKA ZX-5325C

خرید در آمازون

 

آسیاب/دریل صنعتی گریزلی ماشین

svg%3E - گزینه های ماشین فرز برای سال 2023

Runner Up: این یک دستگاه آسیاب و مته سنگین جامد. این دستگاه از ۲ اسب بخار و فضای کافی برای میز استفاده می کند که به آن اجازه می دهد هر کار ماشینکاری را که در آن انجام می دهید انجام دهد. همچنین دارای یک کابینت در پایه است تا بتوانید هر آنچه را که نیاز دارید در دسترس داشته باشید. ابزارآلات یک ضربه محکم با دوک نخ ریسی R-8 است. ویژگی‌های دیگر عبارتند از کلید رو به جلو و معکوس با توقف اضطراری و مخزن مایع خنک‌کننده.

ماشین آسیاب/دریل صنعتی گریزلی

خرید در آمازون

 

دستگاه فرز رومیزی WEN 33013

svg%3E - گزینه های ماشین فرز برای سال 2023

بهترین ارزش: اگر به دنبال یک ماشین فرز ساده برای نیازهای خود هستید، این ماشین فرز WEN 33013 باید به شما خدمات خوبی ارائه دهد. سرعت های متغیری دارد که بین ۱۰۰ تا ۱۱۰۰ دور در دقیقه و ۱۰۰ تا ۲۵۰۰ دور در دقیقه در تنظیمات بالا می رود. طراحی فشرده چدن امکان پشتیبانی محکم را فراهم می کند و سر مخروطی قابل چرخش امکان برش های زاویه دار را فراهم می کند. این دستگاه همچنین دارای یک تاب ۱۳ اینچی، نشانگرهای اندازه‌گیری داخلی، محافظ چاک شفاف و دکمه توقف اضطراری است.

WEN 33013 Benchtop ماشین

در آمازون بخرید

 

JET JMD-18 آسیاب/ماشین حفاری

svg%3E - گزینه های ماشین فرز برای سال 2023

این یک ماشین سنگین با کیفیت بالا است که حتی در هنگام فرز کاری که به استحکام خوبی نیاز دارد، کار بسیار خوبی انجام می دهد. دارای یک قفسه بسته است تا بتوانید ابزار مورد نیاز برای تکمیل کار را در دسترس داشته باشید. پوشش تسمه لولایی امکان تغییر سرعت سریعتر را فراهم می کند. همچنین لوازم جانبی زیادی برای آن در دسترس است، مانند خواندن های دیجیتال و فیدهای برق.

دستگاه آسیاب/دریل JET JMD-18

خرید در آمازون

 

دستگاه فرز مینیاتوری با دقت بالا MicroLux

svg%3E - گزینه های ماشین فرز برای سال 2023

این دستگاهی عالی برای کارهای کوچک یا مبتدیان این یک ماشین فرز مینیاتوری است که با یک دوک تسمه ای بسیار بی صدا و یک موتور براشلس با سرعت متغیر ۵۰۰ وات با گشتاور بیشتر عرضه می شود. این دستگاه همچنین دارای بازگشت سرپایی به کمک فنر، میز استانداردی است که می‌تواند بین -۴۵ درجه تا ۴۵ درجه کج شود، قفل‌های میز، ایستگاه مته و قفل ستون، و منبع تغذیه با مدار تقویت قدرت حسگر بازخورد.

دستگاه فرز مینیاتوری با دقت بالا MicroLux

خرید در آمازون

JET JMD-15 آسیاب/ماشین حفاری

این دستگاه فرز/حفاری دارای یک میز کار بزرگ، یک ستون چدنی یک تکه برای پشتیبانی، یک چرخاننده سر ۳۶۰ درجه بسیار متنوع و یک نوار پایه مبتکرانه است که امکان تمیز کردن آسان را فراهم می کند. همچنین به لطف یاتاقان‌های مخروطی سنگینی که دوک را پشتیبانی می‌کنند، عمق حفاری دقیق‌تر و تحمل بیشتری دریافت می‌کنید.

ماشین آسیاب/دریل JET JMD-15

خرید در آمازون

 

دستگاه فرز رومیزی WEN 33075T

svg%3E - گزینه های ماشین فرز برای سال 2023

این دستگاه فرز همه کاره ۱۶ اینچی به شما کمک می کند تا لبه های زاویه دار، سوراخ های مستقیم، سطوح صاف، خطوط سطح، جیب ها، شکاف ها و موارد دیگر ایجاد کنید. این دستگاه دارای مخروطی R8 است که امکان سازگاری با طیف گسترده ای از چاک های مته، کلت ها و آسیاب های انتهایی را فراهم می کند. موتور قدرتمند ۱۱ آمپر ظرفیت فرز انتهایی ۵/۸ اینچ، ظرفیت سوراخکاری ۳/۴ اینچ و ظرفیت فرز صورت ۲ اینچی را فراهم می کند. عمق سنج دیجیتال DRO امکان برش های دقیق و دقیق را فراهم می کند.

دستگاه فرز رومیزی WEN 33075T

خرید در آمازون /p>

 

خرید دستگاه مینی فرز

svg%3E - گزینه های ماشین فرز برای سال 2023

این دستگاه فرز مناسب برای فرز در هواپیما، پخ زدن است. ، حفاری، فرز شیار و غیره. این دستگاه دارای یک موتور ۱۱۰۰ وات براشلس با کیفیت بالا با عملکرد حفاظت از اضافه بار و گرمای بیش از حد، مصرف انرژی کم، سرعت تا ۲۲۵۰ دور در دقیقه و صدای کم است. میز متقابل یکپارچه امکان موقعیت یابی با دقت بالا را فراهم می کند.

خرید مینی فرز

خرید در آمازون

 

دستگاه فرز عمودی گریزلی G0667X

svg%3E - گزینه های ماشین فرز برای سال 2023

این دستگاه فرز عمودی صنعتی گریزلی دارای ویژگی‌هایی است که ماشین‌کاران دوست دارند. این شامل یک موتور اسپیندل سرعت متغیر الکترونیکی، یاتاقان‌های دوکی درجه یک سخت شده، یک موتور فوق‌العاده قدرتمند ۳ اسب بخاری، سفر میز ۲۹ اینچی و یک سر که ۹۰ درجه به چپ و راست می‌چرخد، می‌شود. محدوده سرعت بین ۶۰ تا ۵۰۰۰ RPM است.

دستگاه فرز عمودی صنعتی گریزلی G0667X

خرید در آمازون

 

دستگاه فرز کوچک کلاچ

svg%3E - گزینه های ماشین فرز برای سال 2023

دستگاه مینی فرز کلوچ از چدن ساخته شده است که به آن اجازه می دهد تا نرم و بدون لرزش کار کند. این موتور از یک موتور با سرعت متغیر ½ اسب بخار استفاده می کند که توان ۳۵۰ وات را ارائه می دهد. برای تطبیق پذیری بیشتر، سر و ستون فرز تا ۴۵ درجه به چپ یا راست متمایل می شوند. ویژگی های اضافی عبارتند از کنترل تغذیه پایین برای تنظیم دقیق ارتفاع ابزار، دوک نخ ریسی، کولت و میله کششی. این دستگاه کوچک برای کارهای ساده DIY مناسب است.

دستگاه فرز کوچک کلاچ

خرید در آمازون

 

در خرید ماشین فرز به چه نکاتی توجه کنیم

هنگام فروش دستگاه فرز باید به چند نکته توجه کنید، از جمله:

  • سرعت: سرعت به طور مستقیم بر کیفیت و پایان کلی قطعه پردازش شده تأثیر می گذارد. بسیاری از ماشین‌های با کیفیت بالا RPM (چرخش در دقیقه) بالاتری را ارائه می‌کنند که منجر به پایان تمیزتر می‌شود.
  • دقت:فرزکاری نیاز به دقت و دقت دارد. بهترین ماشین‌های فرز امکان دقت موقعیت‌یابی ابزار را تا ۰۱ میلی‌متر فراهم می‌کنند.
  • اندازه جدول: اندازه قطعات را تعیین می‌کند. که با استفاده از دستگاه قابل پردازش است. معمولاً ابعاد میز از ۶۰۰×۳۰۰ میلی‌متر تا ۶۰۰۰×۲۵۰۰ میلی‌متر متغیر است.
  • نوع خوراک: ماشین‌های فرز سنتی از چرخ‌های دستی برای حرکت قطعه کار به و از مته امروزه ماشین های فرز مدرن به حداقل کار فیزیکی نیاز دارند. ماشین های فرز کنترل عددی کامپیوتری یا CNC یکی از محبوب ترین انواع خوراک است. این ماشین ها از سیستم های کنترل شده توسط کامپیوتر استفاده می کنند. دوک در این ماشین ها در سه جهت حرکت می کند و حتی می تواند تا ۳۶۰ درجه بچرخد.

شاید شما ممکن است همچنین مانند:

در هزینه های حمل و نقل برای خریدهای آمازون خود صرفه جویی کنید. به علاوه، با عضویت در Amazon Prime از هزاران عنوان از کتابخانه ویدیویی آمازون لذت ببرید. بیشتر بیاموزید و امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

تصویر: amazon


بیشتر در: موارد ضروری کسب و کار کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی