عمومی

برنامه های تندرستی سازمانی نیاز به بازنگری اساسی دارند—از ابتدا این 3 جزء

برنامه های تندرستی سازمانی نیاز به بازنگری اساسی دارند—از ابتدا
این ۳ جزء

در گذشته، داشتن یک برنامه سلامتی کارکنان یک امتیاز خوب برای شرکت‌ها بود. اما با ورود به سال سوم همه‌گیری، سلامت روانی و جسمی ضعیف می‌شود. در میان استعفای بزرگ، داشتن یک برنامه جامع سلامت کارکنان اکنون برای جذب و حفظ استعدادهای برتر ضروری شده است. اکنون بیش از هر زمان دیگری، شرکت‌ها نیاز به ایجاد برنامه‌های سلامتی مؤثرتری دارند، زیرا کارکنان به این برنامه‌های سلامتی نیاز دارند تا در این زمان‌های سخت انعطاف‌پذیر بوده و همچنان موفق باشند.

براساس یک هدف نظرسنجی ۲۰۲۰ که توسط Deloitte انجام شد، ۸۰ درصد از ۹۰۰۰ پاسخ دهندگان مورد بررسی، رفاه را برای موفقیت کلی سازمانشان مهم یا بسیار مهم تشخیص دادند. کارکنان برخی از بزرگترین دارایی‌هایی هستند که یک سازمان می‌تواند داشته باشد، و طراحی فرهنگ محل کار همراه با برنامه‌هایی که آنها را سالم، شاد، سازنده و متعهد نگه می‌دارد، برای دستیابی به اهداف و مقاصد شرکت حیاتی است. کارکنان باید به طور مداوم بهترین احساس خود را داشته باشند تا به طور مداوم بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

همانطور که ما در همه گیری پیشرفت می کنیم و عدم اطمینان مداوم در مورد آینده را تجربه می کنیم، برای برنامه های سلامتی کارکنان اولویت بندی شده و همچنین مطابق با آخرین تحولات جهان، روندهای محل کار و نیازهای دائماً در حال تغییر کارکنان، تکامل و رشد بسیار مهمی دارد. ارائه به موقع و ابزارهای مفید رفاه کارکنان می تواند آنها را تقویت کند. ارتباط و وفاداری به شرکت در طول زمان.

در اینجا سه ​​مؤلفه ضروری برای هر برنامه سلامت شرکتی آورده شده است. /a> باید برای موفقیت داشته باشد.

۱٫ تمرکز کلی سلامت و تندرستی

برای کمک به کارکنان در بهترین حالت شخصی و حرفه‌ای، مهم است که آنها را به عنوان افراد کامل در نظر بگیرید، به این معنی که برنامه‌های سلامتی ایجاد کنید که به طور کلی بر سلامت جسمانی تمرکز دارند، سلامت روان، سلامت عاطفی، سلامت شغلی، سلامت مالی و موارد دیگر. روزهایی که برنامه های سلامتی فقط شامل ۱۰ هزار مسابقه تیمی، چالش های مرحله ای یا عضویت با تخفیف در باشگاه می شد، گذشته است.

فکر کردن نه تنها به ورزش، بلکه به تغذیه، تمرکز حواس، مدیریت استرس، رشد شغلی، مدیریت مالی و تعادل بین کار و زندگی نیز اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. داشتن این مولفه ها می تواند یک برنامه جامع و متعادل برای پیشرفت کارکنان در داخل و خارج از محل کار ایجاد کند. آنها همچنین می توانند به کاهش تعداد روزهای بیماری و هزینه های مراقبت های بهداشتی که شرکت ها به دلیل کار زیاد کارکنان، فرسودگی شغلی یا مشکلات سلامتی متحمل می شوند، کمک کنند.

۲٫ امکان سفارشی سازی برای کارکنان فردی  

هر کارمند نیازها، برنامه‌ها و انگیزه‌های متفاوتی دارد، بنابراین، ایجاد برنامه‌های تندرستی قابل تنظیم و انعطاف‌پذیر می‌تواند به سازمان‌ها اجازه دهد تا به بهترین نحو به کارمندان خود به روش‌هایی که برای آنها کار می‌کند خدمات ارائه دهند. برای مثال، والدین شاغل ممکن است از ترتیبات کار از راه دور بیشترین بهره را ببرند تا انعطاف پذیری برای فرزندان خود دارند، یا کلاس های تناسب اندام پخش زنده یا وبینارهای تغذیه که می توانند از خانه در آنها شرکت کنند.

کارمندانی که بچه ندارند و می‌خواهند بیشتر در دفتر کار کنند، ممکن است از برنامه‌های سلامتی در محل مانند کلاس‌های آشپزی سالم یا جلسات تمرکز حواس بهره ببرند. ممکن است برخی از کارمندان به دلیل بیماری همه گیر بیشتر با سلامت روان خود دست و پنجه نرم کنند، بنابراین ارائه خدمات مشاوره به صورت مجازی و حضوری می تواند مفید باشد.

بسیاری از کارمندان ممکن است علاقه مند به برنامه های مربیگری مجازی یا حضوری، حمایت از توسعه شغلی یا مربیگری مبتنی بر نقاط قوت باشند تا بتوانند به شیوه های جدید به مشاغل و مشاغل خود نزدیک شوند. سایر کارمندان ممکن است به حمایت و آموزش در زمینه مدیریت مالی، سرمایه گذاری نیاز داشته باشند. و پس انداز، به ویژه در شرایطی که اقتصاد ما در این زمان های غیرقابل پیش بینی بالا و پایین می شود.

۳٫ به بازخورد مستقیم کارکنان اجازه دهید

بازخورد کارکنان در درک اینکه آیا برنامه های سلامتی کار می کنند یا نه، بسیار مهم است و می تواند به افزایش مشارکت، بهره وری و وفاداری کارکنان کمک کند. در حالی که بسیاری از رهبران شرکت در گذشته احساس کرده‌اند که اندازه‌گیری برنامه‌های سلامتی شرکتی از نظر بازگشت سرمایه دشوار است، بهترین راه برای اطلاع از اینکه آیا برنامه‌های سلامتی شما کارآمد هستند یا خیر این است که از خود کارمندان بپرسید.

علاوه بر یادگیری در مورد اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند، کارمندان می توانند بینش ارزشمندی در مورد اینکه چه برنامه ها، منابع یا خدمات اضافی برای آنها مفید است ارائه دهند. با دادن صدایی به آنها، آنها احساس قدرت می‌کنند و در برنامه‌های فعلی و آینده بیشتر احساس قدرت می‌کنند، زیرا در مورد ظاهر برنامه‌ها حرفی برای گفتن خواهند داشت.

همچنین مهم است که به صورت مکرر با کارمندان تماس بگیرید و فقط یک یا دو بار از آنها بازخورد بخواهید. ارسال نظرسنجی های منظم را در نظر بگیرید یا جلسات تیم یا بخش را با کارمندان، منابع انسانی و رهبران عملیات افراد برگزار کنید تا هر ماه، هر سه ماهه یا هر شش ماه یک بار بازخورد جمع آوری کنید. این بررسی‌های منظم واقعاً می‌تواند به تکامل برنامه‌های سلامتی در طول زمان کمک کند.

زمان‌ها دائماً در حال تغییر هستند. بنابراین فرهنگ محل کار، پویایی، برنامه های سلامتی و مزایای کارکنان نیز باید بر این اساس تغییر کند. این بهترین راه برای مرتبط ماندن، رقابتی، موثر و موفق هم اکنون و هم در آینده است.

عکس توسط @alinabuzunova/Twenty20

Reena Vokoun 100x100 - برنامه های تندرستی سازمانی نیاز به بازنگری اساسی دارند—از ابتدا
این 3 جزء

رینا ووکون، بنیانگذار و مدیر عامل Passion Fit، یک کارآفرین، نویسنده، سخنران عمومی، خالق محتوا، بازاریاب، سخنگوی رسانه، مربی و مشاور توسعه شخصی و حرفه ای و متخصص سلامت و سلامت از طریق AFAA، ACE، IDEA Fitness است. و گالوپ رینا یک سخنران TEDx است و برای رسانه هایی از جمله Shape، Working Mother و Thrive Global نوشته است. در فیس بوک با او ارتباط برقرار کنید @passionfit یا از وبلاگ او دیدن کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی