عمومیمقالات

کیم گراول در مورد اهمیت یافتن تماس شما و اعتماد به نفس شما

کیم گراول در مورد اهمیت یافتن تماس شما و
اعتماد به نفس شما

وقتی کیم گراول ۱۸ ساله بود، کتابی را خواند که به اعتقاد او کل طرز فکرش را تغییر داده است: جادوی باور نوشته کلود بریستول. دهه‌ها بعد و با طیف وسیعی از تجارب کسب و کار و زندگی که می توان از آنها استفاده کرد، اولین کتاب گراول در این ماه منتشر شد – کتابی که به گفته او می تواند “همراهی زیبا” برای راهنمای کلاسیک که برای اولین بار از او الهام گرفت.

در جمع آوری اعتماد، گراول درس هایی را که آموخته به اشتراک می گذارد از موفقیت‌های عمومی او – از جمله ساختن یک امپراتوری که میزبان چندین برنامه و قسمت QVC است و همچنین یک پادکست، راه‌اندازی کسب‌وکارهای زیبایی و راهنمایی زنان جوان – و شکست‌ها یا چالش‌های خصوصی. با این حال، بیش از هر چیز، او می‌خواهد خوانندگان با احساس قدرت بیرون بروند.

“به زندگی خود به عنوان سبدی پر از اشتباه یا سبدی پر از سختی نگاه نکنید، به زندگی خود به این شکل نگاه کنید فرصت فراوان”. «به شما قول می‌دهم، اگر تغییر کردید از نگاهی که شما به آن نگاه می کنید، همه چیز در زندگی شما تغییر خواهد کرد.”

ما با گراول در مورد چرا پیدا کردن تماس شما بسیار مهم است صحبت کردیم، و چگونه می تواند به شما کمک کند در یافتن رضایت و رضایت این بزرگتر از هر معیار دیگری برای موفقیت است.

چرا تصمیم به نوشتن این کتاب گرفتید و چرا اکنون؟

کیم گراول: این کتاب مدت زیادی است که در حال ساخت بوده است، اما فکر می‌کنم زمان آن فرا رسیده است، زیرا – من دیده‌ام، شنیده‌ام و در تجارت چه کار می‌کنم و چه کارهایی انجام می‌دهم. زمانی که دختران جوان را آموزش می‌دهم این کار را انجام می‌دهم—به نظر می‌رسد که مردم داشتن این بحران اعتماد به نفس. آیا آنچه را که لازم است داریم، آیا به اندازه کافی مطمئن هستیم که در کاری که به آن فراخوانده شده ایم حرکت کنیم؟

من فقط فکر کردم که زمان مناسب برای این کتاب است. این اساساً در مورد سفر من است و اینکه چگونه باید در فراز و نشیب‌ها، قله‌ها و دره‌ها پیمایش می‌کردم، و اینکه چگونه تمام آن تجربه به این اعتماد به نفس تزلزل ناپذیر منجر شده است. حالا وقتی می‌گویم تزلزل‌ناپذیر، همیشه مطمئن هستم، اما افزایش می‌یابد و کاهش می‌یابد، بسته به آنچه که از سر گذرانده‌اید بالا و پایین می‌رود. و این فقط یک فلسفه متفاوت در مورد چگونگی اعتماد به نفس در دنیای امروز است.

آیا در سنین پایین تر اعتماد به نفس داشتید؟

KG: من فکر می‌کنم ما در اعتماد به نفس به دنیا آمده‌ایم و فکر می‌کنم آنچه اتفاق می‌افتد شرایط، دنیا، اشتباهات است که در طول زندگی‌مان آن را از ما سلب می‌کنند. اگر به دوران جوانی خود فکر کنید، این اعتماد به نفس بی باک را داشتید. تو نمی دانستی که واقعاً به خودت ایمان نداشته باشی، نمی دانستی که در آینه نگاه نکنی و آنچه را که می بینی دوست داشته باشی، مجبور بودی یاد بگیرید چگونه به خود شک کنید.

شما با نترسی، با اعتماد به نفس بی باک متولد شدید. و با ادامه زندگی، زندگی از بین می رود. همه ما آن را داریم، ما آن را از دست می دهیم، و بنابراین این کتاب در مورد نحوه گذراندن زندگی خود با جمع آوری دوباره آن صحبت می کند.

در وب سایت خود، شما در مورد خود می گویید “مهم ترین چیز این نیست که او چه کاری انجام می دهد، بلکه این است که او چه کسی است”. منظور شما چیست؟

KG: ما “انجام” خود را با آنچه هستیم اشتباه می کنیم.

آنچه که شما به عنوان یک شخص هستید همان چیزی است که با آن رهبری می کنید، نه کاری که انجام می دهید یا انجام داده اید. اما این چیزی است که شما هستید. و من فکر می کنم این موفقیت بزرگ برای همه ماست. فکر می‌کنم ما در این زندگی به دنیا آمده‌ایم، و همیشه سعی می‌کنیم بفهمیم کی هستیم و چرا اینجا هستیم.

آیا این کتاب یک زندگینامه است؟

KG: اساساً این داستان‌های زندگی من است، اما همه چیز در ذهن خواننده است. به این معنی که شما از آن نتیجه می گیرید.

این برای من یک چشم انداز است. من به آشفتگی ها و اشتباهات مشکل ساز نگاه نمی کنم. من به آن به‌عنوان چیزی نگاه می‌کنم که باید به آن تکیه کرد، واقعاً از آن درس گرفت، و این آشفتگی‌ها به پیام شما تبدیل می‌شوند. بنابراین همه چیز به نحوه نگاه شما به زندگی بستگی دارد. هیچ چیز اشتباه نبود و هیچ چیز تصادفی یا تصادفی نبود. همه اینها به یک دلیل است و این اعتماد به نفس را در این فراخوان در زندگی شخصی خود ایجاد می کند تا آنچه را که برای انجام آن به دنیا آمده اید زندگی کنید.

ما واقعاً برای چیزی ساخته شده ایم. ما ارزش افزودن داریم و این را در تجارت زندگی و اشتباهات زندگی فراموش می کنیم. اما همه اینها به این هدف کمک می کند.

شما یک کارآفرین، شخصیت تلویزیونی، نویسنده، پادکست، مربی زندگی و خانم سابق جورجیا چگونه می‌توانید همه این عناوین را با آن‌هایی که به آن فراخوانده‌اید ترکیب کنید؟

KG: همه ما از کاری که انجام می‌دهیم بسیار پریشان هستیم. وقتی می‌گویم این چیزی است که شما هستید و نه آنچه انجام می‌دهید، هرکسی در زندگی‌اش دعوتی دارد. بنابراین همه با آن فراخوان اساسی شروع می کنند. دعوت خاص من ساختن یا ساختن چیزها استبنابراین می توانم این کار را در تجارت انجام دهم، می توانم کسب و کار بسازم، می توانم مردم بسازم، می توانم جوامع بسازم.

من می توانم بسازم، این کاری است که انجام می دهم، این چیزی است که دوست دارم، این چیزی است که من هستم. من یک سازنده هستم، من یک سازنده هستم. تا زمانی که از آن فراخوان تعالی خارج می شوم، این انرژی ماوراء طبیعی، پرانرژی و فراوان برای انجام آن کارها را دارم.

تمرکز اصلی من این است که بفهمم آن تماس چیست. وقتی از آن مکان خارج می شوید، می توانید کارهای مختلف زیادی انجام دهید و آن را به راحتی انجام دهید. حالا، من نمی گویم که هیچ مانعی وجود نخواهد داشت و کار سختی نخواهد بود، اما این کار کمی بی دردسرتر است زیرا شما را جوان می کند، به شما انرژی می دهد.

اعتماد به نفس واقعی از دانستن اینکه چه کسی هستید و چرا اینجا هستید ناشی می شود.

انجام دهید شما فکر می کنید برخی از مردم برای پاسخ به این سوال در مورد اینکه تماس آنها چیست عصبی هستند؟

KG: من انجام می دهم.

ما بسیار مشروط هستیم که به دیگران نگاه کنیم و فکر کنیم همه چیز خارج از خودمان است. و فکر می‌کنم این در مورد هدف ما بسیار صادق است، فکر می‌کنم ما واقعاً می‌ترسیم بدانیم واقعاً چیست زیرا شاید آن چیزی نبود که والدین ما برای ما می‌خواستند.

ما می‌ترسیم که هدفمان چیست زیرا ممکن است دوستان، خانواده، والدین خود را ناامید کنیم. ما همچنین از انجام آن می ترسیم، زیرا وقتی می دانیم چیست، دیگر بهانه ای نداریم که از آن استفاده نکنیم.

اما وقتی طعم آن را می‌چشید و می‌بینید چقدر زندگی از آن مکان خوب است؟ این بهترین احساس است.

چگونه این کتاب با آثار دیگر شما همخوانی دارد؟ آیا این بخشی از یک ماموریت گسترده تر برای حمایت از زنان در تجارت است؟

KG: افراد واقعاً با اعتماد به نفس می‌خواهند دیگران نیز اعتماد به نفس داشته باشند. افراد واقعاً موفق می خواهند که افراد دیگر نیز موفق شوند. من فراخوان خود را در زندگی پیدا کرده ام، بنابراین می خواهم دیگران نیز فراخوان خود را بیابند.

آیا دوره هایی را در سفر خود داشته اید که در مقایسه با مردان اطرافتان بسیار دشوار بوده است، و از چه راه هایی؟

KG: من بیش از یک سگ حیاط مورد ضرب و شتم قرار گرفته ام، این چیزی است که ما در جنوب می گوییم.

من رد شدم. به من توهین شده است. بیهوده از من شکایت کرده اند. من از مردم به من می گفتند که به اندازه کافی لاغر نیستم. از مردم داشتم که به من می گفتند به اندازه کافی زنانه نیستم. شما نام ببرید، من از طریق آزمایش ها و مصیبت ها گذرانده ام. من طلاق گرفته ام من یک تجربه نزدیک به مرگ داشته ام.

گاهی اوقات من با آن به درستی برخورد کردم، بیشتر اوقات نه. بیشتر اوقات من فقط یک ف-ا-ا-ا-ال، یک احمق بزرگ بودم، اما هر ذره از آن، دوباره این کار را انجام می دادم. من این کار را جور دیگری انجام می‌دهم، پشیمانم، برخی از کارهایی که در زندگی‌ام انجام داده‌ام، اما به شما خواهم گفت که از همه چیز برای تحقق هدف زندگی من استفاده شده است.

اگر شما اجازه دهید، آن چیزهای بد می توانند به نفع شما کار کنند. و این به نظر خنده دار و آسان است و شاید برای برخی افراد پیش پا افتاده به نظر برسد، اما تنها چیزی که می توانم به شما بگویم این است که زندگی کرده ام و از این گذشته چیز خاصی ندارم.

آنچه من می دانم کاری است که برای انجام آن فراخوانده شده ام و هیچ کس نمی تواند آن را از شما بگیرد.

چه چیزهایی در طول سفر خود کشف کرده اید، دیده اید یا شنیده اید که شما را در تجارت تشویق کرده است و می خواهید دوست دارید به زنان دیگر منتقل شوید؟

KG: من یک دختر دختر هستم، بنابراین همیشه می گویم به همنوع خود کمک کنید.

مردم می گویند قبیله خود را پیدا کنید، اما بسیاری از مواقع که تازه یک قبیله را پیدا می کنید، همه آنها شبیه هم هستند. می‌خواهم بگویم یک جهان کامل و بزرگ پر از زنانی را پیدا کنید که می‌دانند چه می‌کنند و کارهایی را که انجام می‌دهند به خوبی انجام دهند و با آنها شریک شوند. این چیز زیبا در مورد زنان است – زنان دور هم جمع می شوند، چیزی وجود ندارد که ما نتوانیم انجام دهیم.

برو زنانی را برایت پیدا کن که عاشق کاری هستند که انجام می‌دهند و کارهایی را که انجام می‌دهند به خوبی انجام می‌دهند و با هم شریک می‌شوند، زیرا این امر جوامع شما را تغییر می‌دهد — دنیای ما را تغییر خواهد داد.

عکس از سیلویا لی عکاسی

55a56471ed6c71d5642b5fa2384a0d33?s=150&d=mp&r=g - کیم گراول در مورد اهمیت یافتن تماس شما و
اعتماد به نفس شما

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی