عمومی

تماشا کنید: بنیانگذار TransTech چگونه آنجلیکا راس یک شخصیت درخشان پیدا کرد ایده کسب و کار در غیر محتمل ترین مکان ها

تماشا کنید: بنیانگذار TransTech چگونه آنجلیکا راس یک شخصیت درخشان پیدا کرد
ایده کسب و کار در غیر محتمل ترین مکان ها

قبل از آنجلیکا راس شرکت فناوری خود را راه‌اندازی کرد و در مجموعه‌های تلویزیونی Pose و داستان ترسناک آمریکایی که تنها مجموعه‌های تلویزیونی بود، به یکی از عوامل اصلی تبدیل شد. شغلی که او می توانست با یک وب سایت سرگرمی بزرگسالان باشد.

مثل بسیاری از تراجنسیتی های آمریکایی که دو برابر بیشتر از دیگران بیکار می شوند. باید هر موقعیتی را می گرفت که برای اجاره، هورمون درمانی و هزینه های مربوط به انتقال می پرداخت. اما نقش او فرصتی بعید فراهم کرد: او از ژست گرفتن برای وب‌سایت به به‌روزرسانی صفحه اول رسید و در حین حرکت، کدنویسی را یاد گرفت.

“من از آن دسته افرادی هستم که فرصتی را می بینم و حتی اگر فراتر از من باشد، متوجه کاستی هایم خواهم شد. راس می‌گوید، و سپس به کار آموزش دادن هر آنچه که باید بدانم برای استفاده کامل از این فرصت، برسم. اکنون بنیانگذار و مدیر عامل شرکت‌های اجتماعی TransTech در شیکاگو، مرکز رشد استعدادهای LGBTQ+ در صنعت فناوری، او اظهارات خود را طی Inc. مصاحبه حرکت بعدی شما با بئاتریس دیکسون، یکی از بنیانگذاران شرکت هانی پات.

هجوم اولیه راس به کدنویسی فقط حدود ۲۰ دلار در ماه اما این آموزش این ایده را ایجاد کرد که می‌توان تجربه او را در سراسر جامعه ترنس تکرار کرد و فناوری به عنوان ابزاری برای کاهش آسیب و توانمندسازی اقتصادی عمل می‌کند. این مفهوم به TransTech تبدیل شد، که او آن را برای آوردن افراد ترنس، عجیب و غریب و ناسازگار جنسیتی بیشتر به صنعت فناوری پایه‌گذاری کرد. شرکت او که شامل یک بازوی غیرانتفاعی و شرکت اجتماعی است، دسترسی به آموزش، مربیگری، و فرصت های شغلی در بخش فناوری را فراهم می کند.

کلیپ های زیر را برای داستان هایی از مسیر کارآفرینی راس و بهترین توصیه های او برای سایر بنیانگذاران تماشا کنید.
 

در هنگام راه اندازی شرکتش:

در حال گسترش از یک شرکت غیرانتفاعی به مدل شرکت اجتماعی:

در مورد اهمیت جستجوی چالش‌ها:

در مورد اجتناب از تله کلیشه های گوناگون:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی