عمومی

کمک های مالی مشاغل کوچک با مهلت فوریه

کمک های مالی مشاغل کوچک با مهلت فوریه

کمک های مالی می تواند به کسب و کارهای کوچک کمک کند تا سال ۲۰۲۳ را با قدرت شروع کنند. در حال حاضر برنامه های متعددی وجود دارد که برنامه ها را می پذیرند و بسیاری از آنها در این ماه بسته می شوند. اگر مایل به درخواست برای هر کمک مالی مشاغل کوچک هستید در فوریه، فرصت‌های زیر را بررسی کنید.

بازی میشیگان در برنامه اصلی

شرکت توسعه اقتصادی میشیگان در حال اجرا دور جدیدی از خود مطابقت در برنامه اصلی این برنامه کمک هزینه در طول همه گیری برای حمایت از مشاغل مرکز شهر در سراسر ایالت راه اندازی شد. درخواست ها باید توسط یک سازمان توسعه شهر یا مرکز شهر شرکت کننده ارائه شود. هر شهر می تواند برای دو کسب و کار درخواست ارسال کند. ۱ فوریه آخرین مهلت درخواست است.

svg%3E - کمک های مالی مشاغل کوچک با مهلت فوریه

< span class="ez-toc-section" id="Tacoma_Small_Business_Restoration_Grants"/> کمک هزینه های احیای مشاغل کوچک تاکوما

تاکوما، واشنگتن در حال حاضر < a href="https://tacomaweekly.com/city-to-help-restore-small-businesses-p4584-117.htm" target="_blank" rel="noopener">پذیرش برنامه های کاربردی برای مشاغل کوچک کمک هزینه های بازسازی کمک های بلاعوض می تواند دو نوع هزینه های تجاری، تعمیر آسیب اموال و فرصت های بهبود بازار را پوشش دهد. دوره درخواست اکنون تا ۲ فوریه باز است.

همه ما برنده Waco هستیم

واکو، تگزاس اخیرا راه اندازی شد برنامه کمک مالی We All Win Waco برای حمایت از مشاغل کوچک در سراسر شهر است. از طریق قانون طرح نجات آمریکا و صندوق عمومی شهر، مشاغل واجد شرایط در راهروهای تجاری آسیب دیده تاریخی می توانند تا ۱۸۰۰۰۰ دلار از برنامه های مختلف دریافت کنند. آخرین مهلت درخواست ۴ فوریه است.

کمبرلند Small Business Grants

کامبرلند، رود آیلند تخصیص ۵۰۰,۰۰۰ دلار از بودجه قانون طرح نجات آمریکا خود به برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک. کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند تا سقف ۱۰۰۰۰ دلار برای جبران از دست دادن درآمد ناشی از همه‌گیری COVID-19 درخواست دهند. درخواست‌ها تا ۶ فوریه پذیرفته می‌شوند.

کمک‌های مالی تجاری متعلق به BIPOC الکساندریا

الکساندریا، ویرجینیا حمایت از سیاه پوستان، بومی ها و افراد دارای مشاغل رنگین پوست از طریق یک برنامه کمک مالی جدید. برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارها باید حداقل ۵۱ درصد سیاه‌پوست، بومی و رنگین پوست باشند، دارای مالکیت و اداره محلی باشند و بیش از ۱۰۰ کارمند نداشته باشند. کمک‌های مالی بین ۱۰۰۰ تا ۷۰۰۰ دلار خواهد بود و بر اساس مهلت نهایی تا ۱۰ فوریه اعطا می‌شود.

برنامه کمک مالی سیل سانفرانسیسکو

سانفرانسیسکو ارائه کمک های بلاعوض به مشاغل کوچکی که دچار سیل، رانش گل و قطع برق شده اند. کسب و کارهای آسیب دیده می توانند تا سقف ۵۰۰۰ دلار از طریق برنامه کمک هزینه بلایای سیل دریافت کنند. بودجه بر اساس اولویت اول توزیع خواهد شد. آخرین مهلت ۱۰ فوریه است.

Trellus کمک هزینه تحویل محلی همان روز

تحویل محلی ترلوس همان روز اعطا ۵۰۰ دلار به ۲۰ کسب و کار کوچک لانگ آیلند. این کمک ها به پوشش هزینه های اشتراک Trellus و تحویل برای کسانی که علاقه مند به امتحان این سرویس هستند کمک می کند. کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند از هم اکنون تا ۱۴ فوریه درخواست دهند.

کمک‌های مالی و وام‌های ARPA Clearwater

Clearwater، فلوریدا اخیرا برنامه جدیدی را برای ارائه ۶٫۵ میلیون دلار کمک مالی و وام به مشاغل کوچک محلی راه اندازی کرد. بودجه از طریق قانون طرح نجات آمریکا تامین می شود، وجوه برای کسب و کارهای کوچکی که تحت تاثیر منفی این بیماری همه گیر قرار گرفته اند، با تمرکز بر شرکت های مرتبط با آموزش، امور فرهنگی و آنهایی که در جامعه گرین وود شمالی هستند، در دسترس است. ۱۵ فوریه آخرین مهلت درخواست است.

نوآوری آلاباما

Innovate Alabama راه اندازی دور دوم برنامه کمک هزینه تکمیلی خود. کسب‌وکارهایی در ایالت که کمک‌های مالی فاز اول و فاز دوم تحقیقات نوآوری کسب‌وکارهای کوچک فدرال (SBIR) و انتقال فناوری کسب‌وکارهای کوچک (STTR) را دریافت کرده‌اند، می‌توانند تا سقف ۲۵۰۰۰۰ دلار درخواست دهند. به مشاغل واجد شرایط توصیه می شود تا ۱۷ فوریه درخواست دهند.

برنامه کمک فنی ایندیانا

مرکز توسعه کسب و کار کوچک ایندیانا در حال حاضر ru الف> برنامه کمک فنی ایندیانا. این برنامه مشاغل کوچک در ایالت را با کمک های مالی و حرفه ای برای تکمیل پروژه های رشد مختلف، از جمله درخواست های کمک هزینه، به هم متصل می کند. ۱۷ فوریه آخرین مهلت درخواست است.

محله مدیسون کمک های مالی انجمن

مدیسون، ویسکانسین ارائه کمک های مالی به انجمن های محله و انجمن های تجاری. این دور مالی شامل ۲۵۰۰۰ دلار است که به صورت کمک های مالی بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار توزیع می شود. این برنامه بر پروژه های مربوط به ارتقاء جامعه، رهبری و ظرفیت سازمانی تمرکز دارد. گروه های واجد شرایط باید تا ۲۰ فوریه درخواست دهند

صندوق زیرساخت آب و هوای شیکاگو

شیکاگو ارائه کمک‌های بلاعوض به کسب‌وکارهای کوچک محلی و سازمان‌های غیرانتفاعی که به دنبال بهبودهای سازگار با آب و هوا هستند. صندوق زیرساخت آب و هوا شامل ۵ میلیون دلار بودجه برای پوشش انرژی های تجدیدپذیر و بهبود ساختمان های کارآمد از نظر انرژی است. پیشنهادهای پروژه باید تا ۲۴ فوریه ارسال شوند.

بوستون SPACE Grants

برنامه اعطای SPACE بوستون (پشتیبانی از شرکت های جامعه آسیب دیده از بیماری همه گیر) ارائه کمک های مالی به حداکثر ۵۰ کسب و کار محلی هدف این برنامه کمک به کارآفرینان برای باز کردن ویترین های جدید در مناطق تجاری اصلی شهر است. کمک های مالی می تواند تا ۲۰۰۰۰۰ دلار هزینه های راه اندازی را پوشش دهد که در یک دوره سه ساله توزیع می شود. اولین دور درخواست در ۱۷ فوریه بسته می شود.

برنامه گرنت اسپارک وست چستر

وست چستر، اوهایو راه اندازی یک برنامه کمک هزینه احیای مشاغل کوچک برای تشویق مشاغل به سرمایه گذاری در بهبودهای بیرونی. برنامه Spark Grant شامل ۲۵۰,۰۰۰ دلار بودجه برای پوشش بهبود مشاغل در امتداد کریدور US Route 42 است. هر کسب و کار می تواند بین ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار درخواست دهد. چرخه برنامه فعلی در ۲۸ فوریه به پایان می رسد.

MBDA برنامه آمادگی سرمایه

آژانس توسعه کسب و کار اقلیت وزارت بازرگانی پیشنهاد یک برنامه کمک هزینه نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلاری برای کارآفرینان زن و اقلیت. برنامه آمادگی سرمایه ۹۳٫۵ میلیون دلار به انکوباتورهای کسب و کار و شتاب دهنده هایی که به کارآفرینان کم خدمت خدمات می دهند، ارائه می کند. درخواست ها تا ۲۸ فوریه مهلت دارند.

مسابقه Barclays Small Business Big Wins 2023

Barclays تا سقف ۶۰۰۰۰ دلار ارائه کمک‌های بلاعوض ارائه می‌کند. به مشاغل کوچکی که داستان خود را به اشتراک می گذارند. مسابقه کسب و کار کوچک Barclays Big Wins 2023 از متقاضیان می خواهد که داستان کسب و کار کوچک خود را در ۵۰۰ کلمه یا کمتر بیان کنند. ۲۸ فوریه آخرین مهلت درخواست است.

برای آخرین مورد، ما را در Google دنبال کنید اخبار.

تصویر: $


بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی