عمومی

“Team Pipelines” به CRM ها رسیده است: این چیزی است که کوچک است کسب و کارها باید انجام دهند

“Team Pipelines” به CRM ها رسیده است: این چیزی است که کوچک است
کسب و کارها باید انجام دهند

کسب و کارها از نرم افزار جدید بیشترین سود را می برند، زمانی که محصول نه تنها دارای عملکرد بیشتر باشد، بلکه به ساده سازی فرآیند نیز کمک می کند. بسیاری از این کارها را می توان با خطوط انتقال داده انجام داد – روشی خودکار که به وسیله آن قطعات داده ثبت، تجزیه و تحلیل، ذخیره و بین تیم ها به اشتراک گذاشته می شود.

اما با وجود این نوع از خطوط لوله به ندرت در تیم های مدرن مشتری رو به رو هستند، زیرا کارایی آنها عمدتاً به دلیل عدم وجود آنها در پلت فرم های CX، CRM و EX است. 

شرکت هایی که به دنبال راه حل های نرم افزاری جدید هستند عاقلانه است که به طور خاص آنهایی را که خطوط لوله ارائه می دهند در نظر بگیریم. آنها سطوح بی نظیری از بهره وری را ارائه می دهند و ساختاری را ایجاد می کنند که یک شرکت می تواند با رشد خود از آن مقیاس کند.

در اینجا خلاصه ای از آنچه که Team Pipelines باید ارائه دهد و چگونه کسب و کارها می توانند از این ویژگی استفاده کنند.

منبع واحد حقیقت

< p class="zw-paragraph" data-textformat="{"ff":"Roboto"،"fv":"normal","td":"none"،"cs":"0pt"،"fw": "bold"،"fgc":"rgb(0، 0، 0)"، "size":"12.00"، "va":"baseline"، "fw_i":400،"type:"text"،" fs":"normal","bgc":"rgba(0, 0, 0, 0)"}" data-margin-bottom="0pt" data-line-height="1.2">تیم های خدمات مشتری در حال انجام چندین ابتکار به طور همزمان، و به لطف محبوبیت کار از راه دور در چند سال گذشته، کارکنان احتمالاً در مناطق زمانی پراکنده شده اند. با برنامه ریزی مناسب و مجموعه فناوری مناسب، شرکت ها نباید نگران باشند که اعضای تیم به داده های اشتباه یا اطلاعات قدیمی نگاه می کنند.

خطوط لوله‌ها این مشکل را با متحد کردن تمام فعالیت‌های یک تیم در زیر یک بنر در هر بخش حل می‌کنند. همه فروشندگان در خط لوله فروش کار می کنند، افراد بازاریابی در بازاریابی، پشتیبانی در پشتیبانی و غیره. اطلاعات مشتری در یک مکان مرکزی به‌روزرسانی می‌شود و هر کسی که در خط لوله کار می‌کند می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد.

در تئوری خوب به نظر می رسد، اما اگر یک کسب و کار ده ها هزار نفر را استخدام نکند، بعید است که کار یک بخش جدا از دیگران انجام شود. .

کسب و کارهای کوچک و در حال رشد باید خطوط لوله تیمی را در نظر بگیرند – که بیش از یک خط لوله جداگانه را شامل می شود و در عین حال قابل استفاده و قابل مشاهده برای همه اعضا است. از یک سازمان داشبورد متمرکز به کارمندان اجازه می‌دهد وظایف را بررسی کنند و فقط به آخرین داده‌های مشتری دسترسی داشته باشند.

۳ مزیت Team Pipelines

< span class="ez-toc-section" id="Detail_Oriented"/>جزئیات گرا

لیست وظایف بدون مشخصه بی اثر است. غالباً، این نوع وظایف از نظر تئوری می‌توانند در حیطه اختیارات چند کارمند قرار گیرند و بنابراین فاقد مسئولیت‌پذیری هستند. در حالی که ممکن است برخی از همپوشانی ها وجود داشته باشد، راه برای به حداکثر رساندن خطوط لوله این است که تا حد امکان به جزئیات یک کار دقت کنید.

به عنوان مثال، یک خط لوله فروش عمومی را می توان به گونه ای تقسیم کرد که شامل مسیرهایی برای گرم کردن سرنخ هایی باشد که سرد شده اند، و دیگری برای فروش مجدد به مشتریان راضی، دیگری برای مدیریت حساب، و موارد دیگر.

این سطح از جزئیات، EX را در کنار مفهوم نرم افزاری یکپارچه ارتقا می دهد. یون. زمانی وجود دارد که مجموعه فناوری یک شرکت توسط یک فروشنده تولید می‌شود و نیاز به قطعات داده برای انتقال بین برنامه‌ها از طریق API را از بین می‌برد. در عوض، داده‌ها برای هر کارمندی قابل دسترسی باقی می‌ماند و هر تغییری که توسط یک فرد ایجاد شود در سراسر سازمان گسترش می‌یابد. یکپارچه‌سازی امنیت، یکپارچگی داده‌ها، سازگاری و سهولت استفاده را تضمین می‌کند، زیرا عناصر رابط کاربری در سراسر سیستم ثابت می‌مانند و می‌توان تغییراتی را در یک برنامه از داخل برنامه دیگر ایجاد کرد.

خط لوله تیم، در کنار اتحاد، تیم های منبع نور را قادر می سازد تا CX را بهینه کنند در پرواز. فرض کنید یک مشتری قدیمی با ارسال گزارش اشکال مشکل دارد. این یک مشکل برای تیم‌های فروش، مدیریت حساب، و فناوری است و راه‌حل به طور واضح در هیچ بخش فردی قرار نمی‌گیرد. در یک سیستم از خطوط لوله تیمی، افراد مدیریت حساب می‌توانند جزئیات ارتباطات مشتری و تلاش‌های عیب‌یابی را برای کالیبره کردن نحوه انجام تعمیرات ارتباط خود با مشتری دنبال کنند.

در همین حال، تیم فناوری دسترسی به هر کاری را که این مشتری را ساخته است حفظ می کند. از یک کاربر یکبار مصرف تا یک مدافع قدیمی، و می‌توانند جدول زمانی کاری خود را برای اولویت دادن به این رابطه قوی تنظیم کنند—همه از یک داشبورد متمرکز قابل تنظیم برای تیم‌هایی با هر اندازه.

میکس و تطبیق

زمینه فناوری در نوسان دائمی باقی می‌ماند، اما در حالی که بسیاری از شرکت‌ها از این واقعیت استفاده می‌کنند تا از کاربران درخواست کنند نسخه جدیدی از نرم‌افزار خود را بخرند، آنهایی که خطوط لوله تیم را فعال کرده‌اند، این فرصت را برای اجرای برنامه‌های کوچک ارائه می‌کنند. ترفندهایی در طول مسیر در Zoho، این موارد را “تاپینگ‌ها،” و شبیه ویجت‌ها، اسکریپت‌ها یا برنامه‌های افزودنی هستند که عملکرد را بدون تعمیر اساسی بهبود می‌بخشند.

رویه ها را به عنوان پودر روی کیک در نظر بگیرید، نه مانند خود کیک. مهم است که CRM یک شرکت قادر به اجرای اکثر عملکردها بدون تاپینگ باشد. در غیر این صورت، تاپینگ ها به سادگی یک سیستم معیوب را به سیستمی ارتقا می دهند که فقط در شرایط خاصی کار می کند. به‌علاوه، تاپینگ‌ها زمانی که با اقدامات ملموسی که وضوح را ارائه می‌کنند، بهترین کار را دارند.

برای مثال، یکی از محبوب‌ترین ایمیل‌ها به‌طور خودکار ایمیل‌ها را به خط لوله مناسب تیم تغذیه می‌کند و آن را منتشر می‌کند. اطلاعات مربوطه در سراسر یک سازمان.

هوس های ارضا شده

مهم‌تر از همه، تاپینگ‌ها و خطوط لوله تیم به کارمندان اجازه می‌دهد تا CRM یک شرکت را خودشان بسازند. خطوط لوله تیمی ارتباط را امکان پذیر می کند در حالی که تاپینگ ها اجرای سریع را امکان پذیر می کنند و با افزایش دید، نیروی کار شادتر و موفق تر با موانع کمتر برای انجام واقعی کار به وجود می آید.

حوزه EX برای یکپارچگی و CRM تشنه است. شامل خطوط لوله و تاپینگ های تیمی است که بهره وری گرم لوله کشی زیادی را ارائه می دهد.


اطلاعات بیشتر در: رضایت مشتری، Zoho Corporation
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی