عمومی

کمک های مالی مشاغل کوچک با مهلت دسامبر

کمک های مالی مشاغل کوچک با مهلت دسامبر

با یک ماه مانده به سال ۲۰۲۳، هنوز زمان برای کسب و کارهای کوچک برای درخواست کمک های مالی برای پوشش هزینه های مختلف یا شروع پروژه های جدید برای سال ۲۰۲۴٫ خوشبختانه، در حال حاضر برنامه های زیادی در سراسر ایالات متحده وجود دارد که برنامه ها را می پذیرند. برای فهرست به ادامه مطلب مراجعه کنید.

برنامه کمک هزینه BLOOM شهرستان یورک ۲۰۲۳

کانتی یورک، پنسیلوانیا حمایت از مشاغل کوچک تحت مالکیت زنان از طریق برنامه کمک مالی BLOOM 2023. مرکز توانمندسازی کسب و کار بلوم، که برنامه ای از اتحادیه اقتصادی کانتی یورک است، این برنامه را تسهیل می کند. مشاغل واجد شرایط متعلق به زنان در شهرستان می توانند برای کمک های مالی تا سقف ۱۵۰۰ دلار با مجموع مبالغ بر اساس نیاز و تأثیر بالقوه درخواست دهند. ۱ دسامبر آخرین مهلت درخواست است.

svg%3E - کمک های مالی مشاغل کوچک با مهلت دسامبر

کمک هزینه خشکسالی کالیفرنیا

کالیفرنیا در حال حاضر تامین کمک های مالی برای مشاغل کوچک کشاورزی که از نظر مالی تحت تأثیر خشکسالی شدید و/یا سیل قرار گرفته اند. مشاغل واجد شرایط می توانند تا سقف ۱۰۰۰۰۰ دلار با معیارها و قوانین مختلف برای مشاغل در گروه های مختلف خشکسالی و/یا سیل درخواست دهند. ۱ دسامبر آخرین مهلت درخواست است.

کمک کمک به حفظ مشاغل کوچک کریسفیلد

کریسفیلد، مریلند تخصیص ۱۵۰,۰۰۰ دلار از بودجه قانون طرح نجات آمریکا فدرال خود را به یک برنامه کمک هزینه جدید کسب و کار کوچک. کمک هزینه حفظ مشاغل کوچک قصد دارد ۳۰۰۰ دلار کمک هزینه به ۵۰ فروشگاه محلی اعطا کند، که آنها می توانند از آن برای پوشش نیازهای عملیاتی مختلف استفاده کنند. صلاحیت ها شامل داشتن حداقل یک سال در کسب و کار، کمتر از ۲۵ کارمند و عدم عضویت در یک امتیاز یا شرکت ملی است. ۵ دسامبر موعد مقرر برای درخواست است.

The Coramino Fund

Gran Coramino®Tequila، یک برند تکیلا که توسط کمدین کوین هارت و سازنده تکیلا خوان دومینگو بکمن تأسیس شد، راه اندازی دور جدیدی از برنامه های کاربردی برای صندوق Coramino. این برنامه کمک های مالی و برنامه های آموزشی را به کارآفرینان سیاه پوست و لاتینکس در سراسر کشور ارائه می دهد. کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند تا ۵ دسامبر برای حداکثر ۱۰۰۰۰ دلار درخواست دهند.

نمایش ساکرامنتو شمالی و برنامه اعطای بهبود ملک و برنامه کمک هزینه سرمایه گذاری مجدد متحول کننده

شهر ساکرامنتو اختصاص ۳٫۵ میلیون دلار به یک جدید دور کمک مالی، که از کسب و کارهای کوچک و سازمان های غیرانتفاعی در شمال ساکرامنتو از طریق دو برنامه جداگانه حمایت می کند. اولین برنامه، برنامه کمک هزینه نما و بهبود املاک ساکرامنتو شمالی برای مشاغل کوچک و غیرانتفاعی واقع در امتداد بلوار Marysville یا Del Paso Boulevard در دسترس است. کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند بین ۵۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ دلار برای پوشش انواع پیشرفت‌های خارجی درخواست دهند. کمک مالی دوم، برنامه کمک هزینه سرمایه گذاری مجدد متحول کننده شمال ساکرامنتو، برای مشاغل کوچک و غیرانتفاعی در محدوده منطقه ۲ است. وجوه می تواند برای ایجاد یا حفظ مشاغل یا گسترش برنامه ها یا خدمات موجود استفاده شود. درخواست‌ها برای هر دو برنامه تا ۵ دسامبر مهلت دارد.

کمک هزینه تجدید حیات منطقه تجاری Waynesboro

Waynesboro، ویرجینیا اخیرا < a href="https://augustafreepress.com/news/city-of-waynesboro-receives-100k-grant-to-assist-small-businesses-with-capacity-facade/" target="_blank" rel="noopener ">دریافت کمک هزینه ۱۰۰۰۰۰ دلاری از ایالت برای کمک به مشاغل محلی در همه چیز، از مشاوره تجارت الکترونیک تا بهبود نما. کمک هزینه احیای منطقه تجاری ایالتی ویرجینیا برای مشاغل در مرکز شهر یا مناطق مجاور در نظر گرفته شده است. Waynesboro قصد دارد از این بودجه برای گسترش برنامه کمک هزینه نمای فعلی خود به یک منطقه بزرگتر و دسترسی به تعداد بیشتری از مشاغل محروم استفاده کند. درخواست‌ها تا ۲۰ دسامبر مهلت دارند.

Canton CARES Small Business Grant Program

کانتون، نیویورک در حال حاضر در حال اجرا برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک Canton CARES. کسب و کارهای کوچک محلی با کمتر از ۲۵ کارمند که به دلیل بیماری همه گیر با مشکلاتی مواجه شده اند، ممکن است واجد شرایط دریافت کمک های مالی باشند. دفتر توسعه اقتصادی کانتون در حال بررسی اولیه متقاضیان است تا مطمئن شود که معیارها را برآورده می کنند. بنابراین مشاغل علاقه مند باید برای جزئیات بیشتر و مواد کاربردی به دفتر مراجعه کنند. ۲۰ دسامبر آخرین مهلت ارسال درخواست است.

Pittsfield Glow Up! برنامه کمک هزینه بهبود کسب و کار

درخشش پیتسفیلد! برنامه کمک هزینه بهبود کسب و کار در حال حاضر باز برای مشاغل در پیتسفیلد، ماساچوست برای درخواست کمک هزینه. کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند برای پوشش پیشرفت‌های فیزیکی مختلف مانند نقاشی و تابلوسازی درخواست وجه کنند. این دور دوم بودجه برای این برنامه است و برای کسب و کارهایی که در دور اول بودجه دریافت کردند، باز نیست. مشاغلی که در دور اول انتخاب نشده اند می توانند برای دور دوم مجدداً درخواست دهند. درخواست‌ها برای این دور کمک مالی تا ۳۱ دسامبر موعد ارسال می‌شوند.

برنامه تعمیر ویترین فروشگاه خدمات محلی بخش کینگ کانتی

کانتی کینگ، واشنگتن راه اندازی یک برنامه کمک مالی جدید برای حمایت از کسب و کارهای کوچک در کینگ کانتی غیرشرکتی که از زمان شروع همه‌گیری کووید-۱۹ با خرابکاری یا سرقت مواجه شده‌اند. برنامه تعمیر ویترین فروشگاه خدمات محلی دپارتمان کینگ کانتی برای مشاغل کوچک با ده کارمند یا کمتر که آسیب ناشی از خرابکاری را تجربه کرده اند از مارس ۲۰۲۰ باز است. این برنامه کمک هزینه یکباره تا سقف ۵۰۰۰ دلار را برای تعمیر و بازیابی ویترین ها ارائه می دهد. دوره درخواست در ۳۱ دسامبر بسته می شود.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کمک هزینه های کسب و کار کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی