عمومی

چرا این 4 راه می تواند کسب و کار شما را برای مدت طولانی راه اندازی کند؟ رشد

چرا این ۴ راه می تواند کسب و کار شما را برای مدت طولانی راه اندازی کند؟
رشد

یک ایده تجاری عالی برای تضمین موفقیت کافی نیست. اگرچه رشد شرکتشان ممکن است در راس ذهن بسیاری از صاحبان کسب و کار باشد، اکثر استارت آپ ها به این فکر می کنند. و این به این دلیل نیست که بنیانگذاران فاقد ویژگی هایی مانند خرد، اشتیاق، استعداد فنی، یا مهارت های رهبری.

واقعیت آیا ایجاد یک ایده کسب و کار به زندگی ادامه دهید و آن را ادامه دهید. طبق بررسی هاروارد بیزینس ریویو، دو سوم استارت آپ ها تولید نمی کنند بازدهی مثبت برای سرمایه گذاران این بدان معناست که فقط کمی بیش از ۳۳ درصد از کسب و کارها به اندازه کافی برای سودآور شدن حرکت می کنند.

بنابراین، چه چیزی باعث می شود ایده یک بنیانگذار مطرح و گسترش می یابد؟ و هنگامی که از نقطه سربه سر عبور کردید، چگونه از توقف یا عقب نشینی کسب و کار خود جلوگیری می کنید؟ در حالی که رشد همیشه خطی نیست، دستیابی به آن مستلزم جمع آوری منابع مناسب، برنامه ریزی استراتژیک و اجرای دقیق است.

۱٫ سرمایه گذاری در روابط با مشتری

خدمات مشتری این فرصت را به شما می دهد تا با فراتر رفتن از انتظارات، رشد کسب و کار را افزایش دهید. مشتریانی که احساس می‌کنند از خدمات خوب ارزشمند هستند، می‌توانند ارجاع‌های بیشتری ارسال کنند، پول بیشتری خرج کنند، و بیشتر از آنها دفاع کنند. هنگامی که سوء تفاهم ها یا مسائلی پیش می آید، سعی کنید شفاف باشید و تا حد امکان به طور موثر از آنها عبور کنید. با گوش دادن به مشتری، می‌توانید از او بیاموزید و در عین حال نشان دهید که برای بازخورد او ارزش قائل هستید.

یک استراتژی خوب برای خدمات مشتری این است که نه تنها برای مشتری ارائه دهید، بلکه کمی بیشتر به آنها بدهید. ارزش. به عنوان مثال، شرکت Spoonful of Comfort اخیراً وضعیتی داشته است جایی که مشتری آدرس اشتباهی را برای حمل و نقل ارائه کرده است. برخی از شرکت ها ممکن است بگویند که این تقصیر مشتریان است و آنها را مجبور به پرداخت هزینه آن کنند. با این حال، در این مثال، شرکت به فرستنده پیام داد، آدرس را تصحیح کرد و بسته دیگری را به صورت رایگان ارسال کرد. چنین استراتژی هایی می توانند هزینه های کوتاه مدت داشته باشند، اما در بلندمدت می توانید یک پایگاه مشتری ایجاد کنید که برند شما را دوست دارد.

۲٫ مشخص کنید چه کسی در گوشه شماست

کارآفرینان ممکن است دانش صنعتی و مجموعه مهارت های چشمگیری داشته باشند. این بدان معنا نیست که تخصص برای انجام تمام اهداف شرکت کافی است. قبل از شروع هر کاری، باید بدانید که می توانید به چه کسانی اعتماد کنید.

تعیین کنید که منابع انسانی چیست؟ باید و بازیکنان تیم شما چه کسانی هستند. شاید شما گروه بزرگی از شرکای تجاری داشته باشید، اما برای افزایش سرمایه نیاز به جذب سرمایه گذاران بیشتری دارید. می‌توانید در زمینه‌هایی که دانش شما را تکمیل یا گسترش می‌دهند، به افرادی با دانش نیاز داشته باشید.

در مورد استفاده از شبکه خود فکر کنید. خارج از استخرهای سنتی استخدام کار با مشاوران و مشاوران آزاد متفاوتی را در نظر بگیرید که سوابق متفاوتی با آنچه شما به استخدام آن عادت دارید، دارند. ممکن است در حین راه اندازی از سایر کارشناسان کمک بگیرید یا آنها را برای مدت طولانی در اطراف خود نگه دارید. نکته کلیدی این است که افراد دیگری را بیابید که مایل به همکاری هستند و به شما کمک می کنند تا ایده های تجاری خود را کامل ببینید.

۳٫ برنامه خود را با راهنمایی متخصص اصلاح کنید

می توانید یک برنامه مدون برای شرکت خود داشته باشید که هر آخرین جزئیات اما اگر هیچ کس دیگری آن را نبیند، نمی‌دانید سوراخ‌های ایده‌ها و استراتژی‌های شما کجاست. رشد موفقیت آمیز برای همه متفاوت به نظر می رسد، اما باید به طور قابل اندازه گیری و واقع بینانه تعریف شود.

گفتن اینکه می خواهید ارائه دهنده شماره ۱ ارتباطات بی سیم در بازار شما ممکن است یک هدف باشد. اما خیلی مبهم است، شامل جدول زمانی نیست و ممکن است با توجه به شرایط فعلی قابل دستیابی نباشد. برنامه ریزی برای به دست آوردن ۱۰ درصد از سهم بازار تا پایان سال اول هدف بهتری است. و این یکی از مواردی است که باید بر اساس تحقیقات و نظرات متخصصان انجام دهید.

همانطور که از دیگران درباره برنامه خود بازخورد جمع آوری می کنید. ، برای ارزیابی جوانب مثبت و منفی آن آماده باشید. به یاد داشته باشید که یک استراتژی کامل وجود ندارد، اما انعطاف‌پذیر ماندن به ایده‌های شما پاهای لازم را می‌دهد. آنچه را که نیاز دارید کاملاً حذف و اصلاح کنید، و به یاد داشته باشید کسانی که انتقاد سازنده می کنند می خواهند موفقیت شما را ببینند.

۴٫ پیاده سازی استراتژی خود را ترسیم کنید

علاوه بر داشتن تیمی از متخصصان در گوشه و کنار خود و یک طرح خوب، شما باید بدانید که چگونه می توانید استراتژی خود را به طور واقع بینانه اجرا کنید. محاسبه هزینه ها بر اساس تحقیقات زمان واقعی و داده های بازار در حالی که تغییرات آینده را حدس می زنید. برنامه شما همچنین باید اختلالات و تغییرات احتمالی در رفتارهای خرید را در نظر بگیرد.

CBInsights گزارش می دهد که ۳۵ درصد کسب‌وکارهای کوچک به دلیل کمبود نیاز بازار کاهش می‌یابد. شکست در مقابل رقابت دلیل ۲۰ درصد شکست استارت آپ ها است. همانطور که محصولات یا خدمات خود را به بازار می آورید، ممکن است متوجه شوید که نیاز به چرخش دارید. برخی از استراتژی‌ها موفقیت کوتاه‌مدت را به ارمغان می‌آورند، در حالی که برخی دیگر نتایج طولانی‌مدت دارند. هر چیزی می تواند رخ دهد. پیشرفت‌های جدید رقبا می‌تواند محصولات اصلی شما را منسوخ کند. برای جلوگیری از تبدیل شدن به بخشی از گذشته، روی مشتری و خواسته های فعلی آنها تمرکز کنید. هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، از جمله پیشرفت‌های جدید رقبا که محصولات اصلی شما را منسوخ می‌کنند.

در طول اجرای خود، آن را ترک کنید. فضایی برای شکست داشته باشید و یک برنامه اضطراری داشته باشید. آماده شدن برای نتایج منفی بدبینانه نیست. واقع بینانه و عاقلانه است. اکثر کسب و کارها نمی توانند بدون انجام آزمون و خطا ادعای پیروزی کنند. و فقط به این دلیل که چیزی را پیدا کردید که کار می کند، به این معنی نیست که مجبور نخواهید بود به جدول طراحی برگردید. برای تثبیت اجرای استراتژی خود، قبل از شروع به دانستن نکات لجستیکی آن کمک می کند.

همه صاحب کسب‌وکار می‌خواهد ایده‌های خود را ببیند و در این راه درآمد کسب کند. اما برای رشد و تداوم یک شرکت بیش از رویاها، انگیزه و سرمایه اولیه نیاز است. ایمن کردن پشتیبانی متخصص، پر کردن حفره‌ها در استراتژی‌تان و اجرای خوب در حین انطباق با تغییرات می‌تواند کسب‌وکار شما را به سمت جلو نگه دارد.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی