عمومی

چرا DoorDash جهت گیری جنسی در محل کار می خواهد؟ برنامه های کاربردی

چرا DoorDash جهت گیری جنسی در محل کار می خواهد؟
برنامه های کاربردی

تنها چیزی که هنگام درخواست شغل مهم است توانایی شما در انجام آن کار است. نژاد، جنسیت، مذهب، منشاء ملی یا سن شما نباید مهم باشد. گرایش جنسی شما هم نباید. پس چرا DoorDash از متقاضیان می خواهد که تمایلات جنسی خود را به عنوان بخشی از فرایند درخواست کار به اشتراک بگذارند. الف>؟ جویندگان کار و کارفرمایان به طور یکسان به پاسخ علاقه مند خواهند شد.

پوستری در Reddit’s r/mildlyinfuriating subreddit یک عکس از یک برنامه DoorDash که از متقاضی می‌خواهد یک گرایش جنسی را انتخاب کند. تهاجمی و غیر ضروری به نظر می رسد، اما یک نفس عمیق بکشید و متوجه شوید که شرکت ها سال ها و سال ها سوالاتی از این دست می پرسند و احتمالاً چیز خوبی است. در اینجا جزئیات ضروری است.

برنامه DoorDash

به جای اتکا به یک اسکرین شات Reddit، مستقیماً به وب سایت DoorDash رفتم و به برنامه کار نگاه کردم. برای شغل در ایالات متحده، آنها واقعاً در مورد گرایش جنسی سؤال می کنند. DoorDash از متقاضیان می خواهد که انتخاب کنند. از گزینه های زیر:

  • گی
  • لزبین
  • دگرجنسگرا
  • دوجنسگرا
  • دگرباش
  • دیگر
  • ترجیح می دهم خود را توصیف کنم
  • نمی خواهم پاسخ دهم

همچنین در مورد ضمایر سؤال می کند:

  • او/او/او
  • او/او/او
  • او/او/او
  • او/او/او/ آنها
  • آنها/آنها/آنها
  • Xe
  • Ze
  • دیگر
  • ترجیح می دهند خود را توصیف کنند
  • نمی‌خواهم پاسخ بدهم

در مورد چیزهایی می‌پرسد که سال‌ها در درخواست‌های شغلی، مانند وضعیت سربازی، جنسیت (اگرچه فراتر از آن گسترش یافته است نر/مونث سنتی)، و نژاد.

شما احتمالاً به دومی عادت دارید، زیرا آنها بخشی از برنامه های کاربردی برای سال ها. DoorDash ممکن است در بحث گرایش جنسی از شرکت‌های دیگر جلوتر باشد، اما به گفته کیت بیشوف، وکیل کار و مشاور منابع انسانی، فقط برای تغییرات در الزامات گزارش‌دهی آماده می‌شود.

اگر تمایلات جنسی کسی را نمی‌دانید، نمی‌توانید بدانید که آیا تبعیض علیه افراد بر اساس گرایش جنسی وجود دارد یا خیر. و بنابراین احساس ناراحتی می‌کند، اما بیشوف اضافه می‌کند: «نفس‌هایی که مردم در Reddit داشتند طبیعی است. وقتی برای اولین بار از همه کلاس‌های محافظت‌شده سؤال شد، مردم همان پاسخ را داشتند.»

مراقب نحوه استفاده از داده ها باشید.

DoorDash قبل از پرسیدن این سؤالات یک سلب مسئولیت اضافه می کند. در این بیانیه آمده است:

در DoorDash، ما در تلاش هستیم تا فرهنگی تعلق ایجاد کنیم که همه بتوانند آن را به ارمغان بیاورند. بهترین خود را برای کار. هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم که هویت‌ها و دیدگاه‌های متنوع ارزشمند هستند و می‌توانند رشد کنند. ما به طور مداوم در حال ارزیابی برنامه ها و فرآیندهای کارمند و نامزد خود هستیم و راه هایی را برای اطمینان از فراگیر و عادلانه بودن آنها شناسایی می کنیم. ما شما را تشویق می کنیم تا کمی بیشتر در مورد خودتان در زیر به اشتراک بگذارید تا بتوانیم به بهبود تجربه کلی نامزدها ادامه دهیم و تنوع و ابتکارات آتی را در مورد مشارکت آگاه کنیم.

در حالی که تکمیل این نظرسنجی الزامی است، می‌توانید گزینه «نمی‌خواهم پاسخ دهم» را برای همه سؤالات انتخاب کنید. همه اطلاعات جمع آوری شده محرمانه نگه داشته می شود و داده های شما با سایر نامزدها تجمیع می شود و فقط برای مقاصد آماری استفاده می شود. هرگز برای شناسایی فردی شما استفاده نمی شود و هیچ تاثیری بر درخواست یا نامزدی شما ندارد.

تا زمانی که درست است، از قانون پیروی می کند و علیه نامزدها تبعیض قائل نمی شود. مدیران استخدام و استخدام کنندگان نباید به این اطلاعات دسترسی داشته باشند، مگر در مجموع. یعنی آنها می دانند که چه تعداد متقاضی هر دسته را انتخاب کرده اند، اما نمی دانند کدام نامزد انتخاب کرده است.

تا زمانی که DoorDash از این اطلاعات برای گزارش استفاده می‌کند، سؤال کردن اشکالی ندارد، حتی اگر کمی غیرعادی باشد.

آیا کسب‌وکار شما باید شروع به پرسیدن این سؤالات کند؟

شکی نیست که بسیاری از مردم این سوالات را تهاجمی و نامناسب می‌دانند. با این حال، اگر پرچم رنگین کمان را در وب‌سایت خود قرار می‌دهید بدون اینکه بفهمید که آیا بدون توجه به گرایش جنسی یا هویت جنسی با مردم منصفانه رفتار می‌کنید، احتمالاً باید شروع به انجام کاری کنید.

در حالی که دولت فدرال از کسب و کارها نمی خواهد که گرایش جنسی را در گزارش های کمیسیون فرصت های شغلی برابر گزارش کنند، این تغییری است که رخ دادن. قانون فدرال از کارکنان در برابر تبعیض حمایت می کند در مورد گرایش جنسی و هویت جنسیتی، درست مانند نژاد و جنسیت. بنابراین منطقی است که کسب‌وکارها باید وضعیت خود را بدانند.

قبل از تغییر سوالات شناسایی درخواست خود، باید با وکیل کار خود مشورت کنید، اما در نظر داشته باشید که ممکن است این چیزی باشد که می خواهید همین الان شروع کنید. فقط به یاد داشته باشید، شما باید پاسخ ها را ناشناس کنید. تحت هیچ شرایطی نباید در تصمیم گیری های استخدام نقشی ایفا کنند.

پرسیدن در برنامه مشکلی ندارد، اما پرسیدن در مصاحبه اشکالی ندارد.

دلیل اینکه می توانید این سؤالات را در برنامه بپرسید این است که هیچ کس – نه مدیر استخدام یا استخدام کننده – این اطلاعات را نمی بیند. اگر آن را در مصاحبه بپرسید، آنوقت یاد می گیرید پاسخ و می تواند روی تصمیم استخدام شما تأثیر بگذارد– حتی ناخودآگاه. همانطور که جان هیمن وکیل کار توضیح می دهد، “این به یک کارفرما مربوط نیست و هرگز نباید نقشی در استخدام داشته باشد.”

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی