عمومی

آیا می خواهید سازنده تر و موفق تر باشید؟ ایلان ماسک، مارک کوبایی و علم موافقند: روز خود را اینگونه شروع کنید

آیا می خواهید سازنده تر و موفق تر باشید؟ ایلان ماسک، مارک
کوبایی و علم موافقند: روز خود را اینگونه شروع کنید

اگر شما هم مانند اکثر مردم هستید، دوست دارید روز خود را با بردهای سریع شروع کنید. پاسخ‌های سریع به ایمیل‌هایی که یک شبه رسیده‌اند. بررسی ساده‌ترین موارد موجود در لیست کارها. چند کار را در حال حاضر انجام می‌دهیم، حتی اگر موعد آنها تا هفته آینده نباشد.

بالاخره: شروع روز با انجام چند کار آسان، بهره وری شما را شروع می کند و برای بقیه کارها شتاب ایجاد می کند. روز.

براساس یک مطالعه در سال ۲۰۲۱ منتشر شده در روانشناسی، شروع روز خود با کارهای آسانی که دارای ضرب الاجل طولانی هستند، این احتمال را افزایش می دهد که کارهای دشوارتر را به تعویق بیندازید، حتی اگر آن کارهای دشوار بسیار مهمتر هستند.

به طور خلاصه، تنها انگیزه ای که ایجاد می کنید شامل به تعویق انداختن بیشتر است: انجام کارهای آسان با طولانی مدت ضرب‌الاجل‌ها باعث می‌شود حتی کمتر بتوانید کارهای سخت را انجام دهید – مهم نیست چقدر مهم است.

فکر کنید. از آن به عنوان شاخه ای از اثر فوریت صرف، تمایل به انجام کارهای غیر مهم با بازدهی عینی کمتر به جای کارهای مهم با عملکرد عینی بهتر زمانی که وظایف بی‌اهمیت دارای فوریت جعلی هستند یا توهم انقضا را به همراه دارند، سود می‌دهند. از بین بردن چیزها احساس خوبی دارد، و سریعترین راه برای تجربه آن احساسات خوب، از بین بردن چیزهای آسان است.

به عنوان محققان می نویسند: 

افرادی که یک سری از کارها را با یک کار آسان شروع کردند، به طور قابل توجهی نمرات به تعویق انداختن بالاتری نسبت به افرادی داشتند که با یک کار دشوار شروع کردند، که نشان می دهد افرادی که یک سری کارها را با یک کار آسان شروع کردند، بیشتر از افرادی که با یک کار دشوار شروع کردند، به تعویق انداختند. وظیفه.

اما، تفاوت‌های گروهی قابل‌توجهی در اهمال‌کاری بین افرادی که یک سری کارها را با یک کار آسان یا دشوار شروع کرده‌اند، در یک مهلت کوتاه وجود ندارد. [مورب من]

جمله آخر کلید است. شروع با کارهای آسان با ضرب الاجل های کوتاه انگیزه دهنده است و می تواند شتاب ایجاد کند. شروع روزتان با پیشنهاد پیشنهادی تا ساعت ۱۰ صبح نه تنها حس خوبی دارد، بلکه واقعاً مهم است.

به عنوان محققان می‌نویسند: 

شروع یک سری کارها با یک کار دشوار مربوط به داشتن کنترل بیشتر بر خود است، در حالی که شروع با یک کار آسان به کاهش خودکنترلی مربوط می شود فقط زمانی که یک مهلت طولانی داده شود.

روز خود را با چند مورد از هفته آینده شروع کنید، و به احتمال زیاد به انجام کارهای آسان که واقعاً باید باید ادامه دهید صبر کنید.

روز خود را با چیزهای مهم شروع کنید، یا روز خود را با چند چیز آسان با ضرب‌الاجل‌های کوتاه شروع کنید، و شما بسیار زیاد هستید. به احتمال زیاد روی کارهایی که بیشترین اهمیت را برای موفقیت بلندمدت شما دارند تمرکز کنید.

بنابراین از آن برای ساختار صبح خود استفاده کنید. در صورت امکان، با یک کار مهم شروع کنید، کاری که تفاوت معناداری در زندگی حرفه ای یا شخصی شما ایجاد می کند. انجام این کار به طور خودکار هرگونه وسوسه برای به تعویق انداختن کار را از بین می برد.

پسندیدن الون ماسک، که اولین ساعت روز را صرف پاسخگویی به مسائل مهم می‌کند، روی «سیگنال بیش از نویز» تمرکز می‌کند و از «هدر دادن» خودداری می‌کند. وقت گذاشتن روی چیزهایی که در واقع اوضاع را بهتر نمی کند.”

یا مانند مارک کوبان، که شروع می کند روز خود را با حذف چیزهای سخت از سر راه. کوبان می‌گوید: «اولین کاری که در رختخواب دراز می‌کشم انجام می‌دهم. این است که تلفنی را بردارید و ایمیلم را مرور کنید. هر چیز استرس زا که باشد، سعی می‌کنم صبح آن‌ها را از سر راه بردارم.”

زیرا کاری که انجام می‌دهید مهم است.

و هنگامی که آن را انجام می‌دهید نیز اهمیت دارد.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه موارد مربوط به Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی