عمومی

کمک های مالی مشاغل کوچک از کارآفرینانی که به این نیاز دارند حمایت می کند فصل تعطیلی

کمک های مالی مشاغل کوچک از کارآفرینانی که به این نیاز دارند حمایت می کند
فصل تعطیلی

هنوز زمان برای برخی کسب و کارهای کوچک وجود دارد برای درخواست کمک هزینه قبل از پایان سال. اما این فصل همچنین زمان محبوبی برای مشاغل برای دریافت وجوه از بانک ها و سازمان های محلی است. در زیر، درباره چند فرصت جدید برای درخواست، همراه با برخی از مشاغل کوچک که اخیراً از برنامه های در حال انجام وجوه دریافت کرده اند، بخوانید.

grants to support entrepreneurs in this holiday season - کمک های مالی مشاغل کوچک از کارآفرینانی که به این نیاز دارند حمایت می کند
فصل تعطیلی

کمک هزینه تجارت بین المللی آلاسکا

آلاسکا اخیراً کمک هزینه تجارت بین المللی خود (ITAG) را اعلام کرد که ایجاد شده است از طریق ۱۰۰۰۰۰ دلار از برنامه توسعه تجارت ایالتی اداره تجارت کوچک ایالات متحده (STEP). این طرح ITAG بازپرداخت هایی را ارائه می دهد که تا ۷۵٪ از هزینه های واجد شرایط را پوشش می دهد، که شامل مواردی مانند پیوستن به ماموریت های تجارت خارجی، اشتراک در وب سایت های بین المللی، ایجاد مواد بازاریابی برای مخاطبان بین المللی، شرکت در نمایشگاه های تجاری بین المللی، آموزش صادرات، یا استخدام خدمات مشاوره بین المللی است. . کمک های مالی می تواند از ۱۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار باشد. درخواست برای کمک هزینه تا ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۴ باز است، که همچنین آخرین مهلت تکمیل فعالیت های واجد شرایط برای دریافت بازپرداخت است. بودجه STEP تا ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۵ در دسترس خواهد بود. SBA یک فرصت دو ساله برای استفاده از همه وجوه STEP می دهد.

United Way Prosperi-Key Grants

United Way در منطقه دیتون بزرگ ارائه فرصتی بی نظیر برای ۲۰ کسب و کار کوچک. هر کسب و کار یک کمک هزینه یک ساله به ارزش ۱۵۰۰ دلار برای تبلیغ در پلت فرم Prosperi-Key خود دریافت می کند. این پلتفرم که در سال ۲۰۲۱ شروع به کار کرد، برای پر کردن شکاف بین افرادی که از چک حقوقی تا چک حقوقی زندگی می‌کنند و افرادی که به دنبال کمک به آنها با ارائه تخفیف‌ها و خدماتی هستند طراحی شده است که معمولاً برای چنین افرادی قابل دسترسی نیستند. Prosperi-Key در درجه اول بر کمک به خانوارهای ALICE متمرکز است – اصطلاحی که توسط United Way برای کسانی استفاده می شود که درآمد کمی بالاتر از آستانه برنامه های رفاهی دارند اما هنوز برای تامین هزینه های ماهانه تلاش می کنند. یونایتد وی تشخیص می دهد که اگرچه بودجه این خانوارها محدود است، اما هنوز هم قدرت خرج کردن دارند. برای واجد شرایط بودن برای این کمک هزینه، مشاغل باید متعهد به مشارکت دو ساله در پلت فرم Prosperi-Key شوند. آنها همچنین باید معیارهای زیر را داشته باشند: داشتن بیش از ۵۰۰ کارمند و درآمد سالانه کمتر از ۱ میلیون دلار. وجوه کمک هزینه بر اساس اولویت اول تخصیص داده می شود.

کمک هزینه کسب و کار کوچک Snow Hill

اتاق بازرگانی در اسنو هیل، مریلند ارائه یک فرصت کمک مالی برای هر دو صاحب کسب و کار و صاحبان املاک تجاری این طرح دارای ۲۵۰۰۰ دلار در مجموع بودجه است که گروه از طریق جشنواره سالانه Oyster Roast و غذاهای دریایی آن را جمع آوری کرده است. هدف این کمک مالی افزایش رشد اقتصادی در جامعه با حمایت از صاحبان مشاغل و صاحبان املاک و کمک به کسب و کارهای محلی برای جذب و حفظ مشتریان در سراسر منطقه با افزایش ظاهر و ایمنی فضاهای تجاری آنها است.

برنامه کمک مالی کارمندان بانک سوم

کارمندان بانک سوم اخیرا حمایت خود را از کسب و کارهای کوچک اطراف توسط نامزد کردن آنها برای یک فرصت کمک هزینه کسب‌وکارهای نامزد شده این شانس را داشتند که کمک هزینه ۵۳۰۰۰ دلاری را دریافت کنند، که دریافت‌کنندگان می‌توانند به دلخواه از آن استفاده کنند. Fifth Third Bank به تازگی دریافت کنندگان این برنامه کمک مالی را معرفی کرد: Rey’s Remodeling واقع در ایندیاناپولیس، Delight Nails & Spa در اورلاندو، و RODI Italian واقع در Loveland، اوهایو.

کمک های مالی بازرگانی بانک تجاری کوچک

بانک تجاری بازرگانان و بانک وام مسکن فدرال نیویورک اخیرا شریک برای اعطای کمک هزینه بازیابی مشاغل کوچک به پنج شرکت محلی در جزایر ویرجین ایالات متحده. این برنامه کمک مالی که توسط FHLBNY به بانک های عضو ارائه می شود، با هدف کمک به مشاغل کوچک و سازمان های غیر انتفاعی در جوامع آنها است. کسب‌وکارهایی که این کمک‌ها را از بانک تجاری بازرگانان دریافت کرده‌اند عبارتند از B. Kraft Cooks، Alliance Point Charter LLC، Global Marine LLC، Island Green Building Association، و My Brother’s Workshop. هر یک از این دریافت‌کنندگان ۱۰۰۰۰ دلار دریافت کردند تا به آنها کمک کند یا از سختی‌ها بهبود یابند یا از فرصت‌های رشد جدید حمایت کنند. مشاغل کوچک

بانک وام مسکن فدرال شیکاگو اخیرا در مجموع ۴٫۳ میلیون دلار کمک مالی به ۱۷۲ کسب و کار کوچک در ایلینوی و ویسکانسین اعطا کردند. هر دریافت‌کننده ۲۵۰۰۰ دلار به عنوان بخشی از برنامه کمک‌های مالی تسریع بخش اول جامعه برای کسب‌وکارهای کوچک دریافت کرد. این دومین سال اجرای برنامه است. کسب‌وکارها می‌توانند از کمک‌های مالی برای اهداف مختلف، از جمله خرید یا ارتقای ملک، دریافت تجهیزات جدید، آموزش کارکنان و به‌روزرسانی فناوری استفاده کنند. بانک‌های عضو، اتحادیه‌های اعتباری، شرکت‌های بیمه، و مؤسسات مالی توسعه اجتماعی FHLBank شیکاگو با درخواست برای این کمک‌ها از طرف کسب‌وکارهای کوچکی که حداقل یک سال با آنها کار کرده‌اند، نقش کلیدی داشتند.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک< /a>
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی