عمومی

کسب و کار آمازون، eBay راه اندازی کمک هزینه کسب و کار کوچک فرصت ها

کسب و کار آمازون، eBay راه اندازی کمک هزینه کسب و کار کوچک
فرصت ها

Amazon و eBay دو تا از بزرگترین نام ها در تجارت الکترونیک هستند. و همچنین هر دو در حال حاضر کمک های مالی کسب و کار کوچک را به شرکت هایی که از پیشنهادات آنها استفاده می کنند ارائه می دهند. برای فهرست کامل فرصت‌های هزینه این هفته، از جمله دو مورد از این غول‌های آنلاین، به ادامه مطلب بروید. ‎ “ez-toc-section-end”/>

Amazon Business فقط ثانویه کسب و کارشmdR8AlLwzU0DqbYWiRRZe9Ow2W4xJCgPEVB8Vi3cL7pDGFCBLaYB_7Gtm_noopuncha h که شامل دور جدیدی از Small 2023 است کمک های مالی تجاری برنامه امسال شامل بیش از ۲۵۰,۰۰۰ دلار در مجموع کمک های مالی است. برای واجد شرایط بودن، متقاضیان باید یک کسب و کار کوچک در ایالات متحده داشته باشند و مشتریان تجاری آمازون با درآمد سالانه ۱ میلیون دلار یا کمتر باشند. آمازون بیزینس به یک برنده جایزه بزرگ، گروهی از فینالیست ها و نیمه نهایی ها کمک مالی می دهد. دریافت کنندگان همچنین عضویت Business Prime، دستگاه های انتخابی آمازون و جوایز دیگر را دریافت خواهند کرد. درخواست‌های این دور تا ۲۱ مه به صورت آنلاین انجام می‌شود.

برنامه eBay Up & Running

eBay اخیرا اعلام کرد برنامه Up & Running 2023 خود را، یک برنامه کمک هزینه سالانه که بودجه ای را برای فروشندگان مشاغل کوچک آینده دار eBay فراهم می کند. کاربران واجد شرایط eBay می‌توانند برای پوشش هزینه تجهیزات جدید، موجودی، کمپین‌های بازاریابی یا حتی استخدام، درخواست کمک هزینه تا سقف ۱۰۰۰۰ دلار کنند. امسال، eBay کمک هزینه اضافی به ارزش ۵۰۰ دلار اضافه می کند که دریافت کنندگان می توانند از آن برای خرید فناوری اداری و ابزار از eBay Refurbished استفاده کنند. این چهارمین سال از برنامه کمک هزینه Up & Running است و مجدداً توسط Hello Alice اداره می شود. درخواست‌ها تا ۹ ژوئن مهلت دارند.

هوستون باز برای کمک‌های مالی

صندوق هوستون برای عدالت اجتماعی و برابری اقتصادی ارائه دور دیگری از بودجه به اقلیت- کسب‌وکارها و سازمان‌های غیرانتفاعی هوستون را از طریق برنامه کمک‌های مالی باز برای کسب و کار در اختیار داشت. این دومین دور تأمین مالی است که از طریق Wells Fargo تأمین می شود. و در مجموع ۸ میلیون دلار موجود است. هر کسب و کار واجد شرایط می تواند تا سقف ۱۰۰۰۰۰ دلار درخواست دهد. دوره درخواست از ۱۵ تا ۳۱ مه ادامه دارد.

CRA Grants سنت پترزبورگ جنوبی

سنت پترزبورگ پترزبورگ، فلوریدا اخیرا رونمایی کرد از یک برنامه کمک مالی جدید برای حمایت از مشاغل کوچک در منطقه توسعه مجدد جامعه سن پترزبورگ جنوبی. این برنامه شامل ۱٫۲۵ میلیون دلار در مجموع بودجه است و برای حمایت از مشاغل در جوامعی طراحی شده است که از لحاظ تاریخی تحت تأثیر فقر بوده اند اما الزامات سختگیرانه برای سایر برنامه های بودجه CRA را برآورده نمی کنند. کسب و کارهای واجد شرایط آجر و ملات یا مراقبت از کودکان می توانند تا ۱۰۰۰۰ دلار درخواست دهند. و مشاغل خانگی یا آنهایی که در فضاهای تجاری مشترک هستند می توانند تا سقف ۵۰۰۰ دلار درخواست دهند. حتی گزینه ای برای استارت آپ های اولیه وجود دارد که تا سقف ۲۵۰۰ دلار درخواست دهند. چهار مرحله درخواست از این برنامه وجود خواهد داشت که اولین دوره از ۹ تا ۳۱ مه اجرا می شود.

Erie County Small Business. برنامه Mini Grant

Diverse Erie حمایت کسب‌وکارهای کوچک توسط اقلیت‌ها در شهرستان ایری، پنسیلوانیا از طریق برنامه کمک مالی کوچک کسب و کار کوچک آن. مشاغل واجد شرایط می توانند برای کمک های مالی از ۵۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار درخواست دهند. برای واجد شرایط بودن، مشاغل باید سیاه پوست، بومی یا متعلق به POC باشند. کسب‌وکارها همچنین باید در شهرستان ایری در یک بخش سرشماری واجد شرایط مسکن و توسعه شهری ایالات متحده واقع شوند. دوره درخواست از ۱۵ مه باز می شود و تا ۲ ژوئن ادامه خواهد داشت.

برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک کووید-۱۹ شهرستان کایوگا< span class="ez-toc-section-end"/>

شهرستان کایوگا، نیویورک باز کردن دور دوم کمک مالی برنامه کمک مالی مشاغل کوچک COVID-19 خود. این دور دارای ۲۰۰,۰۰۰ دلار در مجموع وجوه است، با هر کسب و کار فرصت درخواست تا ۱۰,۰۰۰ دلار. این برنامه از تخصیص بودجه کمک به بیماری همه گیر فدرال توسط استان استفاده می کند، بنابراین متقاضیان باید شرایط فدرال را داشته باشند. درخواست‌های این دور تا ۱۲ ژوئن مهلت دارد.

برای جدیدترین موارد، ما را در Google News.

تصویر: $


بیشتر در: آمازون، کمک‌های مالی مشاغل کوچک، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – فلوریدا، هزینه های کسب و کار کوچک – نیویورک، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – پنسیلوانیا، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – تگزاس
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی