عمومی

کارشناسان نحوه تنظیم تصمیمات تجاری سال نو و ایجاد تغییرات در سال 2023

کارشناسان نحوه تنظیم تصمیمات تجاری سال نو و
ایجاد تغییرات در سال ۲۰۲۳

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

سال جدید اغلب زمانی برای تغییر در دنیای کسب و کار کوچک. چه تصمیمات سال جدید را تعیین کنید یا فقط بخواهید بهبودهای تدریجی ایجاد کنید، می تواند به یادگیری از سایر اعضای جامعه مشاغل کوچک کمک کند. در نکات زیر ببینید چه چیزی برای آنها مفید بوده است.



تصمیمات تجاری ۲۰۲۳ خود را در نظر بگیرید

شما انجام نمی دهید برای ایجاد تغییرات در کسب و کار خود نیازی به صبر برای یک سال جدید ندارید. اما می‌تواند زمان معقولی باشد تا در مورد اینکه کسب‌وکار شما کجا بوده است و به کجا می‌خواهید بروید فکر کنید. در این پست، کارول راث بحث می کند تصمیمات سال جدید برای مشاغل کوچک. و اعضای BizSugar به مکالمه اینجا پیوست.

svg%3E - کارشناسان نحوه تنظیم تصمیمات تجاری سال نو و
ایجاد تغییرات در سال 2023

یک کلمه برای سال ۲۰۲۳ انتخاب کنید< span class="ez-toc-section-end"/>

اگر رزولوشن ها سبک شما نیستند، کلمه ای را برای آن انتخاب کنید. در عوض سال این مفهوم می تواند به شما کمک کند تا تصمیمات مهمی اتخاذ کنید که با ارزش های شما همسو باشد و در عین حال فضایی برای انعطاف پذیری باقی می گذارد. رابرت رز نظرات خود را در مورد این استراتژی در وبلاگ موسسه بازاریابی محتوا ارائه می‌کند .

نوع زندگی را در نظر بگیرید که می خواهید زندگی کنید امسال

چه در حال راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید، خرید حق امتیاز یا راه‌اندازی خط جدید متفاوتی هستید، تغییرات کسب‌وکار اغلب با سبک زندگی همراه است. تغییر می کند. بنابراین قبل از انجام هر حرکت جدیدی در سال جاری، در نظر بگیرید که چگونه ممکن است بر زندگی شما تأثیر بگذارد. جوئل لیباوا از The Franchise King افکار را به اشتراک می گذارد در این پست.

تغییر قانونی نام کسب و کار خود را< /h3>

تغییر نام کسب و کار شما می تواند منجر به تغییرات گسترده شود. این فقط بازاریابی و ارتباط با مشتریان شما نیست. عناصر قانونی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. نلی آکالپ از CorpNet walks شما مراحل رسمی این پست را طی کرده اید.

یک نقشه راه محصول قبل از راه اندازی جدید ایجاد کنید

اگر قصد دارید محصول جدیدی را در سال جاری عرضه کنید، برنامه ریزی مهم است. نقشه راه محصول ممکن است راه ایده آلی برای اطمینان از اینکه راه اندازی شما بدون مشکل پیش می رود باشد. Rizza DC در مورد فرآیند و مزایای آن در این پست Crowdspring صحبت می‌کند .

یک استراتژی سئوی سخت را نجات دهید

اگر استراتژی سئوی شما در سال ۲۰۲۲ نتایجی را که انتظارش را داشتید بدست نیاورد، هنوز امیدی برای تغییر اوضاع در این سال وجود دارد. اما ممکن است برای رسیدن به این هدف نیاز به ایجاد تغییرات بزرگ داشته باشید. این را بخوانید پست تماشای موتور جستجو توسط کریس جونز برای نکات.

با اتوماسیون عملکرد کسب و کار خود را بهبود دهید

اگر می خواهید در سال ۲۰۲۳ کارهای بیشتری انجام دهید ، اتوماسیون می تواند ابزار شگفت انگیزی باشد. اما چگونه می توانید از این مفهوم برای تأثیرگذاری بر تجارت خود استفاده کنید؟ این پست مدیر عامل SMB توسط ایوان ویجایا را برای اطلاعات بینش بررسی کنید.

یک رویکرد مهاجرت جامد ابری را انتخاب کنید.

استفاده از فناوری‌های جدید می‌تواند راهی مؤثر برای بهبود کسب‌وکار شما در سال جدید باشد. مهاجرت ابرها به طور فزاینده ای رایج می شود. اما چگونه می توانید استراتژی مناسب برای کسب و کار خود انتخاب کنید؟ این پست BusinessLoad توسط آستین اچ جوی برای نکات.

روندهای بازاریابی دیجیتال برای سال ۲۰۲۳ را زیر نظر داشته باشید

اگر می‌خواهید استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را در سال ۲۰۲۳ بهبود بخشید، ممکن است به پلتفرم‌ها و تاکتیک‌هایی که برای دیگران کار می‌کنند نگاه کنید. این پست Pixel Productions توسط جان آلن شامل چندین گرایش است که باید امسال را زیر نظر داشت.

از ستون‌های پیام‌رسانی برند برای راهنمایی ایجاد محتوا استفاده کنید

راهبرد بازاریابی محتوای شما احتمالا تاثیرگذارتر خواهد بود. روی اهداف اصلی خود متمرکز بمانید و ستون های برند می توانند یک استراتژی شگفت انگیز برای متمرکز ماندن باشند. برای بینش در مورد این موضوع، این پست Ignite توسط پولومی باسو را بخوانید.

اگر مایلید محتوای کسب و کار کوچک مورد علاقه خود را پیشنهاد دهید تا برای جمع بندی انجمن آتی در نظر گرفته شود، لطفاً نکات خبری خود را به : sbtips@gmail.com.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی