عمومی

چگونه یک مزرعه کوچک راه اندازی کنیم

چگونه یک مزرعه کوچک راه اندازی کنیم

اگر خواب می بینید کسب و کاری را راه اندازی می کنید که تمام خانواده شما را درگیر می کند، یک تجارت کوچک کشاورزی یک انتخاب عالی است. در واقع، اکثر مزارع کوچک متعلق به خانواده هستند. و مزارع کوچک نیز اکثریت مشاغل کشاورزی را تشکیل می دهند. ۹۰٪ از کل مزارع در ایالات متحده به عنوان مشاغل مزرعه کوچک تعریف می شوند.

این نام ربطی به اندازه مزرعه ندارد. عملیات مزرعه بر اساس سطح زیر کشت کوچک است اما بر اساس درآمد نقدی ناخالص مزرعه. اگر این مبلغ کمتر از ۳۵۰۰۰۰ دلار است، کسب و کار مزرعه کوچکی است.

آماده هستید دستان خود را کثیف کنید؟

وضعیت کنونی کشاورزی کوچک در ایالات متحده

اگرچه ۹۰ درصد از کل مشاغل کشاورزی کوچک تعریف شده اند، تعداد آنها در یک کاهش تدریجی از دهه ۱۹۸۰٫ طبق آمار وزارت کشاورزی ایالات متحده، حدود ۲ میلیون مزرعه کوچک در ایالات متحده وجود دارد که وسعت متوسط ​​آنها ۴۵۰ هکتار است.

< span id="ez-clearholder-medrectangle-3"/>

اما مهم است بدانید که اگرچه تعداد آنها کاهش یافته است، اما خروجی آنها سه برابر شده است. این به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی در بسیاری از جنبه های کار مزرعه است. کشاورزان کوچک حدود ۲۰٪ در تولید محصولات کشاورزی ایالات متحده (محصولات زراعی) مشارکت می کنند.

می خواهید بدانید کرایه ایالت شما چگونه است؟ USDA دارای اطلاعات خاص برای هر ایالت است و عالی است منبعی برای یادگیری بهترین حالت ها برای راه اندازی مزرعه.

چرا می خواهید یک کسب و کار کشاورزی کوچک راه اندازی کنید؟

کشاورزان مبتدی در همه انواع کسب و کار محصولات کشاورزی ویژگی های خاصی دارند. آنها مانند سایر کشاورزان از کار در فضای باز لذت می برند. آنها خود شروع کننده هستند، خودکفا هستند و از کار کردن ۷ روز در هفته مضر نیستند.

بسیاری از کشاورزانی که کسب و کار خود را راه اندازی می کنند در یک محیط مزرعه بزرگ شده اند، اما به همان اندازه هستند که این کار را نکرده اند. . بسیاری خواهان تغییر در سبک زندگی هستند.

svg%3E - چگونه یک مزرعه کوچک راه اندازی کنیم

چگونه برای راه اندازی یک مزرعه: راهنمای گام به گام

کشاورزی تجاری در مقیاس بزرگ، بخش عمده ای از مواد غذایی را تولید می کند که به میزهای ما می رسد. مزارع بزرگ در حال پرورش مواد غذایی مانند ذرت و سویا و همچنین پرورش حیواناتی مانند مرغ، بوقلمون و گاو برای غذایی هستند که به فروشگاه های مواد غذایی ما راه پیدا می کند.

مزارع کوچک یک طاقچه را پر می کنند، اغلب در بازارهای محلی و در مقیاس کوچک. آنها ممکن است مزارع ارگانیک باشند یا یک غرفه تولید داشته باشند. مزارع کوچک محلی می‌توانند حیواناتی مانند آلپاکا و بز (و حتی خرگوش) را پرورش دهند که هنگام بریدن فیبر تولید می‌کنند.

در مقیاس کوچک، مزرعه سرگرمی است. مزارع سرگرمی بر روی یک طاقچه خاص تمرکز می کنند که تولید آن از مزارع بزرگ کم است. برای مثال، مزارع لبنی می‌توانند گله‌های بزرگ گاو داشته باشند یا می‌توانند شیر بز را از یک گله کوچک برای بازار محلی تهیه کنند.

تخصص کشاورزی خود را شناسایی کنید و تجربه کشاورزی کسب کنید

آموزش خود از طریق کلام مکتوب مهم است، اما هیچ چیز با عمل واقعی قابل مقایسه نیست. تجربه دنیای واقعی می‌توانید به یک گروه کشاورزی تحت حمایت جامعه بپیوندید و با مربیان همراه شوید تا به شما کمک کنند تجربه کسب کنید و انتخاب خود را محدود کنید.

پیدا کنید. زمین مناسب برای مزرعه شما

اگرچه اندازه متوسط ​​مزرعه ۴۵۰ هکتار است، اما بسیاری از آنها بسیار کوچکتر هستند. تا زمانی که به نوع کسب و کاری که می خواهید راه اندازی کنید، نمی دانید چه مقدار زمین نیاز دارید.

به عنوان مثال، USDA دستورالعمل خاصی برای مقدار فضای مورد نیاز برای برخی از حیوانات مزرعه دارد – بیشتر حیوانات سم و طیور. به عبارت دیگر، قبل از انتخاب بزهای شیری، باید تعیین کنید که آیا زمین کافی برای اندازه مرتع مورد نیاز آنها دارید یا خیر. همچنین باید در دوره های ایمنی مواد غذایی گواهینامه دریافت کنید.

محصول‌هایی مانند آفتابگردان و رازک وجود دارند که می‌توانید رشد دهید. یا می توانید فعالیت های آبزی پروری مانند پرورش خرچنگ، میگو، صدف و گربه ماهی را انتخاب کنید.

فصل رشد

طول فصل رشد شما می تواند تا حد زیادی بر هزینه های تولید شما تأثیر بگذارد. برای مثال، اگر در ایالت‌های نیوانگلند زندگی می‌کنید، باید گیاهان را در داخل خانه راه‌اندازی کنید و برای گرم کردن آن منطقه هزینه کنید. اکثر سرمایه گذاری های آبزی پروری در ایالت های جنوبی انجام می شود.

تحقیقات بازار

برای پیدا کردن جایگاه خود، باید رقابت را بررسی کنید. اگر یک مزرعه محلی به خوبی با طیف وسیعی از سبزیجات و میوه ها تجهیز شده باشد، می توانید محصولات مختلفی مانند پرورش گل بکارید. ممکن است محصولاتی وجود داشته باشند که بتوانید آنها را تازه بکارید (به ویژه در آبزی پروری) و به صورت محلی بفروشید – در رقابت با محصولاتی که منجمد شده و از طریق کانال های توزیع ارسال می شوند.

ایجاد یک طرح تجاری کشاورزی

A طرح تجاری مزرعه بسیار مهم است. این می‌تواند به شما کمک کند تا از طریق دریافت منابع مالی، و همچنین دریافت تأییدیه از نهادهای منطقه‌بندی محلی برای مکان‌یابی و اداره کسب‌وکار خود حرکت کنید.

به‌عنوان مثال، در صورت نیاز، باید به دنبال زمین‌هایی باشید که در منطقه کشاورزی یا حتی تجاری هستند. امکانات پردازش مکان کسب و کار شما بخش مهمی از طرح کسب و کار است.

تصمیم گیری در مورد ساختار کسب و کار

اگر در حال راه اندازی یک مزرعه کوچک به عنوان یک مالکیت انفرادی هستید، به احتمال زیاد باید آن را تشکیل دهید. یک شرکت با مسئولیت محدود یک LLC از دارایی‌های شخصی شما محافظت می‌کند.

می‌دانید چگونه بدون پول کشاورزی را شروع کنید؟ در واقع امکان پذیر است. USDA وام‌های مالکیت مستقیم مزرعه دارد که نیازی به پیش پرداخت ندارید USDA همچنین کمک های مالی و وام های مختلفی دارد، برای یک لیست جامع روی پیوند بالا کلیک کنید.

برنامه عملیاتی برای شرکت کوچک خود بسازید. تجارت مزرعه

هنگام یادگیری نحوه راه اندازی یک کسب و کار، شما به برنامه ای نیاز دارید که برای صنعت خاص شما کارساز باشد. درباره نحوه کسب درآمد از کشاورزی در جایگاه خود تحقیق کنید تا یک استراتژی عملیاتی ایجاد کنید.

اگر شما اهلی و یا دام هستید، منبع تجهیزات، دانه ها یا دام هستید. پرورش حیوانات

USDA همچنین منبع وام هایی برای تجهیزات گران قیمت در صورت نیاز است.

عملیات کشاورزی موفق خود را آغاز کنید!

از موفقیت اولین محصولات خود لذت ببرید!< /p>

بازار کسب و کار مزرعه شما

برنامه مزرعه ای را پیدا کنید که با اهداف شما مطابقت داشته باشد. نرم افزارهای مختلفی برای جنبه های مختلف تجارت مزرعه وجود دارد. برای مثال، برنامه‌های مزرعه‌ای به نام Growers Edge and Machinery Guide وجود دارد.

محصولات خود را بفروشید. بازارهای کشاورزان را در نظر بگیرید

برای فروش محصولات خود، منابع دیگری علاوه بر بازار کشاورزان وجود دارد که به شما کمک می کند به پایگاه مشتریان خود برسید. به عنوان مثال، از طریق رسانه های اجتماعی.

توقف های کشاورزی را برای کسب و کار موفق مزرعه در نظر بگیرید

در اینجا تعدادی از ایده های مزرعه برای جلب توجه شما وجود دارد:

مزرعه سیب زمینی

تقاضا در تمام طول سال است و هزینه های تولید پایین است.

مزرعه پروانه

در فضاهای کوچک قابل انجام است.

پرورش مرغ

شما می توانید با افزایش ارگانیک و/یا محدوده آزاد رقابت کنید.

زراعت تخم مرغ

به صورت ارگانیک یا آزاد.

بلدرچین، چوکار، پرورش قرقاول و پرندگان بازی

پرندگان را می توان برای رستوران های خوب پرورش داد، یا همچنین برای استفاده های ورزشی در نگهداری از بازی ها.

Flower Farm

می تواند افزودنی خوش آمد برای کرایه معمولی مزرعه.

مزرعه تمساح

تمساح در چهار سال اول زندگی خود سالانه یک پا رشد می کند. در آن زمان برای گوشت یا پوست آن برداشت می شود. واضح است که برای اقلیم های جنوبی مناسب است.

مزرعه لبنی

بزهای شیری جایگاه خاصی را برای کسانی که به شیر گاو حساسیت دارند پر می کنند.

مزرعه توت فرنگی

فصلی با یک دوره بسیار شلوغ در اواخر بهار.

< span id="ez-clearholder-large-mobile-banner-2"/>

مزرعه آفتابگردان

زیبا و قابل اعتماد برای رشد.

مزرعه زنبور عسل

تقاضای زیادی برای عسل و همچنین برای مسافرت وجود دارد – زیرا زنبورداران کندوهای خود را به مکان هایی می برند که به عنوان گرده افشان استفاده می شود.

مزرعه یونجه

یادگیری نحوه راه اندازی مزرعه یونجه نیاز دارد تجربه و تخصص. کودهای شیمیایی و کشنده‌های علف‌های هرز که در بیشتر محصولات کشاورزی استفاده می‌شوند با مزارع یونجه کار نمی‌کنند – یونجه علف است. یک کشاورز باید قبل از کاشت یونجه، علف‌های هرز مزارع را کاملاً کنترل کند – این کار معمولاً با کاشت ذرت یا سویا برای چندین سال و سمپاشی آن محصولات برای از بین بردن علف‌های هرز انجام می‌شود.

عوامل دیگر برای پرورش یونجه خوب عبارتند از: pH خاک و نوع یونجه مورد نیاز محلی. به عنوان مثال، اکثر کشاورزان یونجه یونجه را در عدل های بزرگ گرد یا مستطیلی که بیشتر با تجهیزات بزرگ جابجا می شوند، برداشت می کنند. اسب‌های کوچک و سایر دامداری‌ها هنوز عدل‌های کوچک را می‌خواهند.

پرورش گوزن

گوشت آهو (گوشت خانواده گوزن) تقاضای زیادی دارد و آهوها نیز برای شاخ هایشان پرورش می یابند. آنها به سرعت بالغ می شوند اما به حصار بلند و ۱۰۰۰ فوت مربع برای هر حیوان نیاز دارند.

مزرعه خرچنگ، مزرعه میگو، مزرعه صدف، مزرعه گربه‌ماهی

این مزارع همگی در دسته آبزی پروری قرار می‌گیرند و به دلیل نیاز به رشد طولانی مدت در ایالات جنوبی این مزارع رایج است. فصل.

مزرعه خرگوش

خرگوش ها با سرعت تار تولید می شوند. خرگوش ماده یا گوزن را می توان ۹ روز پس از زایمان دوباره پرورش داد. خرگوش های جوان در ۸ هفته به اندازه برداشت می رسند (اگر برای گوشت پرورش داده شوند). یک طاقچه واقعی خرگوش موهر است که به خاطر موهای مجللش بزرگ شده است، که از خرگوش کنده شده و به صورت فیبر ریسیده می شود.

کشاورزی سدیم

علف‌ها با حصیر ریشه‌ای رشد می‌کنند که برش داده می‌شوند. ردیف و برای تحویل پیچید. به تجهیزات گران قیمت برای برداشت، تریلرهای تراکتور مسطح بزرگ برای تحویل، و تخصص در محل تحویل برای نصب نیاز دارد.

مزرعه گوجه فرنگی< span class="ez-toc-section-end"/>

انواع بی شماری گوجه فرنگی وجود دارد. یک گزینه مهم در اینجا انواع “کم اسید” است که معمولاً رشد و فروخته نمی شوند.

چقدر هزینه دارد. هزینه راه اندازی یک مزرعه؟

همانطور که می توانید حدس بزنید، هزینه راه اندازی یک مزرعه بسیار متفاوت است. عواملی شامل مالکیت یا عدم مالکیت زمین و نوع سرمایه گذاری است.

این یک واقعیت بسیار مهم است – اکثر مزارع کوچک موفق با ترکیبی از درآمد مزرعه و درآمد «خارج از مزرعه» شروع به کار می کنند. . به عبارت دیگر، کشاورزان مبتدی ممکن است به یک شغل منظم نیاز داشته باشند تا به آنها کمک کند سال های اول را با موفقیت پشت سر بگذارند.

چرا مزارع کوچک می توانند گاهی اوقات شکست

دلایل متعددی وجود دارد چرا مزارع کوچک گاهی اوقات ممکن است شکست بخورند:

  • بلایای طبیعی
  • خرابی ماشین آلات گران قیمت
  • بیماری محصولات زراعی تلفات یا از دست دادن بیماری حیوان/طیور – بیمه محصول می تواند کمک کند، و بیمه دام از USDA در دسترس است.
  • هزینه های عملیاتی بالاتر از برآورد شده است

خط پایین

سخت ترین انتخاب ممکن است نوع سرمایه گذاری برای شروع باشد. این کار آسانی نخواهد بود، اما کسب درآمد از منابع طبیعی و کار عملی در مزرعه خود می تواند بسیار مفید باشد.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کسب و کار کشاورزی، چگونه شروع کنیم
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی