عمومی

چگونه یک محل کار از راه دور موثر برای خود بسازیم تیم

چگونه یک محل کار از راه دور موثر برای خود بسازیم
تیم

این بیماری همه گیر یک تغییر واقعی در هنجارهای محل کار ایجاد کرد، و اگرچه بسیاری از این تغییرات موقتی بودند، برخی از آنها موقتی هستند. اینجا برای ماندن مردم از طریق تجربیات همه گیر خود، آنچه در کار برای آنها اهمیت دارد: انتخاب ترکیبی یا محل کار کاملاً از راه دور نسبت به محل کار سنتی برای بهبود نحوه تعامل آنها با خانواده و راحتی آنها در محل کار.

با چنین تغییر شدیدی در نحوه کار افراد، ایجاد یک جریان کار از راه دور و ساختاری که برای تضمین تداوم رضایت در محل کار، در حالی که بهره وری را در این محیط جدید تقویت می کند.

ابزارهای جدیدی را که ممکن است برای پشتیبانی از راه دور نیاز داشته باشید در نظر بگیرید rkforce در صنعت شما.

شاید لازم باشد روی نرم افزار، مجوزها یا سخت افزار جدید سرمایه گذاری کنید (مثلاً لپ تاپ ها) ، کامپیوترها، مانیتورها و غیره). از این فرصت برای تخصیص بودجه ای که در غیر این صورت باید برای میزبانی حضوری این کارمندان استفاده کنید استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها می توانند یک محیط کاری راحت و سازنده در خانه ایجاد کنند. برای مثال، ممکن است برای یکی از اعضای تیم کمک هزینه ای در نظر بگیرید تا دفتر کار خود را در خانه جمع کند (برای چیزهایی مانند صندلی، میز و غیره).

شما باید به نحوه مدیریت ارتباطات و همکاری بین اعضای تیم فکر کنید. کارمندان از راه دور زمانی بهترین عملکرد را دارند که انتظارات و مهلت‌های مشخصی داشته باشند و راهی جامع برای برقراری ارتباط آسان با یکدیگر باشند. چه از طریق یک نرم‌افزار ارتباطی سنتی‌تر، مانند Slack یا Skype، یا پلتفرم‌های مجازی مانند Gather، که تا حدودی امکان بازآفرینی عناصر مثبت فرهنگ اداری مانند ارتباطات معمولی یا توانایی «افتادن روی میز کار» را می‌دهد. /p>

من شخصاً از Gather به عنوان یک محل کار مجازی برای تیم های راه دور خود در فضای توسعه بازی ها و جریان طبیعی استفاده می کنم. اینکه بتوانم به سمت “میز” یک همکار برویم و با آنها چت کنیم و در عین حال مزایای یک محل کار از راه دور را حفظ کنیم، چیزی است که تیم من واقعاً به آن رسیده است. چیزی که ذاتاً انسانی است در مورد اینکه بتوانید وارد یک اتاق کنفرانس شوید، هرچند به صورت مجازی، برای یک جلسه. و من در مورد محل کار مجازی «غوطه‌ورانه» که ممکن است به شیوه‌ای دیستوپیایی تصور کنید صحبت نمی‌کنم، Gather حول محورهای بصری دوبعدی به سبک پوکمون است. این سرگرم کننده و کاربردی است.

یک سیستم برای ردیابی پیشرفت و اندازه گیری موثر موفقیت ایجاد کنید.

این به شما کمک می‌کند مناطقی را شناسایی کنید که گردش کار از راه دور شما می‌تواند در درازمدت بهبود یابد. ابزارهای مدیریت کار مانند ClickUp، Monday، و Asana برای اطمینان از اینکه تیم شما در حال انجام وظیفه هستند و برای رسیدن به هدف کلی کار می کنند، الگوهای کار تیمی را ردیابی می کنند و از داده ها برای بهبود گردش کار از راه دور شما استفاده می کنند، عالی هستند.

این مهم است که یک هدف مستمر و فراگیر برای تیم خود داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که همه می دانند این هدف چیست تا اطمینان حاصل شود که اعضای تیم چشم خود را از دست نمی دهند. چرا آنها در سازمان شما حضور دارند در حالی که از راه دور هستند.

از همه مهمتر، تمرکز بر فرهنگ را فراموش نکنید.

کار از راه دور می‌تواند فوق‌العاده منزوی باشد، بنابراین مهم است که راه‌هایی را بیابید تا تیم خود را در ارتباط نگه دارید و با یکدیگر درگیر نگه دارید به گونه‌ای که الهام‌بخش باشد. شادی در محل کار، تشویق به همکاری، و گرده افشانی ایده ها. برخی از راه‌هایی که می‌توانید برای این کار در یک تیم راه دور کار کنید عبارتند از:

  • برگزاری قهوه چت های معمولی یا جلسات ناهار

  • ایجاد فضاهای مجازی برای افراد برای همکاری طبیعی در پروژه ها (این می تواند یک دفتر مجازی واقعی در پلتفرمی مانند Gather یا فقط یک کانال باز باشد. در Slack)

  • اطمینان از اینکه همه فرصت دارند ایده های خود را به اشتراک می گذارند و شنیده می شوند و احساس می کند در چشم انداز تیم نقش دارند

به‌عنوان بخشی از برنامه تیم توسعه بازی من، رویدادهایی مانند یک جلسه اختیاری دو هفته‌ای «بیا بازی کنیم» داریم. ما با هم تماس می گیریم و بازی ها را به یکدیگر توصیه می کنیم و از طریق آنها بازی می کنیم. این بسیار سرگرم کننده است، راهی عالی برای ارتباط ما، و به طور ناخواسته به عنوان یک تمرین واقعا عالی برای تحقیقات بازار دو چندان می شود.

من دریافتم که ساختار کار از راه دور من واقعاً به سطح بهینه منتهی شده است. از بهره وری در تیم من، همه از گردش کار راضی هستند، و مهمتر از همه مردم از انعطاف پذیری ما در محل کار دورافتاده و کیفیت زندگی که منجر به آن می شود راضی هستند. این یک موقعیت ایده آل برای ما به عنوان یک تیم و برای اعضای تیم ما به عنوان فردی بوده است.

ساختمان یک گردش کار از راه دور مؤثر کمی زمان و مراقبت می‌طلبد، اما ایجاد یک محل کار که برای همه مناسب باشد ارزش آن را دارد. با انجام برخی از مراحل بالا هنگام طراحی تجربه کار از راه دور، می توانید به سمت یک محل کار رضایت بخش که بهره وری را ارائه می دهد و از مزایای کار از راه دور استفاده می کند، کار کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

<.>

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی