عمومی

چگونه کسب و کارها می توانند از تورم و رکود جان سالم به در ببرند؟

چگونه کسب و کارها می توانند از تورم و رکود جان سالم به در ببرند؟

از آنجایی که همه ما به تدریج بر موانع عظیم اقتصادی و اجتماعی که بیماری همه گیر کووید-۱۹ به وجود آورده غلبه می کنیم، اقتصاد ایالات متحده به سمت درام بیشتر فرو می رود: تورم و رکود.

قیمت‌ها در حال افزایش هستند، زنجیره‌های تامین هنوز در آشفتگی هستند و مشتریان و صاحبان مشاغل به طور یکسان هر پنی را پایین می‌آورند. با گران شدن زندگی آنها اقتصاددانان موافق هستند که این تورم بالا می تواند طولانی مدت باشد و نقش مهمی در رکود پیش رو داشته باشد. آنها روزهای سختی را در پیش رو می بینند، به ویژه برای صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان جدید.

براساس فصل چهارم سال ۲۰۲۱ اتاق بازرگانی ایالات متحده بررسی شاخص مشاغل کوچک، ۷۱ درصد از مالکان گزارش دادند که افزایش قیمت ها به طور قابل توجهی بر تجارت آنها در سال گذشته تأثیر گذاشته است. ناگفته نماند که تورم به نوعی بر همه ما تأثیر می گذارد، به ویژه کارآفرینان و مشاغلی که سعی دارند ادعای خود را در بازار به اشتراک بگذارند. به علاوه، گزارش اخیر مبنی بر افزایش ۸٫۵ درصدی شاخص قیمت مصرف کننده برای ۱۲ ماه منتهی به مارس – بالاترین افزایش ۱۲ ماهه از سال ۱۹۸۱ – نگرانی‌های مربوط به تورم و زنجیره تامین را در چرخه اخبار نگه داشته است.

دکتر دیوید فلپس، نویسنده Inflation: The Silent Retirement Killer، محیط تورم امروزی را به عنوان بازی مورد علاقه دوران کودکی شما توصیف می کند، و سپس شخصی می آید که می گوید همه قوانین تغییر کرده اند.

او توضیح می‌دهد، “ما از سال ۱۹۸۰ تا ۲۰۲۰، ۴۰ سال بود که تورم کاهشی و نرخ بهره پایین داشتیم، اما پس از آن ما گوشه ای را می چرخانیم تا با قوانین کاملاً جدیدی روبرو شویم. ما اکنون تورم در حال رشد سریعی داریم و در نتیجه نرخ بهره بالاتری داریم. این بدان معناست که ما باید یاد بگیریم که چگونه کارها را متفاوت انجام دهیم.”

استراتژی های قدیمی شما و نحوه دستیابی به پیروزی کاملاً متفاوت است – در واقع، اگر طبق قوانین قدیمی بازی کنید، شکست خواهید خورد. این می تواند برای تغییر پارادایم های ما باشد – تغییر چیزی که سال ها درک کرده ایم. و این دقیقاً وضعیتی است که امروز در آن قرار داریم.

“مشکل این است که در یک محیط تورمی چه اتفاقی می افتد. فلپس می‌گوید، مانند هزینه‌های کسب‌وکار، هزینه وام‌گیری، همه چیز بالا می‌رود و این بدان معناست که حاشیه سود ما کاهش می‌یابد.

نه تنها قیمت‌های بالاتر و مسائل مربوط به نیروی کار وجود دارد، بلکه افزایش نرخ‌های بهره نیز مخارج مصرف‌کننده را ترمز می‌کند. قدرت خرید کمتر، حجم و دفعات خرید را کاهش می‌دهد و درآمد را کاهش می‌دهد – و این به فضای B2B نیز منتقل می‌شود، با شرکت‌هایی که تحت تأثیر مخارج مصرف‌کننده قرار می‌گیرند و هزینه‌های خود را برای محصولات B2B کاهش می‌دهند.

کار بزرگی است، اما اگر به درستی و با منابع مناسب مدیریت شود، کسب و کارها نه تنها می توانند این مشکلات اقتصادی را تحمل کنند – آنها می توانند رشد کنند. من کسب و کار خود را در اواسط یک رکود اقتصادی–۲۰۰۸ آغاز کردم، و در این مدت ۴۰۰ درصد رشد کردیم. ما در طول همه‌گیری دوباره رشد کردیم، و اکنون که با عدم اطمینان اقتصادی بیشتری روبرو هستیم، یک چیزی که من از آن مطمئن هستم توانایی ما در چرخش و یادگیری قوانین جدید است.

در اینجا چند استراتژی وجود دارد که به تجارت کمک می کند تا علی رغم تورم و رکود اقتصادی

قیمت های خود را به روش صحیح افزایش دهید

ممکن است به نظر راه آسانی برای مبارزه با تورم باشد، اما کسب و کار شما می تواند از این استراتژی بیشتر از آنچه فکر می کنید سود ببرد. از خاموش کردن مشتریان با افزایش چشمگیر قیمت در سراسر جهان خودداری کنید. در عوض، قیمت‌ها را به آرامی و با افزایش‌های ملایم و فقط برای محصولاتی که بیشترین تأثیر را بر سود شما دارند، افزایش دهید.

استفاده کنید. روش‌های خلاقانه برای برقراری ارتباط چگونه خدمات شما می‌تواند برای کسب‌وکارها در بلندمدت مفید باشد، تا به آنها کمک کند ارزش شما را درک کنند – حتی با نرخ افزایش یافته – تا بتوانند سرمایه‌گذاری را توجیه کنند. برای برخی از شرکت‌ها، اجرای تبلیغات «آخرین فرصت» مشتریان را تشویق می‌کند تا با قیمت‌های پایین‌تر از شما خرید کنند و در عین حال آنها را از افزایش قیمت‌ها به دلیل تورم مطلع می‌کند.

عملیات تجاری خود را اصلاح کنید

برای شناسایی خدمات یا محصولات اصلی، با تمرکز، به تابلوی نقشه برگردید در مواردی که بهترین ROI را ارائه می دهند. محصولات یا خدماتی که استفاده نمی‌شوند را قطع کنید و در نظر بگیرید که آیا راه‌هایی وجود دارد که تیم شما می‌تواند فرآیندها را سخت‌تر کند و کارایی را افزایش دهد.

زمان پول است، بنابراین هرچه کارآمدتر شوید، می‌توانید در هزینه‌های عملیاتی صرفه‌جویی کنید. . اگر متوجه شدید که کارکنانی دارید که بشقاب کامل ندارند – اما مایل به اخراج کارکنان نیستید (که باید به هر قیمتی از آن اجتناب کرد) – از آرامش به عنوان فرصتی برای ارتقای مهارت کارکنان خود استفاده کنید. آنها را طوری تنظیم کنید که در نقاط ضعف آموزش ببینند و تعیین کنید که چگونه می توانند به بهترین نحو به شرکت شما خدمت کنند.

بازبینی از وضعیت مالی خود

با وجود افزایش هزینه ها، می توانید از ابزارهایی که برخی از راه حل های مالی برای ایجاد انگیزه در هزینه ها ارائه می دهند، مانند پاداش کارت اعتباری و حساب های پس انداز تجاری با بازده بالا، سرمایه گذاری کنید. و گزینه های بانکداری جایگزین را نادیده نگیرید.

شتاب دیجیتالی که در چند سال گذشته تجربه کرده‌ایم، گزینه‌های نوآورانه بانکداری را به روی میز آورده است. مانند پلتفرم نئوبانکینگ Nearside، یک شرکت راه حل های مالی ماموریت محور. Nearside متعهد به ارائه خدمات مالی اصلی برای ۶۰ میلیون فریلنسر، مشاغل کوچک و افراد بدون بانک آمریکایی است که چاره ای جز ادامه حیات ندارند.

در حالی که شرایط کلی اقتصادی در حال حاضر بی ثبات است، کسب و کارهای آمریکایی ابزارهای بیشتری از همیشه در اختیار دارند. برای عبور از این طوفان غیرقابل پیش بینی تورم و رکود ممکن است برای مشاغل بزرگ و کوچک چالش برانگیز باشد، اما استراتژی ها، حمایت ها و منابع مناسب می تواند به آنها کمک کند تا سازگار شوند، بقا و شکوفا شوند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی