عمومیمقالات

چگونه برنامه های سلامت مالی می توانند برای کارکنان مفید باشند و کارفرمایان

چگونه برنامه های سلامت مالی می توانند برای کارکنان مفید باشند و
کارفرمایان

روزهایی که کارمندان جدید فهرستی از تعطیلات شرکت در حین ورود به هواپیما و بسته ای حاوی اطلاعاتی درباره نحوه ثبت نام برای مزایای مراقبت های بهداشتی و بازنشستگی دریافت می کردند، گذشته است. کارفرمایان اکنون مجموعه وسیع تری از مزایا و به طور فزاینده ای اهمیت برنامه های سلامت مالی برای کارکنان را درک می کند.

در بحبوحه تورم بالا نیاز به چنین مزایایی احساس می‌شود حتی آشکارتر رهبران منابع انسانی مشاهده کرده‌اند که کارمندانی که با کمبود نقدینگی مواجه هستند، کمک‌های بازنشستگی را کاهش می‌دهند و در مورد اینکه چگونه استرس ناشی از پول بر زندگی کاری آنها تأثیر منفی گذاشته است. com/content/dam/msdotcom/atwork/state-of-workplace-financial-benefits-study-results-2022/state-of-the-workplace-study.pdf” target=”_blank” rel=”noreferrer noopener”> مطالعه مزایای مالی ۲۰۲۲ که توسط مورگان استنلی در کار انجام شد. و ۸۵ درصد از این رهبران منابع انسانی گزارش دادند که مزایای سلامت مالی حتی از یک سال قبل مهمتر است.

در واقع، ۵۴٪ از کارفرمایان در حال حاضر برنامه های سلامت مالی را بر اساس پاسخ به یک نظرسنجی سالانه انجام شده توسط موسسه تحقیقاتی مزایای کارکنان (EBRI). چنین مزایایی می تواند نتایج قابل توجهی به همراه داشته باشد. «کارمندان که بودجه خود را حفظ کردند در طول این همه گیری، سطوح پایین تری از استرس و حواس پرتی در محل کار را تجربه کردند. “، طبق نظرسنجی شما به بودجه نیاز دارید (YNAB).

از آنجا که استرس مالی به سایر جنبه‌های زندگی کارمند نفوذ می‌کند – از جمله بهزیستی جسمانی و سلامت روان—ارائه برنامه های سلامت مالی فقط یک مزیت جانبی دیگر نیست، اما می تواند به طور معناداری حفظ را بهبود بخشد. جسی میچام، بنیانگذار YNAB، می گوید بهره وری و وفاداری.

او می‌گوید: «یک کارمند با رضایت مالی و بدون استرس برای مدت طولانی‌تری نزد کارفرمای خود می‌ماند. ما می‌خواهیم آنها سازنده، شاد و خلاق باشند و نمی‌خواهیم استرس مالی مانع شود.»

برنامه های سلامت مالی چگونه برای کارفرمایان مفید است

حفظ کارکنان، پیشنهاد ارزش شماره ۱ است که Mecham هنگام صحبت با رهبران شرکت در مورد اینکه چرا تمرکز بر سلامت مالی نیروی کار آنها مهم است، مطرح می کند. در سال ۲۰۲۲، YNAB بسته مزایای سلامت مالی را راه اندازی کرد. برای کارفرمایان که شامل دسترسی به کلاس های آنلاین، کارگاه ها و موارد دیگر است.

مچام می‌گوید بزرگترین پیشرفت در پذیرش برنامه مزایای سلامت مالی YNAB در میان شرکت‌های کوچک‌تر با ۵۰ تا ۵۰۰ کارمند است. او می‌افزاید، مانند فوایدی که بر سلامت روان متمرکز شده‌اند، علاقه به سلامت مالی از زمان شروع همه‌گیری افزایش یافته است. “به نظر می رسد کارفرمایان بسیار بیشتر تمایل دارند که در مورد کارکنان خود به طور کلی تر فکر کنند.”

کارمندان در محل کار بهره وری بیشتری دارند.

به دلیل اینکه یک کارمند دچار استرس مالی یک کارمند غیرمولد است، این می‌تواند بر سود نهایی کارفرمایان تأثیر بگذارد. «هر هفته ساعات زیادی توسط کارمندان مدیریت استرس مالی، دستکاری در قبض ها، انجام انواع کارهایی که ارزش افزوده ندارد—و آنها این کار را به وقت کارفرما انجام می دهند.

دنیس ماستون، مشاور دانش منابع انسانی می‌افزاید: «بعضی از صاحبان کسب‌وکار که ارزش ارائه برنامه‌های سلامت مالی را زیر سؤال می‌برند، ممکن است پس از مشاهده تأثیر مستقیم بر شرکت – که شامل بهره‌وری نیروی کار، مشارکت و وفاداری است، تمایل بیشتری به انجام این کار داشته باشند. انجمن مدیریت منابع انسانی (SHRM-CP). او می‌گوید: «این واقعاً در عصر حاضر مهم است: چگونه می‌توانیم کارکنان را در نیروی کار مشارکت دهیم و حفظ کنیم؟»

ارائه برنامه های سلامت مالی می تواند به حفظ کارمندان کمک کند.

مستون می‌گوید یافتن تعادل بین دستمزدهای «درست» و مزایای «درست» دشوار است، به‌ویژه برای کارمندان کوچک. اما صاحبان مشاغل باید خود را وفق دهند، زیرا چشم انداز، حتی در مقایسه با پنج سال پیش، به طور قابل توجهی تغییر کرده است، و مزایایی که بر سلامت کل نگر کارکنان روز به روز رایج تر می شود، او می افزاید.

بر اساس مطالعه EBRI، “برنامه‌های رفاه مالی برای افزایش رضایت و حفظ کارگران اضافه یا بهبود می‌یابند.” طبق یافته‌های بررسی مزایای کارکنان ۲۰۲۲ انجام شده توسط SHRM. با این حال، آنها نسبت به پیشنهاداتی از جمله «مزایای مرتبط با سلامت»، «مزایای پس‌انداز و برنامه‌ریزی بازنشستگی» و «مزایای مرخصی» به‌عنوان کم‌اهمیت رتبه‌بندی شدند.

ماستون می‌گوید: «کارفرمایانی که می‌خواهند از رقبا متمایز شوند، باید مزایای سلامت مالی را برای علاقه‌مند نگه داشتن کارمندان ارائه دهند. “افراد به دنبال این نوع مزایا هستند.”

چگونه برنامه های سلامت مالی برای کارکنان مفید است

یک مشکل بالقوه برای شرکت‌ها این است که آیا می‌دانند در وهله اول به مزایایی نیاز دارند که بر سلامت مالی تمرکز کنند. به عنوان مثال، ممکن است در سمینارهای متمرکز بر مشارکت در طرح شرکت ۴۰۱(k) شاهد حضور کم بین کارمندان باشند، اما راهی برای دانستن اینکه برخی از کارمندان شرکت نمی کنند، ندارند زیرا با مشکلات مالی دیگری دست و پنجه نرم می کنند، مانند اضافه برداشت اخیر. یک حساب کاربری، می‌چم می‌گوید.

«عدم تطابق پیام همان چیزی بود که ما متوجه شدیم»، و افزود که برنامه YNAB در تلاش است تا به کارکنان بیاموزد که «دوست داشتن چگونه پول خود را خرج می کنند” و این نتایج ملموسی را به همراه دارد. «آنها در حال پرداخت بدهی هستند، آنها پول گذاشتن برای بازنشستگی—آنها همه کارهایی را انجام می دهند که کارفرمایان قصد داشتند اتفاق بیفتند، اما ما به ریشه آن پرداخته ایم. اول مسائل.»

ماستون می‌گوید:

کارمندان اغلب با طیف گسترده‌ای از استرس‌های مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، از جمله بهبودی پس از اخراج، پرداخت صورت‌حساب‌های پزشکی بالا یا بدهی کارت اعتباری و دست‌وپنجه نرم کردن با وام‌های دانشجویی – اما این استرس‌ها ممکن است برای کارفرمایانشان شناخته نشده باشد. او اضافه می‌کند که شرکت‌ها می‌توانند با انجام نظرسنجی‌های ناشناس، علاقه کارمندان به برنامه‌های سلامت مالی را بسنجند.

علاوه بر این، از آنجایی که مردم اغلب در مورد برخی از چالش‌های مالی خود دچار شرمندگی می‌شوند، کارمندان می‌توانند به صورت ناشناس در دوره‌های YNAB شرکت کنند. Mecham می گوید: «ما واقعاً دنبال تغییر رفتار هستیم.

برنامه ای را بیابید که به مراحل مختلف زندگی پاسخ می دهد

در حالی که YNAB دارای دوره های مربوط به افراد در هر سنی است، از فارغ التحصیلان دانشگاهی گرفته تا بازنشستگان قریب الوقوع، میچم می گوید بیشترین مشارکت در میان کارکنان در بازه سنی ۳۲ تا ۴۸ سال است. او اضافه می کند که بیش از سن، برنامه ها عبارتند از هدف قرار دادن رویدادهای خاص زندگی است.

میچام می‌گوید: «ما به کارفرمایان درباره زمان‌هایی که می‌خواهید درباره این مزایا صحبت کنید، آموزش می‌دهیم. او اضافه می‌کند که این زمان‌ها ممکن است شامل نقاط عطف مهم زندگی باشد، زمانی که یک کارمند افزایش حقوق دریافت می‌کند، تصمیم به خرید خانه می‌گیرد، ازدواج می‌کند، بچه دار می‌شود یا حتی زمانی که فرم‌های W-2 را قبل از فصل مالیات دریافت می‌کند.

مچام می‌گوید تعامل بخش‌های منابع انسانی برای کمک به گسترش پیام می‌تواند راه خوبی برای اطمینان از آگاهی مردم از این مزایا، و به‌ویژه مربوط به آن رویدادهای زندگی باشد. او می افزاید: “این بخشی از یک برنامه سلامت مالی است – نه فقط داشتن آن مزیت، بلکه فکر کردن به راه هایی برای تعامل مداوم و یادآوری این موضوع به مردم.”

تغییر رفتار تا نتایج دنبال شوند

به گفته Mecham، بسیاری از شرکت‌هایی که مشتری برنامه سلامت مالی می‌شوند از آن یاد می‌کنند زیرا یک کارمند یا مدیر قبلاً برنامه بودجه‌بندی YNAB را تکمیل کرده است. و مهم نیست که افراد به تنهایی در کلاس ها شرکت می کنند یا به عنوان بخشی از برنامه مزایای کارفرما، آموزش حول محور یک قانون چهار مرحله ای: 

  1. “به هر دلار یک شغل بدهید”
  2. “هزینه های واقعی خود را در آغوش بگیرید”
  3. “با ضربات ضربه بزنید”
  4. “پول خود را افزایش دهید” ” 

میچام می‌گوید: «ما به مردم آموزش می‌دهیم که چگونه در مورد پول خود به گونه‌ای متفاوت فکر کنند و سپس متوجه می‌شویم که این رفتار و نتایج در مدت کوتاهی پس از آن انجام می‌شود. او اضافه می کند که افرادی که از قوانین YNAB پیروی می کنند افزایش پس انداز، بدهی کمتر و امتیاز اعتباری بالاتر را گزارش می دهند.

مستون می‌گوید ارائه یک خروجی برای کارمندان برای صحبت در مورد برخی از عوامل استرس‌زای مالی در زندگی‌شان، و ارائه ابزارهایی که می‌تواند به کاهش آنها کمک کند، می‌تواند هم از نظر شخصی و هم از نظر حرفه‌ای بسیار تأثیرگذار باشد. او می‌افزاید: «همه آن استرس می‌تواند تأثیر ذهنی داشته باشد و این تأثیر ذهنی می‌تواند روزهای از دست دادن کار را ایجاد کند و بر بهره‌وری تأثیر بگذارد.

Mecham می‌گوید و دیدن تأثیر گسترده‌تر از بین بردن این استرس می‌تواند برای کارفرمایان و کارمندان به طور یکسان یک موهبت باشد. او می‌افزاید: «اگر کسب‌وکارها در نهایت این کار را برای کارمندان خود انجام دهند، من احساس می‌کنم این یک پیروزی بزرگ خواهد بود، فقط به این دلیل که یک نفر کمتر تحت استرس و کمی شادتر خواهید بود.

عکس توسط fizkes/Shutterstock

55a56471ed6c71d5642b5fa2384a0d33?s=150&d=mp&r=g - چگونه برنامه های سلامت مالی می توانند برای کارکنان مفید باشند و
کارفرمایان

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی